Samenvatting?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:25 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Wtf is er allemaal gebeurd![]()
Kan er even samenvatting komen?
Dat doet hij toch door zijn hyves te geven, en weer actief te zijn op FOK!.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mogen we je stenigen? En dan in de zin van IRL?
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:27 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Samenvatting?
Gozer zegt dat z'n vriendin in het ziekenhuis ligt en dat ze een miskraam heeft gehad, dingen niet werden gedekt door de verzekering en hij zich sterk bleef houden voor z'n chick die vrijwel dood lag te gaan.
Hele reddingsactie werd hier op touw gezet inclusief financieële ondersteuning en toen bleek het fake te wezen allemaal.
Best een geniale actie als ik het zo in de samenvatting lees.![]()
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:24 schreef Bijsluiter het volgende:
Heb het hele verhaal wel ene beetje gevolgd.. Jezus wat ben jij een zieke gast zeg dat je dit zo lang heb volgehouden.
En je vriendin wist van het feit dat jij een heel verhaal rondom haar coma had verzinnen en vond dit goed?
Sick fuck!
Het ging zijn eigen leven lijden.quote:
Het spijt mij.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:25 schreef Lastpost het volgende:
Nee inderdaad, sorry is niet genoeg.
Ik godvervloekt met een geldbus door m'n wijk met dit weer, daar word ik niet vrolijk van.
Lul niet.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:25 schreef Lastpost het volgende:
Nee inderdaad, sorry is niet genoeg.
Ik godvervloekt met een geldbus door m'n wijk met dit weer, daar word ik niet vrolijk van.
Ik begrijp dat je moreel verheven voelt boven NoorsBloed (vanwege zijn leugen), maar met zo'n reactie tast je mijns inziens je eigen moreel 'imago' aan.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:27 schreef Schatgraver het volgende:
Nu huilen over de reacties die je vriendin krijgt...
Ben je niet blij dat ze zoveel aandacht krijgt na een zware miskraam en coma dan?
Slappeling.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:29 schreef Noorsbloed het volgende:
Het ging zijn eigen leven lijden.
In het begin was ik verbaast dat iedereen dit allemaal aannam zonder referenties,
zonder wat dan ook.
Maar ik verloor er de grip op en het is zijn eigen leven gaan lijden.
Waarom nú pas? Nu iedereen er achter is gekomen. Waarom niet toen je al zag hoe iedereen je geloofde, kaarsjes voor je aanstak en geld wilde storten? Waarom nú pas?quote:Het spijt mij.
Meer kan ik er niet van maken.
Maar het spijt mij oprecht.
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:29 schreef SHE het volgende:
Je neemt mensen op deze manier een onschuldige naiviteit af, en dat vind ik kwalijker dan wat dan ook.
Ik hoop van niet.quote:
Neenquote:Op maandag 5 januari 2009 23:27 schreef Schatgraver het volgende:
Nu huilen over de reacties die je vriendin krijgt...
Ben je niet blij dat ze zoveel aandacht krijgt na een zware miskraam en coma dan?
Ik heb dit vandaag al eerder gepost, er is géén financiele ondersteuning geweest noch gekomen, NB heeft dit zelf afgehouden.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:27 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Hele reddingsactie werd hier op touw gezet inclusief financieële ondersteuning en toen bleek het fake te wezen allemaal.
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:29 schreef Isdatzo het volgende:
TS heeft pikstraf gekregen en opent nu dit topic in de hoop dat zijn vriendin over haar hart strijkt.
Eenschquote:Op maandag 5 januari 2009 23:29 schreef SHE het volgende:
Het siert je, dat je sorry zegt.
Je neemt mensen op deze manier een onschuldige naiviteit af, en dat vind ik kwalijker dan wat dan ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |