Hier ben ik dus ook zo bang voor...quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:00 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dat doe ik haar niet aan.Heb sinds ik dit topic zag echt belachelijk veel zooi gekocht vooral als cadeau's bij verjaardagen.
USB handschoenen, 100 dobbelstenen, USB Zwitserse zakmeskloon, USB koffiewarmhouder, etc.
quote:- Sound activated - bird flaps and sings when there is a noise
- Sound activation works by detecting increase in noise level, so it will work even in noisy environments
- Can be used as a security device (bird things when someone makes noise)
Dat verschilt heel erg, ik kreeg eergisteren, 6 januari dus een pakketje/gewone airmail binnen die op 1 januari gepost was.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:25 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Nou, mijn eerste bestelling is opgestuurd door de TNT van Hong Kong
Ben benieuwd wanneer het binnen zal komen
Het ultieme cadeautje voor een surprisequote:Op donderdag 8 januari 2009 21:28 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Hier ben ik dus ook zo bang voor...
Heb al geweldige cadeau´s gevonden![]()
Met als topper de "Heartfull sound activated bird"![]()
[ afbeelding ]
[..]
ik heb het over replica's.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:20 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
alle bbguns zijn sinds een paar jaar verboden
óók rode bbguns, of met een grote oranje toeter voorop
je bent overigens wel een enorme kneus als je een bb-gun toch gaat bestellen, ondanks dat ieder wijs man in dit topic roept dat het niet heel verstandig is
een enorme kneus of een puberende puber
Mag ik je aanraken..?quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:53 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik ga Jack eventjes e-mailen van DXHeb z'n prive mailadres.
Ja als er BB Gun/Airsoft of wat dan ook op staat ben je het zaadje en dat is écht niet fijn!
/agrees.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:20 schreef JoPiDo het volgende:
een enorme kneus of een puberende puber
Must..resist..temptation..to..buuuuuy...quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:28 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Heb al geweldige cadeau´s gevonden![]()
Met als topper de "Heartfull sound activated bird"![]()
[ afbeelding ]
Mja oke maar als je het een beetje slim speelt kan je het echt wel anoniem bestellen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:20 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
heel gemakkelijk, je kan zo pakketjes naar een ander adres sturen
denk echter wel dat ze het in de gaten hebben als het verhaal wordt teruggedraaid
dan zullen ze wel weer bij degene die het heeft besteld uitkomen
Inderdaad, alleen het e-mailadres wat je voor PayPal hebt gebruikt kunnen ze informatie over zoeken, de rest is allemaal anoniem te doen (je hebt niet eens een DX-account nodig om iets te bestellen).quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:25 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Mja oke maar als je het een beetje slim speelt kan je het echt wel anoniem bestellen.
Een laser is iets heel anders dan een verboden (vuur)wapen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:12 schreef RacerDKB het volgende:
Waarom zou je een laser, die 40 keer zo sterk is als toegestaan, wel kunnen kopen en gewoon kunnen binnen krijgen, maar zo'n BBgun prul niet?
Maar als ze zouden controleren halen ze die lasers er ook wel uit....quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:41 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Een laser is iets heel anders dan een verboden (vuur)wapen.
Ik zit met hetzelfde probleem, ik wil wel zo'n jammer maar welke?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:04 schreef Geqxon het volgende:
Heeft er iemand al een Cellphone jammer gekocht bij DX?
Wat ik zelf gevonden heb...
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4355 : Geen 3G, GSM gaat maar tot 960Mhz
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13233 : Werkt maar voor 2 meter, heeft geen oplaadbeveiliging
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18757 : GSM gaat maar tot 960Mhz
Als het niet uit maakt dat de GSM-band maar tot 960Mhz gaat, en alle Nederlandse telefoons daar onder vallen, bestel ik denk ik maar de onderste. Ik wil hem in de stiltecoupes van de NS gebruiken.
Nou, ik zal je niet afvallen.. Ik vind die dingen namelijk geniaal. Begrijp ook niet waarom sommige van die telefoongebonden dorpsgekken het idee hebben dat ze maar overal in dat ding moeten gaan bléren, liefst zo hard mogelijk. Meeste van die gasten zullen er toch geen boodschap aan hebben als je het aan ze vraagt, dus zo'n ding in je tas hebben en aanzetten =quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:48 schreef Geqxon het volgende:
En ja, ik weet het, je kunt mensen ook gewoon vragen of ze hun GSM uit willen zetten, maar daar blijf je mee bezig. In een stilte coupe mag je simpelweg niet bellen, dan ga je maar in een reguliere coupe zitten.
Van lasers hebben ze meestal toch geen verstand laat staan meetapparatuur om te bepalen of ze al dan niet illegaal zijn, een bb gun daarintegen......quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:27 schreef Andyy het volgende:
zo'n BBgun valt ook veel meer op, zo'n laser.. ach die ziet eruit als een pen en je kan er niemand mee bedreigen
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:33 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik zit met hetzelfde probleem, ik wil wel zo'n jammer maar welke?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.7708quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:57 schreef Syrena het volgende:
Ik ga die link naar mijn baas sturen. Als we er zo'n 50 aanschaffen hebben we onze biebruimte wel gecoverd.
Oh, ik kan me nu al verheugen op de snoetjes van onze studenten als ze merken dat ze niet meer kunnen bellen![]()
Ze verkopen zeker geen tasers op DX?![]()
ze kijken veel pakketjes denk ik door de X-ray..... zo'n laserpen valt eigenlijk niet op. Dat is klein, lijkt op een pen en ach......quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:23 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Maar als ze zouden controleren halen ze die lasers er ook wel uit....
Maar stel dat de kans 1 op de 50.000 is dat je pakketje wordt gecontroleerd...
Bij een laser moet je boete betalen + invoerrechten ofzo
Bij een BB-gun krijg je (afgaande op eerdere posts) een strafblad... Dat zou ik niet durven aan te gaan voor zoiets onschuldigs..
Nee, ze komen dan waarschijnlijk even aan de deur.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:44 schreef Landgeld het volgende:
[..]
ze kijken veel pakketjes denk ik door de X-ray..... zo'n laserpen valt eigenlijk niet op. Dat is klein, lijkt op een pen en ach......
Alls ze een pistool-vorm zien dan is dat voor hun zeker wel aanleiding om ff een kijkje te nemen! Dus wat dat betreft is een BB-gun meer risico.
MAAAAAAR: als ze je pakken kunnen ze je volgens mij niet veel maken toch? Ze kunnen niet bewijzen dat JIJ het besteld heb. Het kan ook je moeder zijn geweest op die PC of iemand die het naar je toe heeft laten sturen. Ze vernietigen de spullen en that's it volgens mij. Dus voor dat bedrag kan je kijken of het werk...
Crap, de nep iPod is daar 4GB en goedkoperquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:20 schreef Maruna het volgende:
ff topic kaap: Heb nu voor het eerst ook wat besteld op FocalPrice, simpelweg omdat het daar 5 dollar per item goedkoper was. Eens zien of het bevalt.
Sja, als er iemand door de trein loopt met een scanner, dan zet ik hem wel snel uit.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:15 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
Een gsm-jammer is ook verboden! Er staat een boete van 2000 euro op gebruik van een dergelijke jammer, niet dat je gemakkelijk te traceren bent, maar toch...
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4355quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:04 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Sja, als er iemand door de trein loopt met een scanner, dan zet ik hem wel snel uit.
Deze is er dus ook:
http://www.focalprice.com(...)mer_MX193B_6395.html
Ondersteund 3G, alle GSM-banden, tot 20 meter bereik en zo te zien met oplaadbeveiliging én Euro oplader. Heeft dus feitelijk geen nadelen, in tegenstelling tot die drie van DX. Maar zonder reviews durf ik hem niet te bestellen.
Nope, lees deze post maar eens: DealExtreme ervaringentopic #31 Een nieuw jaar met DX!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:17 schreef mstr het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4355
Heel toevallig dezelfde.
idd!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:51 schreef Geqxon het volgende:
Omgerekend 85 euro, niet duur!
Echt?!quote:
Ik heb wel eens van ebay een gerefurbishde telefoon gekocht.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:56 schreef mstr het volgende:
[..]
idd!
Alleen ik ben bang dat ze nep zijn
Ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:48 schreef Geqxon het volgende:
En ja, ik weet het, je kunt mensen ook gewoon vragen of ze hun GSM uit willen zetten, maar daar blijf je mee bezig. In een stilte coupe mag je simpelweg niet bellen, dan ga je maar in een reguliere coupe zitten.
Contactenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:40 schreef Landgeld het volgende:
Ik ben al bijna een maand aan het wachten op een pakketje dat volgens de beschrijving 'shipped' is. Contact opnemen of nog afwachten ?
Volgens de search wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:01 schreef Flaccid het volgende:
Zijn er op dealextreme van die remote stopcontacten, aan uit dingen voor NL stopcontacten?
Damn, ze lezen het gewoon nietquote:Hello,
would you please send the defective items back via the cheapest way,
we can arrange the replacement to you.
Best regards,
Evelyn
Ik zie alleen met een americaanse of andere plug.quote:
Alle sites die eindigen op .trquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:57 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ik zie alleen met een americaanse of andere plug.
Is er zoiets als dealextreme waar je van die namaakhorloges kan kopen (goedkoop?))?
Staat op het label als BB Gun (Toy), en het verschil is dat een pen-vorm door de X-ray niet zoveel uitmaakt, maar een pistool-vorm wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:08 schreef Wunny het volgende:
Ik wil zo graag zo'n BB gun, ze zijn erg leip maar de pakkans is volgens mij zo groot.
Aan de andere kant zoals ( RacerDBK ? ) zei, ja of je nou een laser koopt die 200mW is ipv 0,.5 of een BB gun sjaa, niet echt een groot verschil toch?
Ik ga even kijken hoe het zit met het label wat erop staat, als erop staat: BB GUN ofzo ja dan is het snel klaar.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 @ 20:08 schreef Wunny het volgende:
Ik wil zo graag zo'n BB gun, ze zijn erg leip maar de pakkans is volgens mij zo groot.
Aan de andere kant zoals ( RacerDBK ? ) zei, ja of je nou een laser koopt die 200mW is ipv 0,.5 of een BB gun sjaa, niet echt een groot verschil toch?
Ik ga even kijken hoe het zit met het label wat erop staat, als erop staat: BB GUN ofzo ja dan is het snel klaar.
Niet altijd, bij illegale dingen nietquote:Op vrijdag 9 januari 2009 @ 20:17 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Staat er niet meestal de categorie bij omschrijving? Naughty Gadgets, NDS Accesoires, etc etc.
Alsof ieder pakket door de X-Ray gaat.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:12 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Staat op het label als BB Gun (Toy), en het verschil is dat een pen-vorm door de X-ray niet zoveel uitmaakt, maar een pistool-vorm wel.
ik denk dat ze dan wel heel veel van die machines moeten hebben. weet je hoeveel pakjes ze per dag moeten checken.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:22 schreef Geqxon het volgende:
Gaat niet gewoon alles door de x-ray, waarbij er met foto-herkenning vormen uitgepikt worden?
Gaat weer eens hard jaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:44 schreef MacorgaZ het volgende:
Zo zo, topic gaat alweer bijna dicht en is pas 3 dagen geleden geopend![]()
Valt best meequote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:44 schreef MacorgaZ het volgende:
Zo zo, topic gaat alweer bijna dicht en is pas 3 dagen geleden geopend![]()
Op de meeste markten staat ook wel een horlogeturk die het voor een schijntje doetquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:47 schreef Syrena het volgende:
[..]
Valt best meeIn LIF doen ze een topic in 20 minuten volposten.
Weet iemand wat voor batterijen normaalgesproken in horloges gaan?! CR en dan?
Ik kan het niet nakijken, krijg m'n horloges niet open, en ik wil met het openingsdingetje meteen ook batterijen bestellen.
Ik wil het zelluuuuuf doehoennnquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:09 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Op de meeste markten staat ook wel een horlogeturk die het voor een schijntje doet
Ik heb Jackje even verrast met een email, ik hou jullie op de hoogte!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:16 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja, ik merkte die opmerking. Een 40 keer zo illegale laser kan je wel invoeren, waarom zo'n BBgun niet.
Ik geef toe dat het wel kut zou zijn als er BB Gun op staat, maar DX kennende staat er ''Professional Tools'' ''Toys'' op ofzoiets.
Misschien kan iemand even de Customer Service Express gebruiken om te vragen wat ze erop zetten, of iedereen wacht even 2-3 weekjes totdat de eerste bestellers die van hun binnen hebben
Erg tof!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:42 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik heb Jackje even verrast met een email, ik hou jullie op de hoogte!
Je dacht: "Ja kom, laten we die discussie weer eens aanslingeren, die is zeker al 30 hele seconden niet meer gevoerd"?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:44 schreef Landgeld het volgende:
[..]
MAAAAAAR: als ze je pakken kunnen ze je volgens mij niet veel maken toch? Ze kunnen niet bewijzen dat JIJ het besteld heb. Het kan ook je moeder zijn geweest op die PC of iemand die het naar je toe heeft laten sturen. Ze vernietigen de spullen en that's it volgens mij. Dus voor dat bedrag kan je kijken of het werk...
Doe mij gewoon een plezier en bestel gewoon allemaal massaal.. Lekker allemaal met zo'n dingetje rondzwaaien over straat al scooterrijdend.. Tsjah, en als die dingen dan wel lekker allemaal door de xray gaan, hebben jullie alvast een fijn strafblad waarmee je de kans op een goede baan significant vergoot. *sigh*quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:26 schreef Wunny het volgende:
[..]
Alsof ieder pakket door de X-Ray gaat.
Alsof de politie je komt oppakken ofzoquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:19 schreef JoPiDo het volgende:
ja, je moet vooral zo'n neppistool bestellen en dan hier posten dat je iets illegaals hebt besteld
slim hé!
Ssstttt..! Ik probeer die gasten over te halen er een te bestellen zodat ik dan "quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:23 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Alsof de politie je komt oppakken ofzo
ook minderjarigen krijgen een boete + strafbladquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:26 schreef Wunny het volgende:Alsof ze ieder pakket door die achterlijke Xray rammen, dan moeten ze ik weet niet hoeveel van die dingen daar hebben staan, ze zullen hooguit naar het etiket kijken maar that's it, en als je onder de 18 bent moet je gewoon even vegen of iets en klaar, ja als je 18 + bent en je koopt er eentje.
Omdat een buks 100 euro kost en een BB gun 10.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:13 schreef Andyy het volgende:
[..]
ook minderjarigen krijgen een boete + strafblad
staat op de site van justitie
hoezo kopen mensen niet gewoon een echte luchtbuks ipv zo'n neppistooltje dat niet eens raakt waar je op mikt (alhowel ik nogal erg twijfel of er fokkers zijn die daadwerkelijk kunnen schieten)(buiten het vuurwapen topic dan)
lucky bastardquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:50 schreef Radioheader het volgende:
2 januari een ipod case gekocht voor m'n broertjes verjaardag. Vandaag al in huis!
Dus? Er worden behoorlijke bedragen uitgegeven aan allerhande rotzooi maar 100,- voor een fatsoenlijke buks kan er dan niet af?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:39 schreef Wunny het volgende:
[..]
Omdat een buks 100 euro kost en een BB gun 10.
Moet je maar thuis zijnquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:09 schreef neo2000 het volgende:
DX, wat doe je..? Een bestelling van 5 items welke ze al in 4 delen opgesplitst hebben..En elke keer maar die postbode voor de deur met pakjes terwijl ik er niet ben, waardoor ik i het weekend naar het postkantoor toe moet. (welke om 12 uur sluit, dus nog vroeg m'n nest uit ook op zaterdag.. aaargh..!)
Dat heb ik ook wel eens gehad, split DX mijn order op in 7 delen komen ze allemaal op dezelfde dag aanquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:09 schreef neo2000 het volgende:
DX, wat doe je..? Een bestelling van 5 items welke ze al in 4 delen opgesplitst hebben..En elke keer maar die postbode voor de deur met pakjes terwijl ik er niet ben, waardoor ik i het weekend naar het postkantoor toe moet. (welke om 12 uur sluit, dus nog vroeg m'n nest uit ook op zaterdag.. aaargh..!)
Werken -> Geld verdienen -> Spullen kopen bij DXquote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:04 schreef Thorical het volgende:
Ik heb de bestelling van m'n bb gun maar gecanceled na alle verhalen hier.
Ben blij dat je postkantoor nog op zaterdag open is, hier is het alleen open op werkdagen tot 17:30. De medewerkster vond maar dat ik vrij moest pakken om mijn pakketjes op te halen toen ik op vrij geïrriteerde toon meldde dat ik dat nooit kon halen (was 2 minuten te laat en kon dus niet meer bij mijn pakketje) vreemd genoeg is de winkel waarin het Postkantoor gevestigd is, wel open op zaterdag en tot 18:00...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:09 schreef neo2000 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |