Als je weet wat het is kom je er wel uit.quote:
Mietje.quote:
Jaja, ik weet precies wat voor schoft jij bent. Als ik je met je poten aan mijn fiets zie zitten dan zwaait er wat!quote:
quote:
Heb toch al vervanger, ik heb de komende tijd geen fietsen meer nodigquote:Op maandag 5 januari 2009 20:16 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Jaja, ik weet precies wat voor schoft jij bent. Als ik je met je poten aan mijn fiets zie zitten dan zwaait er wat! [ afbeelding ]
Dat zijn ook profs.. dat zijn watjes en aanstellersquote:
ingewikkeld:')quote:Op maandag 5 januari 2009 20:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als je weet wat het is kom je er wel uit.
Half dan.![]()
Ik had dus zitten klagen over mijn 6,5 als inzetcijfer terwijl de hele klas daar een 8 had. En ik had met een hockeyer wel het hoogste prestatiecijfer. Dus nu gaat ie met dat vrouwtje overleggen of ik niet hoger kan krijgen.quote:
Curlen doe je overalquote:Op maandag 5 januari 2009 20:14 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ja, curlen doe je toch ook niet op natuurijs. Dat speelt gewoon niet!
Nog bedankt voor die Zune, hij is tofquote:Op maandag 5 januari 2009 20:16 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Heb toch al vervanger, ik heb de komende tijd geen fietsen meer nodig
In je moeders oog!!!!!111quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:17 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
In je moeders oog!!!!!111 [ afbeelding ]
pssssssst dat is een fotosoepquote:
Dus je bent zo'n figuur! Als ik ooit een witte substantie op mijn zadel vind zwaait er wat!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:14 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Nee, ik meer een gever dan ontvanger
Kijk, dat hoor ik liever dan dat je zegt dat die niet doetquote:Op maandag 5 januari 2009 20:17 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nog bedankt voor die Zune, hij is tof
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:17 schreef zaadvragendeoog het volgende:
En heb nu ook een camper waar ik de nodige chickies mee hossel
Dat is niet de eerste keer dat je dat vertld.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik had dus zitten klagen over mijn 6,5 als inzetcijfer terwijl de hele klas daar een 8 had. En ik had met een hockeyer wel het hoogste prestatiecijfer. Dus nu gaat ie met dat vrouwtje overleggen of ik niet hoger kan krijgen.
Want met een 6,5 inzet kan ik toch geen 9 halen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |