*grin* ja ik sprak uit ervaring. Ach, toch leuk dat zo´n ding een keer heeft gezegd dat ik ondergewicht hebquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:46 schreef texelonia het volgende:
[..]
Owjah dat scheelt iddDe eerste keer deed ik dat dus wel goed...
Owjaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:41 schreef tessie het volgende:
Je moet op die site wel een punt in je lengte zeggen he, anders doet ie het idd niet en vult ie je bmi niet in en zegt ie automatisch ondergewicht.
Een januari jongetje!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 06:15 schreef Estrys het volgende:
Om elf uur braken dus mijn vliezen. Om twaalf uur begonnen de weeen. En om 3:21 is geboren onze zoon:
zijn naam is Sebastian Julius zijn roepnaam is Seb, hij weegt 3250 gram en moeders is in shock door de snelle bevalling![]()
paps zal snel de foto's uploaden...
Ik heb daar weleens naar zitten kijken inderdaad. Ik mag 14 kilo ongeveer aankomen, maar ben er 11 afgevallen en denk niet dat ik in die laatste 7 weken nog 25 kilo (of kan ik dat zo niet zien?) aan ga komen in gewicht.. Moet wel zeggen dat sinds ik niet meer zo misselijk ben ik vreetbuien hebquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:37 schreef Brighteyes het volgende:
Kennen jullie deze link?
http://www.babybytes.nl/encyclopedie/G/Gewichtstoename/
Daar kan je uitrekenen wat voor jou het ideale eind-gewicht zou zijn bij je zwangerschap.
Ik ben wel blij met wat ze aangeven voor mij (nl. max 10 kilo) maar ik vraag me af waar het op gebaseerd is. Ja, je startgewicht en je lengte, maar verder...
Zou het wel fijn vinden als het me zou lukken.
Danke, ik mag in 6,5 week nog 6 kilo bij komen!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:40 schreef Brighteyes het volgende:
Deze Koningin: http://www.babybytes.nl/encyclopedie/G/Gewichtstoename/
5 kilo is heel netjes!
's Nachts plas ik om de 2 a 3 uurquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:46 schreef Zweefvliegje het volgende:
Mag ik jullie ook nog wat vragen? Hoevaak gaan jullie gemiddeld op een dag naar de wc om te plassen? Sinds een week moet ik er eigenlijk elke nacht wel even uit en ook overdag heb ik het idee dat ik continu naar de wc loop.
Ja, en soms slaat dat nergens op.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:44 schreef seilram het volgende:
Ik ben ook benieuwd hoe hard er straks alles weer af gaat (kilo's). Moest al redelijk mijn best doen om netjes op 62 kilo te blijven. Maar goed, dat zie ik dan wel weer, eerst eens een gezond kindje krijgen![]()
Wat ik soms wel vervelend zijn van die collega's: "zo wat wordt jij dik!! of: "krijg je er 2 ofzo?". Dan word van binnen een beetje boos hahahaha.
Ik weet zeker dat als ik niet zo ziek was geweest tijdens de zwangerschap dat ik ook gewoon aangekomen was hoor! Ben alleen wel erg benieuwd wat mijn gewicht zal zijn nadat ik bevallen ben... Mijn buik groeit trouwens wel érg hard, hij is niet extreem groot ofzo maar hij begint wel in de weg te zittenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:49 schreef Brighteyes het volgende:
Raissa, vroeger droomde ik daar altijd van 'als ik zwanger ben, dan kom ik niks aan, en dan heb ik na de bevalling een 'negatief' gewicht'.Tsja... dromen he.
![]()
![]()
Ach, ik stop het allemaal zelf in mijn mond hoor.![]()
Dat is ook de reden dat ik gisteren nieuwe schoenen heb gekocht waar je zo in kan stappen. Even bukken om m'n veters te strikken zit er niet meer in!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:52 schreef Raissa het volgende:
Mijn buik groeit trouwens wel érg hard, hij is niet extreem groot ofzo maar hij begint wel in de weg te zitten
Zal binnenkort een foto in het grote buikentopic plaatsen, als er 1 door de selectie heen komtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:45 schreef mijsje het volgende:
volgens de site mag ik er 11 aankomen... handig om alvast te weten...
Raissa, ik ben benieuwd hoe je buik er nu weer uitziet...Ik ben wel blij dat je er nu niet zoveel last van hebt!
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:48 schreef Raissa het volgende:
[..]
Zal binnenkort een foto in het grote buikentopic plaatsen, als er 1 door de selectie heen komt
Met de lichtgevende verf op het plafondquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:38 schreef Raissa het volgende:
seilram was jij niet degene die haar vriendje op zo'n leuke manier ten huwelijk heeft gevraagd?
8 weken ongeveer, denk ik. Dus ik loop een maandje op je achter.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:36 schreef jessie het volgende:
Wat grappig EstrysEn nog van harte meid! Rust maar lekker uit!
Nou he BE, wie had dat gedacht echt heel leuk! Hoe ver ben jij nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |