abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64894689
Ik kan het alleen maar triest vinden wanneer iemand zich op internet anders gedraagt. Blijkbaar heb je dan hevige uitingsproblemen in het dagelijks leven. Wat ik hier doe doe ik in het dagelijks leven ook. Meestal serieus, af en toe een beetje irritant of flauw. Ik heb er echt 0 behoefte aan me anders voor te gaan doen hier.

'Het is toch maar internet' vind ik dan ook echt een bullshit argument. Je praat nog steeds met andere mensen, hetzij nu via tekst. Ik vind dit net zo echt als MSN, net zo echt als telefonisch en net zo echt als IRL.
Dat je op een forum als deze soms behoorlijke mongolen tegenkomt, of mensen die gewoon graag de boel verzieken, is heel normaal want dat gebeurt in het echt ook. Of die mensen echter in het echt ook zo zijn, weet je inderdaad niet. Maar zoals ik al zei, heb ik dan toch het idee dat die mensen blijkbaar iets in hun leven missen dat ze op deze manier op willen vullen. Beetje zielig.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 19:43:51 #102
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_64895030
Ik spreek altijd en overal de waarheid.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_64895033
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 19:34 schreef RRGJL het volgende:
Ik kan het alleen maar triest vinden wanneer iemand zich op internet anders gedraagt. Blijkbaar heb je dan hevige uitingsproblemen in het dagelijks leven. Wat ik hier doe doe ik in het dagelijks leven ook. Meestal serieus, af en toe een beetje irritant of flauw. Ik heb er echt 0 behoefte aan me anders voor te gaan doen hier.

'Het is toch maar internet' vind ik dan ook echt een bullshit argument. Je praat nog steeds met andere mensen, hetzij nu via tekst. Ik vind dit net zo echt als MSN, net zo echt als telefonisch en net zo echt als IRL.
Dat je op een forum als deze soms behoorlijke mongolen tegenkomt, of mensen die gewoon graag de boel verzieken, is heel normaal want dat gebeurt in het echt ook. Of die mensen echter in het echt ook zo zijn, weet je inderdaad niet. Maar zoals ik al zei, heb ik dan toch het idee dat die mensen blijkbaar iets in hun leven missen dat ze op deze manier op willen vullen. Beetje zielig.
Tja, wat is anders.

Volgens mij is het redelijk menselijk dat mensen met een anoniem account hun mening net wat anders ventileren dan in de kroeg. Het is ook iets menselijks om af en toe wat op te scheppen over salaris, spullen die je koopt, meiden die je versiert, etc...

Niet zo raar en niets om je druk over te maken.

Wat wel triest is is dat sommigen zich een hele andere persoonlijkheid gaan aanmeten. Maar dat zijn mensen die "in het echie" ook niet helemaal in orde zijn waarschijnlijk.
  maandag 12 januari 2009 @ 10:57:39 #104
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_64941757
Internet is het medium bij uitstek om mensen uit de tent te lokken en af te zeiken.

Maar zo nu en dan ben ik best serieus.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_65061333
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 00:46 schreef Maanvis het volgende:
Hier ben ik veel extremer dan IRL, en hier kan ik ook dingetjes uitproberen met mensen.
Gewoon experimenteren, kijken hoe mensen reageren. Sommige users zijn ook net machines, ze reageren precies zoals je verwacht, en je kunt ze zo gemakkelijk over de zeik krijgen.
Dat maakt FOK! wel leuk op zich .
Hi
Wat ben je allemaal te weten gekomen door je experimenten?
  donderdag 15 januari 2009 @ 10:15:07 #106
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_65061369
FOK! gebruiken voor 'experimenten' .
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_65061844
Wat me opvalt is dat er zo weinig 'ervaringen' in dit topic staan, er zijn toch talloze meets per jaar . Het gros van de FOK!'ers IRL heb ik ervaren als "hetzelfde" als de user op 't forum. De extremen die de OP genoemd worden zullen wel een verhaal apart zijn, maar in elke groep zitten wel extremen.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_65061937
Pietje heeft een grotere bek op Fok! dan in 't echt

en hij is hier grumpy-er
Ja doei.
pi_65066087
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 10:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat me opvalt is dat er zo weinig 'ervaringen' in dit topic staan, er zijn toch talloze meets per jaar . Het gros van de FOK!'ers IRL heb ik ervaren als "hetzelfde" als de user op 't forum. De extremen die de OP genoemd worden zullen wel een verhaal apart zijn, maar in elke groep zitten wel extremen.
want in het echt gebruik ik namelijk altijd hoofdletters en leestekens
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_65066098
en maak je nooit typo's, uiteraard
Ja doei.
pi_65276321
Veel users spelen natuurlijk gewoon een rol, dat houd ik wel altijd in mijn achterhoofd. Ik ben grotendeels mezelf, maar ik kan niet ontkennen dat sommige dingen die ik hier post in werkelijkheid ook niet zo snel naar voren zou brengen.

Bovendien is het ook een wereldje wat zichzelf in stand houdt. Een goed voorbeeld is hyves. In mijn omgeving heeft zeg maar 90% wel hyves. Moet je hier eens een topic over Hyves beginnen Dan krijg je eerst 3 pagina's met "Hyves " en vervolgens een aantal mensen die eerst hyves hadden maar dat hebben verwijderd. Dan liggen twee werelden wel ver uit elkaar.
pi_65277371
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 11:22 schreef Urquhart het volgende:
Bovendien is het ook een wereldje wat zichzelf in stand houdt. Een goed voorbeeld is hyves. In mijn omgeving heeft zeg maar 90% wel hyves. Moet je hier eens een topic over Hyves beginnen Dan krijg je eerst 3 pagina's met "Hyves " en vervolgens een aantal mensen die eerst hyves hadden maar dat hebben verwijderd. Dan liggen twee werelden wel ver uit elkaar.
Uiteraard. Je kan toch niet op FOK! posten dat je iets leuk vind? Het draait er allemaal om om andere mensen belachelijk te maken, alles af te kraken met een smiley zonder daarbij te vermelden aan wat voor een kansrijke dingen je zelf doet. (hint: niets)
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 21 januari 2009 @ 17:13:16 #113
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_65289200
Tis allemaal cabaret mensen, allemaal cabaret
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_65297670
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 11:50 schreef Xeanor het volgende:

[..]

Uiteraard. Je kan toch niet op FOK! posten dat je iets leuk vind? Het draait er allemaal om om andere mensen belachelijk te maken, alles af te kraken met een smiley zonder daarbij te vermelden aan wat voor een kansrijke dingen je zelf doet. (hint: niets)
Ach ja, zo is de mens. Ook op feestjes of in de kroeg gaat het vaak over die geweldige baan, die geweldige salarisverhoging, die geweldige vakantie, alle geweldige hobby´s die iemand heeft, die geweldige wijven die hij neukt, etc...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')