Zijn kloon TerroRobbie krijgt voorlopig dan de knopjes tot BSB weer terug is.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:26 schreef Suijk het volgende:
Kun je eigenlijk topics sluiten als mod als je geband bent? Zou wel handig zijn voor BSB.
Doe ik straks welquote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:24 schreef Anne het volgende:
IK!!!
Gisteren.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:49 schreef Thieske het volgende:
[..]
Zou jij vandaag geen mails de deur uit gaan doen?
Vandaag duurt nog een aantal uur.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:49 schreef Thieske het volgende:
[..]
Zou jij vandaag geen mails de deur uit gaan doen?
Beste optie!quote:Op maandag 5 januari 2009 19:49 schreef koningdavid het volgende:
Ik gok nog altijd op de 'dark horse' Prosac.
Ray, ik hoef geen maltje oke?quote:
Zou een goede keus zijn.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:49 schreef koningdavid het volgende:
Ik gok nog altijd op de 'dark horse' Prosac.
Maak me gek..quote:
Zolang jij niet weet wie de huidige moderators zijn mag jij geen blauwe kleur. Ray had alles al klaar om je moderator te maken, maar die opmerking van vanmiddag...quote:Op maandag 5 januari 2009 19:55 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ray, ik hoef geen maltje oke?
Maak me maar gewoon gelijk blauw dan weet de rest ook meteen dat ze het niet zijn geworden.
VAMOS Adothehague
Ik weet wel wie de mods zijn hoor.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:57 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zolang jij niet weet wie de huidige moderators zijn mag jij geen blauwe kleur. Ray had alles al klaar om je moderator te maken, maar die opmerking van vanmiddag...
Omdat je hier nooit bent.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:59 schreef Adothehague het volgende:
Ik ben een voorbeeldige user die nooit in conclaaf is geweest met de VBL mods.
quote:
Vermonsake (is dat een drank?) is al ongeveer sinds april niet meer mod, maar maakt niet uit. Je vergeet trouwens Vaduz en Blawh.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:59 schreef Adothehague het volgende:
Ik weet wel wie de mods zijn hoor.
ALleen Vermonsake is recentelijk van VBL afgehaald door de FA's.
Dat kon ik toch niet weten?
Volgens mij was er iets met msn.quote:Ik ben een voorbeeldige user die nooit in conclaaf is geweest met de VBL mods.
Ik ken ze ook uit mijn hooft, zecht dat iets over mij?quote:Dat jij ze allemaal uit je hooft kent zecht meer over dat jij vaak de stoute jongen van VBL ben en met ze te maken had.
Stik ik was te laat! Chickquote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:59 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dat jij ze allemaal uit je hooft kent zecht meer over dat jij vaak de stoute jongen van VBL ben en met ze te maken had.
Zeg het maar!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:02 schreef Messenga het volgende:
Zal ik het dan maar gewoon zeggen, sjimz?
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:02 schreef Adothehague het volgende:
A). Ik wordt moderator en moet hier orde houde, mede door mijn objectiefiteit
jij bent al onwaarschijnlijk lang geen mod voor jouw doenquote:
quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:02 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vermonsake (is dat een drank?) is al ongeveer sinds april niet meer mod, maar maakt niet uit. Je vergeet trouwens Vaduz en Blawh.
[..]
Volgens mij was er iets met msn.
[..]
Ik ken ze ook uit mijn hooft, zecht dat iets over mij?.
Nee ray, het zijn jouw collegas dus ik vind het niet meer dan normaal dat jij ze kent.quote:Ik ken ze ook uit mijn hooft, zecht dat iets over mij?.
Klopt, en dat was behoorlijk kinderachtig van mij en dat zal nooit meer gebeuren, iedereen maakt weleens foutenquote:Volgens mij was er iets met msn.
Waarom heet jij geen vernomsake meer?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:05 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
Waarom heet jij geen paultjuhhh meer?
Waarom heet jij geen Vermonsake meerquote:Op maandag 5 januari 2009 20:05 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
Hij gaat zich vanaf 1 Januari gedragen op FOK!, dat was zijn voornemenquote:Op maandag 5 januari 2009 20:05 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:05 schreef Houniet het volgende:
[..]
Waarom heet jij geen Vermonsake meer![]()
![]()
?
Waarom imiteer jij mij?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:05 schreef Houniet het volgende:
[..]
![]()
?
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
Waarom heet jij geen vernomsake meer?.
[..]
![]()
?
Klopt over die bans, maar die heb ik verkregen in UVT aangezien ik een gokker was.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:03 schreef denthemen het volgende:
[..]
![]()
Venom is al een hele tijd weg, uit zichzelf. En in je brief vertelde je nog dat je al vaak een ban hebt gekregen
[..]
![]()
?
Inside jokes ftw.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
Waarom heet jij geen vernomsake meer?.
Ondanks mijn haat tegen Ajax zal ik de posters hier met respect behandelen.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:04 schreef koningdavid het volgende:
[..]
![]()
Ik lach hier niet om alleen vanwege de taalfouten maar ook om het feit dat jij zo anti-Ajax bent als de pest. Wat nou "objectiefiteit"?
Ik vind wel dat je schattig bent gewordenquote:Op maandag 5 januari 2009 20:08 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ondanks mijn haat tegen Ajax zal ik de posters hier met respect behandelen.
Op je werk timmer je toch ook geen ajacieden in elkaar omdat je die club haat
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:05 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hij gaat zich vanaf 1 Januari gedragen op FOK!, dat was zijn voornemen
Ja maar... pff hehe, ja maar... pff ik hou het niet meer:WHAHAHAHAHAHAHAHA DIT KUN JE NIET MENEN?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:06 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Klopt over die bans, maar die heb ik verkregen in UVT aangezien ik een gokker was.
Sinds ik niet meer wedt heb ik ook geen bans meer.
Je kan het ook zo bekijken:
Adothehague heeft al zoveel bans gehad, die heeft inmiddels perfect geleerdt wat er wel en niet getollereert wordt in fok.
Nee, dat doet Crane alquote:
Je bent wel een goede hulp-moderatorquote:Op maandag 5 januari 2009 20:06 schreef Adothehague het volgende:
Zeg dat nou niet , je weet dat hij nu hulbmodereter wild wortenquote:Op maandag 5 januari 2009 20:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
Je bent wel een goede hulp-moderator.
Je hept zech verkeert geschrijft.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:12 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet , je weet dat hij nu hulbmodereter wild worten
Als Rob, Boris of KZ moderator worden dan wordt ik hulpmod.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:12 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet , je weet dat hij nu hulbmodereter wild worten
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:13 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Als Rob, Boris of KZ moderator worden dan wordt ik hulpmod.
Het is net als Ronald Koeman, die neemt tony bruin slot ook over mee naartoe.
Rob en ik hebben dezelfde verstandhouding.
En de eerste divisie dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:16 schreef Adothehague het volgende:
Ik vind overigens wel dat iemand als IK de kans moet krijgen zich te ontploooien als mod in VBL.
Waarom altijd die Ajaxieden als moderators hier?
Dat is ten eerste niet goed voor de fans van andere clubs.
Naar mijn mening moet de modsamenstelling er zo uitzien:
1 moderator van een topclub
1 moderator van een middemotot
1 moderator van een degradatiekandidaat.
Dit maakt vbl veel aantrekkelijker.
Rob maakt meer spelfouten.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:13 schreef Adothehague het volgende:
Zo is het!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:16 schreef Adothehague het volgende:
Ik vind overigens wel dat iemand als IK de kans moet krijgen zich te ontploooien als mod in VBL.
Waarom altijd die Ajaxieden als moderators hier?
Dat is ten eerste niet goed voor de fans van andere clubs.
Naar mijn mening moet de modsamenstelling er zo uitzien:
1 moderator van een topclub
1 moderator van een middemotot
1 moderator van een degradatiekandidaat.
Dit maakt vbl veel aantrekkelijker.
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:18 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zo is het!
We hebben Blawh al, die is van Heracles, dus de degradatiekandidaat hebben we al, helaas Ado..
Heracles is dit seizoen uitgegroeit tot een stabiele middemotor.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:18 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zo is het!
We hebben Blawh al, die is van Heracles, dus de degradatiekandidaat hebben we al, helaas Ado..
Rob valt al maanden afquote:Op maandag 5 januari 2009 20:18 schreef Adothehague het volgende:
Jupiler League hoort geen moderators hier te hebben.
Daar is het animo hier nou eenmaal te klein voor.
ROB je valt dus af.
Nee hoor, ze wonnen maar met 3-1 van Feyenoordquote:Op maandag 5 januari 2009 20:19 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Heracles is dit seizoen uitgegroeit tot een stabiele middemotor.
Dus de middemotor hebben we ook al nu de degradatiekandidaat nog * HINT *
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:13 schreef Adothehague het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:24 schreef Adothehague het volgende:
Eigenlijk moet Ray schoon schip in VBL maken en alle moderators er per direct uitgooien.
Ik heb respect voor hun functioneren en dat ze zoveel vrije tijd in VBL hebben gestoken, maar je kan als je een goede samenwerking heb beter uit elkaar vaan voordat er irritaties ontstaan dan dat je straks moet horen: "VBL crew wegens irritaties uit elkaar".
En het is ook weleens goed om op een schone lij te beginnen met 3 nieuwe moderators die er fris ingaan.Ik merk dat de scherpte er af is bij het huidige trio.
Alsof Gordom_Shumway en ik al zo lang mod zijnquote:Op maandag 5 januari 2009 20:24 schreef Adothehague het volgende:
Eigenlijk moet Ray schoon schip in VBL maken en alle moderators er per direct uitgooien.
Ik heb respect voor hun functioneren en dat ze zoveel vrije tijd in VBL hebben gestoken, maar je kan als je een goede samenwerking heb beter uit elkaar vaan voordat er irritaties ontstaan dan dat je straks moet horen: "VBL crew wegens irritaties uit elkaar".
En het is ook weleens goed om op een schone lij te beginnen met 3 nieuwe moderators die er fris ingaan.Ik merk dat de scherpte er af is bij het huidige trio.
NOH! Welke grap ging het om?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[Forum] Banmeldtopic. Check hier of u nog postrechten hebt.
Daar is het eerste teken op een zwak team.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Alsof Gordom_Shumway en ik al zo lang mod zijn
Bwhahaha krijg nu een kut manquote:Op maandag 5 januari 2009 20:24 schreef Adothehague het volgende:
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Daar is het eerste teken op een zwak team.
Nee, het is niet leuk geweest.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:27 schreef Grulez het volgende:
Je was ff leuk ado, maar nu word je vermoeiend.
Ja hij was iets te langquote:Op maandag 5 januari 2009 20:30 schreef Messenga het volgende:
Goddomme, sjimz, als ik straks die rechten weer heb verander ik het terug.
Daar gaat het niet om.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Alsof Gordom_Shumway en ik al zo lang mod zijn
Dat is zeker boeiend.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:18 schreef RayMania het volgende:
Al zijn er vier Ajacieden, lekker boeiend.
Alex Ferguson zit al jaren bij United, een lastige club..quote:Op maandag 5 januari 2009 20:31 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.
Het frapante is dat bijvoorbeeld bij FC Utrecht dezelfde situatie zich voordeed.
Nasimento was een stoker, arnold arts was te lui en sjon van loen een chagerijn.
Dit leidde volgens WVH tot irritaties en toen vertrok het trio, maar het leuke was 2 maanden later vertrok WVH (DIE ER HET KORSTRE ZAT JIM) zelf ook omdat hij en de directie vonden dat er schoon schip gemaakt moest worden.
In VBL is nu een beetje dezelfde situatie, Vaduz in de rol van nascimento, Sjims in die van Arts, Gorden_shumway in die van loen, en RAY in de rol van WVH (DE OPPERBAAS).
Dus ik zal zeggen: Danny ( Wim van Soomeren ) veeg het hele zooitje aan
[ afbeelding ]
Meen je dit nu allemaal serieus of wat?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:31 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.
Het frapante is dat bijvoorbeeld bij FC Utrecht dezelfde situatie zich voordeed.
Nasimento was een stoker, arnold arts was te lui en sjon van loen een chagerijn.
Dit leidde volgens WVH tot irritaties en toen vertrok het trio, maar het leuke was 2 maanden later vertrok WVH (DIE ER HET KORSTRE ZAT JIM) zelf ook omdat hij en de directie vonden dat er schoon schip gemaakt moest worden.
In VBL is nu een beetje dezelfde situatie, Vaduz in de rol van nascimento, Sjims in die van Arts, Gorden_shumway in die van loen, en RAY in de rol van WVH (DE OPPERBAAS).
[ afbeelding ]
Klopt, maar daar is ondertussen wel de technische staf al gewisseld.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
Alex Ferguson zit al jaren bij United, een lastige club..
Mocht ik mod worden ben jij de 1e die zijn spullen kan pakkenquote:
Die er het wattes zat?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:31 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.
[ afbeelding ]
Oei, al reden genoeg om jou te kiezenquote:Op maandag 5 januari 2009 20:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
Mocht ik mod worden ben jij de 1e die zijn spullen kan pakken
Nee hoor, Cantona staat zelfs nog in de spitsquote:Op maandag 5 januari 2009 20:33 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Klopt, maar daar is ondertussen wel de technische staf al gewisseld.
Met deze uitspraak kan je je modschap al vergeten.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
Heet Ado zo? Is niet te hopen dat hij zijn eigen naam ook zo fout neerzet, krijg je dingen als tratpik en zoquote:Op maandag 5 januari 2009 20:34 schreef RayMania het volgende:
Ik ga deze reeks uitprinten en gebruiken als behang. Serieus Patrick.
Dat is gewoon een kwestie van goed plannen.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:35 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Met deze uitspraak kan je je modschap al vergeten.
Van een moderator wordt verlangt objectief en zonder vooroordelen te beginnen
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:35 schreef Adothehague het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:35 schreef denthemen het volgende:
[..]
Heet Ado zo? Is niet te hopen dat hij zijn eigen naam ook zo fout neerzet, krijg je dingen als tratpik en zo
Je vergeet enige vorm van ABN en spelling.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:35 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Als je een grap moet uitleggen is hij niet grappig..quote:Op maandag 5 januari 2009 20:36 schreef RayMania het volgende:
Serieussss Patrick is van Peter R. Da Freeze.
Alsof dat vereist is, het gaat om de chemie tussen de user en moderator, niet over of iemand kan spellen ja of nee, als je een klik voelt kan je de user desnoods met smylies duidelijk maken wat je bedoeld.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:37 schreef Grulez het volgende:
[..]
Je vergeet enige vorm van ABN en spelling.
ABN wil hij al niet omdat de voormalige sponsor is van die jodenclubquote:Op maandag 5 januari 2009 20:37 schreef Grulez het volgende:
[..]
Je vergeet enige vorm van ABN en spelling.
Oeh, hier scoor je duidelijk bonuspunten.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:38 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Alsof dat vereist is, het gaat om de chemie tussen de user en moderator, niet over of iemand kan spellen ja of nee, als je een klik voelt kan je de user desnoods met smylies duidelijk maken wat je bedoeld.
Ray? Dit is een grap neem ik aan? Waarom PM je mij dit?quote:Beste Dennis,
Helaas ben jij niet onze nieuwe moderator. Wij hebben voor een andere user gekozen. Je zult het er waarschijnlijk niet mee eens zijn maar het is adothehague geworden, wij hopen dat je dit kunt accepteren en er verder geen probleem van maakt.
Met sportieve groet,
Raymania en de rest van de VBL crew
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:40 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ray? Dit is een grap neem ik aan? Waarom PM je mij dit?
[..]
[..]
[..]
[..]
Bedankt man, ik ben mans genoeg om je een ban aan te naaien zo gauw je buiten je terrotorium pist objectief te behandelen ookal ben je ajaxied..quote:Op maandag 5 januari 2009 20:42 schreef denthemen het volgende:
Nou ja, mans als ik ben moet in je wel feliciteren Ado. Ben het er inderdaad niet mee eens
Whehehe, JAWEL, JE KEEK! (voor de mensen die het stuk van Najib kennen..)quote:Op maandag 5 januari 2009 20:44 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Bedankt man, ik ben mans genoeg om je een ban aan te naaien zo gauw je buiten je terrotorium pist objectief te behandelen ookal ben je ajaxied..
Helpt Sjimz je nou ook hier al meequote:Op maandag 5 januari 2009 20:45 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Heeft iemand uit dit topic voor mij gemaakt![]()
![]()
Credits gaan naar haar.
Tsss.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:48 schreef Adothehague het volgende:
[..]
HE, geen sisgeluiden hier op het forum he.
quote:
[..]
quote:
De maagband van TRquote:
Heb nooit gezegd dat het vandaag bekend wordt gemaakt. Alleen dat ik zou mailen.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:04 schreef denthemen het volgende:
Maak het eens bekend
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:05 schreef Suijk het volgende:
Doe maar vannacht om 4.30, dan is er niemand om te ontgroenen.
Of ja, alleen tong, maar die is er altijd.
Achter de schermen nam ik het nog voor je op, maar je haalt Koeman erbijquote:Op maandag 5 januari 2009 20:13 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jij wordt 't he, zomaar out of the blue ineens op komen dagenquote:
Neen, geen interesse/tijd.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij wordt 't he, zomaar out of the blue ineens op komen dagen.
Oeloeloeloeloe op PM's openbaar maken staat een ban!!1!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:40 schreef denthemen het volgende:
[..]
NSBquote:Op maandag 5 januari 2009 22:42 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Oeloeloeloeloe op PM's openbaar maken staat een ban!!1!
Ja, het blijft een Jood hč.quote:
Jammerquote:Op maandag 5 januari 2009 22:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ben het niet geworden, verrassend
Jammer, had gehoopt dat jij het dan zou wordenquote:Op maandag 5 januari 2009 22:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Happel is een held.quote:
quote:
Ik heb nog steeds niks gehoord...quote:Op maandag 5 januari 2009 22:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Hahaquote:Op maandag 5 januari 2009 23:06 schreef denthemen het volgende:
Misschien is het Houniet, dat hij een transfer maakt
Welke avatar van mij zie jij eigenlijk?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:06 schreef Messenga het volgende:
[..]
Voor welke club ben jij eigenlijk?
Die waar je met je piemel staat te zwaaien tegen Koemanquote:Op maandag 5 januari 2009 23:09 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Welke avatar van mij zie jij eigenlijk?
Tja, Schoen opeten topic hequote:Op maandag 5 januari 2009 23:11 schreef denthemen het volgende:
[..]
Die waar je met je piemel staat te zwaaien tegen Koeman
Ik hoop dat er een waardige vervanger komtquote:Op maandag 5 januari 2009 23:29 schreef Prosac het volgende:
Schiet niet op met die keuze. Man man man, chaos op het forum zo zonder Vaduz
Waardig hoeft niet, meer blauw is voldoende.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:30 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik hoop dat er een waardige vervanger komt
Wat doet die beer met zn linkerarm?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:09 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Welke avatar van mij zie jij eigenlijk?
Die 'beer'quote:Op maandag 5 januari 2009 23:33 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wat doet die beer met zn linkerarm?
beerquote:Op maandag 5 januari 2009 23:33 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wat doet die beer met zn linkerarm?
Dat 'ie de link van die beer en Gordon Shumway ook niet legtquote:
Ik zal je eerlijk zeggen dat ik dat eigenlijk ook niet wist.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:37 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dat 'ie de link van die beer en Gordon Shumway ook niet legt
Weten mensen überhaupt wel dat ALF in het echt Gordon heet?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:37 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dat 'ie de link van die beer en Gordon Shumway ook niet legt
ALF = Alien Life Form.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:38 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik zal je eerlijk zeggen dat ik dat eigenlijk ook niet wist.
Dragonball Z en Captain Planet iis meer jouw ding?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:38 schreef Messenga het volgende:
Jeuzus man, alsof ik geinteresseerd ben in '80 series.
Dan zeg ik wel dat je het niet bent geworden.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:39 schreef Adothehague het volgende:
Jullie kunnen wel speculeren, maar misschien heeft degene die WEL moderator is geworden zojuist een PM gehad. Speculeren is zinloos, ik heb mijn PM inmiddels binnen, maar omdat op het openbaar maken van de inhoud een ban staat doe ik daar geen mededelingen over.
Ik vond die serie briljant komisch, heb hier nog ergens seizoen 1 liggen. Maar zo opgelet heb ik eigenlijk nooit.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
ALF = Alien Life Form.
Ken je klassiekers.
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan zeg ik wel dat je het niet bent geworden.
Pokemon!quote:Op maandag 5 januari 2009 23:39 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dragonball Z en Captain Planet iis meer jouw ding?
Uffie, haar topic staat in m'n sigquote:Op maandag 5 januari 2009 23:41 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Rubbereneend wie is die chick in je avatar?
ach als VBL mod weet je ook dat je over een tijdje vanzelf mod wordt daarquote:Op maandag 5 januari 2009 23:41 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik wil er nog altijd een topic over openen in MLN. Maar die nieuwe mod he
Verdomme, je zou mod kunnen zijn!quote:Op maandag 5 januari 2009 23:43 schreef Prosac het volgende:
[..]
verdikkie, die noemde ik eerst ook! Ik ben de nieuwe Uri
nou blijkbaar niet, je lekt nog harder dan de dijken rond New Orleansquote:
Soort laatste rusthuisquote:Op maandag 5 januari 2009 23:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach als VBL mod weet je ook dat je over een tijdje vanzelf mod wordt daar
Doe je netjes hoor.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Uffie, haar topic staat in m'n sig
quote:
ze komt af en toe op visite. Dan mag ze even op mijn knie zittenquote:Op maandag 5 januari 2009 23:47 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Doe je netjes hoor.
Waar heb je haar ontmoet, want ik zie dat ze in Amerika woont?
En woon ze nu in Nederland, of jij in Amerika?
Moet ik hier elke minuut posten, of wat?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:53 schreef Adothehague het volgende:
Waar is Robbedoes eigenlijk?
Sinds de pms zijn verstuurd heb ik hem niet meer gezien.
Of is hij weer aan het "werk"
Dat verwacht ik niet, maar ik had wel wat meer reclame (kampagne's) van jouw kant verwacht als je serieus moderator wil worden.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Moet ik hier elke minuut posten, of wat?
Ik (en een heleboel anderen) weten jouw standpunten niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Mijn standpunten zijn duidelijk. Ik heb geen campagne of inlikkerij nodig.
Dat kan je onder de competentie: Van veel markten thuis plaatsenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:17 schreef denthemen het volgende:
Ado had een goeie campagne hier, iedereen belachelijk maken. Eerst zeggen dat de huidige mods geweldig zijn en dan weer zeggen dat ze drama zijn.
of onder kontlikken en dan weer de held zijn. Maar ado , zoals jij doet, is dat serieus? Ben je echt zo raar/kinderachtig/dom etc? Dat jij robbie nu tips gaat geven, heel vbl ziet jou terecht als een clownquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:18 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dat kan je onder de competentie: Van veel markten thuis plaatsen
No shit.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:23 schreef Breach het volgende:
ADO kan niet echt zijn. Alsof een normaal denkend mens campagne als kampagne schrijft.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:22 schreef denthemen het volgende:
[..]
of onder kontlikken en dan weer de held zijn. Maar ado , zoals jij doet, is dat serieus? Ben je echt zo raar/kinderachtig/dom etc? Dat jij robbie nu tips gaat geven, heel vbl ziet jou terecht als een clown
Dat jij het op deze manier ziet zegt meer over jou dan over mij dacht ik zo.quote:of onder kontlikken en dan weer de held zijn.
Doe niet zo naief.quote:Maar ado , zoals jij doet, is dat serieus? Ben je echt zo raar/kinderachtig/dom etc? Dat jij robbie nu tips gaat geven, heel vbl ziet jou terecht als een clown
Ja ok, in Helmond dan.quote:
Omdat ik momenteel niet de ambitie heb om moderator te worden.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:26 schreef denthemen het volgende:
Waarom heb je dat dan niet gedaan?
Fail! En je sollicitatie dan? Omg wat ben jij een jokerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:27 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Omdat ik momenteel niet de ambitie heb om moderator te worden.
Fail van jouw kant!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:29 schreef denthemen het volgende:
[..]
Fail! En je sollicitatie dan? Omg wat ben jij een joker
Zo zit het leven wel in elkaar ja.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:32 schreef denthemen het volgende:
Jammer dat ie te lang is als onderschrift! En morgen? Dan ga je een wereldreis maken en dan kom je woensdag terug omdat je toch piraat wilt worden?
je bent iig mijn fok held! Vandaag dan, misschien morgen iemand andersquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:33 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Zo zit het leven wel in elkaar ja.
Leef van dag tot dag.
ssssssstquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:37 schreef denthemen het volgende:
Jij bent het toch geworden Toma?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zie jij al witte rook robbie?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Kut zeg, moet de Paus gekozen worden ofzoKom op het is maar moderator op een forumpje...
Zecht...quote:Op maandag 5 januari 2009 19:59 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dat jij ze allemaal uit je hooft kent zecht meer over dat jij vaak de stoute jongen van VBL ben en met ze te maken had.
En als de Paus gekozen wordt verwacht je wel zo'n reeks?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Kut zeg, moet de Paus gekozen worden ofzoKom op het is maar moderator op een forumpje...
Net koffiepauze gehad.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:16 schreef Prosac het volgende:
[..]
Nou vooruit, pak er dan nog maar een.
Je hebt daarna wel even een half uurtje pauze genomen om bij te komen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:25 schreef pfaf het volgende:
Gisteren heb ik een keer Wiener Melange gehaald. Omdat het kan.
Ben je jarig?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:27 schreef RayMania het volgende:
Ik heb net vier taarten getrakteerd. Omdat het kan.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb net FIFA gespeeld. Omdat het kan.
Nee.quote:
We wachten tot hij/zij online is. Wat ga jij zaterdag doen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:31 schreef toma het volgende:
[..]
schiet dan maar eens op met die nieuwe mod.
Sorry, vanavond ga ik daar weer mee verder. Nu ben ik keihard aan het werk.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:31 schreef toma het volgende:
[..]
schiet dan maar eens op met die nieuwe mod.
ik merk het.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
Sorry, vanavond ga ik daar weer mee verder. Nu ben ik keihard aan het werk.
Vast.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
Sorry, vanavond ga ik daar weer mee verder. Nu ben ik keihard aan het werk.
Goed idee!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zullen we samen gaan modden, pfap?
12:00 lunchpauze, dus ik besteed mijn tijd nu nuttig.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:33 schreef pfaf het volgende:
[..]
Vast.
Ik wil het desnoods wel even regelen.
Ik heb al mijn sites nu weer gehad. Ben bij voor het nieuws. Marktplaats afgespeurd en heb mijn tax patiƫnce ook gehad. Tijd om nog even wat te doen voor de lunch begint.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:27 schreef toma het volgende:
[..]
Je hebt daarna wel even een half uurtje pauze genomen om bij te komen?
Die gebruik ik alleen nog maar voor onzin en bagger, ik weet niet of ‘ze’ daar aan willen beginnen...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zjroentje kan toch?
Zal ik 'm geven?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:35 schreef pfaf het volgende:
[..]
Oh nee, daar ben ik het wachtwoord van kwijt...
op nieuwjaarsdag van 05.00 tot 11.00 ben jij aan de beurt.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:40 schreef Prosac het volgende:
ja! De gast-mod. Elke dag een ander. Via een loting te bepalen.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:41 schreef toma het volgende:
[..]
op nieuwjaarsdag van 05.00 tot 11.00 ben jij aan de beurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |