Cattie, man en Ive, gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst!quote:Met trots en blijdschap mag ik jullie de geboorte aankondigen van Fee Anne Reine, dochter van cattie, geboren 4 januari om 11.30uur, ze weegt 3200 gram
quote:Op maandag 5 januari 2009 06:40 schreef Belana het volgende:
Met trots en blijdschap mag ik jullie de geboorte aankondigen van Fee Anne Reine, dochter van cattie, geboren 4 januari om 11.30uur, ze weegt 3200 gram
(mijn telefoon bleek leeg en ik zie de sms nu pas...)
Lieve cattie en W, van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!!![]()
quote:Op maandag 5 januari 2009 16:02 schreef Belana het volgende:
Ow en met cattie is alles goed, met Fee ook, ze mochten gistermiddag meteen al naar huis. ze hebben alleen wat slecht geslapen dus ze gaat nog even bekijken of ze de puf op kan brengen voor foto's en internet
quote:Op maandag 5 januari 2009 14:23 schreef Floria het volgende:
Ben dr weer!!
Er zit schot in de zaak! Baarmoedermond is week en er is iets meer ontsluiting. Ik ben gestript (uhm, auw!), heb aan de ctg gelegen, echo onderderzoek gehad, in een potje moeten piesen en ben nu net weer thuis. Daar ben je dan steeds weer even zoet mee maar alles was goed.
Donderdag weer een afspraak maar er was hele goede hoop dat ik die niet zou halen. Maar wel met een flinke slag om de arm denk ik er dan maar bij want alles is mogelijk.
Nu lig ik op bed met giga rugpijn, krampen en ben flinke klodders bloederig slijm (eet smakelijk!) aan het verliezen maar dat komt van het strippen. Inleiden kon nu wel maar ik ga dr nog ff niet aan, geef dr nog iets meer tijd.
Dakota, wat klink je weer heerlijk! Ik zal je nog gaan missen hier!
quote:Op maandag 5 januari 2009 15:36 schreef _Bar_ het volgende:
Met knipperend hartje![]()
9 weken en een paar dagen zwanger
quote:Op maandag 5 januari 2009 15:42 schreef _Bar_ het volgende:
heb daarnet echt wel wat tranen gelaten ik krijg gewoon een nieuwe kans een nieuw kindje terug in mijn levenzo bijzonder zo spannend zo eng en zo gegund
* _Bar_ is helemaal happy.
kreeg een inwendige echo die zou duidelijker zijn, was even een heel spannend moment, zag wel een kindje maar eerst geen knipperend dingetje en toen zoomde ze in en toen toen zag ik het mooiste het knipperde en toen werd ik stil.
quote:Op maandag 5 januari 2009 16:01 schreef Memmel het volgende:
Bar van harte gefeliciteerd met je prachtige echo!
En Cattie gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter.
Wij zijn zojuist ook terug van onze 20 wkn echo en zijn dolblij dat Anna een broertje krijgt!!Alles zat er voor zover ze konden beoordelen op en aan en het is een zeer beweeglijk mannetje. Hij deed zijn uiterste best het echo-apparaat te ontduiken. Wat leuk, een jongetje! Ik kan het nog niet geloven! Een meisje was ook prachtig geweest, maar een jongetje! WAUW!
Mijn man vindt het ook helemaal fantastisch, maar is wat bang dat ik de bankrekening laat springen....
Och germ. Ja, zo'n kereltje snapt daar niks van natuurlijk.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:03 schreef Kersjes het volgende:
En ik heb Devin aan het huilen gekregen. M. was even naar beneden toen ik de wc weer in moest sjeesen. Devin zoals gewoonlijk erachteraan en hij schrok enorm van wat hij zag en hoorde. Mijn arme jochie...
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Hoop dat jullie vannacht een betere nacht zullen hebbenquote:Op maandag 5 januari 2009 17:26 schreef cattie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fee heeft veel zuigdrang en heeft daarom slecht geslapen afgelopen nacht en wij dus ook. En mijn tepels doen een beetje auw.. Maar verder is alles 100% geweldig met ons!
Maar je hoeft hem niet geheim te houdenquote:Op maandag 5 januari 2009 17:42 schreef Raissa het volgende:
Vanochtend heb ik de groeiecho gehad.. Er begint nu een "afwijkend groeipatroon" daarom moet ik volgende week maandag weer terug komen voor een zogenaamde "doppler" (?) een meting van de navelstreng via de echo ofzoiets en weer een controle. De week erna weer terug voor een groeiecho en wederom een controle.
De datum van de keizersnede is inmiddels bekend, vind het zoooo moeilijk `m geheim te houden
Hahaha, misschien post ik de datum ook wel gewoon op fok, daar moet ik nog even over nadenkenquote:Op maandag 5 januari 2009 17:54 schreef TeenageDirtbag het volgende:
[..]
Maar je hoeft hem niet geheim te houden![]()
Hmm, wat denken ze dan te zien? Ee nachterstand oid?
Wel leuk om je kleintje weer te zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |