abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64769388
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 13:55 schreef Remake het volgende:
Dixons bluetoothmuis gps voor 30,-
Ik wilde dus absoluut geen BT exemplaar en ik ben al voorzien voor ¤6,- Nou maar hopen dat ie ook werkt. (zou eigenlijk te mooi zijn voor dat geld)

Whehehehehehe, bij KD nu ook items in het nederlands: http://kaidomain.com/ProductDetails.aspx?ProductId=6531

[ Bericht 14% gewijzigd door g0dz0r op 07-01-2009 14:44:45 ]
pi_64770948
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:23 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Ik wilde dus absoluut geen BT exemplaar en ik ben al voorzien voor ¤6,- Nou maar hopen dat ie ook werkt. (zou eigenlijk te mooi zijn voor dat geld)

Whehehehehehe, bij KD nu ook items in het nederlands: http://kaidomain.com/ProductDetails.aspx?ProductId=6531
Haha fietslamp
  woensdag 7 januari 2009 @ 15:02:04 #78
98259 mstr
Een jonge God!
pi_64771134
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:23 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Bij DX ook weer gedeeltelijk NL artikel derbij:
http://www.dealextreme.com/photogallery.dx/sku.19380~seQ.4
pi_64771377
raar dat er geen chinese beschrijving opstaat
  woensdag 7 januari 2009 @ 15:08:34 #80
98259 mstr
Een jonge God!
pi_64771431
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 15:07 schreef Elias3 het volgende:
raar dat er geen chinese beschrijving opstaat
En wel: Dit is geen speelgbed
pi_64771452
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 15:02 schreef mstr het volgende:

[..]

Bij DX ook weer gedeeltelijk NL artikel derbij:
http://www.dealextreme.com/photogallery.dx/sku.19380~seQ.4
Dat zie je wel vaker en is ook wel logisch maar een nederlandse omschrijving was ik nog niet eerder tegengekomen.
  woensdag 7 januari 2009 @ 15:09:24 #82
177876 Maruna
A Full Shipment of Failure
pi_64771464
een nieuw jaar, een nieuwe tvp!
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
pi_64772366
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 15:09 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Dat zie je wel vaker en is ook wel logisch maar een nederlandse omschrijving was ik nog niet eerder tegengekomen.
Ik heb laatst een FM transmittertje bij DX gekocht, en daar stond een Chinese, een Engelse, een Franse én een Nederlandse omschrijving op. Niet helemaal in de lijn van logica, maar toch leuk
pi_64773967
Is kaidomain vaak duurder dan dealextreme?
Welk dingetje is nog de moeite waard hier? Ben in een mood om iets te bestellen. Zijn er geen volume dingetjes met 3.5mm jacks (dus waar je bijvoorbeeld 2 mp3spelers kan aan hangen) en een crossfadertje ertussen?
  woensdag 7 januari 2009 @ 16:51:37 #85
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_64776347
Kaidomain heeft een kutservice, gewoon een slechte ripoff van dx. Prijzen verschillen vaak tussen DX en Kai.
pi_64776483
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 01:41 schreef 988012 het volgende:
Ik moet zo'n DS backup kaartje regelen voor m'n zus. Zie door de bomen het bos niet meer... Wat is nou hét kaartje?
Vooral niet gaan voor een DSTT kaartje, zitten veel nepperts tussen op DealExtreme welke dus niet werken.
Daarnaast is de ondersteuning voor de wat nieuwere spellen op de DSTT vreselijk slecht.
Ga eens kijken voor een Acekard, die bestel ik ook voor vrienden na het aanraden van een andere vriend. Op Dealextreme zijn alleen maar echte van zulke kaartjes te vinden, en de ondersteuning is een stuk beter dan die van de DSTT en de R4. Op DealExtreme waren ze volgens mij nu uitverkocht, maar op Focalprice zijn ze nog te vinden, kijk daar maar eens.
  woensdag 7 januari 2009 @ 16:56:34 #87
98259 mstr
Een jonge God!
pi_64776578
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 16:54 schreef Joene94 het volgende:

[..]

Vooral niet gaan voor een DSTT kaartje, zitten veel nepperts tussen op DealExtreme welke dus niet werken.
Daarnaast is de ondersteuning voor de wat nieuwere spellen op de DSTT vreselijk slecht.
Ga eens kijken voor een Acekard, die bestel ik ook voor vrienden na het aanraden van een andere vriend. Op Dealextreme zijn alleen maar echte van zulke kaartjes te vinden, en de ondersteuning is een stuk beter dan die van de DSTT en de R4. Op DealExtreme waren ze volgens mij nu uitverkocht, maar op Focalprice zijn ze nog te vinden, kijk daar maar eens.
De DSTT's die ze nu versturen, zijn allemaal echt.
Dus ga nu niet lopen janken daarover.

En ja, er zijn betere kaartjes, maar daar betaal je ook naar.
  woensdag 7 januari 2009 @ 17:01:54 #88
170462 Stinosss
pi_64776855
Nou, ik heb hier 3 van de 4 DSST kaartjes die na 2 weken kapot zijn. En ja, volgens DX zijn ze origineel / genuine. Bullshit dus.
  woensdag 7 januari 2009 @ 17:03:06 #89
98259 mstr
Een jonge God!
pi_64776906
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 17:01 schreef Stinosss het volgende:
Nou, ik heb hier 3 van de 4 DSST kaartjes die na 2 weken kapot zijn. En ja, volgens DX zijn ze origineel / genuine. Bullshit dus.
Ah
Dat is wel vaag, want ik heb er hier ook een heel stel, maar die werken allemaal?
En blijven het ook doen?
pi_64777750
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 17:01 schreef Stinosss het volgende:
Als ze origineel zijn betekent het niet dat ze nooit stuk gaan

Je kan zelf controleren of ze echt zijn, namelijk met deze guide:
http://www.ndstt.com/anti_fake.html

En als ze dan fake zijn kan je DX contacteren, dan krijg je een refund of een nieuwe. De kaartjes die ze nu verkopen zijn wel genuine, dus als die stuk gaan is het gewoon omdat TTDS kut is, niet omdat ze fake zijn.
pi_64777805
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 16:54 schreef Joene94 het volgende:

[..]

gewoon gaan voor deze:http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15613
heb zelf ook en werkt perfect!
  woensdag 7 januari 2009 @ 17:47:37 #92
170462 Stinosss
pi_64778662
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 17:23 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Als ze origineel zijn betekent het niet dat ze nooit stuk gaan

Je kan zelf controleren of ze echt zijn, namelijk met deze guide:
http://www.ndstt.com/anti_fake.html

En als ze dan fake zijn kan je DX contacteren, dan krijg je een refund of een nieuwe. De kaartjes die ze nu verkopen zijn wel genuine, dus als die stuk gaan is het gewoon omdat TTDS kut is, niet omdat ze fake zijn.
3 van de 4 is gewoon teveel. Klaar. Enja, jij zweert bij de AceKard. Anderen bij de DSST.

[ Bericht 0% gewijzigd door Stinosss op 07-01-2009 18:44:27 ]
pi_64779050
Bah volgens Paypal kunnen ze er niets aan doen dat er een CC wordt gevraagd.
Kreeg het net weer bij DX, blijkt dat het niet bij FP gebeurt maar wel zie ik opeens dit wat ik normaal nooit zie:
eCheck : Postbank Giro (Bevestigd) xxxxxxxx ¤10,82 EUR
De verwerking van eChecks duurt 4-6 werkdagen (schatting: 13-01-2009-15-01-2009. We raden handelaren aan niet te verzenden totdat ze betaling hebben ontvangen.
pi_64779383
Welk mes raden jullie aan op DX?
pi_64779678
Wat wil je ermee gaan doen? koken of als hebbedingetje?
Op zondag 9 augustus 2009 00:52 schreef yvonne het volgende:
@remake zet je jezelf er even bij op je banlijstje?
Op zondag 9 augustus 2009 00:53 schreef Remake het volgende:
Nee.
pi_64779855
hebbeding natuurlijk
ga dervooral mee kloten en vrienden laten zien
pi_64780178
gvd kkdealextreme, half november een kerstkado namens mijn oom bestelt (toptoy ds) samen met wat ander spul. eerst komt een deel van het ander spul aan met een briefje dat de rest (toptoy en nog iets) later komen. na een paar weken komt de rest binnen op de toptoy na, maar volgens een briefje zou die nog komen. ik wachten en wachten, en uiteindelijk toch maar eens aangemeld op de site om de orderstatus te kunnen bekijken. blijkt dat alles al binnen zou moeten zijn.

ik wil dat dus tegen dx vertellen, maar dan blijkt dat je per se een foto van alle ontvangen spullen + een foto van de envelop moet laten zien. die envelop heb ik allang weggegooit omdat er gvd een brief bijzat dat de rest nog zou komen.
ík dus via general contactform verteld wat het probleem is en dat ik vanwege het onbreken van de foto's dus de general contactform gebruik, krijg ik een script-antwoord dat ik de juiste formulier moet gebruiken (maar dat kan ik dus niet )

ondertussen had ik voor mezelf nog een acekard gekocht (begin december) en rond kerst nog een nieuwe toptoy, ondertussen nog steeds niks binnen.

klacht: dealextreme heeft poepsupport, het duurt lang (>3 weken) en spul komt niet compleet aan

edit: kheb vandaag de acekard2 ontvangen, zal wel vanwege kerst/nieuwjaar zijn dat het zo laat aankwam

[ Bericht 4% gewijzigd door area78 op 08-01-2009 19:40:23 ]
pi_64780469
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 18:18 schreef Elias3 het volgende:
hebbeding natuurlijk
ga dervooral mee kloten en vrienden laten zien
Kun je netzogoed een kijkshop of legerdump binnenlopen?
Op zondag 9 augustus 2009 00:52 schreef yvonne het volgende:
@remake zet je jezelf er even bij op je banlijstje?
Op zondag 9 augustus 2009 00:53 schreef Remake het volgende:
Nee.
pi_64780570
isduurdertoch? en btw ik denk niet dat ze die daar aan iemand onder 18 verkopen
pi_64781264
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 18:28 schreef area78 het volgende:
gvd kkdealextreme, half november een kerstkado namens mijn oom bestelt (toptoy ds) samen met wat ander spul. eerst komt een deel van het ander spul aan met een briefje dat de rest (toptoy en nog iets) later komen. na een paar weken komt de rest binnen op de toptoy na, maar volgens een briefje zou die nog komen. ik wachten en wachten, en uiteindelijk toch maar eens aangemeld op de site om de orderstatus te kunnen bekijken. blijkt dat alles al binnen zou moeten zijn.

ik wil dat dus tegen dx vertellen, maar dan blijkt dat je per se een foto van alle ontvangen spullen + een foto van de envelop moet laten zien. die envelop heb ik allang weggegooit omdat er gvd een brief bijzat dat de rest nog zou komen.
ík dus via general contactform verteld wat het probleem is en dat ik vanwege het onbreken van de foto's dus de general contactform gebruik, krijg ik een script-antwoord dat ik de juiste formulier moet gebruiken (maar dat kan ik dus niet )

ondertussen had ik voor mezelf nog een acekard gekocht (begin december) en rond kerst nog een nieuwe toptoy, ondertussen nog steeds niks binnen.

klacht: dealextreme heeft poepsupport, het duurt lang (>3 weken) en spul komt niet compleet aan
Support is inderdaad poep.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')