20 minuten moet ook genoeg zijn .quote:
Ik heb al eens mensen meegenomen ja. Was niet carnaval maar oud en nieuw. Ook een groots feest. Oud en nieuw 99/00 was het allergrootst. Waren iets 10 of 12 miljoen mensen ofzo aan het feesten in Rioquote:Op maandag 5 januari 2009 20:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dus we moeten samen met jou erheen?
Gaaf!!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb al eens mensen meegenomen ja. Was niet carnaval maar oud en nieuw. Ook een groots feest. Oud en nieuw 99/00 was het allergrootst. Waren iets 10 of 12 miljoen mensen ofzo aan het feesten in Rio
Tering...quote:Op maandag 5 januari 2009 20:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb al eens mensen meegenomen ja. Was niet carnaval maar oud en nieuw. Ook een groots feest. Oud en nieuw 99/00 was het allergrootst. Waren iets 10 of 12 miljoen mensen ofzo aan het feesten in Rio
en als je met al die singles goede afspraken moet maken kun je beter een dikke databank aanleggen, want dat redt je niet meer uit je hoofd of in een zwart boekjequote:Op maandag 5 januari 2009 20:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tering...
En hoeveel singles zijn daar geweest denkje? (ik probeer het even ontopic te houden hè)
Miljoenen!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tering...
En hoeveel singles zijn daar geweest denkje? (ik probeer het even ontopic te houden hè)
Een beetje concreter alsjeblieft!quote:
Dan kun je toch niet meer kiezenquote:Op maandag 5 januari 2009 20:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tering...
Waarom als je gewoon bij je hotel in de buurt blijft zou dat wel loslopen met verdwalen.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gaaf!!
Al ben ik dan wel bang om te verdwalen
Dan maak je een top 10 en ga je van 10 naar 1 ... hoogtepunt op de laatste avond!quote:
What happens in Vegas Rio stays in Rioquote:
Laat maar zien.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:21 schreef MNR het volgende:
Okay... ik ben geen held met lay-out en dergelijke.. maar ik heb een banner voor de OP gemaakt. Zal ik hem laten zien?
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:21 schreef MNR het volgende:
Okay... ik ben geen held met lay-out en dergelijke.. maar ik heb een banner voor de OP gemaakt. Zal ik hem laten zien?
doe eensquote:Op maandag 5 januari 2009 20:21 schreef MNR het volgende:
Nah, die oude past hier echt niet.quote:
Ojeetje!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:21 schreef PrincePolly het volgende:
Ik zat de hele dag bij de verkeerde R&P (Reviews en Producten)
Voor mij wel. En jij?quote:
Als je het niets vindt, moet je het maar gewoon zeggen. Ik upload m wel ff. Stuur ik je wel een linkje via PM, kee?quote:
Okequote:Op maandag 5 januari 2009 20:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Als je het niets vindt, moet je het maar gewoon zeggen. Ik upload m wel ff. Stuur ik je wel een linkje via PM, kee?
Zal ik met carnaval eens tellen?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Een beetje concreter alsjeblieft!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |