Daar is het eerste teken op een zwak team.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Alsof Gordom_Shumway en ik al zo lang mod zijn
Bwhahaha krijg nu een kut manquote:Op maandag 5 januari 2009 20:24 schreef Adothehague het volgende:
Eigenlijk moet Ray schoon schip in VBL maken en alle moderators er per direct uitgooien.
Ik heb respect voor hun functioneren en dat ze zoveel vrije tijd in VBL hebben gestoken, maar je kan als je een goede samenwerking heb beter uit elkaar vaan voordat er irritaties ontstaan dan dat je straks moet horen: "VBL crew wegens irritaties uit elkaar".
En het is ook weleens goed om op een schone lij te beginnen met 3 nieuwe moderators die er fris ingaan.Ik merk dat de scherpte er af is bij het huidige trio.
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Daar is het eerste teken op een zwak team.
Nee, het is niet leuk geweest.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:27 schreef Grulez het volgende:
Je was ff leuk ado, maar nu word je vermoeiend.
Ja hij was iets te langquote:Op maandag 5 januari 2009 20:30 schreef Messenga het volgende:
Goddomme, sjimz, als ik straks die rechten weer heb verander ik het terug.
Daar gaat het niet om.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Alsof Gordom_Shumway en ik al zo lang mod zijn
Dat is zeker boeiend.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:18 schreef RayMania het volgende:
Al zijn er vier Ajacieden, lekker boeiend.
Alex Ferguson zit al jaren bij United, een lastige club..quote:Op maandag 5 januari 2009 20:31 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.
Het frapante is dat bijvoorbeeld bij FC Utrecht dezelfde situatie zich voordeed.
Nasimento was een stoker, arnold arts was te lui en sjon van loen een chagerijn.
Dit leidde volgens WVH tot irritaties en toen vertrok het trio, maar het leuke was 2 maanden later vertrok WVH (DIE ER HET KORSTRE ZAT JIM) zelf ook omdat hij en de directie vonden dat er schoon schip gemaakt moest worden.
In VBL is nu een beetje dezelfde situatie, Vaduz in de rol van nascimento, Sjims in die van Arts, Gorden_shumway in die van loen, en RAY in de rol van WVH (DE OPPERBAAS).
Dus ik zal zeggen: Danny ( Wim van Soomeren ) veeg het hele zooitje aan
[ afbeelding ]
Meen je dit nu allemaal serieus of wat?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:31 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.
Het frapante is dat bijvoorbeeld bij FC Utrecht dezelfde situatie zich voordeed.
Nasimento was een stoker, arnold arts was te lui en sjon van loen een chagerijn.
Dit leidde volgens WVH tot irritaties en toen vertrok het trio, maar het leuke was 2 maanden later vertrok WVH (DIE ER HET KORSTRE ZAT JIM) zelf ook omdat hij en de directie vonden dat er schoon schip gemaakt moest worden.
In VBL is nu een beetje dezelfde situatie, Vaduz in de rol van nascimento, Sjims in die van Arts, Gorden_shumway in die van loen, en RAY in de rol van WVH (DE OPPERBAAS).
[ afbeelding ]
Klopt, maar daar is ondertussen wel de technische staf al gewisseld.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
Alex Ferguson zit al jaren bij United, een lastige club..
Mocht ik mod worden ben jij de 1e die zijn spullen kan pakkenquote:
Die er het wattes zat?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:31 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.
[ afbeelding ]
Oei, al reden genoeg om jou te kiezenquote:Op maandag 5 januari 2009 20:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
Mocht ik mod worden ben jij de 1e die zijn spullen kan pakken
Nee hoor, Cantona staat zelfs nog in de spitsquote:Op maandag 5 januari 2009 20:33 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Klopt, maar daar is ondertussen wel de technische staf al gewisseld.
Met deze uitspraak kan je je modschap al vergeten.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
Heet Ado zo? Is niet te hopen dat hij zijn eigen naam ook zo fout neerzet, krijg je dingen als tratpik en zoquote:Op maandag 5 januari 2009 20:34 schreef RayMania het volgende:
Ik ga deze reeks uitprinten en gebruiken als behang. Serieus Patrick.
Dat is gewoon een kwestie van goed plannen.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:35 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Met deze uitspraak kan je je modschap al vergeten.
Van een moderator wordt verlangt objectief en zonder vooroordelen te beginnen
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:35 schreef Adothehague het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:35 schreef denthemen het volgende:
[..]
Heet Ado zo? Is niet te hopen dat hij zijn eigen naam ook zo fout neerzet, krijg je dingen als tratpik en zo
Je vergeet enige vorm van ABN en spelling.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:35 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Als je een grap moet uitleggen is hij niet grappig..quote:Op maandag 5 januari 2009 20:36 schreef RayMania het volgende:
Serieussss Patrick is van Peter R. Da Freeze.
Alsof dat vereist is, het gaat om de chemie tussen de user en moderator, niet over of iemand kan spellen ja of nee, als je een klik voelt kan je de user desnoods met smylies duidelijk maken wat je bedoeld.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:37 schreef Grulez het volgende:
[..]
Je vergeet enige vorm van ABN en spelling.
ABN wil hij al niet omdat de voormalige sponsor is van die jodenclubquote:Op maandag 5 januari 2009 20:37 schreef Grulez het volgende:
[..]
Je vergeet enige vorm van ABN en spelling.
Oeh, hier scoor je duidelijk bonuspunten.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:38 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Alsof dat vereist is, het gaat om de chemie tussen de user en moderator, niet over of iemand kan spellen ja of nee, als je een klik voelt kan je de user desnoods met smylies duidelijk maken wat je bedoeld.
Ray? Dit is een grap neem ik aan? Waarom PM je mij dit?quote:Beste Dennis,
Helaas ben jij niet onze nieuwe moderator. Wij hebben voor een andere user gekozen. Je zult het er waarschijnlijk niet mee eens zijn maar het is adothehague geworden, wij hopen dat je dit kunt accepteren en er verder geen probleem van maakt.
Met sportieve groet,
Raymania en de rest van de VBL crew
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:40 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ray? Dit is een grap neem ik aan? Waarom PM je mij dit?
[..]
[..]
[..]
[..]
Bedankt man, ik ben mans genoeg om je een ban aan te naaien zo gauw je buiten je terrotorium pist objectief te behandelen ookal ben je ajaxied..quote:Op maandag 5 januari 2009 20:42 schreef denthemen het volgende:
Nou ja, mans als ik ben moet in je wel feliciteren Ado. Ben het er inderdaad niet mee eens
Whehehe, JAWEL, JE KEEK! (voor de mensen die het stuk van Najib kennen..)quote:Op maandag 5 januari 2009 20:44 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Bedankt man, ik ben mans genoeg om je een ban aan te naaien zo gauw je buiten je terrotorium pist objectief te behandelen ookal ben je ajaxied..
Helpt Sjimz je nou ook hier al meequote:Op maandag 5 januari 2009 20:45 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Heeft iemand uit dit topic voor mij gemaakt![]()
![]()
Credits gaan naar haar.
Tsss.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |