Erg tof!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:42 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik heb Jackje even verrast met een email, ik hou jullie op de hoogte!
Je dacht: "Ja kom, laten we die discussie weer eens aanslingeren, die is zeker al 30 hele seconden niet meer gevoerd"?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:44 schreef Landgeld het volgende:
[..]
MAAAAAAR: als ze je pakken kunnen ze je volgens mij niet veel maken toch? Ze kunnen niet bewijzen dat JIJ het besteld heb. Het kan ook je moeder zijn geweest op die PC of iemand die het naar je toe heeft laten sturen. Ze vernietigen de spullen en that's it volgens mij. Dus voor dat bedrag kan je kijken of het werk...
Doe mij gewoon een plezier en bestel gewoon allemaal massaal.. Lekker allemaal met zo'n dingetje rondzwaaien over straat al scooterrijdend.. Tsjah, en als die dingen dan wel lekker allemaal door de xray gaan, hebben jullie alvast een fijn strafblad waarmee je de kans op een goede baan significant vergoot. *sigh*quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:26 schreef Wunny het volgende:
[..]
Alsof ieder pakket door de X-Ray gaat.
Alsof de politie je komt oppakken ofzoquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:19 schreef JoPiDo het volgende:
ja, je moet vooral zo'n neppistool bestellen en dan hier posten dat je iets illegaals hebt besteld
slim hé!
Ssstttt..! Ik probeer die gasten over te halen er een te bestellen zodat ik dan "quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:23 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Alsof de politie je komt oppakken ofzo
ook minderjarigen krijgen een boete + strafbladquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:26 schreef Wunny het volgende:Alsof ze ieder pakket door die achterlijke Xray rammen, dan moeten ze ik weet niet hoeveel van die dingen daar hebben staan, ze zullen hooguit naar het etiket kijken maar that's it, en als je onder de 18 bent moet je gewoon even vegen of iets en klaar, ja als je 18 + bent en je koopt er eentje.
Omdat een buks 100 euro kost en een BB gun 10.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:13 schreef Andyy het volgende:
[..]
ook minderjarigen krijgen een boete + strafblad
staat op de site van justitie
hoezo kopen mensen niet gewoon een echte luchtbuks ipv zo'n neppistooltje dat niet eens raakt waar je op mikt (alhowel ik nogal erg twijfel of er fokkers zijn die daadwerkelijk kunnen schieten)(buiten het vuurwapen topic dan)
lucky bastardquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:50 schreef Radioheader het volgende:
2 januari een ipod case gekocht voor m'n broertjes verjaardag. Vandaag al in huis!
Dus? Er worden behoorlijke bedragen uitgegeven aan allerhande rotzooi maar 100,- voor een fatsoenlijke buks kan er dan niet af?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:39 schreef Wunny het volgende:
[..]
Omdat een buks 100 euro kost en een BB gun 10.
Moet je maar thuis zijnquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:09 schreef neo2000 het volgende:
DX, wat doe je..? Een bestelling van 5 items welke ze al in 4 delen opgesplitst hebben..En elke keer maar die postbode voor de deur met pakjes terwijl ik er niet ben, waardoor ik i het weekend naar het postkantoor toe moet. (welke om 12 uur sluit, dus nog vroeg m'n nest uit ook op zaterdag.. aaargh..!)
Dat heb ik ook wel eens gehad, split DX mijn order op in 7 delen komen ze allemaal op dezelfde dag aanquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:09 schreef neo2000 het volgende:
DX, wat doe je..? Een bestelling van 5 items welke ze al in 4 delen opgesplitst hebben..En elke keer maar die postbode voor de deur met pakjes terwijl ik er niet ben, waardoor ik i het weekend naar het postkantoor toe moet. (welke om 12 uur sluit, dus nog vroeg m'n nest uit ook op zaterdag.. aaargh..!)
Werken -> Geld verdienen -> Spullen kopen bij DXquote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:04 schreef Thorical het volgende:
Ik heb de bestelling van m'n bb gun maar gecanceled na alle verhalen hier.
Ben blij dat je postkantoor nog op zaterdag open is, hier is het alleen open op werkdagen tot 17:30. De medewerkster vond maar dat ik vrij moest pakken om mijn pakketjes op te halen toen ik op vrij geïrriteerde toon meldde dat ik dat nooit kon halen (was 2 minuten te laat en kon dus niet meer bij mijn pakketje) vreemd genoeg is de winkel waarin het Postkantoor gevestigd is, wel open op zaterdag en tot 18:00...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:09 schreef neo2000 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |