ok maar niet iedereen vindt een sex vriend(in) handigquote:Op maandag 5 januari 2009 19:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mits goede scharrel sex op afspraak.
een paar weken, even kijken hoe het op het werk loopt.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jemie, dat zou leuk zijn
Moet kunnen, zo één keer in de drie jaar hè...![]()
"komende weekjes" ; hoeveel is dat bij jou?
het wordt alleen wel wat minder stiekum zoquote:Op maandag 5 januari 2009 19:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Stiekem afspraakjes maken met Ado enzo![]()
Dat hoeft toch niet stiekum.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Stiekem afspraakjes maken met Ado enzo![]()
Tja, dat is een geneuk zonder einde daar.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als ik terugkom uit Brazilie ben ik de Gezalfde. Met hopelijk foto's als bewijs
Hmm vooruit. Ik zal op je wachtenquote:Op maandag 5 januari 2009 19:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
een paar weken, even kijken hoe het op het werk loopt.
heb je zoveel haast ineens?Nu kunnen we nog lekker fantaseren en spannende fotootjes etc maken
[..]
het wordt alleen wel wat minder stiekum zo
Als er goede afspraken zijn en die ook nagekomen worden wat is er dan niet handig aan als je geen relatie hebt?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok maar niet iedereen vindt een sex vriend(in) handig
Het is de moeite waard vind ikquote:Op maandag 5 januari 2009 19:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok maar niet iedereen vindt een sex vriend(in) handig
daar hebben we paar topics terug ook over gehadquote:Op maandag 5 januari 2009 19:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als er goede afspraken zijn en die ook nagekomen worden wat is er dan niet handig aan als je geen relatie hebt?
Carnaval in Rio. Het kan niet beterquote:Op maandag 5 januari 2009 19:55 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Tja, dat is een geneuk zonder einde daar.
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:57 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga even in mijn eentje een appelbol opeten![]()
da's weer jammerquote:Op maandag 5 januari 2009 19:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm vooruit. Ik zal op je wachten![]()
Hahaha. Fotootjes maken wordt nu een beetje lastig hoor!
Ach... JB had alles al door
Zoek je nog een wingman?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Carnaval in Rio. Het kan niet beter
Uh.. wie nietquote:
Klopt, ik weet hoe fout het kan gaan inderdaadquote:Op maandag 5 januari 2009 19:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
daar hebben we paar topics terug ook over gehad
Ehm, jaquote:Op maandag 5 januari 2009 19:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm vooruit. Ik zal op je wachten![]()
Hahaha. Fotootjes maken wordt nu een beetje lastig hoor!
Ach... JB had alles al door
denk dat voor mij meer princiepe isquote:Op maandag 5 januari 2009 19:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Klopt, ik weet hoe fout het kan gaan inderdaad
Maar zoals Auto zegt, het kan ook heel goed gaan
Als je nou een paar maanden eerder was dan was het denk ik nog wel te behappen qua ticketprijs en beschikbaarheid en lang genoeg vrij nemen, ik ga een maand namelijkquote:
Ja sorry daar had ik niet aan gedachtquote:Op maandag 5 januari 2009 20:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
denk dat voor mij meer princiepe is
en denk wel bij meer zo is.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja sorry daar had ik niet aan gedacht
Nou , vakantiedagen genoegquote:Op maandag 5 januari 2009 20:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als je nou een paar maanden eerder was dan was het denk ik nog wel te behappen qua ticketprijs en beschikbaarheid en lang genoeg vrij nemen, ik ga een maand namelijk
Gaat dat nog zo zijn gangetje ja ?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:06 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nou , vakantiedagen genoegMaar ik houd me nu hier thuis even bezig met een leuk vrouwtje.
![]()
Brazilie staat al erg lang op m,n verlanglijstje als vrijgezel zijnde
Doe Carnaval in Rio, zorg dat je vrijgezel bent, neem je EIGEN condooms mee, zorg voor een vriend die de taal kan. En de rest is have funquote:Op maandag 5 januari 2009 20:06 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nou , vakantiedagen genoegMaar ik houd me nu hier thuis even bezig met een leuk vrouwtje.
![]()
Brazilie staat al erg lang op m,n verlanglijstje als vrijgezel zijnde
Wat ben je ongeveer kwijt voor een retourtje Rio?
Dus we moeten samen met jou erheen?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Doe Carnaval in Rio, zorg dat je vrijgezel bent, neem je EIGEN condooms mee, zorg voor een vriend die de taal kan. En de rest is have fun
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |