abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 januari 2009 @ 21:24:36 #151
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_64664343
quote:
Op zondag 4 januari 2009 21:21 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Op dat punt begin ik wel wat obsessieve neigingen te krijgen, geloof ik Ik heb zelfs onlangs gezegd dat ik wel stop met werken en helemaal zelf voor dat kind ga zorgen, ook geen oppas voor avondjes uit, want iemand (kdv, oma's, vrienden) zouden het toch eens niet doen zoals ik doe of wil
Nee, daar zit voor mij nog wel een uitdaging om dat een beetje te gaan relativeren.

Hoewel ik van de andere kant ook wel een beetje het gevoel krijg dat ik nu al maar moet zeggen dat ik van alles en nog wat prima ga vinden, iedereen mag oppassen en vasthouden en weet ik wat...ik heb mijn eigen kindje nog niet eens gezien en vastgehouden en ik moet het nu al bij voorbaat prima vinden allemaal? Ik denk dat ik gewoon wat tijd nodig heb...
[..]
Ik denk dat het vanzelf wel komt hoor. De een is gewoon wat makkelijker dan de ander. Voor jezelf zou het gewoon wat relaxter zijn als je wat makkelijker bent, denk ik... Komt goed hoor Ik ben zelf wel erg makkelijk...
quote:
Ja, de kat, nog zoiets
Ons poezebeest slaapt bij ons op bed. Op zich prima, maar als er straks een aantal weken/maanden een wiegje staat waar het kindje de eerste tijd 's nachts in slaapt, lijkt het me geen goed idee dat Noppes bij ons ligt. Is het dan een goed idee om haar nu al uit de slaapkamer te gaan weren?
Ik heb geen idee eigenlijk, onze katten mogen zoiezo niet boven komen en de baby gaat ook niet bij ons op de kamer slapen. Maar ik denk dat het wel een goed idee is om haar nu alvast te gaan weren uit de slaapkamer en tzt niet in jullie slaapkamer te laten als daar ook het wiegje met baby staat... je weet nooit of ze er 's nachts in springt...
Make love, not war ☮
pi_64664528
Dakota! Gefelicteerd!
Wat een mooi meisje!
  Moderator zondag 4 januari 2009 @ 21:28:32 #153
5428 crew  miss_sly
pi_64664565
quote:
Op zondag 4 januari 2009 21:24 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ik denk dat het vanzelf wel komt hoor. De een is gewoon wat makkelijker dan de ander. Voor jezelf zou het gewoon wat relaxter zijn als je wat makkelijker bent, denk ik... Komt goed hoor Ik ben zelf wel erg makkelijk...
Dat zegt schaap ook telkens: je moet wat gemakkelijker worden.
En iedere keer als hij dat zegt, voel ik me juist in een hoekje gedrukt dat ik maar alles goed moet gaan vinden. En dat wil ik helemaal niet, zeker niet al bij voorbaat. Ik ben blij dat mijn kindje nog in mijn buik zit, daar kan nog niemand bij
quote:
Ik heb geen idee eigenlijk, onze katten mogen zoiezo niet boven komen en de baby gaat ook niet bij ons op de kamer slapen. Maar ik denk dat het wel een goed idee is om haar nu alvast te gaan weren uit de slaapkamer en tzt niet in jullie slaapkamer te laten als daar ook het wiegje met baby staat... je weet nooit of ze er 's nachts in springt...
Wij wonen in een appartement, dus alles op 1 verdieping, slaapkamer dus redelijk gemakkelijk toegankelijk. Overdag mag ze er al niet in, maar ik denk dat we inderdaad ook maar eens de nachten moeten gaan doen. Ben benieuwd hoe ze dat gaat doen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_64664628
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:37 schreef Dakota het volgende:
[ afbeelding ]

zo deze is wat verser
Ons roze biggetje

Stortbevalling gehad, laatste 3 cm in 20 minuten moeten verwerken incl. de persweeen (binnen 8 keer persen was ze er al)
Oh dat gezichtje, wat lijkt ze hier op jou Dakota

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Elin, papa en mama Een hele fijne kraamtijd toegewenst!!!
  zondag 4 januari 2009 @ 21:32:48 #155
114177 Diaan73
pi_64664800
quote:
Op zondag 4 januari 2009 21:28 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat zegt schaap ook telkens: je moet wat gemakkelijker worden.
En iedere keer als hij dat zegt, voel ik me juist in een hoekje gedrukt dat ik maar alles goed moet gaan vinden. En dat wil ik helemaal niet, zeker niet al bij voorbaat. Ik ben blij dat mijn kindje nog in mijn buik zit, daar kan nog niemand bij
[..]

Alles goedvinden, is natuurlijk ook het andere uiterste... gewoon de gulden middenweg proberen te vinden en daar groei je denk ik wel in hoor.
quote:
Wij wonen in een appartement, dus alles op 1 verdieping, slaapkamer dus redelijk gemakkelijk toegankelijk. Overdag mag ze er al niet in, maar ik denk dat we inderdaad ook maar eens de nachten moeten gaan doen. Ben benieuwd hoe ze dat gaat doen
Gewoon de deur van de slaapkamer dichthouden Zo moet onze tussendeur altijd dicht zitten, als die openstaat, zitten ze ook zo boven..... Al hebben wij de deuren van onze slaapkamer en die van de babykamer ook altijd dicht. Is inmiddels gewoonte geworden voor ons.
Make love, not war ☮
pi_64665712
Miss-Sly, ik denk dat veeel a.s moeders dat gevoel herkennen wat jij hebt. En ik zou me daar niet al te veel zorgen over maken bij voorbaat.
Ik had ook altijd die ideeen, zo moet het en zo moet het. Als ie geboren is mag niemand hem vasthouden, en ik ga ook nooit meer de deur uit. Mee met oma in de auto? Het idee al
(dit was overigens alleen een beetje zo bij nr 1)

Gelukkig trekt dat allemaal bij!! En vaak verander je ineens zoveel als de kleine er ook daadwerkelijk is. Gewoon nu nog lekker genieten van het kleintje dat nog veilig bij je zit en niet teveel zorgen maken, komt helemaal goed!
  zondag 4 januari 2009 @ 21:53:02 #157
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_64665954
Dakoot en vriend gefeliciteerd met de geboorte van jullie mooie meisje Elin
Gelukkig is het laatste stukje lekker vlot gegaan, maar een sortbevalling zie ik toch wel wat anders hoor

Raissa ik zou zeker dat kraampakket (of kleine versie ervan) in huis halen mocht je het niet via de verzekering krijgen, dan zelf kopen. Want stel je gaat als een speer dan heb je iig iets in huis.
En niet alleen voor je matras, maar hoe denk je dat je auto eruit ziet na een rondje vruchtwater lozen
Ik was namelijk nog voor ik bij het ziekenhuis was al 3 van die matjes armer
En dat matras verhaal.... tja ik had dat matje natuurlijk de avond van te voren uit bed gekeild omdat het ding zo kraakt en zweet onder je reet en dan schrik je 's ochtends wakker omdat je denkt dat je blaas overgelopen is
Mama van Isa en Ties
  zondag 4 januari 2009 @ 21:53:12 #158
11682 Moonah
Jolie femme
pi_64665964
Wat een mooi kindje is Elin zeg! Maar ja, wat wil je met zo'n moeder?
Van harte gefeliciteerd!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 4 januari 2009 @ 21:58:40 #159
24188 Belana
kloon van belana
pi_64666248
zou cattie dan??? BE, cattie is toch een beetje een vriendinnetje geworden hier, dus dan valt het op vandaar, maar misschien is ze gewoon wel ziek, want ze was niet helemaal in orde
stormy waters...
sailin'
pi_64666611
Nee, ze wilde 9 januari pas bevallen zodat ze eerst kon uitzieken
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 4 januari 2009 @ 22:07:23 #161
24188 Belana
kloon van belana
pi_64666676
ja precies, nou ik hoop maar dat ze niet al te ziek is dan zeg, gadsie. hoogzwanger en ziek zijn is geen combi
stormy waters...
sailin'
pi_64666785
Cattie mocht je bezig zijn... succes!
pi_64667180
quote:
Op zondag 4 januari 2009 21:53 schreef marlieske het volgende:
Dakoot en vriend gefeliciteerd met de geboorte van jullie mooie meisje Elin
Gelukkig is het laatste stukje lekker vlot gegaan, maar een sortbevalling zie ik toch wel wat anders hoor

Raissa ik zou zeker dat kraampakket (of kleine versie ervan) in huis halen mocht je het niet via de verzekering krijgen, dan zelf kopen. Want stel je gaat als een speer dan heb je iig iets in huis.
En niet alleen voor je matras, maar hoe denk je dat je auto eruit ziet na een rondje vruchtwater lozen
Ik was namelijk nog voor ik bij het ziekenhuis was al 3 van die matjes armer
En dat matras verhaal.... tja ik had dat matje natuurlijk de avond van te voren uit bed gekeild omdat het ding zo kraakt en zweet onder je reet en dan schrik je 's ochtends wakker omdat je denkt dat je blaas overgelopen is
binnen 15 minuten 3 cm ontsluiting en alle persween wegwerken is toch echt een stortbevalling hoor.

Met Elin gaat het trouwens super, ligt nu te drinken ::)
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  zondag 4 januari 2009 @ 22:25:01 #164
56471 pinquit
oh my lama!
pi_64667604
ai cattie'ke! ik hoop dat in iedergeval alles goed gaat.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zondag 4 januari 2009 @ 22:31:55 #165
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_64667956

Ik zie steeds "gefeliciteerd met Eli " staan...

Snelt weer weg sluipt...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_64668043
Dakota, gefeliciteerd met de geboorte van Elin! Wat een mooie baby!
En wat een verschrikkelijk leuke naam
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 4 januari 2009 @ 22:38:03 #167
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_64668239
Dakota gefeliciteerd met je prachtige dochter Elin

pi_64668916
quote:
Op zondag 4 januari 2009 21:53 schreef marlieske het volgende:
Ik moest lachen

Hier trouwens twee katten die de box reuze interessant vinden... Ze gaan er niet in liggen ofzo (kan ook niet echt, er ligt van alles in) maar ze lopen er wel doorheen/overheen.. Er uit jagen of hopen dat de nieuwigheid er gewoon snel af is?
pi_64668975
Cattie, het zal toch niet?
pi_64669406
btw, ik heb Floria ook al even niet meer gezien/gelezen?

Hoe gaat het ondertussen met je buik Raissa?
pi_64669452
quote:
Op zondag 4 januari 2009 22:51 schreef Raissa het volgende:

Hier trouwens twee katten die de box reuze interessant vinden... Ze gaan er niet in liggen ofzo (kan ook niet echt, er ligt van alles in) maar ze lopen er wel doorheen/overheen.. Er uit jagen of hopen dat de nieuwigheid er gewoon snel af is?
Ah wat lief, ik zie het al helemaal voor me Komen je katten nu ook vaker bij je liggen, tegen je buik aan of op schoot sinds je zwanger bent?
  zondag 4 januari 2009 @ 23:05:46 #172
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_64669556
Hmm laatste post van cattie was vrijdagavond....
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_64670141
quote:
Op zondag 4 januari 2009 23:02 schreef mijsje het volgende:
Hoe gaat het ondertussen met je buik Raissa?
Gelukkig een stuk beter! Wel heel raar hoor, dat het zo vanuit het niets er kan zijn en vanuit het niets ook zo weer weg kan gaan...
quote:
Op zondag 4 januari 2009 23:03 schreef Carmella het volgende:
Ah wat lief, ik zie het al helemaal voor me Komen je katten nu ook vaker bij je liggen, tegen je buik aan of op schoot sinds je zwanger bent?
Ja, het liefst op mijn buik en dan heel verontwaardigd rondkijken als guppie trapt.. Je ziet ze dan echt denken van "hallo, wat doe je?!" Maar laat ze vrijwel niet op mijn buik hoor, ondanks dat het geen dikke katten zijn maar echt slanke poezebeesten zijn ze gewoon te zwaar, doet pijn. Alleen op dagen zoals vandaag mogen ze knuffen met mijn buik
pi_64670345
quote:
Op zondag 4 januari 2009 23:20 schreef Raissa het volgende:

Ja, het liefst op mijn buik en dan heel verontwaardigd rondkijken als guppie trapt.. Je ziet ze dan echt denken van "hallo, wat doe je?!" Maar laat ze vrijwel niet op mijn buik hoor, ondanks dat het geen dikke katten zijn maar echt slanke poezebeesten zijn ze gewoon te zwaar, doet pijn. Alleen op dagen zoals vandaag mogen ze knuffen met mijn buik

Aww Leuk!
  zondag 4 januari 2009 @ 23:27:22 #175
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_64670470
Wij hebben ook twee katten. Hun gedrag is niet veranderd, maar één van de twee gaat wel eens op mijn buik liggen. Van trappen trok die zich niets aan, geeneens knipperen met de ogen.

Was wel jammer, want ik had wel graag gezien dat ie zich het apezuur was geschrokken van de baby...
  zondag 4 januari 2009 @ 23:28:22 #176
56471 pinquit
oh my lama!
pi_64670513
quote:
Op zondag 4 januari 2009 23:05 schreef texelonia het volgende:
Hmm laatste post van cattie was vrijdagavond....
  zondag 4 januari 2009 @ 23:43:07 #177
62233 Jelief
ikke lief!
pi_64671167
* ook benieuwd is naar Cattie.

2e of 3e kindjesmama's hebben jullie vlak voor de bevalling een verandering in gedrag bij je oudste kind gemerkt? Emma is super-aanhankelijk en wil mama mama mama.
We hebben haar vandaag maar verteld dat het zo maar kan zijn dat wij een keer 's morgens niet thuis zijn en dat Oma er dan is. Ze wilde eerst mee naar het ziekenhuis, dat doen we maar niet.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_64671300
quote:
Op zondag 4 januari 2009 23:27 schreef DolleMina het volgende:
Wij hebben ook twee katten. Hun gedrag is niet veranderd, maar één van de twee gaat wel eens op mijn buik liggen. Van trappen trok die zich niets aan, geeneens knipperen met de ogen.

Was wel jammer, want ik had wel graag gezien dat ie zich het apezuur was geschrokken van de baby...
pas maar op! mijn shinnie ging knedend op mijn buik staan stampen, en selene duwde terug en ze vonden het allebei leuk
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zondag 4 januari 2009 @ 23:50:48 #179
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_64671450
Ik zit nog niet vlak voor mijn bevalling, maar merk wel verandering aan Noah. De laatste tijd komt ie heel vaak bij ons in bed liggen. Doet ie normaal nooit. ALs ie wakker wordt 's nachts gaat ie gewoon huilen of hij roept ons zodat we komen. Maar hij komt nooit bij ons. Nu komt ie gewoon bij ons in bed liggen en slaapt gewoon verder

Ik weet niet of het (alleen) met de zwangerschap te maken heeft, dat suggereerde mijn zus dat dat ermee te maken kon hebben. Ik dacht zelf aan drukte met sinterklaas, verjaardag, kerst, bijna naar school, etc. En misschien is het gewoon alles bij elkaar.

Noah is idd ook veel meer gericht op mij. Wil alleen door mij naar bed gebracht worden bijv, en zegt regelmatig dat papa stout is...

Echt voorbereiden op de bevalling enzow, wachten we nog maar even een paar weekjes mee
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 5 januari 2009 @ 00:02:03 #180
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_64671838
Dakota van harte met de geboorte van jullie dochter wat een prachtig meisje
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_64673711
Dakota, gefeliciteerd met de geboorte van Elin!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_64675087
Wij gaan zo richting het ziekenhuis voor de groeiecho enzo, ben erg benieuwd!
  maandag 5 januari 2009 @ 06:40:31 #183
24188 Belana
kloon van belana
pi_64675117
Met trots en blijdschap mag ik jullie de geboorte aankondigen van Fee Anne Reine, dochter van cattie, geboren 4 januari om 11.30uur, ze weegt 3200 gram

(mijn telefoon bleek leeg en ik zie de sms nu pas...)

Lieve cattie en W, van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!!
stormy waters...
sailin'
  maandag 5 januari 2009 @ 06:44:26 #184
24188 Belana
kloon van belana
pi_64675142
Ik zat dus toch niet fout met mijn gevoel
stormy waters...
sailin'
  maandag 5 januari 2009 @ 06:45:26 #185
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_64675148
Oh wauw, cattie een dochter, Ive een zusje! Fee, welkom!!!
Gefeliciteerd, cattie, man en Ive!!!!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_64675342
Cattie, man en Ive, van harte gefeliciteerd met jullie Fee!
Ik hoop dat alles goed is gegaan!
pi_64675442
Cattie gefeliciteerd met Fee !
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_64675449
Catiie en man gefeliciteerd met jullie dochter
Ive jij gefeliciteerd met je zusje
mama van 3 kids!
  Moderator maandag 5 januari 2009 @ 07:30:49 #189
5428 crew  miss_sly
pi_64675458
Wow, leuk nieuws zo op de vroege ochtend
catiie, man en Ive, gefeliciteerd met Fee
  Moderator maandag 5 januari 2009 @ 07:32:05 #190
5428 crew  miss_sly
pi_64675470
Raissa, succes bij de groeiecho! Even spieken

juttertje, jij moet toch naar het ziekenhuis vandaag om ingeleid te worden? Heel veel succes, ik hoop dat we snel horen dat het allemaal goed gegaan is en je je beebje in je armen hebt!
pi_64675473
Cattie!!! Wow, wat een prachtige naam Gefeliciteerd en geniet-ze
pi_64675484
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Fee Wat een mooie naam
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 5 januari 2009 @ 07:40:06 #193
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_64675513
Die cattie, toch nog zelf voorgepiept

Van harte met jullie dochter, en Ive met zijn zusje Mooie naam!

En juttertje succes in het ziekenhuis!
©Dumbo
pi_64675545
Gefelciiteerd met Fee, Cattie!!

Kinderopvang vond ik trouwens ook wel lastig om zomaar te kiezen. Wij zijn gewoon bij een aantal langsgegaan om te kijken hoe het daar was. En ik vond dat er wel heel veel verschil tussen zat. Eentje was echt best wel deprimerend, niks voor die baby´s om te doen, alleen maar een mat om overheen te kruipen, verder helemaal niks.
Die Gordon methode.. daar heb ik vroeger op school (pedagogiek) wel eens wat over gehoord... Is een of andere methode waarin je vooral aangeeft wat je zelf wil en vind, om zo eigenlijk iets van een ander gedaan te krijgen zonder te zeggen ´je moet nu dit of dat doen´. Dus meer in de richting ´ik zou het fijn vinden als jij dit of dat zou doen´. Vond het zelf niet zo heel indrukwekkend, en soms zelfs een beetje manipulatief, maar ja, het werkt wel.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  maandag 5 januari 2009 @ 07:53:10 #195
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_64675605
Cattie en man, gefeliciteerd met Fee . Ive natuurlijk ook gefeliciteerd met je zusje. Fee vind ik zo'n lieve naam
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  † In Memoriam † maandag 5 januari 2009 @ 08:06:55 #196
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_64675688
Fee
Cattie, man en Ive, van harte geFeeliciteerd!
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_64675775
Wow cattie, dus toch!!! Van harte gefeliciteerd met je dochter!!!
Ben ik dus toch niet voorgeglipt In ieder geval niet voor jou!

Ik moet inderdaad zo richting ziekenhuis.. Vind het wel spannend hoor! Eens even kijken of ik dan wel bij wat andere LLM kan voorglippen hahahaha. Zal proberen jullie (zelf) op de hoogte te houden, anders vraag ik mijn vriend wel af en toe te posten

Succes LLM en andere mensen die het nodig hebben ook succes natuurlijk

[ Bericht 0% gewijzigd door juttertje op 05-01-2009 08:26:53 (typo) ]
pi_64675809
Gefeliciteerd Cattie, man & Ive! Wat een práchtige naam Fee!
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_64675815
Miss Sly, wel heel herkenbaar hoor. Dat zoveel mensen nu al verwachtingen van je hebben. Ik heb in het begin Mirte echt heel weinig uit handen gegeven en daar moesten ze het maar mee doen. Doe wat voor jou prettig voelt en als dat de eerste tijd betekent dat alleen jullie het kindje vasthouden dan moeten anderen zich daar maar even bij neerleggen.
En je groeit er ook wel in, al heb ik er bij bepaalde mensen nog steeds wel moeite mee in hoe ze op mn kind "afduiken" en zelfs haar signalen van "doe even rustig aan" niet op (willen?) pikken... .

Onderlegger in je bed, bij Hema hebben ze waterdichte moltons, die zijn wat minder zweterig en krakerig dan die plastic zeilgevallen. Of je springt gewoon net op tijd uit bed (ik stond er net naast toen mn vliezen braken...)

Cattie, man en Ive, van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje Fee

Juttertje, succes!
Fake it till you make it...
  maandag 5 januari 2009 @ 08:35:54 #200
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_64675894
Juttjertje heel erg veel succes vandaag! Ben heel erg benieuwd hoe het zal verlopen!!

Datoot van harte met jullie meisje! Wat is ze mooi!!!
&
Cattie ook van harte! Wat een lekker nieuws zo op de vroege morgen!
pi_64675990
Catti en man gefeliciteerd met jullie dochter! en Ive natuurlijk gefeliciteerd met je zusje
  maandag 5 januari 2009 @ 08:50:24 #202
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_64676058
Catti en fam van harte met de geboorte van Fee
  maandag 5 januari 2009 @ 08:50:40 #203
197301 Miffy1984
Mama van Jesper en Thijmen
pi_64676063
Gefeliciteerd met Fee !! (ik vind dat altijd een mooie aparte naam!)
Als een mens in voorspoed leeft heeft het wel 1000 wensen.
Als je kind ziek is heb je er maar 1.
  maandag 5 januari 2009 @ 08:54:06 #204
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_64676107
En is Floria inmiddels al gesignaleerd? Die heeft zaterdagochtend voor het laatst gepost.

Straks ligt iedereen gewoon stiekem te bevallen als je niet oplet
©Dumbo
pi_64676143
Een baby-Fee!

Gefeliciteerd Cattie.
Hardloper.
IG @webkim
  maandag 5 januari 2009 @ 09:16:15 #206
186094 Floria
Ghost of shark
pi_64676444
Ik ben dr nog! Mét baby in de buik en die lijkt onlangs alle signalen al drie weken geen zin te hebben in de winter buiten de buik (en het is zó mooi!).
Straks naar de gyn, kijken of die wat te melden heeft.

Dakota: Elin is werkelijk prachtig! Gefeliciteerd!
En Cattie ook! Wat een verrasing! Gaarne foto's!
Juttertje, veel succes vandaag!
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
  maandag 5 januari 2009 @ 09:17:45 #207
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_64676481
Cattie, van harte .
Meisjesbabyboom !
KuikenGuppy
pi_64676532
Cattie, man en Ive van harte gefeliciteerd!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2009 09:20:44 ]
  maandag 5 januari 2009 @ 09:23:05 #209
186094 Floria
Ghost of shark
pi_64676573
quote:
Op maandag 5 januari 2009 09:17 schreef Burdie het volgende:
Cattie, van harte .
Meisjesbabyboom !
Zou de kans dan groter zijn dat ik óók een meisje krijg of krijg ik dan juist een jongen!? ooooh!
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_64676625
Cattie, gefeliciteerd met jullie dochter en zusje FEE!

Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 5 januari 2009 @ 09:28:27 #211
35189 Troel
scherp en bot
pi_64676659
Cattie gefeliciteerd!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 5 januari 2009 @ 09:30:57 #212
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_64676692
Oh! Gefeliciteerd Cattie, man en Ive met de geboorte van jullie dochter en zusje. Wat een prachtige naam!
En Dakota ook gefeliciteerd met je prachtige dochter met ook al zo'n mooie naam (dacht dat ik dit al gedaan had maar blijkbaar niet, solly)
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 5 januari 2009 @ 09:32:52 #213
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_64676722
quote:
Op maandag 5 januari 2009 09:23 schreef Floria het volgende:

[..]

Zou de kans dan groter zijn dat ik óók een meisje krijg of krijg ik dan juist een jongen!? ooooh!
jij krijgt ook een meisje of een jongen .
KuikenGuppy
  maandag 5 januari 2009 @ 09:40:53 #214
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_64676884
Cattie, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie Fee
No more games, no more drama...
pi_64676900
Geweldig, wat een mooie dochter heb je Dakota, gefeliciteerd!

En Cattie ook proficiat met de geboorte van je dochter Fee!
pi_64676967
Cattie, MeneerCattie en Ive gefeliciteerd met jullie dochter en zusje Fee
Saartje
  maandag 5 januari 2009 @ 09:45:38 #217
186094 Floria
Ghost of shark
pi_64676970
quote:
Op maandag 5 januari 2009 09:32 schreef Burdie het volgende:

[..]

jij krijgt ook een meisje of een jongen .
Oh Wow, daar hoopte ik stiekem al op!
  maandag 5 januari 2009 @ 09:49:45 #218
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_64677034
Cattie, van harte met de geboorte van jullie dochter <3
I'm so glamourous I piss glitter!
  maandag 5 januari 2009 @ 09:51:58 #219
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_64677074
Floria gelukkig maar dan.

Dakota en man van harte met jullie
Elin
Echt een prachtig babietje.

Lieve Cattie, manlief en Yve van harte met jullie
Fee
Ik ben heel erg benieuwd naar jullie kleine meisje en ook hoe grote broer het vindt.
Als je niet lacht, ben je dood.
  maandag 5 januari 2009 @ 09:52:19 #220
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_64677077
Cattie van harte gefelicigteerd met jullie dochter Fee!
18-11-2008 Maarten Alexander
  maandag 5 januari 2009 @ 09:53:33 #221
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_64677103
Cattie en mannen, van harte met jullie dochter / zus!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 5 januari 2009 @ 09:55:21 #222
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64677142
quote:
Op maandag 5 januari 2009 06:40 schreef Belana het volgende:
Met trots en blijdschap mag ik jullie de geboorte aankondigen van Fee Anne Reine, dochter van cattie, geboren 4 januari om 11.30uur, ze weegt 3200 gram

(mijn telefoon bleek leeg en ik zie de sms nu pas...)

Lieve cattie en W, van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!!
Wees welkom op deze witte wereld!!!

Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 5 januari 2009 @ 09:55:50 #223
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_64677148
quote:
Op maandag 5 januari 2009 09:16 schreef Floria het volgende:
Straks naar de gyn, kijken of die wat te melden heeft.
Spannend, hoe laat moet je?
KuikenGuppy
  maandag 5 januari 2009 @ 09:56:35 #224
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_64677165
Cattie en familie van harte met de geboorte van jullie kleine meid Fee wat een ontzettend leuke naam!
Geniet van elkaar en de kraamweken.
Mama van Isa en Ties
pi_64677385
Dakota en Cattie, van harte gefeliciteerd met jullie superverse babies!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_64677704
Ik ben net voor de 2e x bij de verloskundige geweest. En we hebben het hartje gehoord! Klonk helemaal goed gelukkig, en mijn baarmoeder was ook goed gegroeid, dus das helemaal mooi.
De uitslagen van het bloedonderzoek waren nog niet binnen helaas, maar dat komt als het goed is deze week. En verder ben ik zodra ik beweeg super duizelig en helemaal licht in mijn hoofd een paar dagen, dus misschien wel ijzer tekort ofzo, maar ja... dat is nog ff afwachten.
pi_64677713
Cattie, man en Ive gefeliciteerd met Fee (en wat een prachtige naam die heel mooi bij Ive past!)
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_64677735
jaa de januari babyboom is begonnen Dakota en Cattie gefeliciteerd met jullie dochters.

Hier nog niet overigens, ik mag zo dadelijk weer naar de keuring Maar er ligt sneeuw en ik ben dol op sneeuw, als het een kind is naar zn moeder komt ie vandaag om nog even wat sneeuw te zien. Mijn vader roept al het hele jaar dat hij op driekoningen komt, dat zou ook wel een stunt zijn dan. Vooralsnog zit hij gewoon lekker binnen
ti amo più di ieri ma meno di domani
  maandag 5 januari 2009 @ 10:26:30 #229
114177 Diaan73
pi_64677870
Wat een verrassend nieuws zo op deze mooie morgen.

Cattie, man en Ive van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Fee!!

Juttertje, je leest dit waarschijnlijk al niet meer, maar veel succes in het ziekenhuis!!

Enne Floria veel succes straks bij de gyn.

Hier is en blijft alles rustig...... Peace is na 2 weken vakantie weer werken, erg stil nu in huis.
Make love, not war ☮
  maandag 5 januari 2009 @ 10:30:48 #230
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64677973
Dakoootaaaaaaaaaaaaaaaaaa

De anti christ is er
Lekker ding is het! Bijna een 8 ponder In 15 minuten

Ga je nog vertellen over de bevalling?
  maandag 5 januari 2009 @ 10:31:18 #231
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_64677986
Cattie + man en ive proficiat met jullie mooie meisje
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_64678020
Cattie van harte! netjes gewacht zag ik al

Hier gat alles oke, wel ontzettend moeizame nacht..mevrouw wil alleen maar zuigeeeeeen..dus mijn arme tietjes begaven het bijna..nu in overleg toch speentje en ze slaapt
wanna rub mah puppeh?!
  maandag 5 januari 2009 @ 10:45:37 #233
56471 pinquit
oh my lama!
pi_64678373
cattiee!! gefeliciteerd!
wat leuk, een zusje voor Ive en wat een prachtige naam
  maandag 5 januari 2009 @ 10:49:40 #234
62233 Jelief
ikke lief!
pi_64678467
Jaah mijn vermoeden was juist Cattie heeft een meisje!
En wat een mooie naam. Ikvind Fee heel mooi combineren met Ive
Lieve Cat, goed uitrusten en lekker genieten in je kraamtijd!

Môge Dakoot!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  maandag 5 januari 2009 @ 10:58:03 #235
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_64678690
Dakota, gefeliciteerd met de geboorte van jullie mooie dochter Elin

En Cattie ook al bevallen, gefeliciteerd met de komst van Fee
.... met gevoel voor drama....
pi_64678921
Cattie gefeliciteerd met Fee
Ive gefeliciteerd met je zusje
  maandag 5 januari 2009 @ 12:07:45 #237
240439 samsuus
Twijfelgeval
pi_64680915
Van harte gefeliciteerd Cattie!! Geniet van je kraamtijd.
Count your smiles instead of your tears & count your courage instead of your fears...
Don't be afraid of letting go, you may lose out on something good, but you might gain something even better.
pi_64680968
quote:
Op maandag 5 januari 2009 10:30 schreef SHE het volgende:
Dakoootaaaaaaaaaaaaaaaaaa

De anti christ is er
Lekker ding is het! Bijna een 8 ponder In 15 minuten

Ga je nog vertellen over de bevalling?
bevallen is een hel als je denkt dat je nog 3 uur te gaan hebt maar stiekem 3 seconden voor de persweeen zit..
ik ben een paar sec. k.o gegaan omdat ik een weeenattack kreeg met 1 sec om te ademen en op t moment dat ik bij kwam moest ik persen en 8 min. later was ze er
wanna rub mah puppeh?!
  Jubileum moderator maandag 5 januari 2009 @ 12:16:33 #239
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_64681192
Cattie van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje Fee Mooie naam!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 5 januari 2009 @ 12:23:10 #240
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_64681455
Cattie van harte met jullie dochter FEE leuke mooie naam
  maandag 5 januari 2009 @ 12:24:08 #241
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_64681489
Cattie, gefeliciteerd met jullie dochter!

Wb katten: wij hebben ook een kat en hebben toen ik van Anna in verwachting was de box en het wiegje al snel neergezet. Ballonnen en alu-folie erin en toen Anna er eenmaal was heeft hij er niet naar omgekeken. Hij sliep op mijn voeten en Anna in de wieg naast ons.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_64682171
Cattie, man van Cattie en Ive,
GEFELICITEERD met de kleine Fee!
Wat een aparte naam, mooi en sprookjesachtig...

(Fijn Floria, dat je kindje het prima naar zijn zijn heeft bij je... Ik miste je opeens bij de posts...)
pi_64682186
Dakota en man van harte gefeliciteerd met de geboorte van Elin

Cattie en man van harte gefeliciteerd met de geboorte van Fee

pi_64682258
Bar: vanmiddag de echo toch? Spannend!
It's all up to you
  maandag 5 januari 2009 @ 12:47:05 #245
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64682281
Cattie en man, gefeliciteerd met de geboorte van Fee!

Juttertje, je bent allang weg, maar toch nog heel veel sterkte voor vandaag.
  maandag 5 januari 2009 @ 12:50:45 #246
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_64682405
*maffe insluipt*
Cattie en lief ook gefeliciteerd met de geboorte van Fee, geniet fijn van elkaar.
Dakota Ondanks wat hier allemaal aan de hand is kon je gedurende 5 seconden een glimlach op mn gezicht toveren met je post over het speentje
*maffe weer weg sluipt tot volgend baby'tje*
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_64682566
Dakota en Cattie van harte gefeliciteerd!

Mooie namen
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  maandag 5 januari 2009 @ 13:08:00 #248
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_64683031
Dakota en Cattie van harte met jullie twee mooie dochters!!!
pi_64683340
Cattie en familie, gefeliciteerd met de geboorte van Fee !
pi_64683506
2 meisjes
Dakota en Cattie Gefeliciteerd met jullie dochters!
pi_64683970
ik liep een beetje achter geloof ik! maar oooh wat veel en goed nieuws! heel hartelijk gefeliciteerd cattie en dakota met jullie DOCHTERS!!!!

heel fijn dat ze er zijn. ook de vaders en natuurlijk grote broer Ive van harte gelukgewenst!
pi_64684943
Cattie, van harte met jullie dochtertje!
Ben ook erg benieuwd naar foto's!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_64685076
Cattie, manlief en grote broer Ive, heel veel geluk met jullie dochter en zusje Fee!!

Bar, heel veel succes bij de echo vanmiddag! Ik hoop dat je nagels er inmiddels nog aanzitten!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  maandag 5 januari 2009 @ 14:23:14 #254
186094 Floria
Ghost of shark
pi_64685641
Ben dr weer!!
Er zit schot in de zaak! Baarmoedermond is week en er is iets meer ontsluiting. Ik ben gestript (uhm, auw!), heb aan de ctg gelegen, echo onderderzoek gehad, in een potje moeten piesen en ben nu net weer thuis. Daar ben je dan steeds weer even zoet mee maar alles was goed.

Donderdag weer een afspraak maar er was hele goede hoop dat ik die niet zou halen. Maar wel met een flinke slag om de arm denk ik er dan maar bij want alles is mogelijk.
Nu lig ik op bed met giga rugpijn, krampen en ben flinke klodders bloederig slijm (eet smakelijk!) aan het verliezen maar dat komt van het strippen. Inleiden kon nu wel maar ik ga dr nog ff niet aan, geef dr nog iets meer tijd.

Dakota, wat klink je weer heerlijk! Ik zal je nog gaan missen hier!
pi_64685697
Floria, dat klinkt goed!
Zet hem op
  maandag 5 januari 2009 @ 14:31:21 #256
114177 Diaan73
pi_64685959
Spannend hoor Floria en dat klinkt goed.... Heel veel succes zodra je het nodig hebt:
Make love, not war ☮
pi_64686031
Gefelciteerd Dakota, met Eline!!

Cattie gefeliciteerd met Fee!

ZO kijk ik even niet en zijn er gewoon twee verse babietjes.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  maandag 5 januari 2009 @ 14:34:29 #258
57497 happyme28
I'm so happy
pi_64686078
Het gaat nu hard hier!!

Gefeliciteerd Cattie, wat een magische naam 'Fee' Leuk!!

Spannend Floria, succes met de laatste loodjes.
pi_64686917
Cattie,gefeliciteerd met jullie dochter en zusje Fee, supernaam

Tessie, wat fijn dat alles goed was!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_64687609
He Floria, wat spannend zeg. Dus het kan nu snel gaan.
  maandag 5 januari 2009 @ 15:36:56 #261
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_64688478

Met knipperend hartje

9 weken en een paar dagen zwanger
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 5 januari 2009 @ 15:37:30 #262
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64688500
quote:
Op maandag 5 januari 2009 15:36 schreef _Bar_ het volgende:
[ afbeelding ]

Met knipperend hartje

9 weken en een paar dagen zwanger
gefeli

zo leuk, je ziet er echt de vorm van een baby in
Today is life -

Dale Carnegie
pi_64688537
Oh Bar, wat super! Wat een mooie echo
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_64688624
Wat fijn Bar gefeliciteerd mooie echo!
pi_64688634
Bar, wat mooi!!! Veel duidelijker dan mijn echo met 9 weken Het is al helemaal een echte baby!
  maandag 5 januari 2009 @ 15:41:53 #266
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_64688676
Bar wat mooi Een hele echte mini-baby met kloppend hartje
  maandag 5 januari 2009 @ 15:42:42 #267
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_64688698
heb daarnet echt wel wat tranen gelaten ik krijg gewoon een nieuwe kans een nieuw kindje terug in mijn leven zo bijzonder zo spannend zo eng en zo gegund

* _Bar_ is helemaal happy.

kreeg een inwendige echo die zou duidelijker zijn, was even een heel spannend moment, zag wel een kindje maar eerst geen knipperend dingetje en toen zoomde ze in en toen toen zag ik het mooiste het knipperde en toen werd ik stil.
  maandag 5 januari 2009 @ 15:43:21 #268
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_64688728
Bar wat fijn dat alles goed is! Mooie echo hoor, echt een klein poppetje!
pi_64688799
Wat lief, je ziet er echt al een mini-mensje in.
pi_64688949
quote:
Op maandag 5 januari 2009 15:42 schreef _Bar_ het volgende:
heb daarnet echt wel wat tranen gelaten ik krijg gewoon een nieuwe kans een nieuw kindje terug in mijn leven zo bijzonder zo spannend zo eng en zo gegund

Ik ben zo blij dat het allemaal goed is!
It's all up to you
pi_64689005
Bar gefeliciteerd! Het is je ook echt gegunt zo iets moois. Thijs is vast erg blij voor zijn mama en trots dat hij grote broer wordt.
  maandag 5 januari 2009 @ 15:49:14 #272
219033 Mibos2
pi_64689032
Bar een dikke knuffel voor jou en je partner en dat je maar een hele fijne zwangerschap mag hebben.
  maandag 5 januari 2009 @ 15:49:38 #273
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_64689050
Wauw Bar wat een prachtige echo!

Ik weet toch zeker dat ik hier net ook een felicitatie naar Cattie had gepost?
Dan doe ik het lekker opnieuw..
Cattie, Cattie-man en Ive van harte met jullie dochter en zusje!
Wat een mooie naam heeft ze zeg! Fee
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  maandag 5 januari 2009 @ 15:49:43 #274
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_64689057
over dat tandenpoetsen overgens, ik heb het gevraagd heeft te maken met teveel schuim in mijn mond wat het kokhals effect veroorzaakt.
dus of met minder tandpasta je tandenpoetsen of idd een tandpasta die minder schuimt.

misschien helpt het jullie ook
pi_64689126
Bar, wat mooi en wat duidelijk al zeg!

Floria, wie weet hoef je donderdag lekker niet meer naar die afspraak, zet em op als het nodig is succes.
Fake it till you make it...
  maandag 5 januari 2009 @ 15:55:39 #276
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64689309
Jaaaaaaaaa, het zit gewoon goed Bar! Gefeliciteerd!

Floria, wat fijn dat er toch een klein beetje schot in de zaak lijkt te zitten!
  maandag 5 januari 2009 @ 15:56:29 #277
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_64689355
Bar, wat fijn!
Wat is het bolletje naast het kindje?
  maandag 5 januari 2009 @ 15:58:55 #278
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_64689464
quote:
Op maandag 5 januari 2009 15:56 schreef DaviniaHR het volgende:
Bar, wat fijn!
Wat is het bolletje naast het kindje?
dat is de dooierzak waar het kindje ingezeten heeft, en wat nu steeds kleiner word, en de moederkoek dan verschijnt om frummel van alle voedingsstoffen te voorzien
  maandag 5 januari 2009 @ 15:59:18 #279
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_64689489
Wat fijn, Bar! Mooie duidelijke echo .
Floria zet 'm op .
KuikenGuppy
  maandag 5 januari 2009 @ 16:00:20 #280
190853 RockabeIIa
pi_64689536
Bar super! Ik ben er helemaal emo van, zo geweldig vind ik het voor je <3
  maandag 5 januari 2009 @ 16:00:50 #281
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_64689568
nu mag ik me zeker ook helemaal uit gaan leven
  maandag 5 januari 2009 @ 16:01:38 #282
24188 Belana
kloon van belana
pi_64689616
Bar
stormy waters...
sailin'
  maandag 5 januari 2009 @ 16:01:49 #283
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_64689627
Bar van harte gefeliciteerd met je prachtige echo!
En Cattie gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter.

Wij zijn zojuist ook terug van onze 20 wkn echo en zijn dolblij dat Anna een broertje krijgt!! Alles zat er voor zover ze konden beoordelen op en aan en het is een zeer beweeglijk mannetje. Hij deed zijn uiterste best het echo-apparaat te ontduiken. Wat leuk, een jongetje! Ik kan het nog niet geloven! Een meisje was ook prachtig geweest, maar een jongetje! WAUW!
Mijn man vindt het ook helemaal fantastisch, maar is wat bang dat ik de bankrekening laat springen....
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  maandag 5 januari 2009 @ 16:02:27 #284
190853 RockabeIIa
pi_64689657
Wauw, dat is ook leuk nieuws memmel! Van harte!
  maandag 5 januari 2009 @ 16:02:41 #285
24188 Belana
kloon van belana
pi_64689666
Ow en met cattie is alles goed, met Fee ook, ze mochten gistermiddag meteen al naar huis. ze hebben alleen wat slecht geslapen dus ze gaat nog even bekijken of ze de puf op kan brengen voor foto's en internet
stormy waters...
sailin'
  maandag 5 januari 2009 @ 16:02:43 #286
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_64689668
Memmel een broertje voor Anna
  Jubileum moderator maandag 5 januari 2009 @ 16:03:28 #287
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_64689703
Memmel wat leuk, gefeliciteerd

Bar het is je zoo gegunt

Floria dat klinkt allemaal veelbelovend, succes!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 5 januari 2009 @ 16:04:05 #288
219033 Mibos2
pi_64689734
Anna krijgt een broertje wat leuk Memmel...
  maandag 5 januari 2009 @ 16:04:33 #289
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_64689759
Wat fijn Bar, wat een super-echo!!!

En Memmel wat leuk een jongetje!!
No more games, no more drama...
  maandag 5 januari 2009 @ 16:04:46 #290
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_64689769
Een jongen, memmel Wat leuk! .
't Gaat hard he, je bent al over de helft .
KuikenGuppy
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 5 januari 2009 @ 16:08:10 #291
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64689915
Anna een broertje

word t een Piet
Today is life -

Dale Carnegie
pi_64690044
Memmel ook een goed echo wat fijn een broertje voor Anna super!! Ik kan haast niet wachten totdat wij weten wat het wordt maar dat duurt nog minimaal 7 weken.
pi_64690442
Wat een mooie echo Bar!!
En Memmel, wat leuk nu een jongetje!
  maandag 5 januari 2009 @ 16:18:28 #294
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_64690458
Memmel wat leuk een jongen!

*BWURK* Hier is de kleine al een kwartier aan het koppeltjeduiken lijkt het..
Het voelt heel raar en ik word er gewoon een beetje misselijk van..
Het is nu trouwens wel heel duidelijk te voelen.

Heel grappig, W& H willen nu ook steeds de baby voelen.
Eerst beweerde W bij hoog en bij laag dat het een meisje zou worden want als hij zijn hand op mijn buik legde was de baby rustig. Zusjes klieren grote broers dus de baby moest wel een zusje zijn.
Tot laatst de baby heel duidelijk in zijn hand ging liggen. Hij helemaal blij! Daarna legde hij zijn hoofd op mijn buik en voelde hij de baby langs zijn oor "bloepen".
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  maandag 5 januari 2009 @ 16:19:12 #295
114177 Diaan73
pi_64690505
Bar wat fijn dat alles goed is En wat een mooie echo zeg!

Memmel, wat leuk een broertje voor Anna

En wat fijn dat het goed gaat met Cattie en Fee!!! bedankt voor de update Belana!

Zo ik heb alle enveloppen van de kaartjes geschreven, morgen nog even schoonmaken hier en ik ben er klaar voor

Ow opmerkelijk nieuws las ik net..
Make love, not war ☮
  maandag 5 januari 2009 @ 16:26:00 #296
24188 Belana
kloon van belana
pi_64690881
memmel wat leuk
stormy waters...
sailin'
pi_64690954
Nog een babymeisje Gefeliciteerd Cattie en familie!

Bar, mooie echo!
  maandag 5 januari 2009 @ 16:31:07 #298
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_64691135
Memmel Anna krijgt gewoon een broertje Wat leuk!!!! Ik begrijp de angst van J wel hoor, dat wordt shoppen voor stoere jongensoutfits!
  maandag 5 januari 2009 @ 16:31:49 #299
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_64691166
quote:
Op maandag 5 januari 2009 16:02 schreef Belana het volgende:
Ow en met cattie is alles goed, met Fee ook, ze mochten gistermiddag meteen al naar huis. ze hebben alleen wat slecht geslapen dus ze gaat nog even bekijken of ze de puf op kan brengen voor foto's en internet
Ah dat klinkt alsof deze bevalling een stuk beter ging dan die van Ive!
©Dumbo
  maandag 5 januari 2009 @ 16:32:01 #300
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_64691184
Memmel van harte me de goede echo en een zoon Leuk hé kan je weer allemaal nieuwe spulletjes kopen
want tja een jongen in roze hullen... ach ja manlief zal je gewoon in de gaten moeten houden.
We zaten vorige keer meen ik ook kort op elkaar en nu weer, en beide keren ook nog eens het zelfde geslacht hoezo toeval

Bar wat een super mooie echo foto's en het is je inderdaad van harte gegunt ik hoop dat je een super zwangerschap zult hebben
Mama van Isa en Ties
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')