Hier duren ze ook lang iddquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:57 schreef Kadooosh het volgende:
Ben ik trouwens de enige waarvan alle bestellingen van 31dec tot 4 jan op packaging staan?!?
Heb echt 10+ bestellingen die nog steeds ingepakt worden :S.
Vaagquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:09 schreef Kadooosh het volgende:
Maar goed ik kan dus nog steeds niks bestellen aangezien ik zogenaamd een CC nodig heb, terwijl volgens Paypal mijn rekening helemaal ongelimiteerd is....
Mja Klaasjan (quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:10 schreef mstr het volgende:
[..]
Vaag
Komt ook niet door een limiet? Of heeft PP dat niet?
Uhh hoe zie je dat?quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:17 schreef Remake het volgende:
Zit je toevallig boven de 50,- usd aan schuld op je paypal?
Hoeveel heb je al uitgegeven dit jaar?quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:09 schreef Kadooosh het volgende:
Maar goed ik kan dus nog steeds niks bestellen aangezien ik zogenaamd een CC nodig heb, terwijl volgens Paypal mijn rekening helemaal ongelimiteerd is....
Inloggen op Paypal en dan kijken hoeveel tegoed er staat, waarschijnlijk gewoon 0,00 maar als het een negatief getal is heb je schuld.quote:
Denk een paar honderd $... maar het vreemde is dus ik de volgende dag gewoon weer kan bestellen en dan na een aantal bestellingen het bericht weer krijg.quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:32 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hoeveel heb je al uitgegeven dit jaar?
[..]
Inloggen op Paypal en dan kijken hoeveel tegoed er staat, waarschijnlijk gewoon 0,00 maar als het een negatief getal is heb je schuld.
Heb het over 2009 hequote:Op woensdag 7 januari 2009 20:39 schreef mstr het volgende:
Volgens mij is er ook geen limit, want ik heb in 3 maanden, paar honderd $ uitgegeven.
Op paypal.com, staan er meer als 50,- dollar aan transacties open die nog niet van je bank zijn afgeschreven?quote:
Nou, mijn eerste bestelling is opgestuurd door de TNT van Hong Kongquote:The item was posted on 7-Jan-2009 and is being processed for delivery to the addressee.
Bij mij 9 van de 10 keer, 5 dagen nadat hij Hong Kong heeft verlatenquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:25 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Nou, mijn eerste bestelling is opgestuurd door de TNT van Hong Kong
Ben benieuwd wanneer het binnen zal komen
Dagen of werkdagen?quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Bij mij 9 van de 10 keer, 5 dagen nadat hij Hong Kong heeft verlaten
Ja man.. Ik had laatst mijn ninja pak aan op het werk en gooide zo'n werpmes naar een collega. Deze kwam voortreffelijk in zijn schedel terecht. Desalniettemin ben ik meer gecharmeerd van de shurikens. Deze zijn namelijk door de vorm beter uit iemands voorhoofd te trekken.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:05 schreef Elias3 het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.17970 ziet er vet uit
Iemand ervaringen mee?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:18 schreef Elias3 het volgende:
hebbeding natuurlijk
ga dervooral mee kloten en vrienden laten zien![]()
tvp gebruik je als je de post terug wilt vinden in my active topics.quote:
dat was sarcastisch bedoeldquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:00 schreef jeroendh het volgende:
[..]
tvp gebruik je als je de post terug wilt vinden in my active topics.
Zelf bookmark ik dit topic altijd, vind ik makkelijker en sneller,
Denk het wel ja, meestal wordt het pas van me rekening afgehaald na een paar dagen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:03 schreef Remake het volgende:
[..]
Op paypal.com, staan er meer als 50,- dollar aan transacties open die nog niet van je bank zijn afgeschreven?
Mjah het is maar net wat je verwacht. Ik heb er nog geen problemen mee gehad anders dan dat het allemaal wat lang duurt.quote:
Ja ik heb deze en ze zijn veels te klein om te gooien.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:05 schreef Elias3 het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.17970 ziet er vet uit
Iemand ervaringen mee?
Is ook zo te winnen op de kermis?quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:18 schreef TimKuik het volgende:
Oh owh!
[ afbeelding ]
Dit zal vast betekenen dat de douane wat strenger gaat worden..
Dus? Wie durft?quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:26 schreef Andyy het volgende:
[..]
dat zijn speelgoedpistooltjes die verre van echt lijken, dit zijn replica's
Daar heb je wel een puntquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:26 schreef Andyy het volgende:
[..]
dat zijn speelgoedpistooltjes die verre van echt lijken, dit zijn replica's
Moet ik me dan maar opofferen?quote:
replica van een M1911 en een FS92.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:37 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Moet ik me dan maar opofferen?![]()
Enige probleem is x-ray enzo, maar "ik weet er niks vanaf! ik bestel nooit dingen uit China!"![]()
Ik denk dat ik een van deze twee haal:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19521
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19527
Wordt je strafblad niet leeggemaakt op je 18de ofzo?quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:39 schreef Andyy het volgende:
je krijgt er een strafblad voor als je wordt gepakt
en dat is toch heel anders dan al die lasers enzo
Daarom wil ik het niet wagen, ben net 18 gewordenquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:44 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Wordt je strafblad niet leeggemaakt op je 18de ofzo?
Of was dat een kutgrap van die agent op school zodat je dingen voor je 18de gaat doen en dan alsnog een strafblad hebt?
Zou deze niet leuker zijn geweest?quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:45 schreef Sharkdoggie het volgende:
Stress tiet voor een vriendin besteld.
Ligt aan de soort overtreding, dit is net een stap te ver denk ik maar aan de andere kant kan ik me ook goed voorstellen dat het hoogstens een berisping oplevert als de douane het er al uit pikt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:44 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Of was dat een kutgrap van die agent op school zodat je dingen voor je 18de gaat doen en dan alsnog een strafblad hebt?
Ja idd.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:54 schreef mcwops het volgende:
ze hebben nu ook refurbished NDS . maar volgens mij durven maar weinigen de koop te wagen
Ja, maar ze is lesbisch.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:52 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Zou deze niet leuker zijn geweest?![]()
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12043
Dat doe ik haar niet aan.quote:
USB Handschoenen? Linkjequote:Op donderdag 8 januari 2009 16:00 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dat doe ik haar niet aan.Heb sinds ik dit topic zag echt belachelijk veel zooi gekocht vooral als cadeau's bij verjaardagen.
USB handschoenen, 100 dobbelstenen, USB Zwitserse zakmeskloon, USB koffiewarmhouder, etc.
De foto's zien er anders aardig genuine uit..quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:54 schreef mcwops het volgende:
ze hebben nu ook refurbished NDS . maar volgens mij durven maar weinigen de koop te wagen
verboden wapenbezit.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:44 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Kunnen ze dan geen korting geven?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:34 schreef Stinosss het volgende:
Ik ga er binnekort eentje kopen. Wel zonder EMS shipping.
Laat mij raden: het liefst naakt terwijl ze sex heeft met een vriendin?quote:
Erm, ze is een echte lesbie.. Kom jij nooit buiten ofzo? Op internet word je ge scammed hoor.quote:
wie r 'e'en besteld mag hier z;n ervaringen posten.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:55 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja idd.
Overal komen dezelfde vragen terug.
Maar aan de andere kant, 80 euro is ook geen geld
Lees de laatste 2 pagina's eerst even, zou ik zeggenquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:58 schreef mvc het volgende:
G.1 Mini 6mm Caliber Aluminum Alloy Airsoft Pistol BB Gun Toy
G.2 Mini 6mm Caliber Aluminum Alloy Airsoft Pistol BB Gun Toy
Zou zoiets het land binnenkomen ?
heel gemakkelijk, je kan zo pakketjes naar een ander adres sturenquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:12 schreef Kadooosh het volgende:
Lijkt me toch stug dat je een strafblad krijgt als je zon ding besteld... hoe makkelijk is het om het voor iemand anders te bestellen.
Wat een tegenslag!quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:27 schreef Elias3 het volgende:
KK m'n jet torch lighter, die ene met power derop kwam met een gaatje in het slangetje waar het gas doorheenstroomt. Minimaal een Week wachten op een nieuwe dus
wist ikquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:37 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Wat een tegenslag!
/edit: Sarcasme.
verboden wapenbezit=> strafblad, geldboete en in het ergste geval zelfs gevangenisstrafquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:39 schreef Volvoman het volgende:
Als je zo'n BB gun besteld en hij wordt onderschept, krijg je dan ook problemen? Vind het geen geld namelijk.
Na 1,5 eindelijk een bestelling op packaging.
Quoten voordat het ge edit wordquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:13 schreef agentstarling het volgende:
gisteren; lekkere gast zwaait vanaf de andere kant van de bar; ik zwaar enthousiast terug kijk naast me was het niet voor mij bedoeld....
hoe krijg je dat dan voorelkaar 'zonder ems shipping' ?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:34 schreef Stinosss het volgende:
Ik ga er binnekort eentje kopen. Wel zonder EMS shipping.
bij mij staat die topic ook 1 boven deze hoorquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:13 schreef agentstarling het volgende:
gisteren; lekkere gast zwaait vanaf de andere kant van de bar; ik zwaar enthousiast terug kijk naast me was het niet voor mij bedoeld....
Ticket aanmakenquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:16 schreef mcwops het volgende:
[..]
hoe krijg je dat dan voorelkaar 'zonder ems shipping' ?
en, heb je m , deel je ervaringen met ons . ok
Inderdaad, het gaat nu vooral om het label, als erop staat: Toys, oke maar als er BB gun op staat ofzo.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:42 schreef Dionysiou het volgende:
Ik vind de risicos die er aan hangen wel fors voor $20,- maar zo verleidelijk!
Het DX logo, de omschrijving blijft wel gewoon zoals hij was.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:48 schreef Wunny het volgende:
[..]
Inderdaad, het gaat nu vooral om het label, als erop staat: Toys, oke maar als er BB gun op staat ofzo.
Wat wordt er allemaal weggehaald met 1888?
Ik ga Jack eventjes e-mailen van DXquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:48 schreef Wunny het volgende:
[..]
Inderdaad, het gaat nu vooral om het label, als erop staat: Toys, oke maar als er BB gun op staat ofzo.
Wat wordt er allemaal weggehaald met 1888?
Zozoquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:53 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik ga Jack eventjes e-mailen van DXHeb z'n prive mailadres.
Ja als er BB Gun/Airsoft of wat dan ook op staat ben je het zaadje en dat is écht niet fijn!
Hoe kom je aan deze uitgebreide info?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:00 schreef Deezertje het volgende:
17-Dec-2008 Hong Kong Item posted.
17-Dec-2008 Hong Kong In transit.
18-Dec-2008 Hong Kong Processed for departure.
18-Dec-2008 Hong Kong The item left Hong Kong for its destination on 19-Dec-2008
31-Dec-2008 Netherlands Arrived.
31-Dec-2008 Netherlands Pending customs inspection.
1-Jan-2009 Netherlands Being processed.
Betekent dit dat mijn pakje al vanaf 1 januari bij de Doaune ligt of dat ie er op 31 dec. van de Doane af kwam en nu gewoon wordt ''verwerkt'' bij TNT?
maar als de douane hem inneemt, krijg je dan ook meteen een boetequote:Op donderdag 8 januari 2009 21:03 schreef JoPiDo het volgende:
nooit zo'n BBgun kopen, want je bent echt het zaadje als je er mee gepakt wordt!
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:06 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
maar als de douane hem inneemt, krijg je dan ook meteen een boete
hoe zit dit nu precies?
ik snap dat als je die gun in NL gebruikt, en de politie ziet dat, je de lul bent
en wat voor voordeel heeft dat?quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:11 schreef Andyy het volgende:
met BBguns is niks mis, is gewoon toegestaan.
maar als het een replica is DAN ben je in overtreding van de WWM.
daarvoor krijg je dus een strafblad omdat je een verboden wapen bezit
Gewoon heel hard wegrennen, heel hardquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:06 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
ik snap dat als je die gun in NL gebruikt, en de politie ziet dat, je de lul bent
Mooie useravater!!!!!!!!quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:20 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
alle bbguns zijn sinds een paar jaar verboden
óók rode bbguns, of met een grote oranje toeter voorop
je bent overigens wel een enorme kneus als je een bb-gun toch gaat bestellen, ondanks dat ieder wijs man in dit topic roept dat het niet heel verstandig is
een enorme kneus of een puberende puber
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |