SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Juvenalis op 05-01-2009 23:09:04 ]ik hou van holland. jij?
Eens.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:51 schreef BasEnAad het volgende:
Ik denk dat de users op het forum een uitvergroting zijn van zichzelf. Dat ze in het echte leven een totaal ander persoon zijn kan ik me niet voorstellen.
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:51 schreef BasEnAad het volgende:
Ik denk dat de users op het forum een uitvergroting zijn van zichzelf. Dat ze in het echte leven een totaal ander persoon zijn kan ik me niet voorstellen.
SPOILER: NIET KIJKENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You dream it, I live it.
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:53 schreef TNA het volgende:
[..]
Eens.
Volgens mij eet jij eigenlijk niet zoveel pizza.
Meestal wel een relaxte manier om frustaties te ventileren. Ben een tijd mede eigenaar geweest van een van de grootste communities op internet. En bij de opstart periode ook mod geweestquote:k heb maar een tijd terug besloten om niemand meer echt serieus te nemen op het internet.
In grote lijnen ja Maar de meeste mensen hebben online een 2de persoonlijkheidquote:Op maandag 5 januari 2009 22:51 schreef BasEnAad het volgende:
Beter kan ik het niet verwoorden.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:16 schreef Lastpost het volgende:
Ik ben op het internet toch echt wel anders dan daarbuiten, heb echt niet de behoefte om geliefd te raken, als opmerkelijke user te boek te staan of overkomen als een of andere debiel die iedere dag wel weer wat geweldigs meemaakt om zodoende 'respect' te krijgen van anderen die net zo goed weten dat 9/10e gewoon totaal verzonnen crap is bij gebrek aan sociale interactie buiten de deur.
Tuurlijk ga je er bij bepaalde users niet vanuit dat er heel wat intelligents uit zal komen, maar het lijkt me (lees: hoop) dat die users toch echt niet zo wereldvreemd in extremen zijn als ze hier doen voorkomen.
Verder interesseerd het me ook weinig, heb niet bepaald die behoefte om anderen compleet te analyseren, al heb ik logischerwijs bij bepaalde leden wel zoiets van, interessant persoon zo op het eerste oog.
En in hoeverre ze dat ook echt zijn is natuurlijk giswerk, vind het enkel triest als personen zich op het internet heel wat stoerder en boeiender doen voorkomen dan ze in werkelijkheid zijn, maar mij hebben ze daar niet mee.
En gasten/meiden die complete leugens het wereldwijde web in slingeren in de hoop op aandacht zijn echt niet helemaal 100.
O ja, dat ook idd.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:03 schreef HenryHill het volgende:
En dan ben ik nog wel eens 'anders' dan ik van mezelf gewend ben. Niet dat ik het IRL niet zo doen, maar de context beinvloedt wel mijn manier van reageren.
Wrs. heb je wel gelijk.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:48 schreef eleusis het volgende:
Ik "geloof" de meeste users wel. Ik ga er vanuit dat ze ruwweg zo zijn zoals ze zich voordoen. Wel een paar tandjes stoerder dan ze op straat zijn, wat meer uitgesproken, enzo.
Hmmm nah, denk toch vaak eerder overdreven in sommige dingen. Ik denk dat de meesten hier toch met een houding posten a la "het is teh internets, dus wat boeit het". Zie de baggeraars voor voorbeelden.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:17 schreef EggsTC het volgende:
Mensen zijn op internet meer zichzelf dan "in real life".
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:51 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Laat ik even op mezelf afgaan dan
Ik ben zoals ik ben op het forum, alleen dan minder 'grof', liever en ik houd van knuffelen
Oh en in het echt kan ik aardig stomme opmerkingen makenop het forum ook trouwens, maar wel minder
En ik wil nog weleens herrie schoppen, in het echt moet er veel gebeuren voor ik ergens een probleem van maak, maarja, internet, lekker makkelijk
Ik schijn soms ook arrogant over te komen, wat dan echt absoluut niet zo bedoeld is en ik ben verre van arrogant
Verder vind ik mensen van het forum, die ik weleens ontmoet heb, vaak op het forum ook niet heel anders dan in het echt. Maar iedereen wil weleens een grap uithalen toch? dat van noorsbloed vond ik echter wel ver gaan
Die frontpage NWS extreemrechtse figuren staan zeker bij je in de rij. Maar dan staat er meestal ook wel een Marokkaan in de buurt en zijn ze gewoon stil.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:11 schreef Stali het volgende:
Ik moet er toch niet aan denken om tussen van die enge extreem rechtse polmalloten in de rij voor de kassa te staan maar wrs. kom je dat dagelijks in de rij tegen en weet je het allemaal niet.
Wat mensen hier overdrijven komen ze irl tekort denk ik.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 02:19 schreef Originele_Naam het volgende:
ik heb heel vaak het gevoel dat mensen zich op het forum veel slimmer voordoen dan ze irl zijn. immers niemand kan checken of diegene die het post slim/dom is.
Gaat over mij natuurlijk. Wanneer kom je weer eens langs, laat ik je de blauwdrukken van het condominium KLB zien. Ik ben overigens net zo illuster in het echt als op het forum, exceptio firmat regulamquote:Op maandag 5 januari 2009 22:46 schreef Juvenalis het volgende:
Nou ja, zo kan ik wel een tijdje doorgaan met allerlei simpele voorbeelden.Ik heb maar een tijd terug besloten om niemand meer echt serieus te nemen op het internet. Ik lees een groot deel van de reacties wel in een boeiend topic, maar denk minder na over de vraag of zo'n user in real life ook zo zal zijn. Een aantal users zou ik graag in real life willen ontmoeten
. Ik ben namelijk op een bepaalde manier wel erg nieuwsgierig of de persoon is zoals hij overkomt op een forum. Zo intelligent, zo radicaal.
![]()
Er zijn ook mensen wie het gewoon geen fuck interesseert wat fokkers van ze vinden en het allemaal niet zo serieus nemen. Dat zou eigenlijk iedereen moeten doen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 02:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat mensen hier overdrijven komen ze irl tekort denk ik.
Slim en intellectueel over willen komen door met het moeilijke-woordenboek opschoot slicke posts te maken terwijl je er spontaan niks uitperst.
Hier vertellen over al je stoere versiertruuks die je uitgehaald hebt en wat voor succes je had terwijl je eignelijk gewoon aan de bar over voetbal aan het praten was
Het kan allemaal zo makkelijk, geen probleem natuurlijk moet kunnen maar soms word dat opschepperige en dat kijk=mij-beter-zijn gedoe echt rete-irritant
Die lees ik meestal ook wel met een glimlach jaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:05 schreef Xeanor het volgende:
Ik vraag me wel af hoe Chriz2k in real life is. Die gozer moet gewoon fucking briljant grappig zijn.
Dat gaat maar voor één kant op. Als je dom bent dan kun je je echt niet slimmer voordoen dan dat je bent. Misschien met een post of twee, maar niet over de gehele linie van je posthistorie. Als je slim bent dan kun je je natuurlijk wel dom voordoen. Hoewel dat ook een moeilijke opgave kan zijn.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 02:19 schreef Originele_Naam het volgende:
ik heb heel vaak het gevoel dat mensen zich op het forum veel slimmer voordoen dan ze irl zijn. immers niemand kan checken of diegene die het post slim/dom is.
Dat je verbaal minder begaafd bent als het gaat om het vocabulaire dan met de pen dan zegt dat niets over je intelligentie. Welbespraaktheid is een talent/competentie op zich en staat los van je schriftelijke vaardigheden. En wat is dat toch altijd voor een vreemde aanname dat mensen die schriftelijk een gedegen vocabulaire weten te etaleren ervan worden verdacht een woordenboek op schoot te hebben liggen bij het typen van posts? Alleen aan een woordenboek heb je op dat moment niets hoor. Schrijven is niet alleen maar het opsommen van allerlei woorden. Je moet vooral ook gevoel hebben voor de synergie tussen de verschillende woorden en zinnen die maakt dat de tekst in zijn geheel een pareltje genoemd mag worden.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 02:23 schreef Dribbel_ het volgende:
Slim en intellectueel over willen komen door met het moeilijke-woordenboek opschoot slicke posts te maken terwijl je er spontaan niks uitperst.
petje af dan voor je overtuigingskracht ... ik zou je op basis van je meeste posts daadwerkelijk ook inschatten als iemand die IRL ook niet helemaal 100% isquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:09 schreef zhe-devilll het volgende:
Fok is gewoonweg je heeeeeeeel anders voordoen dan je bent, als je er zelf maar keihard om kunt lachen daar gaat het toch om hier?
Dizzen enzo?
Of zit ik opeens op een eo forum oid? Duh...tuurlijk ben je hier niet jezelf.
Laat ik aub niet vertellen hoe ongelooflijk aardig lief en soft ik ben in rl...en ja ik ben knap zeker voor mijn leeftijd maar ik ben zo serieus als wat in het echt, en lanterfanter niet, en ben zeer consequent.
Oh ja en vreselijk stabiel, saai hé?
Ik lig merendeels dubbel van het lachen achter mijn pc, als ik fok...dusquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:17 schreef RM-rf het volgende:
[..]
petje af dan voor je overtuigingskracht ... ik zou je op basis van je meeste posts daadwerkelijk ook inschatten als iemand die IRL ook niet helemaal 100% is
moet zeggen dat ik wel respect heb voor forum-users die zich een beetje consequent en overtuigend 'extreem' kunnen voordoen, die maken het forum erg leuk om te lezen en zijn ook meestal dankbaar materiaal om een discussie mee te voeren .
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:19 schreef zquing het volgende:
Users in de serieuzere subfora neem ik gewoon serieus, ik wil best wel geloven dat ze in 't echt ongeveer 't zelfde zijn
Nou, ik kan me nog wel voorstellen dat een student of stagiair of afgekeurde ambtenaar o.i.d. onder werktijd wat afleiding zoekt op een forum , maar een groot deel van deze veelposters heeft volgens zichzelf ook een relatie. Ze wonen samen of zijn getrouwd (en hebben soms ook nog kinderen). Toch zie je ze 's avonds net zo dwangmatig posten als overdagquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:55 schreef agentstarling het volgende:
Ik wil nog wel even zeggen dat die hardcoreFok!kers nooit een echt sociaal leven kunnen hebben, anders kwam je hier niet!
Ook dat. Mijn vriendin weet mijn username, en een vriend van me. Niet dat ze ooit op Fok zitten ("Fok! isquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:25 schreef Terecht het volgende:
Een aantal mensen kennen mijn username, ik merk dat ik mij daardoor af en toe laat inhouden.
Dat geldt voor mij ook wel. Soms dan hoor ik van mensen irl dat ze ook op Fok! zitten en dan vragen ze wie ik ben op Fok! "Zero2Nine? nooit van gehoord" De reactie was vast heel anders geweest als ik tong80 had gezegdquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:03 schreef HenryHill het volgende:
Ik denk dat ik op Fok! over het algemeen net zo down-to-earth ben als in het echt. Daarom zullen de meesten me ook niet echt opmerken, vermoed ik
...
WAARHEID, daar heb ik hele grote twijfels bij. Maar ik snap echt niet dat iemand zo'n grap zooo lang kan volhouden.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:25 schreef Terecht het volgende:
Het lijkt me dat een typetje overtuigend spelen een hele opgave is. Vaak is het te doorzichtig, niet altijd even consequent gespeeld, etc. Alhoewel ik zo mijn twijfels heb bij enkele users zoals bansheeboy of WAARHEID om wat te noemen. Ook een typetje is toch meestal een verlengstuk van jezelf.
Ik ben redelijk mezelf op FOK!, wel wat losser dan in het echt. Een aantal mensen kennen mijn username, ik merk dat ik mij daardoor af en toe laat inhouden.
Hun IQ ligt daar dan vaak ook onderquote:Op maandag 5 januari 2009 23:16 schreef Lastpost het volgende:
En gasten/meiden die complete leugens het wereldwijde web in slingeren in de hoop op aandacht zijn echt niet helemaal 100.
Als WAARHEID geen rol speelt, is mijn mensbeeld voorgoed verpestquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:12 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
WAARHEID, daar heb ik hele grote twijfels bij. Maar ik snap echt niet dat iemand zo'n grap zooo lang kan volhouden.
Dat, i.c.m. met onbekenden en eigen anonimiteit.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:25 schreef Re het volgende:
Is het het gebrek aan visuele communicatie wat het zo makkelijk maakt of is er meer aan de hand?
Helemaal als het om opinies gaat over politiek of levensbeschouwing bijvoorbeeld, is het erg lastig om een typetje neer te zetten dat niet in het verlengde van jezelf ligt.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:25 schreef Terecht het volgende:
Het lijkt me dat een typetje overtuigend spelen een hele opgave is. Vaak is het te doorzichtig, niet altijd even consequent gespeeld, etc. Alhoewel ik zo mijn twijfels heb bij enkele users zoals bansheeboy of WAARHEID om wat te noemen. Ook een typetje is toch meestal een verlengstuk van jezelf.
Ik ben redelijk mezelf op FOK!, wel wat losser dan in het echt. Een aantal mensen kennen mijn username, ik merk dat ik mij daardoor af en toe laat inhouden.
Ik ga er op een subforum als ONZ of KLB niet echt vanuit dat mensen mij of mijn reakties echt serieus gaan nemen. Daarvoor ben ik te vaak ongenuanceerd bezig op die plekken. Op WGR of POL ben ik wel serieus. Dat levert soms leuke effecten op bij mensen die verwachten dat je je overal hetzelfde gedraagdquote:Op maandag 5 januari 2009 23:52 schreef Scorpie het volgende:
Ik neem mensen op dit forum totaal niet serieus, en zo verwacht ik ook dat ze mij totaal niet serieus nemen.
Ik ben IRL heel anders dan hier op Fok.
Anderen weten niet wie je bent Je kan gewoon een ander persoon worden Je kan van alles doen zonder dat ze je echt op je bek slaan Anders was ik nu al lang doodquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:25 schreef Re het volgende:
laten we het niet specifiek over 1 user hebben maar misschien over waarom men geneigd is om zich anders voor te doen op het net, of althans ziichzelf uit te vergroten
Is het het gebrek aan visuele communicatie wat het zo makkelijk maakt of is er meer aan de hand?
Ik geloof wel in je hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:59 schreef skippy22 het volgende:
Ik heb julie dus gewoon wat wijsgemaakt Na al die jaren vond ik het wel een keer tijd voor een biecht
Ja vaak niet helemaal nuchter...quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:08 schreef Re het volgende:
[..]
Ik geloof wel in je hoor, er sijpelt altijd wel iets door van een persoon in zijn internetalias
quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:31 schreef Breathtaking het volgende:
Ik kan niet zeggen me op internet hetzelfde te gedragen als daarbuiten. Ik kom hier voor mijn vermaak en ik zal me dus eerder bezighouden met wat slowchat of humoristische topics en maar heel af en toe echt serieuze dingen..
Bij anderen weet ik nooit in hoeverre ik ze serieus moet nemen op Fok, ik ken ook fokkers irl en die gedragen zich daar toch wel even iets andersdus tsja.
Bovendien blijft het, zoals jij ook al zegt, leuk om met wel hele ongenuanceerde uitspraken te komen puur en alleen om te kijken wat de reacties zullen zijn. Maar dat doe ik ik in het echt ook hoor
Niets mis met mensen een beetje uit de tent lokken af en toe.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:33 schreef servus_universitas het volgende:
[..]Dat staat je weer niet netjes.
Dat is waar, maar dan moet je dat wel met respect doen. En of jij dat doet valt te betwijfelen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niets mis met mensen een beetje uit de tent lokken af en toe.
En waarom valt dat bij mij te betwijfelen?quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:36 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dan moet je dat wel met respect doen. En of jij dat doet valt te betwijfelen.
Jij bent BT, toch?quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En waarom valt dat bij mij te betwijfelen?
Mee eens.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:51 schreef BasEnAad het volgende:
Whehe Piovan in de draaimolen!quote:Op maandag 5 januari 2009 23:01 schreef boem-dikkie het volgende:
Crane was gewoon een soort Piovan geval.
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:46 schreef Juvenalis het volgende:
... toch heel normaal zijn. Nee, zelfs intelligent.
Stel je voor dat Paul(tjuh), Maikuuul (Maikel), Rickokun (Rick) of Tong80 allemaal toffe mensen zouden zijn in real life. Dat deze mensen een fatsoenlijke WO-studie volgen, met toffe & intelligente mensen interacteren, aandacht krijgen van leuke meisjes, in hun vrije tijd zware boeken lezen, BN'ers zijn op verschillende internationale wetenschapsfora enzovoort. Zou je dat geloven? Als je dat zou horen?
Nee, grapje, dit was even mijn inleiding.
Mijn vraag is in hoeverre jij users ziet als 'compleet'? In hoeverre neem je users serieus? In hoeverre denk jij dat jouw beeld wat je over de user hebt zal overeenkomen met de werkelijkheid?
Ik maak het even persoonlijk, en geef mijn bedenkingen weer:
Een persoon die dogmatisch zijn rechtse/linkse standpunten blijft verdedigen in POL (Klopkoek/EchtGaaf) - Ik vraag mij soms wel af, als ik in POL kijk, in hoeverre zij daadwerkelijk dat geloven. Ik vraag mij af of ze dat doen om extreme reacties uit te lokken. Soort gedachteexperiment, nieuwe inzichten opdoen, of gewoon trollen.
Een user in R&P die altijd harde/lullige reacties geeft op serieuze problemen (wat natuurlijk ook maar de vraag is gezien het verhaal van die Noorse Vampirefreak) - Ik vraag mij dan af of zo'n persoon gewoon cynisch doet omdat het maar internet is, of dat hij echt zo is (gebrek aan inlevingsvermogen, respect voor het leed van de medemens).
Een user die in F&F allerlei pictures post van zijn of haar huisdier, zeer verontwaardigd doet als hij of zij een nieuwsbericht lees over dierenleed etc. - Ik vraag mij altijd af of zo'n persoon echt om dieren geeft, of dat het maar een soort van illusie is. Ik vraag mij dan af of hij graag gulzig een stukje vlees eet. Ik vraag mij dan af of hij of zij wel na heeft gedacht over de vraag of het wel ethisch is om dieren op te eten, vooral als je denkt zoveel van dieren te houden.
Een user in KLB die alle niet-WO'ers als inferieur verklaart - Ik vraag mij dan oprecht af of deze user dat meent. Meent hij (volgens mij zeiken vrouwen daar amper over) dat echt? Voelt hij bijvoorbeeld een vorm van verhevenheid als hij in real life geconfronteerd wordt met een werkende klusjesman?
Een user in MUZ die alle andere (populaire) muziekstijlen verwerpelijk vindt - Ik vraag mij dan oprecht af of die user wel ooit de moeite heeft genomen om wat te downloaden van de betere artiesten uit een bepaalde muziekstroming. Of zeikt hij alles gewoon af omdat het maar internet is? Omdat hij geen verantwoording hoeft af te leggen?
Nou ja, zo kan ik wel een tijdje doorgaan met allerlei simpele voorbeelden.Ik heb maar een tijd terug besloten om niemand meer echt serieus te nemen op het internet. Ik lees een groot deel van de reacties wel in een boeiend topic, maar denk minder na over de vraag of zo'n user in real life ook zo zal zijn. Een aantal users zou ik graag in real life willen ontmoeten
. Ik ben namelijk op een bepaalde manier wel erg nieuwsgierig of de persoon is zoals hij overkomt op een forum. Zo intelligent, zo radicaal.
Ik denk dat je een probleem hebt als je echt serieus gaat nadenken over dit soort zaken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, zou je dat geloven?quote:Op maandag 5 januari 2009 22:46 schreef Juvenalis het volgende:
... toch heel normaal zijn. Nee, zelfs intelligent.
Stel je voor dat Paul(tjuh), Maikuuul (Maikel), Rickokun (Rick) of Tong80 allemaal toffe mensen zouden zijn in real life. Dat deze mensen een fatsoenlijke WO-studie volgen, met toffe & intelligente mensen interacteren, aandacht krijgen van leuke meisjes, in hun vrije tijd zware boeken lezen, BN'ers zijn op verschillende internationale wetenschapsfora enzovoort. Zou je dat geloven? Als je dat zou horen?
Precies. Ik vind het redelijk raar om je druk te maken over de manier van posten van een account op een internetforum en je af te gaan vragen wat er achter steekt en hoe iemand in het echt is.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:17 schreef Pappie_Culo het volgende:
Hou ik me niet mee bezig, mede omdat het internet is.
Tja, wat is anders.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:34 schreef RRGJL het volgende:
Ik kan het alleen maar triest vinden wanneer iemand zich op internet anders gedraagt. Blijkbaar heb je dan hevige uitingsproblemen in het dagelijks leven. Wat ik hier doe doe ik in het dagelijks leven ook. Meestal serieus, af en toe een beetje irritant of flauw. Ik heb er echt 0 behoefte aan me anders voor te gaan doen hier.
'Het is toch maar internet' vind ik dan ook echt een bullshit argument. Je praat nog steeds met andere mensen, hetzij nu via tekst. Ik vind dit net zo echt als MSN, net zo echt als telefonisch en net zo echt als IRL.
Dat je op een forum als deze soms behoorlijke mongolen tegenkomt, of mensen die gewoon graag de boel verzieken, is heel normaal want dat gebeurt in het echt ook. Of die mensen echter in het echt ook zo zijn, weet je inderdaad niet. Maar zoals ik al zei, heb ik dan toch het idee dat die mensen blijkbaar iets in hun leven missen dat ze op deze manier op willen vullen. Beetje zielig.
Hiquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:46 schreef Maanvis het volgende:
Hier ben ik veel extremer dan IRL, en hier kan ik ook dingetjes uitproberen met mensen.
Gewoon experimenteren, kijken hoe mensen reageren. Sommige users zijn ook net machines, ze reageren precies zoals je verwacht, en je kunt ze zo gemakkelijk over de zeik krijgen.
Dat maakt FOK! wel leuk op zich.
want in het echt gebruik ik namelijk altijd hoofdletters en leestekensquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat me opvalt is dat er zo weinig 'ervaringen' in dit topic staan, er zijn toch talloze meets per jaar. Het gros van de FOK!'ers IRL heb ik ervaren als "hetzelfde" als de user op 't forum. De extremen die de OP genoemd worden zullen wel een verhaal apart zijn, maar in elke groep zitten wel extremen.
Uiteraard. Je kan toch niet op FOK! posten dat je iets leuk vind?quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:22 schreef Urquhart het volgende:
Bovendien is het ook een wereldje wat zichzelf in stand houdt. Een goed voorbeeld is hyves. In mijn omgeving heeft zeg maar 90% wel hyves. Moet je hier eens een topic over Hyves beginnenDan krijg je eerst 3 pagina's met "Hyves
" en vervolgens een aantal mensen die eerst hyves hadden maar dat hebben verwijderd. Dan liggen twee werelden wel ver uit elkaar.
Ach ja, zo is de mens. Ook op feestjes of in de kroeg gaat het vaak over die geweldige baan, die geweldige salarisverhoging, die geweldige vakantie, alle geweldige hobby´s die iemand heeft, die geweldige wijven die hij neukt, etc...quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:50 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Uiteraard. Je kan toch niet op FOK! posten dat je iets leuk vind?Het draait er allemaal om om andere mensen belachelijk te maken, alles af te kraken met een
smiley zonder daarbij te vermelden aan wat voor een kansrijke dingen je zelf doet. (hint: niets)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |