Ik zie alleen met een americaanse of andere plug.quote:
Alle sites die eindigen op .trquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:57 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ik zie alleen met een americaanse of andere plug.
Is er zoiets als dealextreme waar je van die namaakhorloges kan kopen (goedkoop?))?
Staat op het label als BB Gun (Toy), en het verschil is dat een pen-vorm door de X-ray niet zoveel uitmaakt, maar een pistool-vorm wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:08 schreef Wunny het volgende:
Ik wil zo graag zo'n BB gun, ze zijn erg leip maar de pakkans is volgens mij zo groot.
Aan de andere kant zoals ( RacerDBK ? ) zei, ja of je nou een laser koopt die 200mW is ipv 0,.5 of een BB gun sjaa, niet echt een groot verschil toch?
Ik ga even kijken hoe het zit met het label wat erop staat, als erop staat: BB GUN ofzo ja dan is het snel klaar.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 @ 20:08 schreef Wunny het volgende:
Ik wil zo graag zo'n BB gun, ze zijn erg leip maar de pakkans is volgens mij zo groot.
Aan de andere kant zoals ( RacerDBK ? ) zei, ja of je nou een laser koopt die 200mW is ipv 0,.5 of een BB gun sjaa, niet echt een groot verschil toch?
Ik ga even kijken hoe het zit met het label wat erop staat, als erop staat: BB GUN ofzo ja dan is het snel klaar.
Niet altijd, bij illegale dingen nietquote:Op vrijdag 9 januari 2009 @ 20:17 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Staat er niet meestal de categorie bij omschrijving? Naughty Gadgets, NDS Accesoires, etc etc.
Alsof ieder pakket door de X-Ray gaat.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:12 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Staat op het label als BB Gun (Toy), en het verschil is dat een pen-vorm door de X-ray niet zoveel uitmaakt, maar een pistool-vorm wel.
ik denk dat ze dan wel heel veel van die machines moeten hebben. weet je hoeveel pakjes ze per dag moeten checken.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:22 schreef Geqxon het volgende:
Gaat niet gewoon alles door de x-ray, waarbij er met foto-herkenning vormen uitgepikt worden?
Gaat weer eens hard jaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:44 schreef MacorgaZ het volgende:
Zo zo, topic gaat alweer bijna dicht en is pas 3 dagen geleden geopend![]()
Valt best meequote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:44 schreef MacorgaZ het volgende:
Zo zo, topic gaat alweer bijna dicht en is pas 3 dagen geleden geopend![]()
Op de meeste markten staat ook wel een horlogeturk die het voor een schijntje doetquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:47 schreef Syrena het volgende:
[..]
Valt best meeIn LIF doen ze een topic in 20 minuten volposten.
Weet iemand wat voor batterijen normaalgesproken in horloges gaan?! CR en dan?
Ik kan het niet nakijken, krijg m'n horloges niet open, en ik wil met het openingsdingetje meteen ook batterijen bestellen.
Ik wil het zelluuuuuf doehoennnquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:09 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Op de meeste markten staat ook wel een horlogeturk die het voor een schijntje doet
Ik heb Jackje even verrast met een email, ik hou jullie op de hoogte!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:16 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja, ik merkte die opmerking. Een 40 keer zo illegale laser kan je wel invoeren, waarom zo'n BBgun niet.
Ik geef toe dat het wel kut zou zijn als er BB Gun op staat, maar DX kennende staat er ''Professional Tools'' ''Toys'' op ofzoiets.
Misschien kan iemand even de Customer Service Express gebruiken om te vragen wat ze erop zetten, of iedereen wacht even 2-3 weekjes totdat de eerste bestellers die van hun binnen hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |