En om 6:15 uur alweer postenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 06:15 schreef Estrys het volgende:
Om elf uur braken dus mijn vliezen. Om twaalf uur begonnen de weeen. En om 3:21 is geboren onze zoon:
zijn naam is Sebastian Julius zijn roepnaam is Seb, hij weegt 3250 gram en moeders is in shock door de snelle bevalling![]()
paps zal snel de foto's uploaden...
Tot het voor jezelf niet meer prettig aanvoelt.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:03 schreef seilram het volgende:
Hallo allemaal,
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Ik ben hier nieuw (in OUD). Momenteel 19 weken zwanger en ik wil graag weten tot wanneer jullie op je buik sliepen/slapen.
Wat een leuke na(a)m(en).quote:Op dinsdag 6 januari 2009 06:15 schreef Estrys het volgende:
[b]Sebastian Julius zijn roepnaam is Seb[/b
Ja, zo ging het bij mij ook idd. Heb het nog best lang vol gehouden door de stutten met kussens enzo. En dan half scheef liggen zeg maar.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:23 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Tot het voor jezelf niet meer prettig aanvoelt.
Toevallig was ik daar ook net mee bezig, de gewichtstoename, hoeveel en wanneer enzo. Ik zou volgens die berekening max 13 kilo mogen aankomen. LIjkt me een prima strevenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, zo ging het bij mij ook idd. Heb het nog best lang vol gehouden door de stutten met kussens enzo. En dan half scheef liggen zeg maar.
Kennen jullie deze link?
http://www.babybytes.nl/encyclopedie/G/Gewichtstoename/
Daar kan je uitrekenen wat voor jou het ideale eind-gewicht zou zijn bij je zwangerschap.
Ik ben wel blij met wat ze aangeven voor mij (nl. max 10 kilo) maar ik vraag me af waar het op gebaseerd is. Ja, je startgewicht en je lengte, maar verder...
Zou het wel fijn vinden als het me zou lukken.
Ik zou 14 kilo mogen aankomen. Dat is 2 kilo meer dan dat ik bij Noah aankwam. En ik lig nog op schema nuquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, zo ging het bij mij ook idd. Heb het nog best lang vol gehouden door de stutten met kussens enzo. En dan half scheef liggen zeg maar.
Kennen jullie deze link?
http://www.babybytes.nl/encyclopedie/G/Gewichtstoename/
Daar kan je uitrekenen wat voor jou het ideale eind-gewicht zou zijn bij je zwangerschap.
Ik ben wel blij met wat ze aangeven voor mij (nl. max 10 kilo) maar ik vraag me af waar het op gebaseerd is. Ja, je startgewicht en je lengte, maar verder...
Zou het wel fijn vinden als het me zou lukken.
Welkom!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:28 schreef seilram het volgende:
Hoi allemaal,
Hoe kan het dat jullie maar zo weinig (mogen) aankomen volgens die meter!!! Bij mij zegt ie 22 kilo!! Ik woog 62 kilo en ben 171 cm. Maar op het eind 84 kilo... pff dat is nog wat zeg. Ik ben er trouwens al wel dik 7 aangekomen en ben 19 weken.
Mijn buikslapen gaat tot nu toe nog wel, maar idd vaak ook met 1 been omhoog. Was benieuwd hoe dat anderen gaat.
Hmm vreemd... Ik ben 1.68 en woog 65 en mag daar dus 14 kilo bij aankomen. Het zal wel met bmi te maken hebben? Jij had een iets lager startgewicht dan ik en bent iets langer, dus mag je daarom denk ik ook meer aankomen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:28 schreef seilram het volgende:
Hoi allemaal,
Hoe kan het dat jullie maar zo weinig (mogen) aankomen volgens die meter!!! Bij mij zegt ie 22 kilo!! Ik woog 62 kilo en ben 171 cm. Maar op het eind 84 kilo... pff dat is nog wat zeg. Ik ben er trouwens al wel dik 7 aangekomen en ben 19 weken.
Mijn buikslapen gaat tot nu toe nog wel, maar idd vaak ook met 1 been omhoog. Was benieuwd hoe dat anderen gaat.
Oh bij mij nu ook idd! En bmi vult ie ook niet meer in, deed ie eerst wel.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:33 schreef Igraine het volgende:
Als ik dat lijstje van het gewicht invul dan geeft hij bij elke lengte tussen de 160 en de 180 en elk gewicht tussen de 65 en de 115 kilo dat ik 22 kilo aan zou mogen komen. Ik denk dus dat het een beetje van slag is.
Ja maar de inschrijving is helaas *net* gesloten...jammer dan!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:45 schreef Rottdog het volgende:
Is er een inteken lijst voor zulke bevallingen![]()
Owjah dat scheelt iddquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:41 schreef tessie het volgende:
Je moet op die site wel een punt in je lengte zeggen he, anders doet ie het idd niet en vult ie je bmi niet in en zegt ie automatisch ondergewicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |