Zoiets is algemene bazen kennis.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:35 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
want? ik vraag hoe dat nummer heet om hem op te youtuben. Logisch.
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:35 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
want? ik vraag hoe dat nummer heet om hem op te youtuben. Logisch.
Verkeerde spelling toch?quote:
Fucking lelijk.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:40 schreef Elmostyle het volgende:
We hadden het over mooie fietsen :p
Hierbij mijn oranje fiets:
[ afbeelding ]
paint fail op de band en velgquote:Op maandag 5 januari 2009 19:40 schreef Elmostyle het volgende:
We hadden het over mooie fietsen :p
Hierbij mijn oranje fiets:
[ afbeelding ]
Mwa, stelen ze hem minder snel.quote:
quote:
hoi ik ben dannyquote:
Hola!quote:
quote:
of van de 7 een 12quote:Op maandag 5 januari 2009 19:43 schreef MouzurX het volgende:
Als we toch gaan veranderen kan je net zo goed van de 6 ook een 5 maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nah, niet echtquote:Op maandag 5 januari 2009 19:43 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Kloon van gebande, zijn vorige kloon, die Huarg ofzo is net banned.
doe is terug fobo'enquote:Op maandag 5 januari 2009 19:43 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Kloon van gebande, zijn vorige kloon, die Huarg ofzo is net banned.
Je vader en je moeder, wanneer je een fatsoenlijke fiets koopt?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:42 schreef Elmostyle het volgende:
[..]ja klopt, daar had ik niet goed afgeplakt.
Mijn fiets valt freaking veel opik krijg dagelijks minimaal 2 reacties over m'n fiets van mensen
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je vader en je moeder, wanneer je een fatsoenlijke fiets koopt?
BAGGER? Nee, daar doen we niet aan.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:45 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Ik zag de TT en dacht misschien moet ik maar even mee baggeren!
wrom dit fietst toch ookquote:Op maandag 5 januari 2009 19:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je vader en je moeder, wanneer je een fatsoenlijke fiets koopt?
hier wordt niet gebaggerdquote:Op maandag 5 januari 2009 19:45 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Als je tieten in verband brengt met baggeren.... tja, laat ook maar.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:45 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Niet zo persoonlijk opvatten hé baggeraar!quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:47 schreef GasTurbine het volgende:
T_C? Is dat Smart_ass niet? En wie is nou anne?
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:45 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Nee toch?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:47 schreef GasTurbine het volgende:
Nee.quote:
T_C is Terrorizing Cookiequote:Op maandag 5 januari 2009 19:47 schreef GasTurbine het volgende:
wtf mijn oog begint te tranen als ik dat ziequote:
Ik had ook een oranje fietsquote:
ja pleun die met een citroen camper door zuid frankrijk reistquote:Op maandag 5 januari 2009 19:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
T_C is Terrorizing Cookie
Smart_Ass is Pleun, niet T_C dus.
En Anne is IJsmeis.
Kunnen we niet een KLB SC wiki maken. Ik hou het niet meer bij.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En Anne is IJsmeis.
ja, hier ookquote:Op maandag 5 januari 2009 19:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
wtf mijn oog begint te tranen als ik dat zie_!_!_!__!_!_!
Je verpest het.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En Anne is IJsmeis.
T_C heet dan wel ook anne met der voornaamquote:Op maandag 5 januari 2009 19:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En Anne is IJsmeis.
Heeeyy jij was toch gebannedquote:
NICE!quote:
Oke.quote:
HOAX.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kunnen we niet een KLB SC wiki maken. Ik hou het niet meer bij.
Hoe is het nu met NB en Mirre?
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja pleun die met een citroen camper door zuid frankrijk reist
was jaquote:
Die zijn naar de eeuwige hoaxveldenquote:Op maandag 5 januari 2009 19:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kunnen we niet een KLB SC wiki maken. Ik hou het niet meer bij.
Hoe is het nu met NB en Mirre?
comahyvenquote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:49 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ik had ook een oranje fietsTot dat ik me fietssleutel kwijtraakte en me fiets gestolen werd
http://images.google.nl/images?q=wij willen tieten zien!! grote tieten zien!!&ie=utf-8&oe=utf-8quote:Op maandag 5 januari 2009 19:50 schreef cherrycoke het volgende:
wij willen tieten zien!! grote tieten zien!!
ooh ja plus curlingquote:
Bron?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En Anne is IJsmeis.
Ik ken iemand die had dat ook, op oudejaarsnacht... en toen verloor hij zijn sleutels...quote:Op maandag 5 januari 2009 19:52 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoals je ziet, heb ik een brommerkettingslot er rond zitten
quote:
Ik bevestig bij deze dan maar dat ik geen Anne heet, en dus ook geen T_C ben. Hihi.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met je 1meter63quote:Op maandag 5 januari 2009 19:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Als ik m'n haren niet hoef te wassen ben ik heul snel klaar hoor.![]()
maar er stond Tot Volgend Jaarquote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:52 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja mister, het is nu tochvolgend jaarquote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:53 schreef Smart_ass het volgende:
[..]Ik heb ruzies, moorden en genocide voor minder gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
Heb je al een account?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:55 schreef Fascination het volgende:
Bt topic.
13 kudo's + vampire freaks punten voor jou!
Een brommer is het iets meer waard om gestolen te worden dan een oranje fiets met brommerslot ehquote:Op maandag 5 januari 2009 19:54 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Brommerdiefstal neemt flink toe
AMSTERDAM - De diefstal van brommers en scooters is met een kwart gestegen. Vorig jaar werden er 8073 brommers gestolen, voor dit jaar staat de teller al op 10.000, blijkt uit cijfers van de Stichting Aanpak
Voertuigcriminaliteit.
De oorzaak van deze forse stijging is nog niet achterhaald. Zeker is wel dat een deel van de gestolen brommers wordt gebruikt voor de handel in illegale onderdelen.
Volgens de Stichting Aanpak Voertuigcriminaliteit is het stelen van een brommer redelijk eenvoudig, evenals het demonteren om de losse onderdelen te verkopen. De stichting wil daarom de onderdelen voorzien van serienummers.
Ook motors zijn geliefd bij het dievengilde. In de eerste tien maanden van dit jaar werden er 1700 gestolen, 16 procent meer dan in heel 2007.
Dankje spange tanga.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:55 schreef Fascination het volgende:
Bt topic.
ik dacht dat dat volgend jaar pas was...quote:
NB?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:56 schreef GasTurbine het volgende:
De mensen onder deze streep lachen de mensen uit die geld aan NB wilden geven:
----------------------------------------------------
Haha tyf op met je streepquote:Op maandag 5 januari 2009 19:56 schreef GasTurbine het volgende:
De mensen onder deze streep lachen de mensen uit die geld aan NB wilden geven:
----------------------------------------------------
15.gif/beker voor jou ouwequote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:55 schreef Fascination het volgende:
Bt topic.
Bwhehe.quote:
ja best lastig soms dat lezenquote:Op maandag 5 januari 2009 19:57 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
ik dacht dat dat volgend jaar pas was...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.![]()
Jongungs mijn training is niet doorgegaan omdat het kunstgras bevroren is.
Klacht: kunstgras wat bevroren is.'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”![]()
huilende bitches bij de lama;squote:_!
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane![]()
Ik heb dat morgen waarschijnlijk.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:59 schreef GasTurbine het volgende:
Klacht: kunstgras wat bevroren is.
Klacht: veld dat morgen bevroren is. Ik kan daar toch heul wel op voetballen?
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.![]()
Kunstgrasquote:Op maandag 5 januari 2009 19:59 schreef GasTurbine het volgende:
Klacht: kunstgras wat bevroren is.
![]()
Als er iets kut is
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
ik las theepottenquote:_!
quote:
Ik kan niet lezen
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop![]()
Whehe dat is wel echt een fail zegquote:Op maandag 5 januari 2009 19:59 schreef GasTurbine het volgende:
Klacht: kunstgras wat bevroren is.![]()
![]()
Echt gras is blubberig.quote:'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”![]()
Flauw hoor Remlofquote:en ik vroeg op de eerste pagina nog wel zo lief om een TT change naar 675
zou je dat misschien ook even willen doen?
![]()
IN AFTER REMLOFI'm down for you so ride with me
My enemies your enemies
Cause you ain't never had a friend like me![]()
Je mot niet komen haten en verlaten omdat ik die streep zette ouwe.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe dat is wel echt een fail zeg
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
beste chocola ter wereld nu op ned2
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.![]()
quote:_!
voetbal zelfs sinds een half jaar op kunstgras (in de zomer aangelegd) en het voelt echt supergoed aan.quote:
ligt er natuurlijk aan wat voor kunstgras je hebt, hoofdveld bij ons goede kwaliteit maar het trainingsveld al een stuk minder en dat merk je ook![]()
Ik kom niet haten en verlaten liefste.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:04 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Je mot niet komen haten en verlaten omdat ik die streep zette ouwe.
Alleen kunstgras is zo heel gangster snap jebeter dan echt gras enzo, en dan bevriest het
pwnd.
![]()
Mijn god, wat doe je? Voetbal = gras + blubber slidings door de zooi enzo. Kunstgras krijg je aids enzo van is kut en evil.quote:Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
![]()
.
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop![]()
wtf is een high tea, ik zie het net soort van langs komen, maar nu heeft ook zoeen meidzor in mijn msnlijst het in d'r naam.'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]![]()
Dat is dus niet waar. Kunstgras is faal.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kom niet haten en verlaten liefste.
Alleen kunstgras is zo heel gangster snap jebeter dan echt gras enzo, en dan bevriest het
pwnd.
Ja.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:05 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
voetbal zelfs sinds een half jaar op kunstgras (in de zomer aangelegd) en het voelt echt supergoed aan.
ligt er natuurlijk aan wat voor kunstgras je hebt, hoofdveld bij ons goede kwaliteit maar het trainingsveld al een stuk minder en dat merk je ookThere's a virus in my system
thee drinken met een koekje en een taartje en nog meer theequote:Op maandag 5 januari 2009 20:06 schreef GasTurbine het volgende:
wtf is een high tea, ik zie het net soort van langs komen, maar nu heeft ook zoeen meidzor in mijn msnlijst het in d'r naam.
![]()
![]()
Die linksequote:die rechtse
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:05 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
voetbal zelfs sinds een half jaar op kunstgras (in de zomer aangelegd) en het voelt echt supergoed aan.
ligt er natuurlijk aan wat voor kunstgras je hebt, hoofdveld bij ons goede kwaliteit maar het trainingsveld al een stuk minder en dat merk je ook
post zelfs sinds het begin van de SC (in de zomer aangelegd) en het voelt echt supergoed aan.
ligt er natuurlijk aan wat voor users je hebt, oude garde is bij ons goede kwaliteit maar de noobs al een stuk minder en dat merk je ook'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
FAILFAILFAIL!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:05 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
ligt er natuurlijk aan wat voor kunstgras je hebt, hoofdveld bij ons goede kwaliteit maar het trainingsveld al een stuk minder en dat merk je ookOp zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
Ik had zo'n opoe-fiets gejat en mooi overgespotenquote:Op maandag 5 januari 2009 19:52 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
MAAR, thuis hebben we al nieuwe exemplaar weten te verzilveren. Tsja, dan moeten ze maar niet paar maanden fiets laten staan waar ik en me broer werken!
WD, you've got me on my knees.
WD, I'm begging, darling please.
WD, darling won't you ease my worried mind![]()
en gangster is faalquote:Op maandag 5 januari 2009 20:07 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat is dus niet waar. Kunstgras is faal.
.
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:07 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
post zelfs sinds het begin van de SC (in de zomer aangelegd) en het voelt echt supergoed aan.
ligt er natuurlijk aan wat voor users je hebt, oude garde is bij ons goede kwaliteit maar de noobs al een stuk minder en dat merk je ook
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:07 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
ligt er natuurlijk aan wat voor users je hebt, oude garde is bij ons goede kwaliteit maar de noobs al een stuk minder en dat merk je ook![]()
![]()
![]()
geniaal
Kunstgras is baas. Je hebt dan misschien wel wonden enzo na slidingen, maar daar geilen de vrouwtjes op oude. Zelf-mutilatie onder het mom van sportiviteit, zeg maar.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:07 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
Ik vind dit toch iets te snel gaan![]()
![]()
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.![]()
Wat een multiculti SC, nu ook al Marokkanenquote:Op maandag 5 januari 2009 20:08 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ik had zo'n opoe-fiets gejat en mooi overgespotenMAAR, thuis hebben we al nieuwe exemplaar weten te verzilveren. Tsja, dan moeten ze maar niet paar maanden fiets laten staan waar ik en me broer werken!
![]()
En je komt helemaal hierheen om dit te melden..?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:05 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
ligt er natuurlijk aan wat voor kunstgras je hebt, hoofdveld bij ons goede kwaliteit maar het trainingsveld al een stuk minder en dat merk je ook
![]()
![]()
Dit dus.. voor mensen die geen balcontrole hebbenquote:Op maandag 5 januari 2009 20:07 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wij spelen niet op kunstgrasquote:Op maandag 5 januari 2009 20:08 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Kunstgras is baas. Je hebt dan misschien wel wonden enzo na slidingen, maar daar geilen de vrouwtjes op oude. Zelf-mutilatie onder het mom van sportiviteit, zeg maar.dat weigeren we dan. Echt gras, die geur, een broekje dat 9394x gewssen moet worden na een wedstrijd enzo
ik las gielquote:![]()
![]()
Neequote:Op maandag 5 januari 2009 20:09 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wat een multiculti SC, nu ook al Marokkanen![]()
Gewoon Nederlands. Moet toch vervanger hebben voor fietsen die van mij gejat worden!
Ik heb geen idee, ik voetbal niet en dus al helemaal niet op kunstgras.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:07 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Maar het klinkt wel baas![]()
![]()
in een half uur tijd 4 paginas is langzaamquote:
.
kunstgras is instant fail, voetballen doe je op echt gras
Ook dat weerquote:Op maandag 5 januari 2009 20:10 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wij spelen niet op kunstgrasdat weigeren we dan. Echt gras, die geur, een broekje dat 9394x gewssen moet worden na een wedstrijd enzo
![]()
Geen fatsoenlijke slidings kunnen maken![]()
Je moet die andere gast toch keihard onderuit kunnen maaien?
Overheen gelezenquote:Op maandag 5 januari 2009 20:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Flauw hoor Remlofen ik vroeg op de eerste pagina nog wel zo lief om een TT change naar 675
zou je dat misschien ook even willen doen?
Nu wel gedaan![]()
![]()
Wat dacht je van kopen, klerelijer?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:11 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
NeeGewoon Nederlands. Moet toch vervanger hebben voor fietsen die van mij gejat worden!
vuige proleetquote:Op maandag 5 januari 2009 20:11 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
NeeGewoon Nederlands. Moet toch vervanger hebben voor fietsen die van mij gejat worden!
Kunstgras heeft beetje zelfde effect als curlen op natuurijs of heb ik het mis?WD, you've got me on my knees.
Dat is waar.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:11 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
in een half uur tijd 4 paginas is langzaam
Maar ik ben al moe. EMO EMO MEWEHHHAls ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.![]()
Dat doe ik normaal ook!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wat dacht je van kopen, klerelijer?
echte mannen voetballen op ijsquote:Op maandag 5 januari 2009 20:11 schreef PeZu het volgende:
kunstgras is instant fail, voetballen doe je op echt gras
.
Dat is het dus niet, get over itquote:Op maandag 5 januari 2009 20:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik voetbal niet en dus al helemaal niet op kunstgras.
Maar het klinkt wel baas
Ik vind het net zoiets als schaatsen op kunstijs of siliconenborsten.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:11 schreef PeZu het volgende:
kunstgras is instant fail, voetballen doe je op echt grasDe laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Nee, ik meer een gever dan ontvangerquote:WD, you've got me on my knees.
Heb je het over curling?!?!?!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:12 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Kunstgras heeft beetje zelfde effect als curlen op natuurijs of heb ik het mis?
![]()
Normaal, bwhehehe. Nee!quote:Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
Q Q E E E E +E Q Q Q E Q Q E E E E +E Q Q Q E
|------------------|-----------------|------------------|-----------------|
|------------------|-----9--8--7-----|------------------|-----9--8--7-----|
|-7--7--10-9----/7-|-(7)----------10-|-7--7--10-9----/7-|-(7)----------10-|
|------------10----|-----------------|------------10----|-----------------|
4/4
Gtr I
|
| Gtr II
| Q Q E E E E +E Q Q Q E Q Q E E E E +E Q Q Q E
|-------10-9-------|-----------------|-------10-9-------|-----------------|
|-7--7----------/7-|-(7)-9--8--7-----|-7--7----------/7-|-(7)-9--8--7-----|
|------------10----|--------------10-|------------10----|--------------10-|
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]![]()
Echte mannen voetballen niet.quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
op ijs curl jequote:
Ja, curlen doe je toch ook niet op natuurijs. Dat speelt gewoon niet!quote:WD, you've got me on my knees.
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Echte mannen voetballen niet. en drinken tijdens de rust bier.
Ik zie 'm niet volgensmijquote:Op maandag 5 januari 2009 20:14 schreef Zotheid het volgende:
4/4
Gtr I
|
| Gtr II
| Q Q E E E E +E Q Q Q E Q Q E E E E +E Q Q Q E
|-------10-9-------|-----------------|-------10-9-------|-----------------|
|-7--7----------/7-|-(7)-9--8--7-----|-7--7----------/7-|-(7)-9--8--7-----|
|------------10----|--------------10-|------------10----|--------------10-|
![]()
![]()
Sorry hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 20:13 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat is het dus niet, get over it!
![]()
Veevoer via een transportband op het dak ---> dak stort in ----> man dood
![]()
![]()
Als je weet wat het is kom je er wel uit.quote:
Half dan.![]()
[..]![]()
Mietje.quote:Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
Jaja, ik weet precies wat voor schoft jij bent. Als ik je met je poten aan mijn fiets zie zitten dan zwaait er wat!quote:
quote:
Heb toch al vervanger, ik heb de komende tijd geen fietsen meer nodigquote:Op maandag 5 januari 2009 20:16 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Jaja, ik weet precies wat voor schoft jij bent. Als ik je met je poten aan mijn fiets zie zitten dan zwaait er wat! [ afbeelding ]
Dat zijn ook profs.. dat zijn watjes en aanstellersquote:
ingewikkeld:')quote:Op maandag 5 januari 2009 20:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als je weet wat het is kom je er wel uit.
Half dan.![]()
![]()
waar blijven de tieten dan![]()
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Ik had dus zitten klagen over mijn 6,5 als inzetcijfer terwijl de hele klas daar een 8 had. En ik had met een hockeyer wel het hoogste prestatiecijfer. Dus nu gaat ie met dat vrouwtje overleggen of ik niet hoger kan krijgen.quote:
Want met een 6,5 inzet kan ik toch geen 9 halen?![]()
Curlen doe je overalquote:Op maandag 5 januari 2009 20:14 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ja, curlen doe je toch ook niet op natuurijs. Dat speelt gewoon niet!
![]()
Ik heb een keer op natuurijs gecurld![]()
![]()
![]()
En heb nu ook een camper waar ik de nodige chickies mee hosselWD, you've got me on my knees.
Nog bedankt voor die Zune, hij is tofquote:Op maandag 5 januari 2009 20:16 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Heb toch al vervanger, ik heb de komende tijd geen fietsen meer nodig![]()
![]()
In je moeders oog!!!!!111quote:
![]()
.
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:17 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
In je moeders oog!!!!!111 [ afbeelding ]
![]()
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
pssssssst dat is een fotosoepquote:Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
Dus je bent zo'n figuur! Als ik ooit een witte substantie op mijn zadel vind zwaait er wat!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:14 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Nee, ik meer een gever dan ontvanger
Kijk, dat hoor ik liever dan dat je zegt dat die niet doetquote:Op maandag 5 januari 2009 20:17 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nog bedankt voor die Zune, hij is tof
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:17 schreef zaadvragendeoog het volgende:
En heb nu ook een camper waar ik de nodige chickies mee hossel
Dat is niet de eerste keer dat je dat vertld.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik had dus zitten klagen over mijn 6,5 als inzetcijfer terwijl de hele klas daar een 8 had. En ik had met een hockeyer wel het hoogste prestatiecijfer. Dus nu gaat ie met dat vrouwtje overleggen of ik niet hoger kan krijgen.
Want met een 6,5 inzet kan ik toch geen 9 halen?![]()
[..]![]()
Volgens mij kan ik beter niet bij jou in de buurt komen ...quote:Op maandag 5 januari 2009 20:17 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dus je bent zo'n figuur! Als ik ooit een witte substantie op mijn zadel vind zwaait er wat!
Het is friet, nu dus oprotten.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:17 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
IEDEREEN OP HET PATAT SHIRT STEMMEN!!!11!!
[PRIJSVRAAG] Pimp een shirt stemtopic!Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
Jullie zijn zelf verantwoordelijk voor het geposte materiaal.quote:
Zoek je eigen tieten en lift niet mee op mijn google skills!
![]()
Er staat iets nieuws bij! Vandaag voor gezorgd!!!!!!111quote:Op maandag 5 januari 2009 20:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is niet de eerste keer dat je dat vertld.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
quote:
belgquote:_!
het is toch ook geen frietkadelThere's a virus in my system
patat->lekker
dubbele punt"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
DIe is echt heel slecht.quote:Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
Wat een graftakkekop.quote:Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
Hij bedoelde volgensmij de jouwequote:Op maandag 5 januari 2009 20:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jullie zijn zelf verantwoordelijk voor het geposte materiaal.
Zoek je eigen tieten en lift niet mee op mijn google skills!
![]()
![]()
HET IS PATAT EN MENSEN... dit is de kans om een vuist te maken tegen die belgen / duitsers / limburgers![]()
![]()
Wel een patatkadel dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
belg_!
het is toch ook geen frietkadel
een camper.... tokkie-voertuigquote:Op maandag 5 januari 2009 20:17 schreef zaadvragendeoog het volgende:
En heb nu ook een camper waar ik de nodige chickies mee hossel
!!!!!!!
.
*5 minuten eerder*quote:
Komt het betonblooook. Oh sorry Duffy. Ik zag niet dat je er met je gezicht onder lag.'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
nee maar het is al helemaal geen friet omdat het een frituurpan heet, dat zeg ikquote:
Tevens wou onze leraar vandaag een blok handballen (![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
) beginnen. Maar onze klas was het daar niet mee eens en toen pakten we gewoon de softbal spullen en gingen we softballen
![]()
Wat een boefjes zijn we toch
neenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oehhhquote:Op maandag 5 januari 2009 20:22 schreef Paaskonijn het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
) beginnen. Maar onze klas was het daar niet mee eens en toen pakten we gewoon de softbal spullen en gingen we softballen
![]()
![]()
![]()
Frietket? Ben je wel helemaal jofel?quote:'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
Blabla, friet.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee maar het is al helemaal geen friet omdat het een frituurpan heet, dat zeg ikOp zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
Ik zat anders vorig jaar op handbal :w 5x per week trainen en dan nog een wedstrijd.. selectieteamsquote:Op maandag 5 januari 2009 20:22 schreef Paaskonijn het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SoftbalGa dan voetballen
![]()
de-bielquote:There's a virus in my system
Gast?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:22 schreef Paaskonijn het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Handbal![]()
Al die kutkinders die altijd maar half meedoen en zich altijd aanstellen keihard bekogelen![]()
Alhoewel een softbal harder aankomt![]()
iemand weet waar ik deze knuffels kan kopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WD, you've got me on my knees.
minder gezeik meer tietennnnnnn"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Lieve Tina
Met gym, hadden we vandaag trefbal met de mat, maar ik had m'n stoute broek aan dus ik rende mezelf ter pletter tegen m'n eigen mat.![]()
Ben ik nu zwanger van mijn geschiedenisleraar?
Een ongerust visje.'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
Ja, want frietquote:Op maandag 5 januari 2009 20:23 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Frietket? Ben je wel helemaal jofel?![]()
![]()
nu heb ik honger![]()
Voetbalquote:Op maandag 5 januari 2009 20:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik zat anders vorig jaar op handbal :w 5x per week trainen en dan nog een wedstrijd.. selectieteams
SoftbalGa dan voetballen
Ga dan hockeyen.
[..]![]()
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:24 schreef zaadvragendeoog het volgende:
iemand weet waar ik deze knuffels kan kopen?DelfsblauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Drive few cars and far more unicorns.
.
Bwhehe, nerdje!!!1quote:Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
Ik ben er van door trouwens. Hou het gezellig!Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
Frituur
Frituur is de verzamelnaam voor gefrituurd eten. Bekend frituur is:
* friet
* kroket
* bitterballen
* frikadel
* frikandel
* bere(n)hap
* oliebol
* donuts
* loempia
* vleesfondue
Zie jij ergens patat staan?
Nee.
En Wikipedia heeft altijd gelijkWhen I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Hockey is heul niet voor nerds~!!1quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]![]()
Leuk met je klasquote:Die domme kut wijven lieten altijd die stick los waardoor het een slagveld werd
![]()
![]()
Was je de keeper? Ik weet van handbalkeepers dat ze altijd mis slaan en altijd als idioten het doel uit komen.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik zat anders vorig jaar op handbal :w 5x per week trainen en dan nog een wedstrijd.. selectieteams
SoftbalGa dan voetballen
Hockey is voor geile hockeysletjes die na het hockeyen in hun geile pakjes op de fiets naar huis gaanquote:
Iedereen kan WIkipedia op elk moment wijzigen en derhalve is het niet waarquote:Op maandag 5 januari 2009 20:26 schreef MouzurX het volgende:
Frituur
* friet
* kroket
* bitterballen
* frikadel
* frikandel
* bere(n)hap
* oliebol
* donuts
* loempia
* vleesfondue
Nee.
En Wikipedia heeft altijd gelijk
Als ik zou willen zou ik zo friet weg kunnen halen en er patat neerzetten en niemand die er wat aan doet.![]()
bier en
oh ben je zo'n type? Een achterbaks -schuilen-achter-de-menigte-mannetje? Als ik je bij mijn menigte in de buurt zie zwaait er wat, snertjongquote:Op maandag 5 januari 2009 20:18 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik beter niet bij jou in de buurt komen ...
nee want wikipedia wordt aangepast door het volk, het friet-volkquote:Op maandag 5 januari 2009 20:26 schreef MouzurX het volgende:
Frituur
* friet
* kroket
* bitterballen
* frikadel
* frikandel
* bere(n)hap
* oliebol
* donuts
* loempia
* vleesfondue
Nee.
.
quote:![]()
![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Frituren hebben ze inderdaadquote:Op maandag 5 januari 2009 20:26 schreef MouzurX het volgende:
Frituur
* patat
* kroket
* bitterballen
* frikadel
* frikandel
* bere(n)hap
* oliebol
* donuts
* loempia
* vleesfondue
Nee.
En Wikipedia heeft altijd gelijk![]()
![]()
Of van die meiden, als ze bal op hun poten krijgen dat ze dan beginnen te janken..quote:Op maandag 5 januari 2009 20:26 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Leuk met je klasDie domme kut wijven lieten altijd die stick los waardoor het een slagveld werd
Of dat hun nagel breekt, en plots heel gejank..![]()
Je moet ook niet met de klas gaan hockeyen.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:26 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Leuk met je klasDie domme kut wijven lieten altijd die stick los waardoor het een slagveld werd
[..]![]()
Results 1 - 10 of about 749,000 for patat. (0.08 seconds)quote:Op maandag 5 januari 2009 20:26 schreef MouzurX het volgende:
Frituur
* friet
* kroket
* bitterballen
* frikadel
* frikandel
* bere(n)hap
* oliebol
* donuts
* loempia
* vleesfondue
Nee.
Results 1 - 10 of about 441,000 for friet. (0.06 seconds)![]()
![]()
kan ik verandrenquote:Op maandag 5 januari 2009 20:28 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Frituren hebben ze inderdaad
Die discussie weer
Neuh, veldspeler. Keepers zijn gekquote:Op maandag 5 januari 2009 20:27 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Was je de keeper? Ik weet van handbalkeepers dat ze altijd mis slaan en altijd als idioten het doel uit komen.Vanaf 3 meter op je laten gooien
![]()
![]()
En daarna met het vriendje onder de douche gaan.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:27 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hockey is voor geile hockeysletjes die na het hockeyen in hun geile pakjes op de fiets naar huis gaan
[..]![]()
Frituur is de verzamelnaam voor gefrituurd eten. Bekend frituur is:quote:Op maandag 5 januari 2009 20:29 schreef Devvie het volgende:
[..]
Results 1 - 10 of about 749,000 for patat. (0.08 seconds)
Results 1 - 10 of about 441,000 for friet. (0.06 seconds)
* patat
* kroket
* bitterballen
* frikadel
* frikandel
* bere(n)hap
* oliebol
* donuts
* loempia
* vleesfondue
zo hij staat erbij
Frikandel of frikadel.'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
Mijn vriend Een vriend van me gaat met 1quote:
We are living in a material world, and I am a material girl![]()
Ja, vriendin van Bianca,quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
een negerin zegt iequote:_!
Allebei goed, alleen is het allebei wat anders.quote:
* patat
* kroket
* bitterballen
* frikadel
* frikandel
* bere(n)hap
* oliebol
* donuts
* loempia
* vleesfondue
* De_Ananas
![]()
waar blijven de tieten dan
Ja frikadel is blijkbaar ook iets aparts... een bal gehakt ofzo?quote:When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Als jij dat op wikipedia zetquote:Op maandag 5 januari 2009 20:30 schreef PeZu het volgende:
* patat
* kroket
* bitterballen
* frikadel
* frikandel
* bere(n)hap
* oliebol
* donuts
* loempia
* vleesfondue
* De_Ananas
![]()
We are living in a material world, and I am a material girl![]()
![]()
HET IS TOCH PATAT, GEEN FRIET?WD, you've got me on my knees.
Jij denkt dat dat geen negerin is?quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Frituren en hij staat er tussen"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Wat een gezellig avondje in de SC jongungs
Frikandel.quote:Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
Maakt niet uit hoe je het schrijft, het blijft lekker!quote:WD, you've got me on my knees.
Frikandellen met patates frites.'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
ik weet zeker dat het geen negerin isquote:
Frikandel speciaal met frietje curry en mayonaise. Dat ga ik morgen etenquote:
Je mist de essentie.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:32 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoe je het schrijft, het blijft lekker!
ja dat zeg ikquote:Op maandag 5 januari 2009 20:31 schreef cherrycoke het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Frituren en hij staat er tussen
Ik heb een ban op wikipedia.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
heb ik al gedaan![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Frituren#Frituur
Iets met Lama's.
[..]![]()
Ik was degenequote:Op maandag 5 januari 2009 20:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
heb ik al gedaan![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Frituren#Frituur![]()
![]()
Belgen staat er nu tussen"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
okquote:Op maandag 5 januari 2009 20:33 schreef cherrycoke het volgende:
Belgen staat er nu tussen
![]()
bullshitquote:
Verdomde palestijnquote:'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
Vast een leuk programma voor paaskonijn en consortenquote:Op maandag 5 januari 2009 20:34 schreef Elmostyle het volgende:
VERDOMME, m'n kutzus is naar een of ander KUTprogramma aan het kijken.
Ow, iets van blabla topmodel op rtl5, wat eeen grafprogramma.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: