Niet knap genoeg voor jouquote:Op maandag 5 januari 2009 23:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Collega. Vind haar alleen heel knap
. Wat vind jij
?
Lief? Nog naïver dan een breezerslet manquote:Op maandag 5 januari 2009 23:31 schreef Fascination het volgende:
Extreem lief van gers, hij is in mijn aanzien gestegen.
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:30 schreef Fascination het volgende:
Sprinkhaan is een dun iemand, Mouzur.
Geweldig.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Lief? Nog naïver dan een breezerslet man
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:23 schreef Heroinjunk het volgende:
Gers: Sorry voor alles, en voor de kosten die je uiteraard terug krijgt.Gers
_!!!!!
Gers, mag ik 10 euro, ik moet medicijnen kopen anders ga ik dood.
Ik moest zo hard lachen om dit.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:30 schreef PeZu het volgende:
iemand alberto al gebeld?
ON GE LOVE LIJK
DAT DIT ZOMAAR KAN OP FOK
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:35 schreef yvonne het volgende:
Noorsbloed, mail maar rond pasen, spammen van excuustopic
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:36 schreef MouzurX het volgende:
[..]
![]()
Maar ik heb gewoon dunne botten![]()
Meer fitnessen dus
Het zit diep hé.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:39 schreef Adelante het volgende:
vriendelijk verzoek om NB geen aandacht meer te geven in OP en/of thema!
Juist helemaal niet, maar aandacht is wat hij wil en dat lijkt me juist het beste om er niet aan te geven.quote:
hij mist de aandacht en liegt nu dat hij spijt heeftquote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:45 schreef Devvie het volgende:
Ik stel voor dat we allemaal Mirre mogen swaffelen en daarna NB met rust laten [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We zitten allemaal in dat andere topic.quote:
deep fried mirre met als saus noorsbloedquote:
Suggestiesquote:
Geen geld meer zeker? Alles aan NB geschonken?quote:
quote:
Aan zijn foto'squote:
volgens mij intrepreteer ik die grap verkeerdquote:Op maandag 5 januari 2009 23:46 schreef Paaskonijn het volgende:
WHAHAHAHA ik moest hardop lachen om deze post!!!!!!!!!11
Noorsbloed is een eikel.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Aan zijn foto's. Ik ga ze nu niet hier plaatsen, maar foto's met je tong eruit, en met knuffelbeertjes vind ik niet echt heel mannelijk.
Hij ziet er serieus op z'n minst bi uit.
Die met pikachu zeker?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Aan zijn foto's. Ik ga ze nu niet hier plaatsen, maar foto's met je tong eruit, en met knuffelbeertjes vind ik niet echt heel mannelijk.
Hoe interpreteer je die grap dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:49 schreef reetveter het volgende:
[..]
volgens mij intrepreteer ik die grap verkeerd
Zo lijkt het alsof hij erg in touch is met z'n feminine sidequote:Op maandag 5 januari 2009 23:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
wtfquote:Op maandag 5 januari 2009 23:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Die met pikachu zeker?
Heeft ie 80x trots gepost met 'dont use drugs'_!
Ik moest hardop lachenquote:Op maandag 5 januari 2009 23:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo lijkt het alsof hij erg in touch is met z'n feminine side. Gevoelige man met het hart op de juiste plek.
Wat een idiootquote:Op maandag 5 januari 2009 23:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Die met pikachu zeker?
En ik kreeg de volle lading toen ik commentaar gaf op die hyves fotosquote:Op maandag 5 januari 2009 23:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een memorabele avond!!1quote:Op maandag 5 januari 2009 23:52 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben een beetje van m'n stuk dat we een user zonder bans of notes te krijgen helemaal de grond in mogen stampen.
Ja dat was lelijkquote:Op maandag 5 januari 2009 23:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Die met pikachu zeker?
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:54 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een memorabele avond!!1
HET IS EEN COMPLOT, IK ZEG HET JEquote:Op maandag 5 januari 2009 23:52 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben een beetje van m'n stuk dat we een user zonder bans of notes te krijgen helemaal de grond in mogen stampen.
Kan ie met je mee naar de gayclubquote:Op maandag 5 januari 2009 23:54 schreef Allure_ het volgende:
Oke, wie maakt er even een poll over de vraag of NB nou gay is of niet. En nee, dat is niet om hem te bashen.
Maar, serieus.. dat kan echt niet anders.
Met ze verhalen over tantra-sex en allesquote:Op maandag 5 januari 2009 23:54 schreef Allure_ het volgende:
Oke, wie maakt er even een poll over de vraag of NB nou gay is of niet. En nee, dat is niet om hem te bashen.
Maar, serieus.. dat kan echt niet anders.
Spot niet met dunne. ik heb de afgelopen dagen aan de dunne gezeten. Dat was niet tof.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:55 schreef Devvie het volgende:
[..]
HET IS EEN COMPLOT, IK ZEG HET JE
NB IS EEN KLOON VAN YVONNE, WIJ STAMPEN HEM DE GROND EN EN DALIJK KOMEN REMLOF EN YVONNE MET HUN SCHOONMAAKKARRETJES HIER OM EENS EVEN FLINK UIT TE DUNNEN![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Goed garpjequote:Op maandag 5 januari 2009 23:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat een idioot. Moet ie verder zelf weten, maar vrouwen kijken zo door die fake hetero acties heen!
Ik durf er zo geld op te zetten dat ie echt gay is. Zal ik het meteen op zijn rekening storten? Wacht, onee..
Ja wij mogen toch niet van Allure_quote:Op maandag 5 januari 2009 23:55 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Kan ie met je mee naar de gayclub
Ik had ook spetterkakquote:Op maandag 5 januari 2009 23:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Spot niet met dunne. ik heb de afgelopen dagen aan de dunne gezeten. Dat was niet tof.
Wij zijn te knap denk ik.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:56 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja wij mogen toch niet van Allure_
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:53 schreef Allure_ het volgende:
Ik durf er zo geld op te zetten dat ie echt gay is. Zal ik het meteen op zijn rekening storten? Wacht, onee..
Is Gordon dan wel knap?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:56 schreef Fascination het volgende:
Allure_ NB is niet knap genoeg om gay te zijn.
Nee.quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
En nee, hij gaat niet mee naar de gay club, want dan komt ie in z'n leren pakje en hoopt ie eens goed aangepakt te worden door een grote neger die rare SM taferelen op hem uitoefent!
Waarom niet?quote:
Dat ging ook meer om jou.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
En ik kreeg de volle lading toen ik commentaar gaf op die hyves fotos
Ja! En hier;quote:Op maandag 5 januari 2009 23:59 schreef reetveter het volgende:
Allure_ is die hier op homo 14.gif
http://veskander.hyves.nl(...)os/223508541/0/NnpG/
GERS, ik vind je serieus de grote held in dit hele verhaal, no need to feel badquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:02 schreef gers het volgende:
kut wat voel ik me genaaid
dit is dus ook gelijk de laatste keer dat ik iets voor iemand anders doe
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:02 schreef gers het volgende:
jaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:03 schreef Heroinjunk het volgende:
jammer dat NG er niet is om dit mee te maken.
Hij kan toch gewoon lezen met een banquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:03 schreef Heroinjunk het volgende:
Dat dus.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
GERS, ik vind je serieus de grote held in dit hele verhaal, no need to feel bad.
Niet doen. Laat je vertrouwen in anderen niet afhangen/verdwijnen door één grote klootzak.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:02 schreef gers het volgende:
Ik doe geen oog dicht meer vannacht.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja! En hier;
http://veskander.hyves.nl/album/25447064/Iedereen/BeGrpH-n/fotos/223508541/0/NnpG/#media=8.223508535.2E81&searchhyver=&__state__=1
&
http://veskander.hyves.nl/album/25447064/Iedereen/BeGrpH-n/fotos/223508541/0/NnpG/#media=14.221569413.IS2A&searchhyver=&__state__=2
Oh, en alle andere foto's ook.
een niet grappige trollquote:
Ik moest kankerhard lachenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:03 schreef Heroinjunk het volgende:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:02 schreef gers het volgende:
De volgende kaste? Dat duurt nog wel evenquote:
Had je hem niet moeten dumpen, kon je samen FOK!enquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:03 schreef Heroinjunk het volgende:
quote:
Grapjesnaapert!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:08 schreef Fascination het volgende:
Wanneer is de housewarmingparty bij NB, Mirre is weer beter toch?
ik was niet de enigequote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:08 schreef reetveter het volgende:
Ik vind het wel sneu voor gers, wel tof van het bloemetje ook al was het niet slim
gers gaf na navraag via de PM aan van niks te weten, maar toch. Meld het maar even. Er zouden dus vier of vijf mensen zijn die er vanaf wisten.quote:Ik weet vrij weinig van dat forum, het is niet alsof ik altijd meelas. Zo fijn vond ik dat nou niet echt. Dus namen weet ik niet, alleen ene gers? iig een stuk of 4 of 5 mensen zouden het weten dat het nep was en hebben al die tijd meegspeeld
quote:
Wtfquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:10 schreef IQM het volgende:
Overigens, plottwist-alert?, ene Mirre wist me via de hyves-PM te vertellen:
[..]
gers gaf na navraag via de PM aan van niks te weten, maar toch. Meld het maar even. Er zouden dus vier of vijf mensen zijn die er vanaf wisten.
Pass die jonkoquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Welk nummer van Sjaak vind jij het leukst?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:13 schreef Adelante het volgende:
Gers doet zoiets niet, die is daar toch echt te dom voor.
Gersquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:10 schreef IQM het volgende:
[..]
gers gaf na navraag via de PM aan van niks te weten, maar toch. Meld het maar even. Er zouden dus vier of vijf mensen zijn die er vanaf wisten.
Goaf!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:10 schreef IQM het volgende:
[..]
EN ALBERTO?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Goaf!
Hart van Nederland is al gebeld. De telegraaf weet ervan. Morgen op geenstijl!
Dit gaat een geweldige nacht worden.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:15 schreef Broekpaling het volgende:
NOG 3 KWARTIER JONGENS 1!!1 JAAAAAAAAAH!!11!1!!!!1
tip, tyf gewoon op van fokquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:16 schreef Noorsbloed het volgende:
Mensen.
Het spijt mij
Meer kan ik er niet van maken.
Het is gewoonweg uit de hand gelopen.
Thats it.
Fout ja
slecht ja
maar nogmaals een fout.
QFT, gers kom er maar inquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:16 schreef afcajos het volgende:
als gers in het complot zat eet ik mijn lul op
Stukje lopen vond ik altijd zo hardquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:14 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Pass die jonko![]()
Alleen een beetje kort.
En jij?
Leuk he, autistjes pestenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:17 schreef Noorsbloed het volgende:
Voor de duidelijkheid
NIEMAND VAN FOK! WIST HIERVAN
Een paar mensen buiten Fok!
Wisten het wel
Dat wil ik zien.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:16 schreef afcajos het volgende:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:16 schreef afcajos het volgende:
KUT, NEEquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:17 schreef Noorsbloed het volgende:
Voor de duidelijkheid
Wisten het wel
Ik wist dat ik wat vergeten was.quote:
Dus je vriendin is ook nog een leugenaar?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:17 schreef Noorsbloed het volgende:
Voor de duidelijkheid
Wisten het wel
Dat zeg je nu ja, slapjanus!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:17 schreef Noorsbloed het volgende:
Voor de duidelijkheid
Wisten het wel
krijgen we weer zo'n sok eet filmpjequote:
Deze quote ik ook maar even.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:16 schreef afcajos het volgende:
Neen ze is geen leugenaar.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Dus je vriendin is ook nog een leugenaar?![]()
![]()
Wellicht verdienen jullie elkaar ook gewoon.
Ok zullen we het maar toegeven dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:19 schreef Noorsbloed het volgende:
Nogmaals.
Niemand van Fok! wist dit.
En gers al zeker niet.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:19 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen ze is geen leugenaar.
Mensen wisten het.
alleen niemand van fok!
En hoe komt ze dan aan de naam 'gers' en waarom noemt zij die dan in een zin waarin ze het heeft over mensen die er vanaf wisten?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:19 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Mensen wisten het.
alleen niemand van fok!
Het verhaol gaat nu al de wereld rond?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:21 schreef afcajos het volgende:
Ok houd t ff rustig hier, ik moet ff smsen en wil niks missen
Neen niet hier.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]Alsof je woord nog maar iets waard is.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:21 schreef afcajos het volgende:
Ok houd t ff rustig hier, ik moet ff smsen en wil niks missen
Je raakt haar kwijt he?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:19 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Mensen wisten het.
alleen niemand van fok!
Ze las soms de topics mee.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:21 schreef IQM het volgende:
[..]
En hoe komt ze dan aan de naam 'gers' en waarom noemt zij die dan in een zin waarin ze het heeft over mensen die er vanaf wisten?
nee maar we willen wel jos zijn lul zien opetenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:22 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen niet hier.
Maar nogmaals Gers heeft hier niets mee te maken.
Dus laat hem er in godensnaam niet voor opdraaien.
Dat dus.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee maar we willen wel jos zijn lul zien opeten_!
Kent ze mij ook?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:23 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ze las soms de topics mee.
Dat was VOORDAT het zo escaleerde in r&p
Daarvan kent ze de namen.
Tevens heb ik het er vaak met haar over gehad,
over dat het uit de hand liep en dat het moest stoppen
Nee, maar hij wist het dus wel?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:22 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen niet hier.
Blijft nog vreemd dat ze claimt dat er op zijn minst vier of vijf mensen zijn die er vanaf wisten. Verklaar dat eens... Ze kan niet puur doelen op de KLB SC-users, want dat zijn er meer dan 'vier of vijf'.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:23 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ze las soms de topics mee.
Dat was VOORDAT het zo escaleerde in r&p
Daarvan kent ze de namen.
Je kan het zo vaak zeggen als je wilt maar niemand die je er meer door gaat geloven.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:22 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen niet hier.
Mirre haalt 'users' en echte mensen door elkaar waarschijnlijkquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Blijft nog vreemd dat ze claimt dat er op zijn minst vier of vijf mensen zijn die er vanaf wisten. Verklaar dat eens... Ze kan niet puur doelen op de KLB SC-users, want dat zijn er meer dan 'vier of vijf'.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:24 schreef Broekpaling het volgende:
Dat verhaal van NB kan ons niks verrotten, we willen dat Jos z'n snikkel verorbert.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:25 schreef Heroinjunk het volgende:
Weet iemand trouwens al hoe het met NB en mirre gaat?
Van buiten FOK zegt ie toch.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Blijft nog vreemd dat ze claimt dat er op zijn minst vier of vijf mensen zijn die er vanaf wisten. Verklaar dat eens... Ze kan niet puur doelen op de KLB SC-users, want dat zijn er meer dan 'vier of vijf'.
Neenquote:
Er zijn hier op fok geen mensen die van dit alles afwisten.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:24 schreef IQM het volgende:
[..]
ja een coma heeft dat effect wel eens jaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:26 schreef afcajos het volgende:
[..]
Mirre haalt 'users' en echte mensen door elkaar waarschijnlijk
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:24 schreef Broekpaling het volgende:
Dat verhaal van NB kan ons niks verrotten, we willen dat Jos z'n snikkel verorbert.
Hier ga je alweer de fout in, net of jij vrienden IRL hebtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:26 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen
Gers wist van niets.
Gers heeft een bos bloemen gestuurt,
en ik wil hem alles graag terug betalen.
[..]
Er zijn hier op fok geen mensen die van dit alles afwisten.
Buiten fok ( als in vrienden van mij ) die wisten het wel.
Mijn woord hier is niets meer waard dat is logisch.
Maar laat anderen niet opdraaien voor mijn ding.
Dat heb je soms als je in coma ligt.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:26 schreef afcajos het volgende:
[..]
Mirre haalt 'users' en echte mensen door elkaar waarschijnlijk
Dat dat toch gebeurt is ook jouw schuld. Consequenties enzo...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:26 schreef Noorsbloed het volgende:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:27 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat heb je soms als je in coma ligt.
Een bloemetje van 2,95 terugbetalenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:26 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen
Gers wist van niets.
Gers heeft een bos bloemen gestuurt,
en ik wil hem alles graag terug betalen.
[..]
Er zijn hier op fok geen mensen die van dit alles afwisten.
Buiten fok ( als in vrienden van mij ) die wisten het wel.
Mijn woord hier is niets meer waard dat is logisch.
hier maak je niks mee goed hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:23 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja een coma heeft dat effect wel eens ja_!
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:27 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat heb je soms als je in coma ligt.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:26 schreef De_Ananas het volgende:
NB, weet Mirre dat ik de FrituurKoning ben?
Kunnen we drollen en foetussen sturenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:28 schreef Zotheid het volgende:
Gers, PM dat adres even . [ afbeelding ]
Een graftak.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:28 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Een bloemetje van 2,95 terugbetalen![]()
Of heeft gers een grafboeket gestuurd
Watvoor boekje hedde je gestuurd? "Ons eerste kind"?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:29 schreef gers het volgende:
ik hoop wel dat je plezier hebt aan dat kutboekje
Aandacht vragen voor dummies.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Watvoor boekje hedde je gestuurd? "Ons eerste kind"?
Doe maar nietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:28 schreef Zotheid het volgende:
Gers, PM dat adres even . [ afbeelding ]
ik moest lachenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoe overleef ik een coma?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:29 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Kunnen we drollen en foetussen sturen
Daar kan je kei veel van kopenquote:
Hoe vermaak ik me tijdens een coma.quote:
coma afdeling?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik weet waar we de volgende meet hebben.
comahyven voor dummiesquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe vermaak ik me tijdens een coma.
Nee, maar ik vertegenwoordig wel FOK! en we beschermen de privacy van onze users.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:32 schreef reetveter het volgende:
[..]
je bent danny niet je kan zijn pm's niet lezen
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:34 schreef Heroinjunk het volgende:
40 EURO , maar een rondje op de meet, ho maar.
HAHA NIET DUS WANT DIE BABY IS DOOD GEK!!!!!!11quote:
Maar je was toch niet op de meetquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:34 schreef Heroinjunk het volgende:
40 EURO , maar een rondje op de meet, ho maar.
Ik niet, m'n ex welquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar je was toch niet op de meet?
Oh jaquote:
haar ex NG welquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Scherp -1quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo is het uit tussen jullie. OMG
.
Zij neukt nu een andere fokkerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo is het uit tussen jullie. OMG
.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:38 schreef Gupje het volgende:
Waarom slaan me pillen nou niet inzit met vrienden alleen thuis 15 pillen gekocht maar ze werken maar niet
Heb je vandaag niet nodig voor vermaakquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:38 schreef Gupje het volgende:
Waarom slaan me pillen nou niet inzit met vrienden alleen thuis 15 pillen gekocht maar ze werken maar niet
Is dat echt?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:39 schreef GasTurbine het volgende:
ooooooooooooooh dus jíj hebt met MarkM ()
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:40 schreef dagdag het volgende:
bericht voor timmmm
nee praat het niet goed
maar het is internet
wie weet ben ik wel een kinderverkrachter die met ze camper in zwolle staat
Er was nou niet echt veel liefdesverdriet of wel?quote:
En dan komt de ontknoping dat jij Paul de Leeuw bent die al jaren doet alsof hij Danny is en speciaal voor een hoax tien jaar geleden een jongerenforum heeft opgericht, waarmee je je in 2008 kan voordoen als een stoere Noor op wie iedereen kan bouwen?quote:
Verkapt ik-kom-op-de-meet-en-ik-ga-strippen-voor-de-echte-SC-bazen post?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]!
Ahahaha, ik heb nog nooit zo vaak gelachen in de SC als nu. Hilariteit ten top zeg ik je.
Neuh, alleen in het beginquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:41 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Er was nou niet echt veel liefdesverdriet of wel?
Het kwartje is gevallen mede door een verhelderende uitleg van NG.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Zie de reactie onder je. En vier boven je.
Kan mij dat nou verrotten, wanneer zien we jou je snikkel opeten?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:42 schreef afcajos het volgende:
Ik wil NB oprecht bedanken voor dit vermaak
Dat siert je.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het kwartje is gevallen mede door een verhelderende uitleg van NG.
Kan ik toch niks aan doen dat ik niet zo'n die-hard 24/7 SC'er ben die alles in de gaten houdt.
stfu noob, alleen nico mul is die baasquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:40 schreef dagdag het volgende:
bericht voor timmmm
nee praat het niet goed
maar het is internet
wie weet ben ik wel een kinderverkrachter die met ze camper in zwolle staat
Had je maar op de meet moeten komen, dan had je het gezienquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kan mij dat nou verrotten, wanneer zien we jou je snikkel opeten?
Lijkt me duidelijk. Daarna mogen jullie me allemaal misbruiken.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:42 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Verkapt ik-kom-op-de-meet-en-ik-ga-strippen-voor-de-echte-SC-bazen post?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:44 schreef reetveter het volgende:
[..]
stfu noob, alleen nico mul is die baas
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je had maar 3 deuren kapot geslagen en 2 telefoons kapotgegooid
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk. Daarna mogen jullie me allemaal misbruiken.![]()
.
Als we het mogen doen is het geen misbruiken.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk. Daarna mogen jullie me allemaal misbruiken.![]()
.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:46 schreef gers het volgende:
jk vraag me hardop af wat er wel waar is van nb
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:45 schreef GuyFawkes het volgende:
UPDATE!!!
Gers stuurt mij net een PM met het verzoek niets meer over hem te zeggen. Hij heeft geen bloemetje gestuurd en wist al die tijd dat het een geintje was. En hij noemt mij een domme klootzak
Helaas mag ik geen PM posten hier. Bij interesse, stuur mij een PM dan stuur ik hem even door.
UPDATE!!!
Dat zou de avond wel afmaken he?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:42 schreef IQM het volgende:
[..]
En dan komt de ontknoping dat jij Paul de Leeuw bent die al jaren doet alsof hij Danny is en speciaal voor een hoax tien jaar geleden een jongerenforum heeft opgericht, waarmee je je in 2008 kan voordoen als een stoere Noor op wie iedereen kan bouwen?
Inderdaad. Tranen hierquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:42 schreef afcajos het volgende:
Ik wil NB oprecht bedanken voor dit vermaak
Straks bestaat hij niet eens, en is het een bot van fokquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:46 schreef gers het volgende:
Vandaar ook de 'quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als we het mogen doen is het geen misbruiken.
Jij mag als eerstequote:
NEEquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:47 schreef reetveter het volgende:
Ik wil trouwens nu wel weten hoe Allure_ eruit ziet
Met die arts?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je had maar 3 deuren kapot geslagen en 2 telefoons kapotgegooid
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:47 schreef afcajos het volgende:
[..]
Straks bestaat hij niet eens, en is het een bot van fokdanny lacht in zijn vuistje.
geylquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:47 schreef reetveter het volgende:
Ik wil trouwens nu wel weten hoe Allure_ eruit ziet
quote:
Hij moet wat aan z'n figuur doen, denk ikquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:46 schreef gers het volgende:
sterfquote:
Ik zal je teder liefhebben en leiden tot een hemels orgasme.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Vandaar ook de ''
[..]
Jij mag als eerste.
Housewarmingparty bij jou binnenkort.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:49 schreef gers het volgende:
[..]
sterf![]()
morgen ben ik wel weer in een goede stemminge
En haar lege hartje vullen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zal je teder liefhebben en leiden tot een hemels orgasme.
Dat gers er van zou weten zou te mooi voor woorden zijnquote:
Zoals NB ook heeft?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het gaat toch om mijn prachtige innerlijk?
Dicht.quote:
Slaap lekker.quote:
Linken in een SC naar een SCquote:
Het was gewoon een topic met potentie hoor.quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:52 schreef damsco het volgende:
SHE ging uit haar slof tegen mij. Dat ik dat heb mogen meemaken!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |