Hier duren ze ook lang iddquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:57 schreef Kadooosh het volgende:
Ben ik trouwens de enige waarvan alle bestellingen van 31dec tot 4 jan op packaging staan?!?
Heb echt 10+ bestellingen die nog steeds ingepakt worden :S.

Vaagquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:09 schreef Kadooosh het volgende:
Maar goed ik kan dus nog steeds niks bestellen aangezien ik zogenaamd een CC nodig heb, terwijl volgens Paypal mijn rekening helemaal ongelimiteerd is....

Mja Klaasjan (quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:10 schreef mstr het volgende:
[..]
Vaag
Komt ook niet door een limiet? Of heeft PP dat niet?
 ) zegt dat mijn rekening ongelimiteerd is
 ) zegt dat mijn rekening ongelimiteerd is   .
 .

Uhh hoe zie je dat?quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:17 schreef Remake het volgende:
Zit je toevallig boven de 50,- usd aan schuld op je paypal?

Hoeveel heb je al uitgegeven dit jaar?quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:09 schreef Kadooosh het volgende:
Maar goed ik kan dus nog steeds niks bestellen aangezien ik zogenaamd een CC nodig heb, terwijl volgens Paypal mijn rekening helemaal ongelimiteerd is....
Inloggen op Paypal en dan kijken hoeveel tegoed er staat, waarschijnlijk gewoon 0,00 maar als het een negatief getal is heb je schuld.quote:

Denk een paar honderd $... maar het vreemde is dus ik de volgende dag gewoon weer kan bestellen en dan na een aantal bestellingen het bericht weer krijg.quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:32 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hoeveel heb je al uitgegeven dit jaar?
[..]
Inloggen op Paypal en dan kijken hoeveel tegoed er staat, waarschijnlijk gewoon 0,00 maar als het een negatief getal is heb je schuld.
 .
 .

Heb het over 2009 hequote:Op woensdag 7 januari 2009 20:39 schreef mstr het volgende:
Volgens mij is er ook geen limit, want ik heb in 3 maanden, paar honderd $ uitgegeven.
 .
.

Op paypal.com, staan er meer als 50,- dollar aan transacties open die nog niet van je bank zijn afgeschreven?quote:

Nou, mijn eerste bestelling is opgestuurd door de TNT van Hong Kongquote:The item was posted on 7-Jan-2009 and is being processed for delivery to the addressee.

Bij mij 9 van de 10 keer, 5 dagen nadat hij Hong Kong heeft verlatenquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:25 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Nou, mijn eerste bestelling is opgestuurd door de TNT van Hong Kong
Ben benieuwd wanneer het binnen zal komen

Dagen of werkdagen?quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Bij mij 9 van de 10 keer, 5 dagen nadat hij Hong Kong heeft verlaten

Ja man.. Ik had laatst mijn ninja pak aan op het werk en gooide zo'n werpmes naar een collega. Deze kwam voortreffelijk in zijn schedel terecht. Desalniettemin ben ik meer gecharmeerd van de shurikens. Deze zijn namelijk door de vorm beter uit iemands voorhoofd te trekken.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:05 schreef Elias3 het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.17970 ziet er vet uit
Iemand ervaringen mee?

quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:18 schreef Elias3 het volgende:
hebbeding natuurlijk
ga dervooral mee kloten en vrienden laten zien

tvp gebruik je als je de post terug wilt vinden in my active topics.quote:

dat was sarcastisch bedoeldquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:00 schreef jeroendh het volgende:
[..]
tvp gebruik je als je de post terug wilt vinden in my active topics.
Zelf bookmark ik dit topic altijd, vind ik makkelijker en sneller,

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |