Nee, we moeten ons testritje ook nog plannen he?quote:
Jaquote:Op maandag 5 januari 2009 19:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, we moeten ons testritje ook nog plannen he?
Dat was bij mij nooit een probleemquote:Op maandag 5 januari 2009 19:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
kunnen wij heul geen sex hebben, omdat we single zijn
Geeft nietquote:Op maandag 5 januari 2009 19:44 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Oh sorry, my bad. RZ heeft in zijn eentje de titel gegrepen
wel over willen praten maar ook weer weggaan hequote:Op maandag 5 januari 2009 19:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
omdat je t nog niet in praktijk hebt uitgevoerd kan je er best over praten hoor
en je eigen handjes gebruiken behoort ook bij SEXuele activiteiten
ben nu echt ff weg....
Bij de meeste van ons ook niet hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 19:45 schreef webspider het volgende:
[..]
Dat was bij mij nooit een probleem.
Ze komt zo weer terug hoor.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wel over willen praten maar ook weer weggaan he
Ik moet ff kijken, komende weekjes nog ff druk, maar daarna neem ik wat dagen vrij, misschien dat we dan van hotel naar hotel kunnen rijdenquote:Op maandag 5 januari 2009 19:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja![]()
Stel even een datumpje voor
Ik ben elke woensdag en donderdag (vanaf volgende week) vrij.
Ja, je kan doen waar je zin in hebt. Geen gezeik aan je kop.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
Zijn er ook voordelen aan single zijn?
Als ik terugkom uit Brazilie ben ik de Gezalfde. Met hopelijk foto's als bewijsquote:Op maandag 5 januari 2009 19:44 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Wanneer word ie heilig verklaard door jullie?
ik heb eerlijk gezegd niet zo'n zin om terug te gaan naar SEXquote:Op maandag 5 januari 2009 19:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Maar daar is tally modje en die is naast mij en jij af en toe de enige die erin lullen dus dat is geen punt denk ik.
zo, heb je een uurtje?!quote:Op maandag 5 januari 2009 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
Jemie, dat zou leuk zijnquote:Op maandag 5 januari 2009 19:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik moet ff kijken, komende weekjes nog ff druk, maar daarna neem ik wat dagen vrij, misschien dat we dan van hotel naar hotel kunnen rijden
Tuurlijk!quote:Op maandag 5 januari 2009 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
de hoofdpunten op een rij:quote:Op maandag 5 januari 2009 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
Dan blijven we lekker hierquote:Op maandag 5 januari 2009 19:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik heb eerlijk gezegd niet zo'n zin om terug te gaan naar SEX
Je kan als dame (of als homoseksuele man) de singles in dit topic daten zonder vreemd te gaan?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
quote:
Mits goede scharrel sex op afspraak.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
de hoofdpunten op een rij:
+ Geen gezeur
+ Geen Jaloezie
+ Doen wat je wilt
+ Geen verplichtingen
Vertel want dat is ontopic dus dan mag het toch.quote:
Zo stiekem is het niet hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 19:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Stiekem afspraakjes maken met Ado enzo![]()
Alleen maar.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
Nu breng je ons op een idee...quote:Op maandag 5 januari 2009 19:53 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je kan als dame (of als homoseksuele man) de singles in dit topic daten zonder vreemd te gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |