Je raakt haar kwijt he?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:19 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen ze is geen leugenaar.
Mensen wisten het.
alleen niemand van fok!
Ze las soms de topics mee.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:21 schreef IQM het volgende:
[..]
En hoe komt ze dan aan de naam 'gers' en waarom noemt zij die dan in een zin waarin ze het heeft over mensen die er vanaf wisten?
nee maar we willen wel jos zijn lul zien opetenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:22 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen niet hier.
Maar nogmaals Gers heeft hier niets mee te maken.
Dus laat hem er in godensnaam niet voor opdraaien.
Dat dus.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee maar we willen wel jos zijn lul zien opeten_!
Kent ze mij ook?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:23 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ze las soms de topics mee.
Dat was VOORDAT het zo escaleerde in r&p
Daarvan kent ze de namen.
Tevens heb ik het er vaak met haar over gehad,
over dat het uit de hand liep en dat het moest stoppen
Nee, maar hij wist het dus wel?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:22 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen niet hier.
Blijft nog vreemd dat ze claimt dat er op zijn minst vier of vijf mensen zijn die er vanaf wisten. Verklaar dat eens... Ze kan niet puur doelen op de KLB SC-users, want dat zijn er meer dan 'vier of vijf'.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:23 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ze las soms de topics mee.
Dat was VOORDAT het zo escaleerde in r&p
Daarvan kent ze de namen.
Tevens heb ik het er vaak met haar over gehad,
over dat het uit de hand liep en dat het moest stoppen
Je kan het zo vaak zeggen als je wilt maar niemand die je er meer door gaat geloven.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:22 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen niet hier.
Mirre haalt 'users' en echte mensen door elkaar waarschijnlijkquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Blijft nog vreemd dat ze claimt dat er op zijn minst vier of vijf mensen zijn die er vanaf wisten. Verklaar dat eens... Ze kan niet puur doelen op de KLB SC-users, want dat zijn er meer dan 'vier of vijf'.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:24 schreef Broekpaling het volgende:
Dat verhaal van NB kan ons niks verrotten, we willen dat Jos z'n snikkel verorbert.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:25 schreef Heroinjunk het volgende:
Weet iemand trouwens al hoe het met NB en mirre gaat?
Van buiten FOK zegt ie toch.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Blijft nog vreemd dat ze claimt dat er op zijn minst vier of vijf mensen zijn die er vanaf wisten. Verklaar dat eens... Ze kan niet puur doelen op de KLB SC-users, want dat zijn er meer dan 'vier of vijf'.
Neenquote:
Er zijn hier op fok geen mensen die van dit alles afwisten.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:24 schreef IQM het volgende:
[..]
ja een coma heeft dat effect wel eens jaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:26 schreef afcajos het volgende:
[..]
Mirre haalt 'users' en echte mensen door elkaar waarschijnlijk
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:24 schreef Broekpaling het volgende:
Dat verhaal van NB kan ons niks verrotten, we willen dat Jos z'n snikkel verorbert.
Hier ga je alweer de fout in, net of jij vrienden IRL hebtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:26 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen
Gers wist van niets.
Gers heeft een bos bloemen gestuurt,
en ik wil hem alles graag terug betalen.
[..]
Er zijn hier op fok geen mensen die van dit alles afwisten.
Buiten fok ( als in vrienden van mij ) die wisten het wel.
Mijn woord hier is niets meer waard dat is logisch.
Maar laat anderen niet opdraaien voor mijn ding.
Dat heb je soms als je in coma ligt.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:26 schreef afcajos het volgende:
[..]
Mirre haalt 'users' en echte mensen door elkaar waarschijnlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |