Ik denk dat het vanzelf wel komt hoor. De een is gewoon wat makkelijker dan de ander. Voor jezelf zou het gewoon wat relaxter zijn als je wat makkelijker bent, denk ik... Komt goed hoorquote:Op zondag 4 januari 2009 21:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Op dat punt begin ik wel wat obsessieve neigingen te krijgen, geloof ikIk heb zelfs onlangs gezegd dat ik wel stop met werken en helemaal zelf voor dat kind ga zorgen, ook geen oppas voor avondjes uit, want iemand (kdv, oma's, vrienden) zouden het toch eens niet doen zoals ik doe of wil
![]()
Nee, daar zit voor mij nog wel een uitdaging om dat een beetje te gaan relativeren.
Hoewel ik van de andere kant ook wel een beetje het gevoel krijg dat ik nu al maar moet zeggen dat ik van alles en nog wat prima ga vinden, iedereen mag oppassen en vasthouden en weet ik wat...ik heb mijn eigen kindje nog niet eens gezien en vastgehouden en ik moet het nu al bij voorbaat prima vinden allemaal? Ik denk dat ik gewoon wat tijd nodig heb...
[..]
Ik heb geen idee eigenlijk, onze katten mogen zoiezo niet boven komen en de baby gaat ook niet bij ons op de kamer slapen. Maar ik denk dat het wel een goed idee is om haar nu alvast te gaan weren uit de slaapkamer en tzt niet in jullie slaapkamer te laten als daar ook het wiegje met baby staat... je weet nooit of ze er 's nachts in springt...quote:Ja, de kat, nog zoiets
Ons poezebeest slaapt bij ons op bed. Op zich prima, maar als er straks een aantal weken/maanden een wiegje staat waar het kindje de eerste tijd 's nachts in slaapt, lijkt het me geen goed idee dat Noppes bij ons ligt. Is het dan een goed idee om haar nu al uit de slaapkamer te gaan weren?
Dat zegt schaap ook telkens: je moet wat gemakkelijker worden.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk dat het vanzelf wel komt hoor. De een is gewoon wat makkelijker dan de ander. Voor jezelf zou het gewoon wat relaxter zijn als je wat makkelijker bent, denk ik... Komt goed hoor![]()
Ik ben zelf wel erg makkelijk...
![]()
Wij wonen in een appartement, dus alles op 1 verdieping, slaapkamer dus redelijk gemakkelijk toegankelijk. Overdag mag ze er al niet in, maar ik denk dat we inderdaad ook maar eens de nachten moeten gaan doen. Ben benieuwd hoe ze dat gaat doenquote:Ik heb geen idee eigenlijk, onze katten mogen zoiezo niet boven komen en de baby gaat ook niet bij ons op de kamer slapen. Maar ik denk dat het wel een goed idee is om haar nu alvast te gaan weren uit de slaapkamer en tzt niet in jullie slaapkamer te laten als daar ook het wiegje met baby staat... je weet nooit of ze er 's nachts in springt...
Oh dat gezichtje, wat lijkt ze hier op jou Dakotaquote:Op zondag 4 januari 2009 17:37 schreef Dakota het volgende:
[ afbeelding ]
zo deze is wat verser
Ons roze biggetje
Stortbevalling gehad, laatste 3 cm in 20 minuten moeten verwerken incl. de persweeen (binnen 8 keer persen was ze er al)
quote:Op zondag 4 januari 2009 21:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat zegt schaap ook telkens: je moet wat gemakkelijker worden.
En iedere keer als hij dat zegt, voel ik me juist in een hoekje gedrukt dat ik maar alles goed moet gaan vinden. En dat wil ik helemaal niet, zeker niet al bij voorbaat. Ik ben blij dat mijn kindje nog in mijn buik zit, daar kan nog niemand bij
[..]
Gewoon de deur van de slaapkamer dichthoudenquote:Wij wonen in een appartement, dus alles op 1 verdieping, slaapkamer dus redelijk gemakkelijk toegankelijk. Overdag mag ze er al niet in, maar ik denk dat we inderdaad ook maar eens de nachten moeten gaan doen. Ben benieuwd hoe ze dat gaat doen
binnen 15 minuten 3 cm ontsluiting en alle persween wegwerken is toch echt een stortbevalling hoor.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:53 schreef marlieske het volgende:
Dakoot en vriend gefeliciteerd met de geboorte van jullie mooie meisje Elin![]()
![]()
![]()
Gelukkig is het laatste stukje lekker vlot gegaan, maar een sortbevalling zie ik toch wel wat anders hoor
Raissa ik zou zeker dat kraampakket (of kleine versie ervan) in huis halen mocht je het niet via de verzekering krijgen, dan zelf kopen. Want stel je gaat als een speer dan heb je iig iets in huis.
En niet alleen voor je matras, maar hoe denk je dat je auto eruit ziet na een rondje vruchtwater lozen![]()
Ik was namelijk nog voor ik bij het ziekenhuis was al 3 van die matjes armer![]()
En dat matras verhaal.... tja ik had dat matje natuurlijk de avond van te voren uit bed gekeild omdat het ding zo kraakt en zweet onder je reeten dan schrik je 's ochtends wakker omdat je denkt dat je blaas overgelopen is
Ik moest lachenquote:Op zondag 4 januari 2009 21:53 schreef marlieske het volgende:
En dat matras verhaal.... tja ik had dat matje natuurlijk de avond van te voren uit bed gekeild omdat het ding zo kraakt en zweet onder je reeten dan schrik je 's ochtends wakker omdat je denkt dat je blaas overgelopen is
Ah wat lief, ik zie het al helemaal voor mequote:Op zondag 4 januari 2009 22:51 schreef Raissa het volgende:
Hier trouwens twee katten die de box reuze interessant vinden... Ze gaan er niet in liggen ofzo (kan ook niet echt, er ligt van alles in) maar ze lopen er wel doorheen/overheen.. Er uit jagen of hopen dat de nieuwigheid er gewoon snel af is?
Gelukkig een stuk beter! Wel heel raar hoor, dat het zo vanuit het niets er kan zijn en vanuit het niets ook zo weer weg kan gaan...quote:Op zondag 4 januari 2009 23:02 schreef mijsje het volgende:
Hoe gaat het ondertussen met je buik Raissa?
Ja, het liefst op mijn buik en dan heel verontwaardigd rondkijken als guppie trapt.. Je ziet ze dan echt denken van "hallo, wat doe je?!" Maar laat ze vrijwel niet op mijn buik hoor, ondanks dat het geen dikke katten zijn maar echt slanke poezebeesten zijn ze gewoon te zwaar, doet pijn. Alleen op dagen zoals vandaag mogen ze knuffen met mijn buikquote:Op zondag 4 januari 2009 23:03 schreef Carmella het volgende:
Ah wat lief, ik zie het al helemaal voor me![]()
Komen je katten nu ook vaker bij je liggen, tegen je buik aan of op schoot sinds je zwanger bent?
quote:Op zondag 4 januari 2009 23:20 schreef Raissa het volgende:
Ja, het liefst op mijn buik en dan heel verontwaardigd rondkijken als guppie trapt.. Je ziet ze dan echt denken van "hallo, wat doe je?!" Maar laat ze vrijwel niet op mijn buik hoor, ondanks dat het geen dikke katten zijn maar echt slanke poezebeesten zijn ze gewoon te zwaar, doet pijn. Alleen op dagen zoals vandaag mogen ze knuffen met mijn buik
quote:Op zondag 4 januari 2009 23:05 schreef texelonia het volgende:
Hmm laatste post van cattie was vrijdagavond....
pas maar op! mijn shinnie ging knedend op mijn buik staan stampen, en selene duwde terug en ze vonden het allebei leukquote:Op zondag 4 januari 2009 23:27 schreef DolleMina het volgende:
Wij hebben ook twee katten. Hun gedrag is niet veranderd, maar één van de twee gaat wel eens op mijn buik liggen. Van trappen trok die zich niets aan, geeneens knipperen met de ogen.![]()
Was wel jammer, want ik had wel graag gezien dat ie zich het apezuur was geschrokken van de baby...
Zou de kans dan groter zijn dat ik óók een meisje krijg of krijg ik dan juist een jongen!? ooooh!quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 09:23 schreef Floria het volgende:
[..]
Zou de kans dan groter zijn dat ik óók een meisje krijg of krijg ik dan juist een jongen!? ooooh!
Oh Wow, daar hoopte ik stiekem al op!quote:Op maandag 5 januari 2009 09:32 schreef Burdie het volgende:
[..]jij krijgt ook een meisje of een jongen
.
Wees welkom op deze witte wereld!!!quote:Op maandag 5 januari 2009 06:40 schreef Belana het volgende:
Met trots en blijdschap mag ik jullie de geboorte aankondigen van Fee Anne Reine, dochter van cattie, geboren 4 januari om 11.30uur, ze weegt 3200 gram
(mijn telefoon bleek leeg en ik zie de sms nu pas...)
Lieve cattie en W, van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!!![]()
Spannend, hoe laat moet je?quote:Op maandag 5 januari 2009 09:16 schreef Floria het volgende:
Straks naar de gyn, kijken of die wat te melden heeft.
bevallen is een helquote:Op maandag 5 januari 2009 10:30 schreef SHE het volgende:
Dakoootaaaaaaaaaaaaaaaaaa
De anti christ is er![]()
Lekker ding is het! Bijna een 8 ponderIn 15 minuten
![]()
Ga je nog vertellen over de bevalling?
gefeliquote:Op maandag 5 januari 2009 15:36 schreef _Bar_ het volgende:
[ afbeelding ]
Met knipperend hartje![]()
9 weken en een paar dagen zwanger
quote:Op maandag 5 januari 2009 15:42 schreef _Bar_ het volgende:
heb daarnet echt wel wat tranen gelaten ik krijg gewoon een nieuwe kans een nieuw kindje terug in mijn levenzo bijzonder zo spannend zo eng en zo gegund
dat is de dooierzak waar het kindje ingezeten heeft, en wat nu steeds kleiner word, en de moederkoek dan verschijnt om frummel van alle voedingsstoffen te voorzienquote:Op maandag 5 januari 2009 15:56 schreef DaviniaHR het volgende:
Bar, wat fijn!
Wat is het bolletje naast het kindje?
Ah dat klinkt alsof deze bevalling een stuk beter ging dan die van Ive!quote:Op maandag 5 januari 2009 16:02 schreef Belana het volgende:
Ow en met cattie is alles goed, met Fee ook, ze mochten gistermiddag meteen al naar huis. ze hebben alleen wat slecht geslapen dus ze gaat nog even bekijken of ze de puf op kan brengen voor foto's en internet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |