Scherp -1quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo is het uit tussen jullie. OMG
.
Zij neukt nu een andere fokkerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo is het uit tussen jullie. OMG
.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar je was toch niet op de meet?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:38 schreef Gupje het volgende:
Waarom slaan me pillen nou niet inzit met vrienden alleen thuis 15 pillen gekocht maar ze werken maar niet
Heb je vandaag niet nodig voor vermaakquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:38 schreef Gupje het volgende:
Waarom slaan me pillen nou niet inzit met vrienden alleen thuis 15 pillen gekocht maar ze werken maar niet
Is dat echt?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:39 schreef GasTurbine het volgende:
ooooooooooooooh dus jíj hebt met MarkM ()
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:40 schreef dagdag het volgende:
bericht voor timmmm
nee praat het niet goed
maar het is internet
wie weet ben ik wel een kinderverkrachter die met ze camper in zwolle staat
Er was nou niet echt veel liefdesverdriet of wel?quote:
En dan komt de ontknoping dat jij Paul de Leeuw bent die al jaren doet alsof hij Danny is en speciaal voor een hoax tien jaar geleden een jongerenforum heeft opgericht, waarmee je je in 2008 kan voordoen als een stoere Noor op wie iedereen kan bouwen?quote:
Verkapt ik-kom-op-de-meet-en-ik-ga-strippen-voor-de-echte-SC-bazen post?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]!
Ahahaha, ik heb nog nooit zo vaak gelachen in de SC als nu. Hilariteit ten top zeg ik je.
Neuh, alleen in het beginquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:41 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Er was nou niet echt veel liefdesverdriet of wel?
Het kwartje is gevallen mede door een verhelderende uitleg van NG.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Zie de reactie onder je. En vier boven je.
Kan mij dat nou verrotten, wanneer zien we jou je snikkel opeten?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:42 schreef afcajos het volgende:
Ik wil NB oprecht bedanken voor dit vermaak
Dat siert je.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het kwartje is gevallen mede door een verhelderende uitleg van NG.
Kan ik toch niks aan doen dat ik niet zo'n die-hard 24/7 SC'er ben die alles in de gaten houdt.
stfu noob, alleen nico mul is die baasquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:40 schreef dagdag het volgende:
bericht voor timmmm
nee praat het niet goed
maar het is internet
wie weet ben ik wel een kinderverkrachter die met ze camper in zwolle staat
Had je maar op de meet moeten komen, dan had je het gezienquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kan mij dat nou verrotten, wanneer zien we jou je snikkel opeten?
Lijkt me duidelijk. Daarna mogen jullie me allemaal misbruiken.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:42 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Verkapt ik-kom-op-de-meet-en-ik-ga-strippen-voor-de-echte-SC-bazen post?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:44 schreef reetveter het volgende:
[..]
stfu noob, alleen nico mul is die baas
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je had maar 3 deuren kapot geslagen en 2 telefoons kapotgegooid
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk. Daarna mogen jullie me allemaal misbruiken.![]()
.
Als we het mogen doen is het geen misbruiken.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk. Daarna mogen jullie me allemaal misbruiken.![]()
.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:46 schreef gers het volgende:
jk vraag me hardop af wat er wel waar is van nb
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:45 schreef GuyFawkes het volgende:
UPDATE!!!
Gers stuurt mij net een PM met het verzoek niets meer over hem te zeggen. Hij heeft geen bloemetje gestuurd en wist al die tijd dat het een geintje was. En hij noemt mij een domme klootzak
Helaas mag ik geen PM posten hier. Bij interesse, stuur mij een PM dan stuur ik hem even door.
UPDATE!!!
Dat zou de avond wel afmaken he?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:42 schreef IQM het volgende:
[..]
En dan komt de ontknoping dat jij Paul de Leeuw bent die al jaren doet alsof hij Danny is en speciaal voor een hoax tien jaar geleden een jongerenforum heeft opgericht, waarmee je je in 2008 kan voordoen als een stoere Noor op wie iedereen kan bouwen?
Inderdaad. Tranen hierquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:42 schreef afcajos het volgende:
Ik wil NB oprecht bedanken voor dit vermaak
Straks bestaat hij niet eens, en is het een bot van fokquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:46 schreef gers het volgende:
jk vraag me hardop af wat er wel waar is van nb
Vandaar ook de 'quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als we het mogen doen is het geen misbruiken.
Jij mag als eerstequote:
NEEquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:47 schreef reetveter het volgende:
Ik wil trouwens nu wel weten hoe Allure_ eruit ziet
Met die arts?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je had maar 3 deuren kapot geslagen en 2 telefoons kapotgegooid
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:47 schreef afcajos het volgende:
[..]
Straks bestaat hij niet eens, en is het een bot van fokdanny lacht in zijn vuistje.
geylquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:47 schreef reetveter het volgende:
Ik wil trouwens nu wel weten hoe Allure_ eruit ziet
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |