We weten dat je extreem fout zat en we weten wat er aan de hand was.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:23 schreef Noorsbloed het volgende:
Het is ook niet om het uit te leggen of whatever.
Maar om aan te geven dat ik extreem fout zat.
En om aan te geven wat er aan de hand was.
Ik verwacht verder niets en zal dan ook rustig alle nijd en haat over mij heen laten komen.
Mogen we je stenigen? En dan in de zin van IRL?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:23 schreef Noorsbloed het volgende:
En om aan te geven wat er aan de hand was.
Ik verwacht verder niets en zal dan ook rustig alle nijd en haat over mij heen laten komen.
Ik hoop dat ze het uitmaakt met je.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:18 schreef Noorsbloed het volgende:
Ze heeft er verder echt NIETS mee te maken en ik heb ( logisch ) ook ruzie met haar over dit feit.
Inderdaad.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:23 schreef Noorsbloed het volgende:
Bescherming kan je vergeten.quote:En om aan te geven wat er aan de hand was.
Waarom sick fuck? Tja, ik kan mij best voorstellen dat ik onder mijn usernaam een topic open over iets gruwelijks. NoorsBloed deed het voor vermaak, ik zou het doen uit psychologische interesse. Soort spel. Het is lullig voor de mensen die het echt geloven. Maar goed, wat men niet weet, hoeft men ook niet te voelen.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:24 schreef Bijsluiter het volgende:
Heb het hele verhaal wel ene beetje gevolgd.. Jezus wat ben jij een zieke gast zeg dat je dit zo lang heb volgehouden.
En je vriendin wist van het feit dat jij een heel verhaal rondom haar coma had verzinnen en vond dit goed?
Sick fuck!
Samenvatting?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:25 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Wtf is er allemaal gebeurd![]()
Kan er even samenvatting komen?
Dat doet hij toch door zijn hyves te geven, en weer actief te zijn op FOK!.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mogen we je stenigen? En dan in de zin van IRL?
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:27 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Samenvatting?
Gozer zegt dat z'n vriendin in het ziekenhuis ligt en dat ze een miskraam heeft gehad, dingen niet werden gedekt door de verzekering en hij zich sterk bleef houden voor z'n chick die vrijwel dood lag te gaan.
Hele reddingsactie werd hier op touw gezet inclusief financieële ondersteuning en toen bleek het fake te wezen allemaal.
Best een geniale actie als ik het zo in de samenvatting lees.![]()
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:24 schreef Bijsluiter het volgende:
Heb het hele verhaal wel ene beetje gevolgd.. Jezus wat ben jij een zieke gast zeg dat je dit zo lang heb volgehouden.
En je vriendin wist van het feit dat jij een heel verhaal rondom haar coma had verzinnen en vond dit goed?
Sick fuck!
Het ging zijn eigen leven lijden.quote:
Het spijt mij.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:25 schreef Lastpost het volgende:
Nee inderdaad, sorry is niet genoeg.
Ik godvervloekt met een geldbus door m'n wijk met dit weer, daar word ik niet vrolijk van.
Lul niet.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:25 schreef Lastpost het volgende:
Nee inderdaad, sorry is niet genoeg.
Ik godvervloekt met een geldbus door m'n wijk met dit weer, daar word ik niet vrolijk van.
Ik begrijp dat je moreel verheven voelt boven NoorsBloed (vanwege zijn leugen), maar met zo'n reactie tast je mijns inziens je eigen moreel 'imago' aan.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:27 schreef Schatgraver het volgende:
Nu huilen over de reacties die je vriendin krijgt...
Ben je niet blij dat ze zoveel aandacht krijgt na een zware miskraam en coma dan?
Slappeling.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:29 schreef Noorsbloed het volgende:
Het ging zijn eigen leven lijden.
In het begin was ik verbaast dat iedereen dit allemaal aannam zonder referenties,
zonder wat dan ook.
Maar ik verloor er de grip op en het is zijn eigen leven gaan lijden.
Waarom nú pas? Nu iedereen er achter is gekomen. Waarom niet toen je al zag hoe iedereen je geloofde, kaarsjes voor je aanstak en geld wilde storten? Waarom nú pas?quote:Het spijt mij.
Meer kan ik er niet van maken.
Maar het spijt mij oprecht.
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:29 schreef SHE het volgende:
Je neemt mensen op deze manier een onschuldige naiviteit af, en dat vind ik kwalijker dan wat dan ook.
Ik hoop van niet.quote:
Neenquote:Op maandag 5 januari 2009 23:27 schreef Schatgraver het volgende:
Nu huilen over de reacties die je vriendin krijgt...
Ben je niet blij dat ze zoveel aandacht krijgt na een zware miskraam en coma dan?
Ik heb dit vandaag al eerder gepost, er is géén financiele ondersteuning geweest noch gekomen, NB heeft dit zelf afgehouden.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:27 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Hele reddingsactie werd hier op touw gezet inclusief financieële ondersteuning en toen bleek het fake te wezen allemaal.
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:29 schreef Isdatzo het volgende:
TS heeft pikstraf gekregen en opent nu dit topic in de hoop dat zijn vriendin over haar hart strijkt.
Eenschquote:Op maandag 5 januari 2009 23:29 schreef SHE het volgende:
Het siert je, dat je sorry zegt.
Je neemt mensen op deze manier een onschuldige naiviteit af, en dat vind ik kwalijker dan wat dan ook.
Inderdaad.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:28 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het is maar beter dat dit topic niet door de nigerianen ontdekt wordt
Ik weet niet waarom nu pas.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Slappeling.
[..]
Waarom nú pas? Nu iedereen er achter is gekomen. Waarom niet toen je al zag hoe iedereen je geloofde, kaarsjes voor je aanstak en geld wilde storten? Waarom nú pas?
Zal ik doen, maar ik kan niet garant staan voor andermans daden. Maar hey, had je er maar rekening mee moeten houden toen je deze "grap" begon.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:33 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom nu pas.
ik weet wel dat ik er al lang een naar gevoel aan overhield.
Maar ja ik was inderdaad een slappeling.
Flame op mij wat je wilt,
verwens mij vervloek mij
Maar nogmaals laat mijn vriendin er buiten
Neen zoals ik al zei het was puur een geintje in het begin,.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:32 schreef BlueMage het volgende:
Ik had al zo mijn vermoedens: ziekenhuis dat 'n zwangere vrouw met 'n mogelijke leverinfectie naar huis stuurt, riiiight.Maar goed, ik ben wel benieuwd waarom je dit gedaan hebt, chronisch aandachtstekort?
Dat je dit topic (en daarbij dus mijn reactie) serieus neemtquote:Op maandag 5 januari 2009 23:29 schreef Juvenalis het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je moreel verheven voelt boven NoorsBloed (vanwege zijn leugen), maar met zo'n reactie tast je mijns inziens je eigen moreel 'imago' aan.
Hoe meer ik dat topic lees hoe meer mijn waardering stijgtquote:Op maandag 5 januari 2009 23:32 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Maar al ging ik er zelf ook vanuit dat het waar was (duh) allemaal, ik kan er best om lachen eigenlijk.
Het is maar een internetsite weet je, een van de vele fake verhalen die hier gedumpt worden, van baas-b topics tot aan de playerskills in R&P en ik vond dit best een verrassende uitkomst.
Tuurlijk is het enigzins sick om iemand die ook daadwerkelijk bestaat in zo'n verhaal te betrekken, had het dan ook echt volledig anoniem gehouden met andere namen en al, dat had wel wat netter geweest naar je vriendin toe.
Maar die hele ophef vind ik wat overdreven, you got punked en that's it.
Het is ook dolkomisch natuurlijk om te doen alsof je een kindje verwacht met je so called verloofde om daarna doodleuk te vertellen dat het ongeboren kindje is overleden en je vriendin in coma ligt.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:34 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen zoals ik al zei het was puur een geintje in het begin,.
Te laatquote:Op maandag 5 januari 2009 23:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Mja, je snapt dat je wat mij betreft ver weg uit R&P mag blijven, hè?
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:34 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen zoals ik al zei het was puur een geintje in het begin,.
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Zal ik doen, maar ik kan niet garant staan voor andermans daden. Maar hey, had je er maar rekening mee moeten houden toen je deze "grap" begon.
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:32 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Maar al ging ik er zelf ook vanuit dat het waar was (duh) allemaal, ik kan er best om lachen eigenlijk.
Het is maar een internetsite weet je, een van de vele fake verhalen die hier gedumpt worden, van baas-b topics tot aan de playerskills in R&P en ik vond dit best een verrassende uitkomst.
Tuurlijk is het enigzins sick om iemand die ook daadwerkelijk bestaat in zo'n verhaal te betrekken, had het dan ook echt volledig anoniem gehouden met andere namen en al, dat had wel wat netter geweest naar je vriendin toe blijk gegeven van een registreerbaar IQ.
Maar die hele ophef vind ik wat overdreven, you got punked en that's it.
Mooi gesproken.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:29 schreef SHE het volgende:
De straf valt dan ook meequote:Op maandag 5 januari 2009 23:33 schreef Allure_ het volgende:
Lullo, denk je nou werkelijk dat heel KLB het uberhaupt interesseert wat jij hebt gedaan? 90% hier kent je niet eens.
Ga in een hoekje huilen en je vriendin krassen.
Verveling? Ik heb begrepen dat TS een baantje heeft als nachtwaker, dan is het niet zo vreemd.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:32 schreef BlueMage het volgende:
Ik had al zo mijn vermoedens: ziekenhuis dat 'n zwangere vrouw met 'n mogelijke leverinfectie naar huis stuurt, riiiight.Maar goed, ik ben wel benieuwd waarom je dit gedaan hebt, chronisch aandachtstekort?
Toen ik je naam als laatste post zag staan, dacht ik dat 'Mirre' een account had aangemaaktquote:
Gewoon een willekeurig hyvesprofieltje.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:36 schreef LudoSanders het volgende:
't Valt nog mee dat dat kind überhaupt bestaat.
Je bent echt heerlijk ongenuanceerd altijdquote:Op maandag 5 januari 2009 23:37 schreef Allure_ het volgende:
Geef die jongen een perm ban. Kan ie op het Libelle forum verder gaan posten. Ik weet zeker dat de gemiddelde huisvrouw smult van zulke verhalen.
Welkom op teh interwebsquote:Op maandag 5 januari 2009 23:29 schreef SHE het volgende:
Dat is ook sneuquote:Op maandag 5 januari 2009 23:36 schreef Schatgraver het volgende:
] ]
Ik vergeef je_!, je hebt het al moeilijk genoeg zie ik
Maar wat als mirre nou nieuwe schoenen nodig heeft en geen geld heeftquote:Op maandag 5 januari 2009 23:37 schreef Adelante het volgende:
Volledig afgedaan voor mij NB. Geen enkele bescherming kun je verwachten, wat mij betreft stap je eerder gisteren op dan vandaag, maar die keuze ligt bij jou. Verder wil ik je nooit in KLB FB zien om hulp van mij of mijn collega's te vragen, want die optie heb je verspeeld.
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:36 schreef Schatgraver het volgende:
Dude, het is maar een forum.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:37 schreef Adelante het volgende:
Verder wil ik je nooit in KLB FB zien om hulp van mij of mijn collega's te vragen, want die optie heb je verspeeld.
Real beauty comes from within...zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:36 schreef Schatgraver het volgende:
Zegt hij.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:36 schreef Juvenalis het volgende:
Ik heb begrepen dat TS een baantje heeft als nachtwaker
Wat een overdrijvingquote:Op maandag 5 januari 2009 23:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
je bent pathalogische leugenaar, zoek hulp
dat verbaast me niksquote:Op maandag 5 januari 2009 23:36 schreef De_Ananas het volgende:
Je mag de excuses aan BT in je reet stoppen zegt ze
hij liegt nog steedsquote:
Nou... ik zou juist zeggen van wel. Maar okee.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:38 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb ooit eens een keer op FOK een topic geopend wat niet op waarheid berustte. Dagen heb ik wakker gelegen, badend in het zweet, tandenknarsend omdat ik in gewetensnood zat om mijn leugen. Maar zoiets flik je gewoon niet TS. Iedereen maakt wel eens een lollertje, maar jij was gewoon psychotisch bezig. Er stonden mensen op het punt geld voor je in te zamelen. . . toen had je toch al kunnen zeggen dat het niet waar was. Nee je ging door. Zit daarom maar f op de blaren. En eerlijk: Je verdient die vriendin niet.
Iquote:Op maandag 5 januari 2009 23:39 schreef Heroinjunk het volgende:
I LOVE HOAX SHIRTS VANAF MORGEN BIJ MIJ TE KOOP.
Ja en alleen als bepaalde medicijnen zouden aanslaan zou ze het redden, maar ze sloegen niet aanquote:Op maandag 5 januari 2009 23:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Het is ook dolkomisch natuurlijk om te doen alsof je een kindje verwacht met je so called verloofde om daarna doodleuk te vertellen dat het ongeboren kindje is overleden en je vriendin in coma ligt.,
,
!
Ik moest hardop lachenquote:Op maandag 5 januari 2009 23:38 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb ooit eens een keer op FOK een topic geopend wat niet op waarheid berustte. Dagen heb ik wakker gelegen, badend in het zweet, tandenknarsend omdat ik in gewetensnood zat om mijn leugen.
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:38 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb ooit eens een keer op FOK een topic geopend wat niet op waarheid berustte. Dagen heb ik wakker gelegen, badend in het zweet, tandenknarsend omdat ik in gewetensnood zat om mijn leugen. Maar zoiets flik je gewoon niet TS. Iedereen maakt wel eens een lollertje, maar jij was gewoon psychotisch bezig. Er stonden mensen op het punt geld voor je in te zamelen. . . toen had je toch al kunnen zeggen dat het niet waar was. Nee je ging door. Zit daarom maar f op de blaren. En eerlijk: Je verdient die vriendin niet.
Een van die twee leprotische berggeiten op blz 2 toch?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:40 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar die hyves van die vriendin van hem
Iemand linkje?
Mag ik niet meer posten van Yvonne, ook beetje lullig watn ze heeft er inderdaad niets mee te maken.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:40 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar die hyves van die vriendin van hem
Iemand linkje?
Ik ben er achteraf ook blij omquote:Op maandag 5 januari 2009 23:40 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik voel mee met alle mensen die NB serieus probeerden te troosten en te helpen in de SCGelukkig heb ik het er nooit over gehad.
Het is dan ook gothic humor van een dikke mongoolquote:Op maandag 5 januari 2009 23:38 schreef de_boswachter het volgende:
Dit is zowaar de eerste keer dat ik het met je eens ben.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:38 schreef de_boswachter het volgende:
ja is die, check zijn hyvse maar. Maar goed, zijn verhaal trapte ik zelf ook in omdat ik met zulke omstandigheden snel medelijden krijg met iemandquote:Op maandag 5 januari 2009 23:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
Maar je bent dus wel de gozer uit je FB?
dat zeg ik, hij liegt gewoon nog steedsquote:Op maandag 5 januari 2009 23:41 schreef IQM het volgende:
Het zegt toch wel wat dat hij pas 'spijt' heeft nu het bekend is geworden en zijn vriendin er hinder van ondervindt.
Exactly.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:41 schreef IQM het volgende:
Het zegt toch wel wat dat hij pas 'spijt' heeft nu het bekend is geworden en zijn vriendin er hinder van ondervindt.
Grapje, ze ligt/lag ECHT in comaquote:Op maandag 5 januari 2009 23:42 schreef Fascination het volgende:
Oh ik denk trouwens dat die oprechte excuses ook een "grap" zijn, wat jullie?
Ik flame niet, maar als het waar is wat hij aangeeft mag hij van mij ter plekke dood neervallen.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:25 schreef de_boswachter het volgende:
OHJA GEEN FLAMES ETC. IN DIT TOPIC. Discussieren ok. Flamers krijgen notes. Wil wel horen wat TS te melden hebt.
Hij is duidelijk nog een freshmen op fok!quote:Op maandag 5 januari 2009 23:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Exactly.
Had hij het niet verwacht, dat men de hyves zou achterhalen.
Ik vind hem een aandachtsgeile debielquote:Op maandag 5 januari 2009 23:42 schreef Fascination het volgende:
Kan wel zijn dat zij er niks mee te maken heeft (en ik ben ook echt alleen nieuwsgierig en ik ga niks doen of zo)quote:Op maandag 5 januari 2009 23:41 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mag ik niet meer posten van Yvonne, ook beetje lullig watn ze heeft er inderdaad niets mee te maken.
MAARR
op TS zijn hyves staat ze nog wel
http://veskander.hyves.nl
Doodsverwensing is ook een ban he?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik flame niet, maar als het waar is wat hij aangeeft mag hij van mij ter plekke dood neervallen.
whahahaaaaaaquote:Op maandag 5 januari 2009 23:38 schreef SHE het volgende:
[..]
Real beauty comes from within...zullen we maar zeggen.
Ja hehequote:Op maandag 5 januari 2009 23:41 schreef IQM het volgende:
Waarom zou je uber-haupt een topic over WAARHEID willen openen,quote:Op maandag 5 januari 2009 23:38 schreef de_boswachter het volgende:
Tuurlijk, anders boeit het je toch ook geen fuck wat men hier allemaal zit te emo-en met kaarsjes en de spaarvarkentjes.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:41 schreef IQM het volgende:
Dat doe je niet snel weer neequote:Op maandag 5 januari 2009 23:42 schreef reetveter het volgende:
[..]
ja is die, check zijn hyvse maar. Maar goed, zijn verhaal trapte ik zelf ook in omdat ik met zulke omstandigheden snel medelijden krijg met iemand
I think i might be gay
Newbie !quote:Op maandag 5 januari 2009 23:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hij is duidelijk nog een freshmen op fok!
Ik had het niet beter kunnen verwoorden als ik nog blauw was geweest.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:37 schreef Adelante het volgende:
Volledig afgedaan voor mij NB. Geen enkele bescherming kun je verwachten, wat mij betreft stap je eerder gisteren op dan vandaag, maar die keuze ligt bij jou. Verder wil ik je nooit in KLB FB zien om hulp van mij of mijn collega's te vragen, want die optie heb je verspeeld.
Zeg, ben jij niet die ex-mod?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik had het niet beter kunnen verwoorden als ik nog blauw was geweest.
Ze lijken wel op elkaarquote:Op maandag 5 januari 2009 23:47 schreef Merkie het volgende:
Plottwist: yvonne = Noorsbloed,
Dat zou geniaal zijnquote:Op maandag 5 januari 2009 23:47 schreef Merkie het volgende:
Plottwist: yvonne = Noorsbloed.
Interesseert mijn geen kut. Er worden mensen in KLB vaak zat bedreigd en daar wordt niets tegen gedaan. Maar wat NB heeft gedaan gaat werkelijk te ver, en ik uit mijn gevoelens en dat doe ik niet snel.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:44 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Doodsverwensing is ook een ban he?
Nah ja... Storm in een glas water, maar wel weer vermaak voor het voetvolk.
Harry Potter - Hermelien is zwanger maar kind gaat dood door onbekende ziekte en harry heeft nu geld nodigquote:Op maandag 5 januari 2009 23:47 schreef Zotheid het volgende:
NB, gebruik je creativiteit voor iets nuttigs, ga een boek schrijven.
quote:
ik mod niks hier.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik flame niet, maar als het waar is wat hij aangeeft mag hij van mij ter plekke dood neervallen.
van een brug af zekerquote:Op maandag 5 januari 2009 23:47 schreef de_boswachter het volgende:
Ik wil TS best nog hulp geven Adelante. . . .
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
Harry Potter - Hermelien is zwanger maar kind gaat dood door onbekende ziekte en harry heeft nu geld nodig
bestseller!!
Maar wel goed verzekerd?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:48 schreef LudoSanders het volgende:
Kan iemand ff de honneurs voor me waarnemen? Mijn vriendin ligt op IC met een geperforeerd hart, hersenbeschadiging, twee stompjes en een gebroken nek.
Idd en meer vriendenquote:Op maandag 5 januari 2009 23:46 schreef afcajos het volgende:
Dit alles was al gepland, dit excuus topic ook. Enkel om meer views te krijgen op zijn hyves.
Wat de immer wijze shmoop zegt.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:48 schreef shmoopy het volgende:
Verder heb je gespot met dingen die te verdrietig zijn voor woorden, het verliezen van een kind, het dreigende verlies van een partner.
Ik heb geen boosheid verder, ik denk dat je dit ooit genadeloos in je gezicht teruggesmeten gaat krijgen irl.
De gevoelens die je dan met terugwerkende kracht zult hebben, zijn wat dat betreft wel straf genoeg.
Autopwn - een nieuw concept is geboren.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:49 schreef luckass het volgende:
Een FOK!-rel () opzetten en daarmee je vriendin kwijtraken
.
Mag ik helpen?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:48 schreef de_boswachter het volgende:
Touw en krukje kan ie nl. gratis bij me afhalen
Dat zou niks geniaal zijn, ik haal never nooit zieke geintjes uit.quote:
* PeZu stort 1000 euro tnv ludoquote:Op maandag 5 januari 2009 23:48 schreef LudoSanders het volgende:
Kan iemand ff de honneurs voor me waarnemen? Mijn vriendin ligt op IC met een geperforeerd hart, hersenbeschadiging, twee stompjes en een gebroken nek.
hoax, jij bent van de herenliefde.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:48 schreef LudoSanders het volgende:
je bent een rund als je met vuurwerk stuntquote:Op maandag 5 januari 2009 23:48 schreef LudoSanders het volgende:
Nu heb ik de hik~!!11quote:Op maandag 5 januari 2009 23:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
Harry Potter - Hermelien is zwanger maar kind gaat dood door onbekende ziekte en harry heeft nu geld nodig
bestseller!!
quote:
Als je problemen hebt met de rekening moet je gers pmenquote:Op maandag 5 januari 2009 23:48 schreef LudoSanders het volgende:
Dat is fok hequote:Op maandag 5 januari 2009 23:45 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Tuurlijk, anders boeit het je toch ook geen fuck wat men hier allemaal zit te emo-en met kaarsjes en de spaarvarkentjes.
Het is pas vervelend nu z'n eigen vriendin hier hinder van ondervind en dat vind ik niet meer dan normaal, alleen is dat wel de concequentie als je net even wat minder anoniem hier rondhuppeld dan menig ander die dit soort fratsen uithaalt.
Jij hebt 'm door.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:46 schreef afcajos het volgende:
Dit alles was al gepland, dit excuus topic ook. Enkel om meer views te krijgen op zijn hyves.
Hoeveel doekoes was Gers van plan te geven dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:50 schreef afcajos het volgende:
[..]
Als je problemen hebt met de rekening moet je gers pmen
pwnagequote:Op maandag 5 januari 2009 23:49 schreef luckass het volgende:
.
Als iemand die de échte naam van een meisje heeft gekoppeld aan één van haar pornofilmpjes, zodat haar opa haar natte met mannenvlees gevulde scheur ziet wanneer hij haar naam googlet , ben jij wel de laatste die tegen andere mensen mag zeggen wat wel en niet kan.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:38 schreef de_boswachter het volgende:
En terecht, denk niet dat m'n vriendin amused zou zijn als ik met dit soort crap op de proppen kwam uit verveling.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:51 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Dat is fok heNu is ie wel de klos
Sterkte, geld nodig?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:48 schreef LudoSanders het volgende:
Niet echt denk ikquote:Op maandag 5 januari 2009 23:50 schreef Syb-rund. het volgende:
Ergens vind ik het stiekem wel leuk hoe de ''kaste'' hieronder lijdt
Ga je gang.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:47 schreef de_boswachter het volgende:
Ik wil TS best nog hulp geven Adelante. . . .
zo geniaal was ie niet, maar wel waar. En helaas ben je de enige die 'm begreep.quote:
een bloemetje, en hij is zich nu ( serieus waar ) bezatten omdat NB hem gewoon genaaidd heeft.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:51 schreef Schatgraver het volgende:
WAT HEEFT MIJN HELD GERS GESTORT DAN???
Ik denk dat een paar R&P lui zeker wel boos waren ja. Iemand had kaarsjes voor hem opgestoken, ze waren zelfs al een imzamelingsactie begonnen voor de ziekenhuisrekening. En een niet nader te noemen user heeft een bloemetje gestuurd naar het adres van NB.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:51 schreef GuyFawkes het volgende:
Zijn er echt serieus mensen die hier zo boos om zijn :'? Kom op zeg, straks ga je mij nog vertellen dat naïviteit een zegen is. Welcome to the internet. Where men are men, women are men, and little girls are FBI-agents.
Hij is emoquote:Op maandag 5 januari 2009 23:52 schreef SHE het volgende:
[..]
C'mon. Hij heeft zijn spijt betuigd, wat al heel wat is. Hij heeft beef met zijn chick. Hij is fugly.
Genoeg straf. Basta.
kijk eens in het ban-meld-topicquote:Op maandag 5 januari 2009 23:42 schreef cerror het volgende:
Mensen trollen totdat er zo'n rel ontstaat en niet gebanned worden? Kudo's.
zou wel strak zijn zegquote:Op maandag 5 januari 2009 23:49 schreef luckass het volgende:
.
Ja nu kan je hem eindelijk uitlachen omdat hij emo isquote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:52 schreef SHE het volgende:
[..]
Maar ik vind de afslachting ook weer wat overdreven. Moeten we Jossie dan ook maar opknopen voor zijn lauwe hossel topics?
Iedereen wil wel eens ergens tegen aantrappen.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:51 schreef GuyFawkes het volgende:
Zijn er echt serieus mensen die hier zo boos om zijn :'? Kom op zeg, straks ga je mij nog vertellen dat naïviteit een zegen is. Welcome to the internet. Where men are men, women are men, and little girls are FBI-agents.
Had jij ook moeten doen.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:33 schreef Noorsbloed het volgende:
Maar nogmaals laat mijn vriendin er buiten
hou kun je nu lezen als je in een coma ligtquote:
Geef me een reden waarom ik dat zou geloven?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:52 schreef SHE het volgende:
[..]
zo geniaal was ie niet, maar wel waar. En helaas ben je de enige die 'm begreep.
Maar ik vind de afslachting ook weer wat overdreven. Moeten we Jossie dan ook maar opknopen voor zijn lauwe hossel topics?
C'mon. Hij heeft zijn spijt betuigd, wat al heel wat is. Hij heeft beef met zijn chick. Hij is fugly.
Genoeg straf. Basta.
BLOEMETJES STUREN NAAR EEN EMOquote:Op maandag 5 januari 2009 23:52 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik denk dat een paar R&P lui zeker wel boos waren ja. Iemand had kaarsjes voor hem opgestoken, ze waren zelfs al een imzamelingsactie begonnen voor de ziekenhuisrekening. En een niet nader te noemen user heeft een bloemetje gestuurd naar het adres van NB.
Dus ja er zijn mensen echt boos om.
Ik kan er nu wel om lachen
Die hosseltopics van Jos kun je wmb hier niet mee vergelijken. Zelfs een blinde leest daar nog uit dat hij eigenlijk zaterdagavond met zijn zusje en moeder op de bank naar Idols kijkt, ipv die zogenoemde hosselsletjes her en der op te pikken.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:52 schreef SHE het volgende:
[..]
zo geniaal was ie niet, maar wel waar. En helaas ben je de enige die 'm begreep.
Genoeg straf. Basta.
Omgquote:Op maandag 5 januari 2009 23:24 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
Instorten maar het niet kunnen veroorloven
Ik weet niet of ik dat wel kan. Ik zal mij beraden.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:21 schreef Noorsbloed het volgende:
Maar ik wil jullie vragen of jullie alsjeblieft willen stoppen met het berichten erover op de hyves van mijn vriendin.
Ze heeft er verder echt NIETS mee te maken en ik heb ( logisch ) ook ruzie met haar over dit feit.
Dus alsjeblieft, en als het moet smeek ik.
Laat haar er buiten
DUS GERS HEEFT Z'N ADRES!!!!!!!!!quote:Op maandag 5 januari 2009 23:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
een bloemetje, en hij is zich nu ( serieus waar ) bezatten omdat NB hem gewoon genaaidd heeft.
Een bloemetjequote:Op maandag 5 januari 2009 23:51 schreef Schatgraver het volgende:
WAT HEEFT MIJN HELD GERS GESTORT DAN???
Ik vond hem geweldigquote:Op maandag 5 januari 2009 23:52 schreef SHE het volgende:
[..]
Genoeg straf. Basta.
Precies, dit zijn die momenten waarop ik hoop dat karma bestaat.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:54 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik hoop het, en keihard als het even kan.
De enige passende reactie op jouw post is:quote:Op maandag 5 januari 2009 23:37 schreef Adelante het volgende:
Nee geen pek en veren, laten werken in een ziekenhuis en kinderen die terminaal zijn e.d. laten verzorgen. Misschien leert hij daar iets van.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:56 schreef shmoopy het volgende:
Jaaaa, met pek en veren door het dorp, haal de hooivorken uit het vet!
Pfff, negatieve aandacht is ook aandacht, hé?
Hallo ik ben noorsbloed en ik ben zwanger en ik lig in een coma.quote:
Lijkt me ook niet nee Ik kan er de humor trouwens niet van inzien Dat fokkertjes echt boos worden snap ik dan wel weerquote:Op maandag 5 januari 2009 23:52 schreef Lastpost het volgende:
[..]
En terecht, denk niet dat m'n vriendin amused zou zijn als ik met dit soort crap op de proppen kwam uit verveling.
Oh ja, dus in jouw ziek wereldje moet een andere wezen onterecht afgeslacht worden (zijn vriendin)? Jij bent geen haar beter.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:53 schreef Thomass het volgende:
De enige reden dat die gast zijn excuses aanbied is omdat hij nu een probleem met zijn vriendin heeft. Ik zou zeggen submit dit naar geenstijl. Die lui wijden al twee posts aan een meisje met dikke tieten dus dit vinden ze vast ook wel interessant
Je had je eerder moeten bedenken maat
Ik lees al jouw topics na het weekendquote:Op maandag 5 januari 2009 23:54 schreef afcajos het volgende:
[..]
Yes please, jammer dat veel van mijn verhalen geverifieerd kunnen woorden door collega-fokkersLui die mijn hyves/msn hebben enzeau.
Als beveiliger op een station, maar ik zal maar niet zeggen waarquote:Op maandag 5 januari 2009 23:58 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Waar werkt hij? Begrafenisonderneming Het Comateuze Tuintje?
Geef het adres maar, ik wil morgen ook wel bellen indien mogelijk.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:57 schreef afcajos het volgende:
15 steentjes aan diegene die dit naar zijn werkgever mailt
Kan goedquote:Op maandag 5 januari 2009 23:42 schreef Fascination het volgende:
Je meent toch niet dat je haar lastig valt omdat NB dat flikt?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat wel kan. Ik zal mij beraden.
GERS NIET HOOOOR!!!!!!!!!!11111!!!11!!11:Dquote:Op maandag 5 januari 2009 23:58 schreef Tristessa het volgende:
Wat ik wel heel jammer vind is dat er nu een kans is dat mensen hier voortaan misschien minder snel iemand willen helpen of steunen omdat ze denken dat het verhaal van iemand een hoax zou kunnen zijn. Het goede vertrouwen van mensen schenden vind ik wel heel triest... Maar goed, NB heeft rouw betoond dus dat is ook al wel weer iets.
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:58 schreef Tristessa het volgende:
Wat ik wel heel jammer vind is dat er nu een kans is dat mensen hier voortaan misschien minder snel iemand willen helpen of steunen omdat ze denken dat het verhaal van iemand een hoax zou kunnen zijn. Het goede vertrouwen van mensen schenden vind ik wel heel triest... Maar goed, NB heeft rouw betoond dus dat is ook al wel weer iets.
Ohjee NBquote:Op maandag 5 januari 2009 23:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Geef het adres maar, ik wil morgen ook wel bellen indien mogelijk.
Precies.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:58 schreef Tristessa het volgende:
Echt hequote:Op maandag 5 januari 2009 23:59 schreef damsco het volgende:
NoorsBloed, ik vond je een echt mongooltje maar nu mag ik je wel. Je hebt dus al die slowchat sukkels te grazen genomen![]()
![]()
???? Props man
![]()
NoorsBloed
Stoute mensen in Nigeria ook! Ik heb honderd euro naar ze overgemaakt en nu hebben ze m'n vertrouwen geschondenquote:Op maandag 5 januari 2009 23:58 schreef Tristessa het volgende:
Tja, dat is het leven. Of je nou je geld/vertrouwen geeft aan een dakloze, UNICEF, politieke partij of de overheid an sich.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:58 schreef Tristessa het volgende:
Wat ik wel heel jammer vind is dat er nu een kans is dat mensen hier voortaan misschien minder snel iemand willen helpen of steunen omdat ze denken dat het verhaal van iemand een hoax zou kunnen zijn. Het goede vertrouwen van mensen schenden vind ik wel heel triest...
Roep er dan ook niet toe op kneus.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:59 schreef afcajos het volgende:
[..]
Als beveiliger op een station, maar ik zal maar niet zeggen waarwant er is vast een NSB'er die het daadwerkelijk gaat mailen
Je bent echt 80 jaar te laat geboren. 39-45 had je prachtig gevonden!quote:Op maandag 5 januari 2009 23:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:59 schreef afcajos het volgende:
[..]
Als beveiliger op een station, maar ik zal maar niet zeggen waarwant er is vast een NSB'er die het daadwerkelijk gaat mailen
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
zijn excuses zijn alles behalve oprechtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:00 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat hij mot heeft met zijn vriendin die wordt lastiggevallen
Draai je niet een beetje door juupkequote:Op maandag 5 januari 2009 23:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
OPenen gewoon een nieuwe.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:57 schreef BlueMage het volgende:
Intussen heeft NB bijna z'n hele topic vol.
Ik heb wel NB's adresquote:Op maandag 5 januari 2009 23:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zal wel mee vallen, mensen die 't écht menen en die echt in de shit zitten komen niet met verhalen waar duidelijk 'gaten' inzitten en die zullen ook bereid zijn info te verschaffen over de omstandigheden (bijv welk ziekenhuis, volledige naam partner, etc). dus ik maak me niet zo'n zorgen daarover.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:58 schreef Tristessa het volgende:
Nee!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mên mijn goede lemming over dit topic gesloten
Val dood.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:01 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Je bent echt 80 jaar te laat geboren. 39-45 had je prachtig gevonden!
Komop man, een beetje stoken kan geen kwaadquote:
Doe even normaal Juup!quote:Op maandag 5 januari 2009 23:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Komop zeg! Dat gaat toch veel en veel tever, NB komt er voor uit dat het verhaal bullshit was, FOK! staat en stond vol van de verhalen die verzonnen zijn!quote:Op maandag 5 januari 2009 23:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:00 schreef LudoSanders het volgende:
Ik kan er de tumor ook niet van inzien.
Nu hij exmod is mag het weer.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:01 schreef afcajos het volgende:
[..]
Draai je niet een beetje door juupke
Nee tuurlijk niet sukkel, daar kan zij toch niets aan doenquote:Op maandag 5 januari 2009 23:59 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Je meent toch niet dat je haar lastig valt omdat NB dat flikt?_?
R&P is anders, je gaat niet zo om met mensen die je willen helpenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:00 schreef speknek het volgende:
[..]
Stoute mensen in Nigeria ook! Ik heb honderd euro naar ze overgemaakt en nu hebben ze m'n vertrouwen geschonden!
Ja, ga je daar ook iemand voor bellen zeker?quote:
en dat dus!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:03 schreef Schatgraver het volgende:
Die Juup![]()
![]()
![]()
![]()
__________________________________!
Ik ga helemaal kapot om die reacties![]()
![]()
1 tegen heleboel is altijd zielig, hoe verdiend het in eerste instantie ook mag zijn.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:03 schreef de_boswachter het volgende:
Rare wending in mijn hoofd: Ik begin TS zielig te vinden. Zal wel komen door die stamceltransplantatie die ik gehad heb . .
Dat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |