Zijn kloon TerroRobbie krijgt voorlopig dan de knopjes tot BSB weer terug is.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:26 schreef Suijk het volgende:
Kun je eigenlijk topics sluiten als mod als je geband bent? Zou wel handig zijn voor BSB.
Doe ik straks welquote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:24 schreef Anne het volgende:
IK!!!
Gisteren.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:49 schreef Thieske het volgende:
[..]
Zou jij vandaag geen mails de deur uit gaan doen?
Vandaag duurt nog een aantal uur.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:49 schreef Thieske het volgende:
[..]
Zou jij vandaag geen mails de deur uit gaan doen?
Beste optie!quote:Op maandag 5 januari 2009 19:49 schreef koningdavid het volgende:
Ik gok nog altijd op de 'dark horse' Prosac.
Ray, ik hoef geen maltje oke?quote:
Zou een goede keus zijn.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:49 schreef koningdavid het volgende:
Ik gok nog altijd op de 'dark horse' Prosac.
Maak me gek..quote:
Zolang jij niet weet wie de huidige moderators zijn mag jij geen blauwe kleur. Ray had alles al klaar om je moderator te maken, maar die opmerking van vanmiddag...quote:Op maandag 5 januari 2009 19:55 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ray, ik hoef geen maltje oke?
Maak me maar gewoon gelijk blauw dan weet de rest ook meteen dat ze het niet zijn geworden.
VAMOS Adothehague
Ik weet wel wie de mods zijn hoor.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:57 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zolang jij niet weet wie de huidige moderators zijn mag jij geen blauwe kleur. Ray had alles al klaar om je moderator te maken, maar die opmerking van vanmiddag...
Omdat je hier nooit bent.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:59 schreef Adothehague het volgende:
Ik ben een voorbeeldige user die nooit in conclaaf is geweest met de VBL mods.
quote:
Vermonsake (is dat een drank?) is al ongeveer sinds april niet meer mod, maar maakt niet uit. Je vergeet trouwens Vaduz en Blawh.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:59 schreef Adothehague het volgende:
Ik weet wel wie de mods zijn hoor.
ALleen Vermonsake is recentelijk van VBL afgehaald door de FA's.
Dat kon ik toch niet weten?
Volgens mij was er iets met msn.quote:Ik ben een voorbeeldige user die nooit in conclaaf is geweest met de VBL mods.
Ik ken ze ook uit mijn hooft, zecht dat iets over mij?quote:Dat jij ze allemaal uit je hooft kent zecht meer over dat jij vaak de stoute jongen van VBL ben en met ze te maken had.
Stik ik was te laat! Chickquote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:59 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik weet wel wie de mods zijn hoor.
ALleen Vermonsake is recentelijk van VBL afgehaald door de FA's.
Dat kon ik toch niet weten?
Ik ben een voorbeeldige user die nooit in conclaaf is geweest met de VBL mods.
Dat jij ze allemaal uit je hooft kent zecht meer over dat jij vaak de stoute jongen van VBL ben en met ze te maken had.
Zeg het maar!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:02 schreef Messenga het volgende:
Zal ik het dan maar gewoon zeggen, sjimz?
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:02 schreef Adothehague het volgende:
A). Ik wordt moderator en moet hier orde houde, mede door mijn objectiefiteit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |