Tja, wat is anders.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:34 schreef RRGJL het volgende:
Ik kan het alleen maar triest vinden wanneer iemand zich op internet anders gedraagt. Blijkbaar heb je dan hevige uitingsproblemen in het dagelijks leven. Wat ik hier doe doe ik in het dagelijks leven ook. Meestal serieus, af en toe een beetje irritant of flauw. Ik heb er echt 0 behoefte aan me anders voor te gaan doen hier.
'Het is toch maar internet' vind ik dan ook echt een bullshit argument. Je praat nog steeds met andere mensen, hetzij nu via tekst. Ik vind dit net zo echt als MSN, net zo echt als telefonisch en net zo echt als IRL.
Dat je op een forum als deze soms behoorlijke mongolen tegenkomt, of mensen die gewoon graag de boel verzieken, is heel normaal want dat gebeurt in het echt ook. Of die mensen echter in het echt ook zo zijn, weet je inderdaad niet. Maar zoals ik al zei, heb ik dan toch het idee dat die mensen blijkbaar iets in hun leven missen dat ze op deze manier op willen vullen. Beetje zielig.
Hiquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:46 schreef Maanvis het volgende:
Hier ben ik veel extremer dan IRL, en hier kan ik ook dingetjes uitproberen met mensen.
Gewoon experimenteren, kijken hoe mensen reageren. Sommige users zijn ook net machines, ze reageren precies zoals je verwacht, en je kunt ze zo gemakkelijk over de zeik krijgen.
Dat maakt FOK! wel leuk op zich.
want in het echt gebruik ik namelijk altijd hoofdletters en leestekensquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat me opvalt is dat er zo weinig 'ervaringen' in dit topic staan, er zijn toch talloze meets per jaar. Het gros van de FOK!'ers IRL heb ik ervaren als "hetzelfde" als de user op 't forum. De extremen die de OP genoemd worden zullen wel een verhaal apart zijn, maar in elke groep zitten wel extremen.
Uiteraard. Je kan toch niet op FOK! posten dat je iets leuk vind?quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:22 schreef Urquhart het volgende:
Bovendien is het ook een wereldje wat zichzelf in stand houdt. Een goed voorbeeld is hyves. In mijn omgeving heeft zeg maar 90% wel hyves. Moet je hier eens een topic over Hyves beginnenDan krijg je eerst 3 pagina's met "Hyves
" en vervolgens een aantal mensen die eerst hyves hadden maar dat hebben verwijderd. Dan liggen twee werelden wel ver uit elkaar.
Ach ja, zo is de mens. Ook op feestjes of in de kroeg gaat het vaak over die geweldige baan, die geweldige salarisverhoging, die geweldige vakantie, alle geweldige hobby´s die iemand heeft, die geweldige wijven die hij neukt, etc...quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:50 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Uiteraard. Je kan toch niet op FOK! posten dat je iets leuk vind?Het draait er allemaal om om andere mensen belachelijk te maken, alles af te kraken met een
smiley zonder daarbij te vermelden aan wat voor een kansrijke dingen je zelf doet. (hint: niets)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |