Ga je gang.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:47 schreef de_boswachter het volgende:
Ik wil TS best nog hulp geven Adelante. . . .
zo geniaal was ie niet, maar wel waar. En helaas ben je de enige die 'm begreep.quote:
een bloemetje, en hij is zich nu ( serieus waar ) bezatten omdat NB hem gewoon genaaidd heeft.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:51 schreef Schatgraver het volgende:
WAT HEEFT MIJN HELD GERS GESTORT DAN???
Ik denk dat een paar R&P lui zeker wel boos waren ja. Iemand had kaarsjes voor hem opgestoken, ze waren zelfs al een imzamelingsactie begonnen voor de ziekenhuisrekening. En een niet nader te noemen user heeft een bloemetje gestuurd naar het adres van NB.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:51 schreef GuyFawkes het volgende:
Zijn er echt serieus mensen die hier zo boos om zijn :'? Kom op zeg, straks ga je mij nog vertellen dat naïviteit een zegen is. Welcome to the internet. Where men are men, women are men, and little girls are FBI-agents.
Hij is emoquote:Op maandag 5 januari 2009 23:52 schreef SHE het volgende:
[..]
C'mon. Hij heeft zijn spijt betuigd, wat al heel wat is. Hij heeft beef met zijn chick. Hij is fugly.
Genoeg straf. Basta.
kijk eens in het ban-meld-topicquote:Op maandag 5 januari 2009 23:42 schreef cerror het volgende:
Mensen trollen totdat er zo'n rel ontstaat en niet gebanned worden? Kudo's.
zou wel strak zijn zegquote:Op maandag 5 januari 2009 23:49 schreef luckass het volgende:
Een FOK!-rel () opzetten en daarmee je vriendin kwijtraken
.
Ja nu kan je hem eindelijk uitlachen omdat hij emo isquote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:52 schreef SHE het volgende:
[..]
Maar ik vind de afslachting ook weer wat overdreven. Moeten we Jossie dan ook maar opknopen voor zijn lauwe hossel topics?
Iedereen wil wel eens ergens tegen aantrappen.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:51 schreef GuyFawkes het volgende:
Zijn er echt serieus mensen die hier zo boos om zijn :'? Kom op zeg, straks ga je mij nog vertellen dat naïviteit een zegen is. Welcome to the internet. Where men are men, women are men, and little girls are FBI-agents.
Had jij ook moeten doen.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:33 schreef Noorsbloed het volgende:
Maar nogmaals laat mijn vriendin er buiten
hou kun je nu lezen als je in een coma ligtquote:
Geef me een reden waarom ik dat zou geloven?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:52 schreef SHE het volgende:
[..]
zo geniaal was ie niet, maar wel waar. En helaas ben je de enige die 'm begreep.
Maar ik vind de afslachting ook weer wat overdreven. Moeten we Jossie dan ook maar opknopen voor zijn lauwe hossel topics?
C'mon. Hij heeft zijn spijt betuigd, wat al heel wat is. Hij heeft beef met zijn chick. Hij is fugly.
Genoeg straf. Basta.
BLOEMETJES STUREN NAAR EEN EMOquote:Op maandag 5 januari 2009 23:52 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik denk dat een paar R&P lui zeker wel boos waren ja. Iemand had kaarsjes voor hem opgestoken, ze waren zelfs al een imzamelingsactie begonnen voor de ziekenhuisrekening. En een niet nader te noemen user heeft een bloemetje gestuurd naar het adres van NB.
Dus ja er zijn mensen echt boos om.
Ik kan er nu wel om lachen
Die hosseltopics van Jos kun je wmb hier niet mee vergelijken. Zelfs een blinde leest daar nog uit dat hij eigenlijk zaterdagavond met zijn zusje en moeder op de bank naar Idols kijkt, ipv die zogenoemde hosselsletjes her en der op te pikken.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:52 schreef SHE het volgende:
[..]
zo geniaal was ie niet, maar wel waar. En helaas ben je de enige die 'm begreep.
Genoeg straf. Basta.
Omgquote:Op maandag 5 januari 2009 23:24 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
Instorten maar het niet kunnen veroorloven
Ik weet niet of ik dat wel kan. Ik zal mij beraden.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:21 schreef Noorsbloed het volgende:
Maar ik wil jullie vragen of jullie alsjeblieft willen stoppen met het berichten erover op de hyves van mijn vriendin.
Ze heeft er verder echt NIETS mee te maken en ik heb ( logisch ) ook ruzie met haar over dit feit.
Dus alsjeblieft, en als het moet smeek ik.
Laat haar er buiten
DUS GERS HEEFT Z'N ADRES!!!!!!!!!quote:Op maandag 5 januari 2009 23:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
een bloemetje, en hij is zich nu ( serieus waar ) bezatten omdat NB hem gewoon genaaidd heeft.
Een bloemetjequote:Op maandag 5 januari 2009 23:51 schreef Schatgraver het volgende:
WAT HEEFT MIJN HELD GERS GESTORT DAN???
Ik vond hem geweldigquote:Op maandag 5 januari 2009 23:52 schreef SHE het volgende:
[..]
Genoeg straf. Basta.
Precies, dit zijn die momenten waarop ik hoop dat karma bestaat.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:54 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik hoop het, en keihard als het even kan.
De enige passende reactie op jouw post is:quote:Op maandag 5 januari 2009 23:37 schreef Adelante het volgende:
Volledig afgedaan voor mij NB. Geen enkele bescherming kun je verwachten, wat mij betreft stap je eerder gisteren op dan vandaag, maar die keuze ligt bij jou. Verder wil ik je nooit in KLB FB zien om hulp van mij of mijn collega's te vragen, want die optie heb je verspeeld.
Nee geen pek en veren, laten werken in een ziekenhuis en kinderen die terminaal zijn e.d. laten verzorgen. Misschien leert hij daar iets van.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:56 schreef shmoopy het volgende:
Jaaaa, met pek en veren door het dorp, haal de hooivorken uit het vet!
Pfff, negatieve aandacht is ook aandacht, hé?
Hallo ik ben noorsbloed en ik ben zwanger en ik lig in een coma.quote:
Lijkt me ook niet nee Ik kan er de humor trouwens niet van inzien Dat fokkertjes echt boos worden snap ik dan wel weerquote:Op maandag 5 januari 2009 23:52 schreef Lastpost het volgende:
[..]
En terecht, denk niet dat m'n vriendin amused zou zijn als ik met dit soort crap op de proppen kwam uit verveling.
Oh ja, dus in jouw ziek wereldje moet een andere wezen onterecht afgeslacht worden (zijn vriendin)? Jij bent geen haar beter.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:53 schreef Thomass het volgende:
De enige reden dat die gast zijn excuses aanbied is omdat hij nu een probleem met zijn vriendin heeft. Ik zou zeggen submit dit naar geenstijl. Die lui wijden al twee posts aan een meisje met dikke tieten dus dit vinden ze vast ook wel interessant
Je had je eerder moeten bedenken maat
Ik lees al jouw topics na het weekendquote:Op maandag 5 januari 2009 23:54 schreef afcajos het volgende:
[..]
Yes please, jammer dat veel van mijn verhalen geverifieerd kunnen woorden door collega-fokkersLui die mijn hyves/msn hebben enzeau.
Als beveiliger op een station, maar ik zal maar niet zeggen waarquote:Op maandag 5 januari 2009 23:58 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Waar werkt hij? Begrafenisonderneming Het Comateuze Tuintje?
Geef het adres maar, ik wil morgen ook wel bellen indien mogelijk.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:57 schreef afcajos het volgende:
15 steentjes aan diegene die dit naar zijn werkgever mailt
Kan goedquote:Op maandag 5 januari 2009 23:42 schreef Fascination het volgende:
Oh ik denk trouwens dat die oprechte excuses ook een "grap" zijn, wat jullie?
Je meent toch niet dat je haar lastig valt omdat NB dat flikt?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat wel kan. Ik zal mij beraden.
GERS NIET HOOOOR!!!!!!!!!!11111!!!11!!11:Dquote:Op maandag 5 januari 2009 23:58 schreef Tristessa het volgende:
Wat ik wel heel jammer vind is dat er nu een kans is dat mensen hier voortaan misschien minder snel iemand willen helpen of steunen omdat ze denken dat het verhaal van iemand een hoax zou kunnen zijn. Het goede vertrouwen van mensen schenden vind ik wel heel triest... Maar goed, NB heeft rouw betoond dus dat is ook al wel weer iets.
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:58 schreef Tristessa het volgende:
Wat ik wel heel jammer vind is dat er nu een kans is dat mensen hier voortaan misschien minder snel iemand willen helpen of steunen omdat ze denken dat het verhaal van iemand een hoax zou kunnen zijn. Het goede vertrouwen van mensen schenden vind ik wel heel triest... Maar goed, NB heeft rouw betoond dus dat is ook al wel weer iets.
Ohjee NBquote:Op maandag 5 januari 2009 23:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Geef het adres maar, ik wil morgen ook wel bellen indien mogelijk.
Precies.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:58 schreef Tristessa het volgende:
Echt hequote:Op maandag 5 januari 2009 23:59 schreef damsco het volgende:
NoorsBloed, ik vond je een echt mongooltje maar nu mag ik je wel. Je hebt dus al die slowchat sukkels te grazen genomen![]()
![]()
???? Props man
![]()
NoorsBloed
Stoute mensen in Nigeria ook! Ik heb honderd euro naar ze overgemaakt en nu hebben ze m'n vertrouwen geschondenquote:Op maandag 5 januari 2009 23:58 schreef Tristessa het volgende:
Tja, dat is het leven. Of je nou je geld/vertrouwen geeft aan een dakloze, UNICEF, politieke partij of de overheid an sich.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:58 schreef Tristessa het volgende:
Wat ik wel heel jammer vind is dat er nu een kans is dat mensen hier voortaan misschien minder snel iemand willen helpen of steunen omdat ze denken dat het verhaal van iemand een hoax zou kunnen zijn. Het goede vertrouwen van mensen schenden vind ik wel heel triest...
Roep er dan ook niet toe op kneus.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:59 schreef afcajos het volgende:
[..]
Als beveiliger op een station, maar ik zal maar niet zeggen waarwant er is vast een NSB'er die het daadwerkelijk gaat mailen
Je bent echt 80 jaar te laat geboren. 39-45 had je prachtig gevonden!quote:Op maandag 5 januari 2009 23:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:59 schreef afcajos het volgende:
[..]
Als beveiliger op een station, maar ik zal maar niet zeggen waarwant er is vast een NSB'er die het daadwerkelijk gaat mailen
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
zijn excuses zijn alles behalve oprechtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:00 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat hij mot heeft met zijn vriendin die wordt lastiggevallen
Draai je niet een beetje door juupkequote:Op maandag 5 januari 2009 23:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
OPenen gewoon een nieuwe.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:57 schreef BlueMage het volgende:
Intussen heeft NB bijna z'n hele topic vol.
Ik heb wel NB's adresquote:Op maandag 5 januari 2009 23:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zal wel mee vallen, mensen die 't écht menen en die echt in de shit zitten komen niet met verhalen waar duidelijk 'gaten' inzitten en die zullen ook bereid zijn info te verschaffen over de omstandigheden (bijv welk ziekenhuis, volledige naam partner, etc). dus ik maak me niet zo'n zorgen daarover.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:58 schreef Tristessa het volgende:
Nee!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mên mijn goede lemming over dit topic gesloten
Val dood.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:01 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Je bent echt 80 jaar te laat geboren. 39-45 had je prachtig gevonden!
Komop man, een beetje stoken kan geen kwaadquote:
Doe even normaal Juup!quote:Op maandag 5 januari 2009 23:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Komop zeg! Dat gaat toch veel en veel tever, NB komt er voor uit dat het verhaal bullshit was, FOK! staat en stond vol van de verhalen die verzonnen zijn!quote:Op maandag 5 januari 2009 23:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:00 schreef LudoSanders het volgende:
Ik kan er de tumor ook niet van inzien.
Nu hij exmod is mag het weer.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:01 schreef afcajos het volgende:
[..]
Draai je niet een beetje door juupke
Nee tuurlijk niet sukkel, daar kan zij toch niets aan doenquote:Op maandag 5 januari 2009 23:59 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Je meent toch niet dat je haar lastig valt omdat NB dat flikt?_?
R&P is anders, je gaat niet zo om met mensen die je willen helpenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:00 schreef speknek het volgende:
[..]
Stoute mensen in Nigeria ook! Ik heb honderd euro naar ze overgemaakt en nu hebben ze m'n vertrouwen geschonden!
Ja, ga je daar ook iemand voor bellen zeker?quote:
en dat dus!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:03 schreef Schatgraver het volgende:
Die Juup![]()
![]()
![]()
![]()
__________________________________!
Ik ga helemaal kapot om die reacties![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |