Pyama.... nou als je die dan nog maar aan hebtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:15 schreef Brighteyes het volgende:
En dan de hele buurt die staat te kijken hoe ik in mijn pyjama over het balkon gehesen wordt?Nee dank je.
![]()
heb meen ik wel eens een foto van je gezien en vond je niet Jerry Springer waardigquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:19 schreef Brighteyes het volgende:
Jemig, hoe meer ik op schrijf hoe meer ik me een Jerry Springer geval ga voelen!![]()
![]()
Maar zo ernstig is het nog niet hoor! Ik kan gewoon zelf traplopen en sporten enzo. Ik ben nog niet bedlegerig.
Zie hier de reden voor mijn keuze voor een ziekenhuisbevallingquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:20 schreef marlieske het volgende:
[..]
Pyama.... nou als je die dan nog maar aan hebtvriendin van me woont in een appartement en mocht niet meer de trap zelf af tijdens de bevalling en de ambulance broeders hadden nog wel willen tillen maar de trap was gewoon te smal voor de brancard.
Die lag dus in alleen t-shirt en een deken op de brancard en de hele wijk liep uit .... kee je krijgt wel wat over je heen hoor maar ze vond het echt vreselijk
Nou, daar komt de dooddoener... het maakt je echt niet uit op dat moment.quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:41 schreef tessie het volgende:
Ik vind het wel een rare regel hoor, over dat beneden bevallen.... (idd. als het over Jerry Springer gevallen gaat ok, maar ik vind dit overdreven) Ik zie dat zelf ook helemaal niet zitten eigenlijk, zo midden in de woonkamer op een bedje... Vond jij dat niet vervelend BE? Lijkt me dat je toch veel lekkerder ligt in gewoon je eigen bed...
Ik ga trouwens over een uurtje naar de HA, benieuwd of ie nog wat nuttigs te melden heeft...
Ik moet morgen naar de VK, dus dan ga ik het zowiezo al voorleggen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:44 schreef Brighteyes het volgende:
Ik denk het haast wel Koningin. De boel is zich nu zo langzamerhand aan het klaarmaken natuurlijk.
Het kan ook zijn dat het nu gewoon begint te drukken omdat de baby zwaarder aan het worden is. Ik herken het verder niet moet ik zeggen. Mss even aan je vk voorleggen de volgende keer als je er bent?
De dag is nog niet voorbij....quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:06 schreef Brighteyes het volgende:
Nah Diaan niet eens bevallen...Tssss... wat moeten we nou dan vandaag?
Fijn dat je vanmiddag naar de vk gaat, kan die gelijk even je bloeddruk checken.
Was je nog steeds niet bezig?? Werkze in ieder geval.quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:07 schreef Brighteyes het volgende:
Mss moet ik maar gewoon eens aan het werk gaan.![]()
![]()
![]()
Hoor ook wel eens gehoord dat dames (en heren) het fijn vinden dat de bevalling juist niet in het normale bed heeft plaatsgevonden, zeker als het wat heftiger was verlopen, dan kleeft die herinnering niet zo aan dat bed en slaapkamer, scheen voor hun toch wel verschil te maken naderhand toen hun sexleven weer wat actiever werd.quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:55 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en Tessie.
Ik stel me zo voor dat als je eenmaal bevallen bent jij op een gegeven moment lekker gaat douchen en in de tussentijd verplaatsen je man en de kraamverzorgster je matras enzo weer naar boven, even schoon spul erop en als jij afgedroogd ben kan jij zo met je baby lekker in je eigen bedje gaan liggen bijkomen en genieten.![]()
Misschien juttertje?quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:20 schreef miss_sly het volgende:
Er hoort toch wel op z'n minst 1 verse baby bij te komen vandaag
We zijn gewoon verwend de laatste dagen
Ik heb daar ook al een poosje last van, volgens de gynaecoloog is het inderdaad de baby die steeds lager gaat liggen en in mijn geval flink tegen de baarmoedermond drukt..quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:29 schreef Koningin het volgende:
Ik heb een beetje rare vraag: sinds een paar dagen voel ik van onder een soort van druk.
Kan dat iets te maken hebben met evt. indaling? Voelt ook als wat spierpijn achtig iets.
Diaan, het wordt een knul toch?quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:42 schreef Diaan73 het volgende:
Vraag me nu eigenlijk af of ik niet even een echt winterjasje ofzo moet kopen... het is best koud.... Heb wel een maxicosi met winterzak en ook kleertjes met een jasje...
Dat gaat over ouderschapsverlof, niet over zwangerschapsverlof.quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:58 schreef kruimel_20 het volgende:
Hallo Allemaal!
Iedereen die net bevallen is : Gefeliciteerd!
ik lees al een tijdje mee, maar meld me nu dan ook maar
ik ben nu 16 weken zwanger en uitgeteld op 24 juni 2009!
Alles gaat prima, op wat bandenpijn en vermoeidheid na maar dat hoort erbij!
Gisteren hoorde ik van iemand dat het wettelijke zwangerschapsverlof een half jaar is geworden. Ik kan het alleen nergens vinden. Weet iemand hier iets van?
Niet het zwangersschapsverlof maar het ouderschapsverlof.quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:58 schreef kruimel_20 het volgende:
Hallo Allemaal!
Iedereen die net bevallen is : Gefeliciteerd!
ik lees al een tijdje mee, maar meld me nu dan ook maar
ik ben nu 16 weken zwanger en uitgeteld op 24 juni 2009!
Alles gaat prima, op wat bandenpijn en vermoeidheid na maar dat hoort erbij!
Gisteren hoorde ik van iemand dat het wettelijke zwangerschapsverlof een half jaar is geworden. Ik kan het alleen nergens vinden. Weet iemand hier iets van?
Ze hebben het er wel over om het zwangerschapsverlof van 16 weken naar 18 weken te laten gaan, maar ik ben bang dat je dat ook niet gaat redden aangezien dat er ook nog niet door is in de politiekquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:10 schreef kruimel_20 het volgende:
aha, dat is even jammer. ik verheugde me al op een half jaartje thuis zitten
maar het ouderschapsverlof is onbetaald voor zover ik kan vinden. Dus daar heb ik weinig aan.
Ja, het is een jongen. Dat zou erg lief zijn als je dat wil doen...quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Diaan, het wordt een knul toch?
Ik heb nog wel een hele stoere jongens-jas in maatje klein, nauwelijks gedragen, want ik hij zat dan zo stijf in de cosi gepropt. Ik deed vaak een badstof-jasje en dan in die cosi-zak helemaal dichtsnoeren. Het waren toen nog maar zulke kleine stukjes die hij buiten kwam.
Zal ik vanmiddag even zoeken voor je? Maak ik een foto, mag je zo van me hebben/lenen, want ik vind het eig. nog steeds zonde dat we die van ons niet vaak gebruikt hebben.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:59 schreef Brighteyes het volgende:
En Diaan, jij ook. Wel fijn dat ze het allemaal zo goed in de gaten houden.
Ik zal straks even een foto van het jasje posten.
Ik heb 1x per week fysio inderdaad en dan helpt het wel even maar niet zo lang.. en ik mag eigenlijk niet meer tillen enzo.. maar met Yana lukt dat gewoon niet altijd en dan verpest ik het weer..quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:06 schreef Brighteyes het volgende:
Kan je niet naar een fysio dan Soepie?
En eens lekker gaan zwemmen? Dat is volgens mij ook altijd wel goed voor ruggen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |