Volgens mij kan ik beter niet bij jou in de buurt komen ...quote:Op maandag 5 januari 2009 20:17 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dus je bent zo'n figuur! Als ik ooit een witte substantie op mijn zadel vind zwaait er wat!
Het is friet, nu dus oprotten.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:17 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
IEDEREEN OP HET PATAT SHIRT STEMMEN!!!11!!
[PRIJSVRAAG] Pimp een shirt stemtopic!
Jullie zijn zelf verantwoordelijk voor het geposte materiaal.quote:
Er staat iets nieuws bij! Vandaag voor gezorgd!!!!!!111quote:Op maandag 5 januari 2009 20:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is niet de eerste keer dat je dat vertld.
quote:
belgquote:
DIe is echt heel slecht.quote:
Wat een graftakkekop.quote:
Hij bedoelde volgensmij de jouwequote:Op maandag 5 januari 2009 20:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jullie zijn zelf verantwoordelijk voor het geposte materiaal.
Zoek je eigen tieten en lift niet mee op mijn google skills!
Wel een patatkadel dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
belg_!
het is toch ook geen frietkadel
een camper.... tokkie-voertuigquote:Op maandag 5 januari 2009 20:17 schreef zaadvragendeoog het volgende:
En heb nu ook een camper waar ik de nodige chickies mee hossel
*5 minuten eerder*quote:
nee maar het is al helemaal geen friet omdat het een frituurpan heet, dat zeg ikquote:
neenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oehhhquote:Op maandag 5 januari 2009 20:22 schreef Paaskonijn het volgende:
Tevens wou onze leraar vandaag een blok handballen (![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
) beginnen. Maar onze klas was het daar niet mee eens en toen pakten we gewoon de softbal spullen en gingen we softballen
![]()
Wat een boefjes zijn we toch
Frietket? Ben je wel helemaal jofel?quote:
Blabla, friet.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee maar het is al helemaal geen friet omdat het een frituurpan heet, dat zeg ik
Ik zat anders vorig jaar op handbal :w 5x per week trainen en dan nog een wedstrijd.. selectieteamsquote:Op maandag 5 januari 2009 20:22 schreef Paaskonijn het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
) beginnen. Maar onze klas was het daar niet mee eens en toen pakten we gewoon de softbal spullen en gingen we softballen
![]()
de-bielquote:
Gast?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:22 schreef Paaskonijn het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WD, you've got me on my knees.
WD, I'm begging, darling please.
WD, darling won't you ease my worried mind
Ja, want frietquote:Op maandag 5 januari 2009 20:23 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Frietket? Ben je wel helemaal jofel?
Voetbalquote:Op maandag 5 januari 2009 20:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik zat anders vorig jaar op handbal :w 5x per week trainen en dan nog een wedstrijd.. selectieteams
SoftbalGa dan voetballen
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:24 schreef zaadvragendeoog het volgende:
iemand weet waar ik deze knuffels kan kopen?DelfsblauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
quote:
Bwhehe, nerdje!!!1quote:
Hockey is heul niet voor nerds~!!1quote:
Leuk met je klasquote:
Was je de keeper? Ik weet van handbalkeepers dat ze altijd mis slaan en altijd als idioten het doel uit komen.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik zat anders vorig jaar op handbal :w 5x per week trainen en dan nog een wedstrijd.. selectieteams
SoftbalGa dan voetballen
Hockey is voor geile hockeysletjes die na het hockeyen in hun geile pakjes op de fiets naar huis gaanquote:
Iedereen kan WIkipedia op elk moment wijzigen en derhalve is het niet waarquote:Op maandag 5 januari 2009 20:26 schreef MouzurX het volgende:
Frituur
Frituur is de verzamelnaam voor gefrituurd eten. Bekend frituur is:
* friet
* kroket
* bitterballen
* frikadel
* frikandel
* bere(n)hap
* oliebol
* donuts
* loempia
* vleesfondue
Zie jij ergens patat staan?
Nee.
En Wikipedia heeft altijd gelijk
oh ben je zo'n type? Een achterbaks -schuilen-achter-de-menigte-mannetje? Als ik je bij mijn menigte in de buurt zie zwaait er wat, snertjongquote:Op maandag 5 januari 2009 20:18 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik beter niet bij jou in de buurt komen ...
nee want wikipedia wordt aangepast door het volk, het friet-volkquote:Op maandag 5 januari 2009 20:26 schreef MouzurX het volgende:
Frituur
Frituur is de verzamelnaam voor gefrituurd eten. Bekend frituur is:
* friet
* kroket
* bitterballen
* frikadel
* frikandel
* bere(n)hap
* oliebol
* donuts
* loempia
* vleesfondue