Ja dat was lelijkquote:Op maandag 5 januari 2009 23:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Die met pikachu zeker?
Heeft ie 80x trots gepost met 'dont use drugs'_!
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:54 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een memorabele avond!!1
HET IS EEN COMPLOT, IK ZEG HET JEquote:Op maandag 5 januari 2009 23:52 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben een beetje van m'n stuk dat we een user zonder bans of notes te krijgen helemaal de grond in mogen stampen.
Kan ie met je mee naar de gayclubquote:Op maandag 5 januari 2009 23:54 schreef Allure_ het volgende:
Oke, wie maakt er even een poll over de vraag of NB nou gay is of niet. En nee, dat is niet om hem te bashen.
Maar, serieus.. dat kan echt niet anders.
Met ze verhalen over tantra-sex en allesquote:Op maandag 5 januari 2009 23:54 schreef Allure_ het volgende:
Oke, wie maakt er even een poll over de vraag of NB nou gay is of niet. En nee, dat is niet om hem te bashen.
Maar, serieus.. dat kan echt niet anders.
Spot niet met dunne. ik heb de afgelopen dagen aan de dunne gezeten. Dat was niet tof.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:55 schreef Devvie het volgende:
[..]
HET IS EEN COMPLOT, IK ZEG HET JE
NB IS EEN KLOON VAN YVONNE, WIJ STAMPEN HEM DE GROND EN EN DALIJK KOMEN REMLOF EN YVONNE MET HUN SCHOONMAAKKARRETJES HIER OM EENS EVEN FLINK UIT TE DUNNEN![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Goed garpjequote:Op maandag 5 januari 2009 23:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat een idioot. Moet ie verder zelf weten, maar vrouwen kijken zo door die fake hetero acties heen!
Ik durf er zo geld op te zetten dat ie echt gay is. Zal ik het meteen op zijn rekening storten? Wacht, onee..
Ja wij mogen toch niet van Allure_quote:Op maandag 5 januari 2009 23:55 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Kan ie met je mee naar de gayclub
Ik had ook spetterkakquote:Op maandag 5 januari 2009 23:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Spot niet met dunne. ik heb de afgelopen dagen aan de dunne gezeten. Dat was niet tof.
Wij zijn te knap denk ik.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:56 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja wij mogen toch niet van Allure_
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:53 schreef Allure_ het volgende:
Ik durf er zo geld op te zetten dat ie echt gay is. Zal ik het meteen op zijn rekening storten? Wacht, onee..
Is Gordon dan wel knap?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:56 schreef Fascination het volgende:
Allure_ NB is niet knap genoeg om gay te zijn.
Nee.quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
En nee, hij gaat niet mee naar de gay club, want dan komt ie in z'n leren pakje en hoopt ie eens goed aangepakt te worden door een grote neger die rare SM taferelen op hem uitoefent!
Waarom niet?quote:
Dat ging ook meer om jou.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
En ik kreeg de volle lading toen ik commentaar gaf op die hyves fotos
Ja! En hier;quote:Op maandag 5 januari 2009 23:59 schreef reetveter het volgende:
Allure_ is die hier op homo 14.gif
http://veskander.hyves.nl(...)os/223508541/0/NnpG/
GERS, ik vind je serieus de grote held in dit hele verhaal, no need to feel badquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:02 schreef gers het volgende:
kut wat voel ik me genaaid
dit is dus ook gelijk de laatste keer dat ik iets voor iemand anders doe
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:02 schreef gers het volgende:
jaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:03 schreef Heroinjunk het volgende:
jammer dat NG er niet is om dit mee te maken.
, hij zou helemaal in een scheur liggen denk ik!!!11
Hij kan toch gewoon lezen met een banquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:03 schreef Heroinjunk het volgende:
Dat dus.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
GERS, ik vind je serieus de grote held in dit hele verhaal, no need to feel bad.
Niet doen. Laat je vertrouwen in anderen niet afhangen/verdwijnen door één grote klootzak.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:02 schreef gers het volgende:
Ik doe geen oog dicht meer vannacht.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja! En hier;
http://veskander.hyves.nl/album/25447064/Iedereen/BeGrpH-n/fotos/223508541/0/NnpG/#media=8.223508535.2E81&searchhyver=&__state__=1
&
http://veskander.hyves.nl/album/25447064/Iedereen/BeGrpH-n/fotos/223508541/0/NnpG/#media=14.221569413.IS2A&searchhyver=&__state__=2
Oh, en alle andere foto's ook.
een niet grappige trollquote:
Ik moest kankerhard lachenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:03 schreef Heroinjunk het volgende:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:02 schreef gers het volgende:
De volgende kaste? Dat duurt nog wel evenquote:
Had je hem niet moeten dumpen, kon je samen FOK!enquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:03 schreef Heroinjunk het volgende:
quote:
Grapjesnaapert!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:08 schreef Fascination het volgende:
Wanneer is de housewarmingparty bij NB, Mirre is weer beter toch?
ik was niet de enigequote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:08 schreef reetveter het volgende:
Ik vind het wel sneu voor gers, wel tof van het bloemetje ook al was het niet slim
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |