Sasha was ook te laat he, dan moet je wel echt gaan olifant-dragen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:00 schreef jessie het volgende:
Zegt niks, als deze hier net als bij me meiden weer 2 weken langer er over doet, en jij ben 2 weken eerder, dan kunnen we nog een wedstrijdje houden
Oh dat weet ik ook nog welquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:37 schreef seilram het volgende:
[..]
Met de lichtgevende verf op het plafond![]()
Wat leuk dat je dat nog weet
Mij hebben ze zoute drop aangeraden (ook weer niet te veel) en een kopje bouillon tussendoor.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:38 schreef panda1980 het volgende:
Vandaag mijn tweede echo gehad.
Ben nu 11 weken en 4 dagen zwanger en alles was in orde met de baby.
Hij bewoog op en neer en het hartje klopte ook goed.
Alleen zei de gyneacoloog dat mijn bloeddruk nogal laag was en of ik me vaker flauw of duizelig voelde.
Dat heb ik dus inderdaad heel vaak en daardoor eet ik ook om het uur iets omdat ik bang ben dat ik anders flauwval of misselijk wordt.
En nog was ik maar 1 kilo aangekomen.
Wie weet hoe je aan een lage bloeddruk komt en wat je eraan kan doen om die hoger te krijgen?
Is meer zout eten een oplossing?
Is speculaas ook goed? Heb juist een half pak speculaasjes op... had er superzin in!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:15 schreef Koningin het volgende:
[..]
Mij hebben ze zoute drop aangeraden (ook weer niet te veel) en een kopje bouillon tussendoor.
Van harte gefeliciteerd met Seb!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 06:15 schreef Estrys het volgende:
Om elf uur braken dus mijn vliezen. Om twaalf uur begonnen de weeen. En om 3:21 is geboren onze zoon:
zijn naam is Sebastian Julius zijn roepnaam is Seb, hij weegt 3250 gram en moeders is in shock door de snelle bevalling![]()
paps zal snel de foto's uploaden...
Ok dankjewelquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:38 schreef Brighteyes het volgende:
Je staat er ook bij panda!
Ja, het blijft maar stil rond floria he!
Die is vast ook bezig, dat kan niet anders!![]()
![]()
Oh, en Juttertje dan? Werd die nou gisteren of vandaag ingeleid? Nu weet ik het niet meer.
Mag ik het op mijn dementie gooien?
Gisteren, maar in eerste instantie verwachtte ze nog niet snel te bevallen. Ze moest wel in het ziekenhuis blijven, maar Floria is/was gewoon thuis volgens mij. Spannend hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:38 schreef Brighteyes het volgende:
![]()
Oh, en Juttertje dan? Werd die nou gisteren of vandaag ingeleid? Nu weet ik het niet meer.
Volgens mij werd die nog niet perse meteen ingeleid. Ze is gisteren opgenomen en gingen ze eerst aan de gang met gel dacht ik om het verweken te stimuleren (of is dat officieel ook al inleiden?).quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:38 schreef Brighteyes het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |