Ik heb het ook tijdens mn slaap, maar heb het gevoel dat het komt omdat het allemaal wat meer opgezet is en daarom wat eerder "afklemt". Als ik anders ga liggen, gaat het wel over...quote:Op zondag 4 januari 2009 10:16 schreef Fruppel het volgende:
Wie van de meiden hier herkent het volgende,
Ik word elke ochtend wakker met onwijs slapende vingers/handen, heel erg irritant want ik kan niet eens mijn wekker uitzetten (niet dat die nu nog gaat maar voor mn verlof wel) of iets oppakken en het duurt best een tijdje voordat het weggetrokken is.
Iemand tips hoe ik het kan voorkomen of ervoor kan zorgen dat het sneller weg trekt?
quote:foto Op zondag 4 januari 2009 10:26 schreef nummer_zoveel het volgende:
Er worden wel veel baby's in januari geboren zeg! En als die er zijn, sta ik ook al redelijk bovenaan.
Dan is het bij jou wel wat erger inderdaad. Ik denk dat je goede tips hebt gekregen en het bespreken met de VK is natuurlijk ookquote:foto Op zondag 4 januari 2009 10:29 schreef Fruppel het volgende:
Sorry! Zie nu pas dat ik het vorige topic sloot!
Diaan, anders gaan liggen helpt helaas niet, ben er vanmorgen dan ook maar uit gegaan want werd er gek van.
Nu ruim een half uur later is het in mijn rechter hand nogsteeds niet weggetrokken.
ik haalde het door de war, ik bedoelde helpp.quote:Op zondag 4 januari 2009 10:36 schreef Lois het volgende:
Wat is kiss bij zwangeren Simmu??
Ik denk ook aan carpaal tunnel syndroom Fruppel.
ik zou geen verslag kunnen doen hoor tijdens het persenquote:Op zondag 4 januari 2009 11:06 schreef tessie het volgende:
Nou zeg, nog geen Dakota nieuws.Hoe zit het met dat beloofde live verslag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop