Nee, we moeten ons testritje ook nog plannen he?quote:
Jaquote:Op maandag 5 januari 2009 19:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, we moeten ons testritje ook nog plannen he?
Dat was bij mij nooit een probleemquote:Op maandag 5 januari 2009 19:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
kunnen wij heul geen sex hebben, omdat we single zijn
Geeft nietquote:Op maandag 5 januari 2009 19:44 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Oh sorry, my bad. RZ heeft in zijn eentje de titel gegrepen
wel over willen praten maar ook weer weggaan hequote:Op maandag 5 januari 2009 19:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
omdat je t nog niet in praktijk hebt uitgevoerd kan je er best over praten hoor
en je eigen handjes gebruiken behoort ook bij SEXuele activiteiten
ben nu echt ff weg....
Bij de meeste van ons ook niet hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 19:45 schreef webspider het volgende:
[..]
Dat was bij mij nooit een probleem.
Ze komt zo weer terug hoor.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wel over willen praten maar ook weer weggaan he
Ik moet ff kijken, komende weekjes nog ff druk, maar daarna neem ik wat dagen vrij, misschien dat we dan van hotel naar hotel kunnen rijdenquote:Op maandag 5 januari 2009 19:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja![]()
Stel even een datumpje voor
Ik ben elke woensdag en donderdag (vanaf volgende week) vrij.
Ja, je kan doen waar je zin in hebt. Geen gezeik aan je kop.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
Zijn er ook voordelen aan single zijn?
Als ik terugkom uit Brazilie ben ik de Gezalfde. Met hopelijk foto's als bewijsquote:Op maandag 5 januari 2009 19:44 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Wanneer word ie heilig verklaard door jullie?
ik heb eerlijk gezegd niet zo'n zin om terug te gaan naar SEXquote:Op maandag 5 januari 2009 19:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Maar daar is tally modje en die is naast mij en jij af en toe de enige die erin lullen dus dat is geen punt denk ik.
zo, heb je een uurtje?!quote:Op maandag 5 januari 2009 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
Jemie, dat zou leuk zijnquote:Op maandag 5 januari 2009 19:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik moet ff kijken, komende weekjes nog ff druk, maar daarna neem ik wat dagen vrij, misschien dat we dan van hotel naar hotel kunnen rijden
Tuurlijk!quote:Op maandag 5 januari 2009 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
de hoofdpunten op een rij:quote:Op maandag 5 januari 2009 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
Dan blijven we lekker hierquote:Op maandag 5 januari 2009 19:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik heb eerlijk gezegd niet zo'n zin om terug te gaan naar SEX
Je kan als dame (of als homoseksuele man) de singles in dit topic daten zonder vreemd te gaan?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
quote:
Mits goede scharrel sex op afspraak.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
de hoofdpunten op een rij:
+ Geen gezeur
+ Geen Jaloezie
+ Doen wat je wilt
+ Geen verplichtingen
Vertel want dat is ontopic dus dan mag het toch.quote:
Zo stiekem is het niet hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 19:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Stiekem afspraakjes maken met Ado enzo![]()
Alleen maar.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
Nu breng je ons op een idee...quote:Op maandag 5 januari 2009 19:53 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je kan als dame (of als homoseksuele man) de singles in dit topic daten zonder vreemd te gaan?
ok maar niet iedereen vindt een sex vriend(in) handigquote:Op maandag 5 januari 2009 19:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mits goede scharrel sex op afspraak.
een paar weken, even kijken hoe het op het werk loopt.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jemie, dat zou leuk zijn
Moet kunnen, zo één keer in de drie jaar hè...![]()
"komende weekjes" ; hoeveel is dat bij jou?
het wordt alleen wel wat minder stiekum zoquote:Op maandag 5 januari 2009 19:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Dat hoeft toch niet stiekum.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Tja, dat is een geneuk zonder einde daar.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als ik terugkom uit Brazilie ben ik de Gezalfde. Met hopelijk foto's als bewijs
Hmm vooruit. Ik zal op je wachtenquote:Op maandag 5 januari 2009 19:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
een paar weken, even kijken hoe het op het werk loopt.
heb je zoveel haast ineens?Nu kunnen we nog lekker fantaseren en spannende fotootjes etc maken
[..]
het wordt alleen wel wat minder stiekum zo
Als er goede afspraken zijn en die ook nagekomen worden wat is er dan niet handig aan als je geen relatie hebt?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok maar niet iedereen vindt een sex vriend(in) handig
Het is de moeite waard vind ikquote:Op maandag 5 januari 2009 19:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok maar niet iedereen vindt een sex vriend(in) handig
daar hebben we paar topics terug ook over gehadquote:Op maandag 5 januari 2009 19:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als er goede afspraken zijn en die ook nagekomen worden wat is er dan niet handig aan als je geen relatie hebt?
Carnaval in Rio. Het kan niet beterquote:Op maandag 5 januari 2009 19:55 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Tja, dat is een geneuk zonder einde daar.
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:57 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga even in mijn eentje een appelbol opeten![]()
da's weer jammerquote:Op maandag 5 januari 2009 19:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm vooruit. Ik zal op je wachten![]()
Hahaha. Fotootjes maken wordt nu een beetje lastig hoor!
Ach... JB had alles al door
Zoek je nog een wingman?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Carnaval in Rio. Het kan niet beter
Uh.. wie nietquote:
Klopt, ik weet hoe fout het kan gaan inderdaadquote:Op maandag 5 januari 2009 19:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
daar hebben we paar topics terug ook over gehad
Ehm, jaquote:Op maandag 5 januari 2009 19:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm vooruit. Ik zal op je wachten![]()
Hahaha. Fotootjes maken wordt nu een beetje lastig hoor!
Ach... JB had alles al door
denk dat voor mij meer princiepe isquote:Op maandag 5 januari 2009 19:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Klopt, ik weet hoe fout het kan gaan inderdaad
Maar zoals Auto zegt, het kan ook heel goed gaan
Als je nou een paar maanden eerder was dan was het denk ik nog wel te behappen qua ticketprijs en beschikbaarheid en lang genoeg vrij nemen, ik ga een maand namelijkquote:
Ja sorry daar had ik niet aan gedachtquote:Op maandag 5 januari 2009 20:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
denk dat voor mij meer princiepe is
en denk wel bij meer zo is.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja sorry daar had ik niet aan gedacht
Nou , vakantiedagen genoegquote:Op maandag 5 januari 2009 20:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als je nou een paar maanden eerder was dan was het denk ik nog wel te behappen qua ticketprijs en beschikbaarheid en lang genoeg vrij nemen, ik ga een maand namelijk
Gaat dat nog zo zijn gangetje ja ?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:06 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nou , vakantiedagen genoegMaar ik houd me nu hier thuis even bezig met een leuk vrouwtje.
![]()
Brazilie staat al erg lang op m,n verlanglijstje als vrijgezel zijnde
Doe Carnaval in Rio, zorg dat je vrijgezel bent, neem je EIGEN condooms mee, zorg voor een vriend die de taal kan. En de rest is have funquote:Op maandag 5 januari 2009 20:06 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nou , vakantiedagen genoegMaar ik houd me nu hier thuis even bezig met een leuk vrouwtje.
![]()
Brazilie staat al erg lang op m,n verlanglijstje als vrijgezel zijnde
Wat ben je ongeveer kwijt voor een retourtje Rio?
Dus we moeten samen met jou erheen?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Doe Carnaval in Rio, zorg dat je vrijgezel bent, neem je EIGEN condooms mee, zorg voor een vriend die de taal kan. En de rest is have fun
Ik mag niet klagen. Gaat zo leuk z,n gangetje. Leuk ,relaxed contact , goede gesprekken en lekker stoeien met elkaar.quote:
20 minuten moet ook genoeg zijn .quote:
Ik heb al eens mensen meegenomen ja. Was niet carnaval maar oud en nieuw. Ook een groots feest. Oud en nieuw 99/00 was het allergrootst. Waren iets 10 of 12 miljoen mensen ofzo aan het feesten in Rioquote:Op maandag 5 januari 2009 20:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dus we moeten samen met jou erheen?
Gaaf!!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb al eens mensen meegenomen ja. Was niet carnaval maar oud en nieuw. Ook een groots feest. Oud en nieuw 99/00 was het allergrootst. Waren iets 10 of 12 miljoen mensen ofzo aan het feesten in Rio
Tering...quote:Op maandag 5 januari 2009 20:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb al eens mensen meegenomen ja. Was niet carnaval maar oud en nieuw. Ook een groots feest. Oud en nieuw 99/00 was het allergrootst. Waren iets 10 of 12 miljoen mensen ofzo aan het feesten in Rio
en als je met al die singles goede afspraken moet maken kun je beter een dikke databank aanleggen, want dat redt je niet meer uit je hoofd of in een zwart boekjequote:Op maandag 5 januari 2009 20:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tering...
En hoeveel singles zijn daar geweest denkje? (ik probeer het even ontopic te houden hè)
Miljoenen!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tering...
En hoeveel singles zijn daar geweest denkje? (ik probeer het even ontopic te houden hè)
Een beetje concreter alsjeblieft!quote:
Dan kun je toch niet meer kiezenquote:Op maandag 5 januari 2009 20:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tering...
Waarom als je gewoon bij je hotel in de buurt blijft zou dat wel loslopen met verdwalen.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gaaf!!
Al ben ik dan wel bang om te verdwalen
Dan maak je een top 10 en ga je van 10 naar 1 ... hoogtepunt op de laatste avond!quote:
What happens in Vegas Rio stays in Rioquote:
Laat maar zien.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:21 schreef MNR het volgende:
Okay... ik ben geen held met lay-out en dergelijke.. maar ik heb een banner voor de OP gemaakt. Zal ik hem laten zien?
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:21 schreef MNR het volgende:
Okay... ik ben geen held met lay-out en dergelijke.. maar ik heb een banner voor de OP gemaakt. Zal ik hem laten zien?
doe eensquote:Op maandag 5 januari 2009 20:21 schreef MNR het volgende:
Nah, die oude past hier echt niet.quote:
Ojeetje!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:21 schreef PrincePolly het volgende:
Ik zat de hele dag bij de verkeerde R&P (Reviews en Producten)
Voor mij wel. En jij?quote:
Als je het niets vindt, moet je het maar gewoon zeggen. Ik upload m wel ff. Stuur ik je wel een linkje via PM, kee?quote:
Okequote:Op maandag 5 januari 2009 20:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Als je het niets vindt, moet je het maar gewoon zeggen. Ik upload m wel ff. Stuur ik je wel een linkje via PM, kee?
Zal ik met carnaval eens tellen?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Een beetje concreter alsjeblieft!
Maar je bent terug gekomen.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:21 schreef PrincePolly het volgende:
Ik zat de hele dag bij de verkeerde R&P (Reviews en Producten)
Graag!quote:
Graag!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Als je het niets vindt, moet je het maar gewoon zeggen. Ik upload m wel ff. Stuur ik je wel een linkje via PM, kee?
quote:
je had ook gewoon met de slee moeten gaanquote:Op maandag 5 januari 2009 20:25 schreef Tegan het volgende:
Ik heb vanochtend:
1) Anderhalf uur in een bus gezeten die normaal 25 minuten erover doet.
2) Een buschauffeur gehad die niet kon stoppen met praten over de intercom, heel leuk wat hij vertelde verder, maar op gegeven moment moet je gewoon niets zeggen hoor.
3) Vervolgens iemand die flauwviel voor mijn neus in de bus, bijna tegen zo'n paal.
4) En ook nog 45 minuten te laat voor mijn tentamen.
5) Dus ik mocht hem niet maken officieel.
6) Mocht hem uiteindelijk wel maken, maar wel met een uur minder tijd dus.
.
waarom zet je m niet hier neer?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:22 schreef MNR het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:26 schreef S95Sedan het volgende:
Singles!
De plek voor je beslommeringen als single. Alles over je single bestaan zoals: daten, stappen, verliefd zijn, je ex te vervloeken, scharrels, sex, die toch wel heel leuke dame/heer en nog veel meer!
Het hoeft hier niet altijd serieus te zijn, alles heeft een plekje hier. Alles is bespreekbaar
[ afbeelding ]
De Singles:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Sorry wie ik vergeten ben, PM even en ik voeg je toe
De code voor de openingspost.
Openingspost?
Nee er staat nu een reactie, ik had de mail neit bekeken.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Graag!
het was wel een korte fotoboek-sessie trouwens!
Maar hoe ging je tentamen opzich, ondanks de korte tijd?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:25 schreef Tegan het volgende:
Ik heb vanochtend:
2) Een buschauffeur gehad die niet kon stoppen met praten over de intercom, heel leuk wat hij vertelde verder, maar op gegeven moment moet je gewoon niets zeggen hoor.
3) Vervolgens iemand die flauwviel voor mijn neus in de bus, bijna tegen zo'n paal.
.
Ging het tentamen verder wel goed?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:25 schreef Tegan het volgende:
Ik heb vanochtend:
.
Geen fucking icons. Hoe meer incrowd wil je een topic maken? Wil je iedereen soms afschrikken?quote:Op maandag 5 januari 2009 @ 20:26 schreef S95Sedan het volgende:
Singles!
De plek voor je beslommeringen als single. Alles over je single bestaan zoals: daten, stappen, verliefd zijn, je ex te vervloeken, scharrels, sex, die toch wel heel leuke dame/heer en nog veel meer!
Het hoeft hier niet altijd serieus te zijn, alles heeft een plekje hier. Alles is bespreekbaar
[afbeelding]
De Singles:
[afbeelding|link][afbeelding|link][afbeelding|link][afbeelding|link][afbeelding|link][afbeelding|link][afbeelding|link][afbeelding|link][afbeelding|link]
[afbeelding|link][afbeelding|link][afbeelding|link][afbeelding|link][afbeelding|link][afbeelding|link][afbeelding|link][afbeelding|link][afbeelding|link]
[afbeelding|link][afbeelding|link][afbeelding|link][afbeelding|link][afbeelding|link]
Openingspost?
quote:Op maandag 5 januari 2009 @ 20:29 schreef Tegan het volgende:
En ik ben ook nog 7) bijna doorgevroren.
OP. We kunnen ook een wiki maken?
Ik ben nogal gevoelig voor kritiek.. en aangezien dit geen sterke kant van me is. Maar goed, ik zal hem hier neerzetten.. als iemand naar gaat doen, bijt ikquote:Op maandag 5 januari 2009 20:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
waarom zet je m niet hier neer?
En al helemaal geen plaatjes van geoute nonsinglesquote:Op maandag 5 januari 2009 20:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Geen fucking icons. Hoe meer incrowd wil je een topic maken? Wil je iedereen soms afschrikken?
Tegan!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:25 schreef Tegan het volgende:
Ik heb vanochtend:
.
Hij is gaafquote:Op maandag 5 januari 2009 20:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik ben nogal gevoelig voor kritiek.. en aangezien dit geen sterke kant van me is. Maar goed, ik zal hem hier neerzetten.. als iemand naar gaat doen, bijt ik![]()
Maarre.. automatic heeft net al verbeteringen aangegeven. Als er iemand is die handig is met dit soort dingen of gevoel heeft voor lay-out, mag hij zij het van mij overnemen.
Klik
Haal mijn avatar er maar tussen uit, ik wil niet in een OP staan.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:26 schreef S95Sedan het volgende:
Singles!
[ afbeelding ]
De Singles:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Openingspost?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |