Dat doe ik haar niet aan.quote:
USB Handschoenen? Linkjequote:Op donderdag 8 januari 2009 16:00 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dat doe ik haar niet aan.Heb sinds ik dit topic zag echt belachelijk veel zooi gekocht vooral als cadeau's bij verjaardagen.
USB handschoenen, 100 dobbelstenen, USB Zwitserse zakmeskloon, USB koffiewarmhouder, etc.
De foto's zien er anders aardig genuine uit..quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:54 schreef mcwops het volgende:
ze hebben nu ook refurbished NDS . maar volgens mij durven maar weinigen de koop te wagen
verboden wapenbezit.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:44 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Wordt je strafblad niet leeggemaakt op je 18de ofzo?
Of was dat een kutgrap van die agent op school zodat je dingen voor je 18de gaat doen en dan alsnog een strafblad hebt?
Kunnen ze dan geen korting geven?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:34 schreef Stinosss het volgende:
Ik ga er binnekort eentje kopen. Wel zonder EMS shipping.
Laat mij raden: het liefst naakt terwijl ze sex heeft met een vriendin?quote:
Erm, ze is een echte lesbie.. Kom jij nooit buiten ofzo? Op internet word je ge scammed hoor.quote:
wie r 'e'en besteld mag hier z;n ervaringen posten.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:55 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja idd.
Overal komen dezelfde vragen terug.
Maar aan de andere kant, 80 euro is ook geen geld
Lees de laatste 2 pagina's eerst even, zou ik zeggenquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:58 schreef mvc het volgende:
G.1 Mini 6mm Caliber Aluminum Alloy Airsoft Pistol BB Gun Toy
G.2 Mini 6mm Caliber Aluminum Alloy Airsoft Pistol BB Gun Toy
Zou zoiets het land binnenkomen ?
heel gemakkelijk, je kan zo pakketjes naar een ander adres sturenquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:12 schreef Kadooosh het volgende:
Lijkt me toch stug dat je een strafblad krijgt als je zon ding besteld... hoe makkelijk is het om het voor iemand anders te bestellen.
Wat een tegenslag!quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:27 schreef Elias3 het volgende:
KK m'n jet torch lighter, die ene met power derop kwam met een gaatje in het slangetje waar het gas doorheenstroomt. Minimaal een Week wachten op een nieuwe dus
wist ikquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:37 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Wat een tegenslag!
/edit: Sarcasme.
verboden wapenbezit=> strafblad, geldboete en in het ergste geval zelfs gevangenisstrafquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:39 schreef Volvoman het volgende:
Als je zo'n BB gun besteld en hij wordt onderschept, krijg je dan ook problemen? Vind het geen geld namelijk.
Na 1,5 eindelijk een bestelling op packaging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |