Volgens mij kan ik beter niet bij jou in de buurt komen ...quote:Op maandag 5 januari 2009 20:17 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dus je bent zo'n figuur! Als ik ooit een witte substantie op mijn zadel vind zwaait er wat!
Het is friet, nu dus oprotten.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:17 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
IEDEREEN OP HET PATAT SHIRT STEMMEN!!!11!!
[PRIJSVRAAG] Pimp een shirt stemtopic!
Jullie zijn zelf verantwoordelijk voor het geposte materiaal.quote:
Er staat iets nieuws bij! Vandaag voor gezorgd!!!!!!111quote:Op maandag 5 januari 2009 20:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is niet de eerste keer dat je dat vertld.
quote:
belgquote:
DIe is echt heel slecht.quote:
Wat een graftakkekop.quote:
Hij bedoelde volgensmij de jouwequote:Op maandag 5 januari 2009 20:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jullie zijn zelf verantwoordelijk voor het geposte materiaal.
Zoek je eigen tieten en lift niet mee op mijn google skills!
Wel een patatkadel dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
belg_!
het is toch ook geen frietkadel
een camper.... tokkie-voertuigquote:Op maandag 5 januari 2009 20:17 schreef zaadvragendeoog het volgende:
En heb nu ook een camper waar ik de nodige chickies mee hossel
*5 minuten eerder*quote:
nee maar het is al helemaal geen friet omdat het een frituurpan heet, dat zeg ikquote:
neenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oehhhquote:Op maandag 5 januari 2009 20:22 schreef Paaskonijn het volgende:
Tevens wou onze leraar vandaag een blok handballen (![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
) beginnen. Maar onze klas was het daar niet mee eens en toen pakten we gewoon de softbal spullen en gingen we softballen
![]()
Wat een boefjes zijn we toch
Frietket? Ben je wel helemaal jofel?quote:
Blabla, friet.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee maar het is al helemaal geen friet omdat het een frituurpan heet, dat zeg ik
Ik zat anders vorig jaar op handbal :w 5x per week trainen en dan nog een wedstrijd.. selectieteamsquote:Op maandag 5 januari 2009 20:22 schreef Paaskonijn het volgende:
Tevens wou onze leraar vandaag een blok handballen (![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
) beginnen. Maar onze klas was het daar niet mee eens en toen pakten we gewoon de softbal spullen en gingen we softballen
![]()
Wat een boefjes zijn we toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |