Ik heb het ook tijdens mn slaap, maar heb het gevoel dat het komt omdat het allemaal wat meer opgezet is en daarom wat eerder "afklemt". Als ik anders ga liggen, gaat het wel over...quote:Op zondag 4 januari 2009 10:16 schreef Fruppel het volgende:
Wie van de meiden hier herkent het volgende,
Ik word elke ochtend wakker met onwijs slapende vingers/handen, heel erg irritant want ik kan niet eens mijn wekker uitzetten (niet dat die nu nog gaat maar voor mn verlof wel) of iets oppakken en het duurt best een tijdje voordat het weggetrokken is.
Iemand tips hoe ik het kan voorkomen of ervoor kan zorgen dat het sneller weg trekt?
quote:Op zondag 4 januari 2009 10:26 schreef nummer_zoveel het volgende:
Er worden wel veel baby's in januari geboren zeg! En als die er zijn, sta ik ook al redelijk bovenaan.
Dan is het bij jou wel wat erger inderdaad. Ik denk dat je goede tips hebt gekregen en het bespreken met de VK is natuurlijk ookquote:Op zondag 4 januari 2009 10:29 schreef Fruppel het volgende:
Sorry! Zie nu pas dat ik het vorige topic sloot!
Diaan, anders gaan liggen helpt helaas niet, ben er vanmorgen dan ook maar uit gegaan want werd er gek van.
Nu ruim een half uur later is het in mijn rechter hand nogsteeds niet weggetrokken.
ik haalde het door de war, ik bedoelde helpp.quote:Op zondag 4 januari 2009 10:36 schreef Lois het volgende:
Wat is kiss bij zwangeren Simmu??
Ik denk ook aan carpaal tunnel syndroom Fruppel.
ik zou geen verslag kunnen doen hoor tijdens het persenquote:Op zondag 4 januari 2009 11:06 schreef tessie het volgende:
Nou zeg, nog geen Dakota nieuws.Hoe zit het met dat beloofde live verslag?
quote:Op zondag 4 januari 2009 10:26 schreef nummer_zoveel het volgende:
Er worden wel veel baby's in januari geboren zeg! En als die er zijn, sta ik ook al redelijk bovenaan.
Bij mij duurt het soms een tijdje voordat ik weer post. Ik had al wel gehoord over moxa therapie en acupunctuur. Bij allebij zijn helaas de adviezen weer erg verdeeld.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 07:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
TInuviel, ik ben rond de 34 weken begonnen met Moxa (acupunctuur) een natuurlijk manier om evt. je kindje te laten draaien. Het heeft waarschijnlijk bij ons gewerkt, want na de behandeling was de baby gedraaid, terwijl het al ruim 2 maanden in een stuit lag. Het is misschien het proberen waard....
Jeetje Carmella, een hele week alleen geweest? Wat lijkt me dat verschrikkelijk. Zoiezo wat jij tijdens je zwangerschap moet doorstaan, lijkt me - zacht gezegd - allemaal erg vervelend. Ik hoop voor je dat er toch nog een goede oplossing komt en voor nu heel veel sterkte en een dikke knuffel![]()
Vandaag gaan we naar Drachten om de eerste verjaardag van ons nichtje te vieren, ik voel me best goed, dus dat moet kunnen. Ziekenhuistas gaat voor de zekerheid wel mee
Enne, Dakota hoe gaat het vandaag met je?? Ben erg benieuwd of het strippen nog geholpen heeft.
quote:Op zondag 4 januari 2009 16:01 schreef mikoxx het volgende:
Dag dames! Nog steeds geen nieuws van Dakota, jeetje, je maakt het wel spannend!
Wanneer gaan jullie beginnen/ zijn jullie begonnen met het regelen van opvang en kraamzorg? Hier zijn we nu in de 15e week aanbeland en ik vraag me af of de tijd nu 'rijp' is....
We hebben eigenlijk nog helemaal niks geregeld, wel hebben we de afgelopen vakantie gebruikt om ons eens fijn te orienteren op kamertjes en kinderwagens.. leuke bezigheden natuurlijk!
@ Bar: Ik herken je klachten niet, maar t lijkt me idd erg lastig! Misschien een andere tandpasta proberen???
Ook al geprobeerd en het werkt niet, zal een andere oplossing moeten verzinnenquote:Op zondag 4 januari 2009 16:01 schreef mikoxx het volgende:
!
@ Bar: Ik herken je klachten niet, maar t lijkt me idd erg lastig! Misschien een andere tandpasta proberen???
Hmm... tja, geen tanden meer poetsen is ook geen optie he? Kunstgebitje?quote:Op zondag 4 januari 2009 16:05 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Ook al geprobeerd en het werkt niet, zal een andere oplossing moeten verzinnen
Er is mentholvrije tandpasta van Zendium, die is wel heel lekker als je van de mentholsmaak misselijk wordt, paradontax ofzo is inderdaad heel smerig van smaakquote:Op zondag 4 januari 2009 16:05 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Ook al geprobeerd en het werkt niet, zal een andere oplossing moeten verzinnen
Tinuviel, volgens mij weet een acupuncturiste precies wat wel en niet kan bij een zwangere vrouw en staat er te veel op het internet. Ik heb de moxabehandeling gedaan onder begeleiding van een acupuncturiste en kan me niet voorstellen wat er nou verkeerd kan gaan. Mijn acupuncturiste "onderzocht" me ook.....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |