Niet knap genoeg voor jouquote:Op maandag 5 januari 2009 23:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Collega. Vind haar alleen heel knap
. Wat vind jij
?
Lief? Nog naïver dan een breezerslet manquote:Op maandag 5 januari 2009 23:31 schreef Fascination het volgende:
Extreem lief van gers, hij is in mijn aanzien gestegen.
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:30 schreef Fascination het volgende:
Sprinkhaan is een dun iemand, Mouzur.
Geweldig.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Lief? Nog naïver dan een breezerslet man
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:23 schreef Heroinjunk het volgende:
Gers: Sorry voor alles, en voor de kosten die je uiteraard terug krijgt.Gers
_!!!!!
Gers, mag ik 10 euro, ik moet medicijnen kopen anders ga ik dood.
Ik moest zo hard lachen om dit.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:30 schreef PeZu het volgende:
iemand alberto al gebeld?
ON GE LOVE LIJK
DAT DIT ZOMAAR KAN OP FOK
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:35 schreef yvonne het volgende:
Noorsbloed, mail maar rond pasen, spammen van excuustopic
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:36 schreef MouzurX het volgende:
[..]
![]()
Maar ik heb gewoon dunne botten![]()
Meer fitnessen dus
Het zit diep hé.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:39 schreef Adelante het volgende:
vriendelijk verzoek om NB geen aandacht meer te geven in OP en/of thema!
Juist helemaal niet, maar aandacht is wat hij wil en dat lijkt me juist het beste om er niet aan te geven.quote:
hij mist de aandacht en liegt nu dat hij spijt heeftquote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:45 schreef Devvie het volgende:
Ik stel voor dat we allemaal Mirre mogen swaffelen en daarna NB met rust laten [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We zitten allemaal in dat andere topic.quote:
deep fried mirre met als saus noorsbloedquote:
Suggestiesquote:
Geen geld meer zeker? Alles aan NB geschonken?quote:
quote:
Aan zijn foto'squote:
volgens mij intrepreteer ik die grap verkeerdquote:Op maandag 5 januari 2009 23:46 schreef Paaskonijn het volgende:
WHAHAHAHA ik moest hardop lachen om deze post!!!!!!!!!11
Noorsbloed is een eikel.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Aan zijn foto's. Ik ga ze nu niet hier plaatsen, maar foto's met je tong eruit, en met knuffelbeertjes vind ik niet echt heel mannelijk.
Hij ziet er serieus op z'n minst bi uit.
Die met pikachu zeker?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Aan zijn foto's. Ik ga ze nu niet hier plaatsen, maar foto's met je tong eruit, en met knuffelbeertjes vind ik niet echt heel mannelijk.
Hoe interpreteer je die grap dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:49 schreef reetveter het volgende:
[..]
volgens mij intrepreteer ik die grap verkeerd
Zo lijkt het alsof hij erg in touch is met z'n feminine sidequote:Op maandag 5 januari 2009 23:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
wtfquote:Op maandag 5 januari 2009 23:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Die met pikachu zeker?
Heeft ie 80x trots gepost met 'dont use drugs'_!
Ik moest hardop lachenquote:Op maandag 5 januari 2009 23:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo lijkt het alsof hij erg in touch is met z'n feminine side. Gevoelige man met het hart op de juiste plek.
Wat een idiootquote:Op maandag 5 januari 2009 23:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Die met pikachu zeker?
Heeft ie 80x trots gepost met 'dont use drugs'_!
En ik kreeg de volle lading toen ik commentaar gaf op die hyves fotosquote:Op maandag 5 januari 2009 23:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een memorabele avond!!1quote:Op maandag 5 januari 2009 23:52 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben een beetje van m'n stuk dat we een user zonder bans of notes te krijgen helemaal de grond in mogen stampen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |