Zoiets is algemene bazen kennis.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:35 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
want? ik vraag hoe dat nummer heet om hem op te youtuben. Logisch.
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:35 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
want? ik vraag hoe dat nummer heet om hem op te youtuben. Logisch.
Verkeerde spelling toch?quote:
Fucking lelijk.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:40 schreef Elmostyle het volgende:
We hadden het over mooie fietsen :p
Hierbij mijn oranje fiets:
[ afbeelding ]
paint fail op de band en velgquote:Op maandag 5 januari 2009 19:40 schreef Elmostyle het volgende:
We hadden het over mooie fietsen :p
Hierbij mijn oranje fiets:
[ afbeelding ]
Mwa, stelen ze hem minder snel.quote:
quote:
hoi ik ben dannyquote:
Hola!quote:
quote:
of van de 7 een 12quote:Op maandag 5 januari 2009 19:43 schreef MouzurX het volgende:
Als we toch gaan veranderen kan je net zo goed van de 6 ook een 5 maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nah, niet echtquote:Op maandag 5 januari 2009 19:43 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Kloon van gebande, zijn vorige kloon, die Huarg ofzo is net banned.
doe is terug fobo'enquote:Op maandag 5 januari 2009 19:43 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Kloon van gebande, zijn vorige kloon, die Huarg ofzo is net banned.
Je vader en je moeder, wanneer je een fatsoenlijke fiets koopt?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:42 schreef Elmostyle het volgende:
[..]ja klopt, daar had ik niet goed afgeplakt.
Mijn fiets valt freaking veel opik krijg dagelijks minimaal 2 reacties over m'n fiets van mensen
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je vader en je moeder, wanneer je een fatsoenlijke fiets koopt?
BAGGER? Nee, daar doen we niet aan.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:45 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Ik zag de TT en dacht misschien moet ik maar even mee baggeren!
wrom dit fietst toch ookquote:Op maandag 5 januari 2009 19:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je vader en je moeder, wanneer je een fatsoenlijke fiets koopt?
hier wordt niet gebaggerdquote:Op maandag 5 januari 2009 19:45 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Als je tieten in verband brengt met baggeren.... tja, laat ook maar.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:45 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Niet zo persoonlijk opvatten hé baggeraar!quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:47 schreef GasTurbine het volgende:
T_C? Is dat Smart_ass niet? En wie is nou anne?
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:45 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Nee toch?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:47 schreef GasTurbine het volgende:
Nee.quote:
T_C is Terrorizing Cookiequote:Op maandag 5 januari 2009 19:47 schreef GasTurbine het volgende:
wtf mijn oog begint te tranen als ik dat ziequote:
Ik had ook een oranje fietsquote:
ja pleun die met een citroen camper door zuid frankrijk reistquote:Op maandag 5 januari 2009 19:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
T_C is Terrorizing Cookie
Smart_Ass is Pleun, niet T_C dus.
En Anne is IJsmeis.
Kunnen we niet een KLB SC wiki maken. Ik hou het niet meer bij.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En Anne is IJsmeis.
ja, hier ookquote:Op maandag 5 januari 2009 19:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
wtf mijn oog begint te tranen als ik dat zie_!_!_!__!_!_!
Je verpest het.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En Anne is IJsmeis.
T_C heet dan wel ook anne met der voornaamquote:Op maandag 5 januari 2009 19:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En Anne is IJsmeis.
Heeeyy jij was toch gebannedquote:
NICE!quote:
Oke.quote:
HOAX.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kunnen we niet een KLB SC wiki maken. Ik hou het niet meer bij.
Hoe is het nu met NB en Mirre?
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja pleun die met een citroen camper door zuid frankrijk reist
was jaquote:
Die zijn naar de eeuwige hoaxveldenquote:Op maandag 5 januari 2009 19:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kunnen we niet een KLB SC wiki maken. Ik hou het niet meer bij.
Hoe is het nu met NB en Mirre?
comahyvenquote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:49 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ik had ook een oranje fietsTot dat ik me fietssleutel kwijtraakte en me fiets gestolen werd
http://images.google.nl/images?q=wij willen tieten zien!! grote tieten zien!!&ie=utf-8&oe=utf-8quote:Op maandag 5 januari 2009 19:50 schreef cherrycoke het volgende:
wij willen tieten zien!! grote tieten zien!!
ooh ja plus curlingquote:
Bron?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En Anne is IJsmeis.
Ik ken iemand die had dat ook, op oudejaarsnacht... en toen verloor hij zijn sleutels...quote:Op maandag 5 januari 2009 19:52 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoals je ziet, heb ik een brommerkettingslot er rond zitten
quote:
Ik bevestig bij deze dan maar dat ik geen Anne heet, en dus ook geen T_C ben. Hihi.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met je 1meter63quote:Op maandag 5 januari 2009 19:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Als ik m'n haren niet hoef te wassen ben ik heul snel klaar hoor.![]()
maar er stond Tot Volgend Jaarquote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:52 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoals je ziet, heb ik een brommerkettingslot er rond zitten
ja mister, het is nu tochvolgend jaarquote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:53 schreef Smart_ass het volgende:
[..]Ik heb ruzies, moorden en genocide voor minder gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
Heb je al een account?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:55 schreef Fascination het volgende:
Bt topic.
13 kudo's + vampire freaks punten voor jou!
Een brommer is het iets meer waard om gestolen te worden dan een oranje fiets met brommerslot ehquote:Op maandag 5 januari 2009 19:54 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Brommerdiefstal neemt flink toe
AMSTERDAM - De diefstal van brommers en scooters is met een kwart gestegen. Vorig jaar werden er 8073 brommers gestolen, voor dit jaar staat de teller al op 10.000, blijkt uit cijfers van de Stichting Aanpak
Voertuigcriminaliteit.
De oorzaak van deze forse stijging is nog niet achterhaald. Zeker is wel dat een deel van de gestolen brommers wordt gebruikt voor de handel in illegale onderdelen.
Volgens de Stichting Aanpak Voertuigcriminaliteit is het stelen van een brommer redelijk eenvoudig, evenals het demonteren om de losse onderdelen te verkopen. De stichting wil daarom de onderdelen voorzien van serienummers.
Ook motors zijn geliefd bij het dievengilde. In de eerste tien maanden van dit jaar werden er 1700 gestolen, 16 procent meer dan in heel 2007.
Dankje spange tanga.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:55 schreef Fascination het volgende:
Bt topic.
ik dacht dat dat volgend jaar pas was...quote:
NB?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:56 schreef GasTurbine het volgende:
De mensen onder deze streep lachen de mensen uit die geld aan NB wilden geven:
----------------------------------------------------
Haha tyf op met je streepquote:Op maandag 5 januari 2009 19:56 schreef GasTurbine het volgende:
De mensen onder deze streep lachen de mensen uit die geld aan NB wilden geven:
----------------------------------------------------
15.gif/beker voor jou ouwequote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:55 schreef Fascination het volgende:
Bt topic.
Bwhehe.quote:
ja best lastig soms dat lezenquote:Op maandag 5 januari 2009 19:57 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
ik dacht dat dat volgend jaar pas was...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |