abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64727378
Zegt niks, als deze hier net als bij me meiden weer 2 weken langer er over doet, en jij ben 2 weken eerder, dan kunnen we nog een wedstrijdje houden
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 6 januari 2009 @ 14:07:30 #252
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64727665
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 14:00 schreef jessie het volgende:
Zegt niks, als deze hier net als bij me meiden weer 2 weken langer er over doet, en jij ben 2 weken eerder, dan kunnen we nog een wedstrijdje houden
Sasha was ook te laat he, dan moet je wel echt gaan olifant-dragen.
pi_64727695

3,4,5, en 6

allemaal van harte
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_64727758
Hmmm ok, neeeeeeeeeeeeee dat zie ik niet zitten
Sowieso moet ik dus echt helemaal niet weer aan die bevalling denken. Er staat nog vers in me geheugen dat ik tijdens me bevalling heb gezegd tegen kraamhulp, verloskundige toen ik nog thuis bezig was "jullie zijn getuige he, dit wil ik nooit meer" En dat heb ik meer dan eens geroepen. Nu begint me weer te dagen dat dat vast niet voor niks is geweest
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 6 januari 2009 @ 14:24:34 #255
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64728328
Ai... tsja... nu kan je niet meer terug he.

Floria, joehoe, waar zit je? Ben je stiekem ook bezig?

[ Bericht 10% gewijzigd door BE op 06-01-2009 14:29:55 ]
  dinsdag 6 januari 2009 @ 14:29:51 #256
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_64728569
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 13:37 schreef seilram het volgende:

[..]

Met de lichtgevende verf op het plafond

Wat leuk dat je dat nog weet
Oh dat weet ik ook nog wel !
Iedereen in de stress of het wel zou lukken .
KuikenGuppy
  dinsdag 6 januari 2009 @ 14:37:43 #257
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_64728880
Jessie zwanger! Wat onwijs leuk van harte!
Jammer van de reaktie van je ouders...
  dinsdag 6 januari 2009 @ 15:07:55 #258
57865 wiseguy79
wil weer op vakantie!
pi_64730070
Euh, mag deze papa ook op de lijst voor 7 juli 2009?
pi_64730337
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 13:38 schreef panda1980 het volgende:
Vandaag mijn tweede echo gehad.
Ben nu 11 weken en 4 dagen zwanger en alles was in orde met de baby.
Hij bewoog op en neer en het hartje klopte ook goed.
Alleen zei de gyneacoloog dat mijn bloeddruk nogal laag was en of ik me vaker flauw of duizelig voelde.
Dat heb ik dus inderdaad heel vaak en daardoor eet ik ook om het uur iets omdat ik bang ben dat ik anders flauwval of misselijk wordt.
En nog was ik maar 1 kilo aangekomen.
Wie weet hoe je aan een lage bloeddruk komt en wat je eraan kan doen om die hoger te krijgen?
Is meer zout eten een oplossing?
Mij hebben ze zoute drop aangeraden (ook weer niet te veel) en een kopje bouillon tussendoor.
pi_64730728
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 15:15 schreef Koningin het volgende:

[..]

Mij hebben ze zoute drop aangeraden (ook weer niet te veel) en een kopje bouillon tussendoor.
Is speculaas ook goed? Heb juist een half pak speculaasjes op... had er superzin in!
  dinsdag 6 januari 2009 @ 15:25:56 #261
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64730772
panda, ik gisteren ook! Op brood! Had er ineens zo enorm veel zin in!

Wiseguy, je staat erbij hoor!
  dinsdag 6 januari 2009 @ 15:29:38 #262
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_64730923
wiseguy, van harte

en Jessie
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 6 januari 2009 @ 15:30:58 #263
57865 wiseguy79
wil weer op vakantie!
pi_64730974
En nu maar afwachten tot de zomer.... pfff wat duurt dat toch lang!
pi_64730979
Jessie, van harte joh

Wiseguy ook
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_64731036
Zetten jullie mij er ook bij?
uitgerekend op 24 juli 2009
  Moderator dinsdag 6 januari 2009 @ 15:34:44 #266
5428 crew  miss_sly
pi_64731122
Allemaal voordringers

Wanneer hebben we voor het laatst iets van Floria gehoord? Alleen nog maar net na het strippen/bezoekje aan de vk toch? Zou het zover zijn
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 6 januari 2009 @ 15:35:18 #267
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_64731146
Het is wel stil he rond Floria?
?
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_64731175
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 06:15 schreef Estrys het volgende:
Om elf uur braken dus mijn vliezen. Om twaalf uur begonnen de weeen. En om 3:21 is geboren onze zoon:
zijn naam is Sebastian Julius zijn roepnaam is Seb, hij weegt 3250 gram en moeders is in shock door de snelle bevalling

paps zal snel de foto's uploaden...
Van harte gefeliciteerd met Seb!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 6 januari 2009 @ 15:38:28 #269
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64731319
Je staat er ook bij panda!

Ja, het blijft maar stil rond floria he!
Die is vast ook bezig, dat kan niet anders!

Oh, en Juttertje dan? Werd die nou gisteren of vandaag ingeleid? Nu weet ik het niet meer.
Mag ik het op mijn dementie gooien?
pi_64731355
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 15:38 schreef Brighteyes het volgende:

Oh, en Juttertje dan? Werd die nou gisteren of vandaag ingeleid? Nu weet ik het niet meer.
Ok dankjewel
  Moderator dinsdag 6 januari 2009 @ 15:41:34 #271
5428 crew  miss_sly
pi_64731469
quote:

Gisteren, maar in eerste instantie verwachtte ze nog niet snel te bevallen. Ze moest wel in het ziekenhuis blijven, maar Floria is/was gewoon thuis volgens mij. Spannend hoor
  Moderator dinsdag 6 januari 2009 @ 15:43:01 #272
5428 crew  miss_sly
pi_64731533
Ow, en ik heb zo'n rare dag vandaag. Heb de hele tijd de behoefte om te eten, maar heb nergens trek in en niets smaakt. Bovendien ben ik zo moe als ik nog niet geweest ben de hele zwangerschap; zo moe dat ik zelfs wat last krijg van mijn nek, een oude whiplash die wat pijn gaat doen als ik echt heel erg moe ben.

Nou ja, nog 2,5 uur en dan kan ik naar huis en op de bank hangen en uitrusten
pi_64731620
Ja dat moe zijn heb ik ook vandaag..ik wou eigenlijk vanmiddag gaan slapen omdat ik vrij heb maar ben achter de pc blijven hangen..en over een uurtje kan ik alweer gaan zorgen dat het eten gemaakt wordt.
Denk dat ik vanavond maar vroeg naar bed ga dan.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 16:02:44 #274
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_64732445
quote:

Volgens mij werd die nog niet perse meteen ingeleid. Ze is gisteren opgenomen en gingen ze eerst aan de gang met gel dacht ik om het verweken te stimuleren (of is dat officieel ook al inleiden?).
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_64732846
Panda, welkom.

Floria is idd wel verdacht stil, wie weet...

Ik mag morgen op intake bij de vk.
Fake it till you make it...
pi_64734585
Zo, van 12 tot half 4 in het ziekenhuis geweest. bloed en urine getest, CTG gehad, inwendig onderzoek (mijn vrouw dan uiteraard ) Ze maakten zich toch een beetje zorgen over wat waardes, dus donderdag mogen we terugkomen. Baarmoedermond stond nog wel, maar was wel voor een groot deel verweekt. Voorlopig geen beeb hier dus, hoewel het wel snel kan gaan kennelijk Voor hetzelfde geld sta ik morgen al beschuiten te smeren.
Zu hause ist alles besser
  Moderator dinsdag 6 januari 2009 @ 16:51:47 #277
5428 crew  miss_sly
pi_64734624
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 16:02 schreef texelonia het volgende:

[..]

Volgens mij werd die nog niet perse meteen ingeleid. Ze is gisteren opgenomen en gingen ze eerst aan de gang met gel dacht ik om het verweken te stimuleren (of is dat officieel ook al inleiden?).
Ze noemde het zelf volgens mij ook ingeleid, maar het is inderdaad alleen nog maar die gel ofzo.
Ben benieuwd hoe het met haar is.
pi_64734783
Oh wat leuk, ik lag net in bad en zag voor het eerst toen de baby schopte een bobbel omhoog komen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 6 januari 2009 @ 17:01:02 #279
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64735023
gefeliciteerd estrys en alle nieuwe zwangeren en/of papa's ook gefeliciteerd

ik mis dit topic wel hoor
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_64735146
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:58 schreef Kersjes het volgende:

We hebben best lang moeten wachten totdat ik zwanger raakte, ik keek er zo naar uit. Waarom voel ik me dan niet blij en kan ik de hele dag wel huilen? I
Welkom bij de club. Ik heb met dezelfde emoties gekampt. Waarom ben ik niet blij???

Gelukkig belde toen net de vrouw van het FIOM waar ik in de 'gespreksgroep ongewilde kinderloosheid in medische behandeling' zat. Zij vertelde dat dat heel veel voorkomt bij vrouwen die lang hebben moeten wachten en dus volkomen normaal is. Je verwacht er zoveel van, en denkt dat je wel helemaal hyperblij moet zijn als het zover is, maar dat is helemaal niet zo.

De dagen na dat gesprek is het gevoel bij mij verdwenen. Dankzij mevrouw Fiom zag ik het niet op een roze wolk zitten niet als een schande en blijkbaar heb ik het toen geaccepteerd.

Sterkte!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_64735865
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 16:02 schreef texelonia het volgende:

[..]

Hoi ik ben de lieftallige partner van Juttertje
En zal even een update geven, ze zit inderdaad in het ziekenhuis te wachten,
2x verwekingsgel aangebracht, maar heel veel effect lijkt het nog niet te hebben.
De boel is wel wat verweekt maar nog geen echte zoden aan de dijk. en weeen lijken ook nog nergens te bekennen
Dus we wachten rustig af.
Mocht er meer nieuws zijn en ik ben niet direct nodig zal ik vast nog wel een update posten.
Ze doet in ieder geval iedereen de groetjes en voor alle verse moeders ook namens mij.

Iik ga nu snel weer richting Ziekenhuis.

Groetjes Dennis
  Moderator dinsdag 6 januari 2009 @ 17:26:40 #282
5428 crew  miss_sly
pi_64736111
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 16:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
Oh wat leuk, ik lag net in bad en zag voor het eerst toen de baby schopte een bobbel omhoog komen.
Wat lijkt me dat geweldig leuk
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 6 januari 2009 @ 17:27:33 #283
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64736135
jullie ook sterkte en succes met wachten op dat wat nu ws. heel snel komen gaat dennis en juttertje
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  dinsdag 6 januari 2009 @ 17:28:39 #284
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_64736171
Jessie gefeliciteerd !!
Wat naar dat je ouders niet positief waren....

Seilram, Panda en Wiseguy welkom

Estrys tjee je laat er geen gras over groeien gefeliciteerd met jullie zoontje Seb.
(moooie naam trouwens!)

Jelief nog iets lekkers kunnen scoren vannacht?

Hmmmz dat gewichtstoename ding wil ik niet geloven *kop in het zand steekt* ben begonnen met 53kg zit nu 56kg na 22 weken en ik weiger!! om richting de 70kg te gaan!
Kan trouwens nergens echt iets invullen ofzo? heb ik iets gemist op die pagina?

Juttertje succes ik hoop dat je niet al te lang meer hoeft te wachten
Mama van Isa en Ties
pi_64736193
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 17:19 schreef juttertje het volgende:

[..]

2x verwekingsgel aangebracht, maar heel veel effect lijkt het nog niet te hebben.
De boel is wel wat verweekt maar nog geen echte zoden aan de dijk. en weeen lijken ook nog nergens te bekennen
Mocht er meer nieuws zijn en ik ben niet direct nodig zal ik vast nog wel een update posten.
Ze doet in ieder geval iedereen de groetjes en voor alle verse moeders ook namens mij.

Groetjes Dennis
Ah, een update, dat is fijn! Veel succes met afwachten, ik hoop dat jullie snel een vers beebje mogen vasthouden!
pi_64736236
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 17:28 schreef marlieske het volgende:
Hmmmz dat gewichtstoename ding wil ik niet geloven *kop in het zand steekt* ben begonnen met 53kg zit nu 56kg na 22 weken en ik weiger!! om richting de 70kg te gaan!
Kan trouwens nergens echt iets invullen ofzo? heb ik iets gemist op die pagina?

Heb je wel je lengte in meters moeten invullen en je gewicht voor de zwangerschap? Meer hoef je niet in te vullen namelijk
pi_64736419
Alle verse mama's gefeliciteerd. Een echte babyboom hier

Hier mag ik volgende week eindelijk weer werken. Aangepast werk en aangepaste tijden. Eindelijk. Maar wel met extra controle nog steeds. Maar ja dat is niet zo erg. Beter zo dan dat het weer mis gaat.
Heb gister voor het eerst het hartje gehoord. En voelde ook iets bewegen toen we een schopje tegen dat ding hoorde. Kleintje ligt vastgeplakt aan de voorkant dus kan hem goed voelen als ie echt veel beweegt. Niet altijd maar gewoon zo heel soms
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_64736446
Met jouw gewicht in 22 weken 3 kg aankomen is toch helemaal niet veel marlieske?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  Moderator dinsdag 6 januari 2009 @ 17:40:38 #289
5428 crew  miss_sly
pi_64736614
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 17:03 schreef McLaura het volgende:

[..]

Welkom bij de club. Ik heb met dezelfde emoties gekampt. Waarom ben ik niet blij???

Gelukkig belde toen net de vrouw van het FIOM waar ik in de 'gespreksgroep ongewilde kinderloosheid in medische behandeling' zat. Zij vertelde dat dat heel veel voorkomt bij vrouwen die lang hebben moeten wachten en dus volkomen normaal is. Je verwacht er zoveel van, en denkt dat je wel helemaal hyperblij moet zijn als het zover is, maar dat is helemaal niet zo.

De dagen na dat gesprek is het gevoel bij mij verdwenen. Dankzij mevrouw Fiom zag ik het niet op een roze wolk zitten niet als een schande en blijkbaar heb ik het toen geaccepteerd.

Sterkte!
Ik heb dat vorige keer meegemaakt met de zwangerschap toen en ik ben blij dat ik nu niet een constante roze wolk had verwacht. Ik was door ervaring wijs geworden en wist al dat het niet alleen maar rozegeur en maneschijn zou zijn, ook al gaat het om een lang gekoesterde wens. Ik kan me echter wel heel goed voorstellen hoe dat voelt.

Ik ben blij dat dat gesprek jou zo goed geholpen heeft, McLaura. Ik hoop dat Kersjes ook hulp kan krijgen om met haar gevoelens om te leren gaan. Hoewel, als het echt een prenatale depressie is, is het natuurlijk wel een stuk heftiger dan wat wij voelen/gevoeld hebben en zal het niet met een goed gesprek over zijn.
  Moderator dinsdag 6 januari 2009 @ 17:43:19 #290
5428 crew  miss_sly
pi_64736729
quote:

[..]

Groetjes Dennis
Fijn dat je even een update post

Doe haar onze groetjes en wens haar sterkte. Hopen dat het een beetje wil doorzetten!
  dinsdag 6 januari 2009 @ 17:48:53 #291
62233 Jelief
ikke lief!
pi_64736942
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 17:28 schreef marlieske het volgende:
Jelief nog iets lekkers kunnen scoren vannacht?
twee boterhammen met pindakaas en jam

Het duurde alsnog lang voordat ik weer in slaap vielen toen ging de wekker van Mike af
Ik had het gisteren nog met een vriendin die een paar dagen over tijd loopt dat we liever een beepje hebben dat ons wakker maakt.(en dan dus nietmet schopjes of weeën) Was wel heel lekker om over en weer even flink te klagen.

Dennis, bedankt voor de update!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 18:45:17 #292
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_64738989
quote:

[..]

Groetjes Dennis
Fijn om even een update te lezen Jammer dat de gel nog niet veel effect heeft. Hopelijk dient de baby zich nu snel aan. Sterkte met wachten in de tussentijd!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 18:48:48 #293
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64739120
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 17:03 schreef McLaura het volgende:

[..]

Sterkte!
Maar er is wel een heel verschil tussen het lange wachten van jou en het, meen ik, half jaar van Kersjes. Nofi uiteraard, maar ik denk niet dat je het kan vergelijken. Ik denk dat de gevoelens van Kersjes toch eerder ergens anders vandaan komen.

Fijn trouwens dat het bij jou nu verdwenen is.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 18:53:50 #294
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64739301
Hallo meneer Juttertje!
Wat leuk en vooral lief dat je ons op de hoogte houdt!
  dinsdag 6 januari 2009 @ 19:19:53 #295
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_64740469
Wat lief van je dat je even komt updaten meneer Juttertje!
Heel veel succes, ik ga duimen dat het doorzet!
  dinsdag 6 januari 2009 @ 19:29:28 #296
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_64740908
Jessie .. van harte !

Estrys, van harte met Seb.. stoere naam!

Wiseguy, gefeliciteerd!

Meneer Jutter, ik ben benieuwd naar de volgende update ..

Kaputwiehund.. spannend bij jullie !
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  dinsdag 6 januari 2009 @ 19:35:02 #297
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_64741185
Estrys, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Seb. Wat een turbobevalling zeg!

Juttertje, ik hoop dat je bevalling snel op gang komt. Succes.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  dinsdag 6 januari 2009 @ 19:44:06 #298
186094 Floria
Ghost of shark
pi_64741661
jahoor Ook ik ben de 6e bevallen! een dochter genaamd Lola!

Gister gestript door de gyn maar niets leek door te zetten. Toen tijdens Pauw en Witteman ging het loos! Gelijk heftige weeen van 4 toen 3 minuten. Auw! VK kwam langs om 1.30u en had al 5 cm ( ) hup naar het ziekenhuis en toen de vk weer kwam om half 4 had ik 7cm en een half uur later al tien! na 45min persen kwam om 04.45 Lola ter wereld! Met veel haar echt een afro

We moesten even blijven want ze was misselijk maar alles goed en nu thuis! Ze drinkt geweldig en is beeldschoon

dus 2 babys op een dag! Babyboom!
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 6 januari 2009 @ 19:44:38 #299
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64741690
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 19:44 schreef Floria het volgende:
jahoor Ook ik ben de 6e bevallen! een dochter genaamd Lola!

Gister gestript door de gyn maar niets leek door te zetten. Toen tijdens Pauw en Witteman ging het loos! Gelijk heftige weeen van 4 toen 3 minuten. Auw! VK kwam langs om 1.30u en had al 5 cm ( ) hup naar het ziekenhuis en toen de vk weer kwam om half 4 had ik 7cm en een half uur later al tien! na 45min persen kwam om 04.45 Lola ter wereld! Met veel haar echt een afro

We moesten even blijven want ze was misselijk maar alles goed en nu thuis! Ze drinkt geweldig en is beeldschoon

dus 2 babys op een dag! Babyboom!
gefeliciteerd
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  † In Memoriam † dinsdag 6 januari 2009 @ 19:48:26 #300
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_64741880
Lola
Gefeliciteerd Floria en man. En wat een leuke vrolijke naam!
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')