dat doet me dan weer aan een scene uit Bridget Jones denkenquote:Op maandag 5 januari 2009 19:06 schreef xFriendx het volgende:
Nog veel mensen trouwens vragen gehad omtrent het (wederom) single zijn tijdens de feestdagen?
Bijvoorbeeld: 'leuk kerstdiner zo heh, zou nog leuker zijn als je een vriend/vriendin had kunnen meebrengen'. Zuks dus.
Hier, niet echt, wel wat over lopen kletsen maar dat was deze keer niet zo erg
Ik wist wel dat de mensen hier heel aardig zijnquote:Op maandag 5 januari 2009 19:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kijk eens aan CG! Wat een prachtige regeling!
Nee eigenlijk niet, vorig jaar wel, toen ik net single was zeg maarquote:Op maandag 5 januari 2009 19:06 schreef xFriendx het volgende:
Nog veel mensen trouwens vragen gehad omtrent het (wederom) single zijn tijdens de feestdagen?
Bijvoorbeeld: 'leuk kerstdiner zo heh, zou nog leuker zijn als je een vriend/vriendin had kunnen meebrengen'. Zuks dus.
Die hilarische scene ken ik ja. Maar zo gaat het soms wel.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
dat doet me dan weer aan een scene uit Bridget Jones denken
Heb er gelukkig nooit last van gehad
Tja je bent single en je wilt wat... dan moet je lief zijn.. (om zo maar OT te blijvenquote:Op maandag 5 januari 2009 19:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik wist wel dat de mensen hier heel aardig zijn
Man, het lijkt hier Israel vs de Palestijnen welquote:Op maandag 5 januari 2009 19:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gezien de dingen die nu in R&P SC gepost worden vraag ik me af of de brug de overkant haalt. Het kliekje beschuldigt ons nu van kliekvorming.
Dat soort gesprekken heb ik nooit met m'n oudersquote:Op maandag 5 januari 2009 19:10 schreef xFriendx het volgende:
En nog iets verder gaande dan, hebben je ouders wel een idee wat voor 'type' bij je zou passen? Dat ze het bijvoorbeeld leuk zouden vinden als je met een beetje extroverte kerel/dame zou aanpappen of liever met een hele bescheiden kerel/dame?
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik wist wel dat de mensen hier heel aardig zijn
Een vriendin van mijn nichtje zei tegen mij:"Wanneer zoek je nou eens een vriendin? Je bent al 32."quote:Op maandag 5 januari 2009 19:06 schreef xFriendx het volgende:
Ja het gaat moeizaam to say the leastquote:Op maandag 5 januari 2009 19:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Man, het lijkt hier Israel vs de Palestijnen wel
Het gaat hier best ontopic vind ik... Maar ja, ik ben dan ook geen modje, dus mijn mening telt nietquote:Op maandag 5 januari 2009 19:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is tot C_c haar eten heeft en dan krijgen we weer een reprimande en ik gok dat ik morgen geen Singles meer kan vinden.
Dat laatste is ook van een film, 20 dresses als ik het goed heb.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Een vriendin van mijn nichtje zei tegen mij:"Wanneer zoek je nou eens een vriendin? Je bent al 32."
Ja, het is geen produkt wat je voor het uitkiezen hebt.
De mooiste uitspraak daarover die ik ken luidt als volgt:
"Ik had een hekel aan bruiloften. Al die ooms en tantes die steeds vroegen:"En nu jij, hè?" Ze zijn er mee gestopt toen ik hen het zelfde begon te vragen op begrafenissen."
27 dressesquote:Op maandag 5 januari 2009 19:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat laatste is ook van een film, 20 dresses als ik het goed heb.
Me ouders hebben nog nooooit suggesties gedaan... maar dat zal wel te maken hebben met het feit dat ik helemaal geen band met ze hebquote:Op maandag 5 januari 2009 19:10 schreef xFriendx het volgende:
En nog iets verder gaande dan, hebben je ouders wel een idee wat voor 'type' bij je zou passen? Dat ze het bijvoorbeeld leuk zouden vinden als je met een beetje extroverte kerel/dame zou aanpappen of liever met een hele bescheiden kerel/dame?
Getrouwd zijn is ook niet alles hoor... De opmerkingen die je dan krijgtquote:Op maandag 5 januari 2009 19:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die hilarische scene ken ik ja. Maar zo gaat het soms wel.
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:06 schreef xFriendx het volgende:
I stand correctedquote:
Daar heb ik ze eigenlijk nog nooit over gehoord. Behalve over het feit dat ze niet heel erg stil moet zijnquote:Op maandag 5 januari 2009 19:10 schreef xFriendx het volgende:
Digitale oorlogsvoering... Machiavelli had ervan gewatertandquote:Op maandag 5 januari 2009 19:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja het gaat moeizaam to say the least
Wat!?!?!?! Zeg je me nou dat Tupac terug isquote:Op maandag 5 januari 2009 19:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Digitale oorlogsvoering... Machiavelli had ervan gewatertand
He's alive... Aliiiiiiivequote:Op maandag 5 januari 2009 19:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat!?!?!?! Zeg je me nou dat Tupac terug is
WB Duimpjequote:Op maandag 5 januari 2009 19:20 schreef Duimelot het volgende:
ik mag geen hallo en doei zeggen dus ben net maar zonder iets te zeggen gegaan en kom nu znder iets te zeggen weer meedoen .....
Meet: leuk als het is als ik de kids niet heb
ouders: moeders bemoeit zich niet met of en wat voor iemand ik mee naar huis zou nemen, ik vraag eerder aan haar of ze nu ooit nog es aan de man kom
Oorlog: houd er nu es over op is geweest nu weer gezellig verder
niets gemist zo? als wel sorry
Eindelijk! Nu gaan we de rest horen van zijn gansta rap gospelquote:
Ja joh, die paar zeikerds moet je gewoon links laten liggen. Houden vanzelf op als er niemand op in gaat.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
WB Duimpje
en ik ben het met je eens... weer gezellig verder... de meeste gaan ook gewoon weer rustig verder (uitzondering hier en daar gelaten)
en jou 'ken' ik nog niet geloof ik?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:22 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja joh, die paar zeikerds moet je gewoon links laten liggen. Houden vanzelf op als er niemand op in gaat.
Op die ban na.. vind ik het niet eens zo'n slecht ideequote:Op maandag 5 januari 2009 19:23 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb zin om een reltopic te openen. Mijn usernotes eens flink op te schroeven en iemand enorm zwart te maken.Permaban, opgelost en slotje.
Leg eerder die magische werking eens uit die jij hierzo hebt op de damesquote:Op maandag 5 januari 2009 19:23 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb zin om een reltopic te openen. Mijn usernotes eens flink op te schroeven en iemand enorm zwart te maken.Permaban, opgelost en slotje.
Kun je niet in KLB er wat over beginnen?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:24 schreef Adolecens het volgende:
Ik ben dus de zeikerd nu en i don't give a crap
eet smakelijk alvast IN JE EENTJE!?!? om ontopic te blijvenquote:Op maandag 5 januari 2009 19:23 schreef Cuegirllie het volgende:
En dan wordt het voor mij eens tijd om fok even links te laten liggen en m'n eten klaar te maken
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:23 schreef Adolecens het volgende:
samen rellen?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:23 schreef Adolecens het volgende:
* tijnbrein handbangedquote:
Weet ik niet, af en toe zeg ik wel eens watquote:Op maandag 5 januari 2009 19:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en jou 'ken' ik nog niet geloof ik?
Wat u niet wilt dat u geschied, doet dat ook een ander niet.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:23 schreef Crazy-M het volgende:
de sfeer is hier zo lekker ver te zoeken btw ....
waarom nu in 1 keer zo anders omdat er een groepje tegen ons loopt te zeuren ?
Zijn er admins die ons iets verteld hebbe ndat we het fout doen?
Het was vandaag ook lastig bij te houdenquote:Op maandag 5 januari 2009 19:26 schreef Feitosa het volgende:
Ik mis echt veel op zo,n dag zeg. Jammer dat ik overdag niet kan FOKken.
ik weet het ik weet hetquote:Op maandag 5 januari 2009 19:24 schreef mrbox het volgende:
[..]
Leg eerder die magische werking eens uit die jij hierzo hebt op de dames
Dan ben je lekker off topic geweestquote:Op maandag 5 januari 2009 19:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat u niet wilt dat u geschied, doet dat ook een ander niet.
* MissMSX mompelt nog iets over een wang toekeren enzo.
'Jullie' doen er even hard aan mee. Hand - boezem enzo.
Nah ja, geen verbroederingsmeet dus? dan ga ik maar, want ik ben niet single
Dat kan toch zo geregeld worden en dan kan je hier gewoon blijvenquote:Op maandag 5 januari 2009 19:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat u niet wilt dat u geschied, doet dat ook een ander niet.
* MissMSX mompelt nog iets over een wang toekeren enzo.
'Jullie' doen er even hard aan mee. Hand - boezem enzo.
Nah ja, geen verbroederingsmeet dus? dan ga ik maar, want ik ben niet single
ATARI TEENAGE RIOTquote:
Bang dat de kennis met mij ten onder gaat?!quote:Op maandag 5 januari 2009 19:24 schreef mrbox het volgende:
[..]
Leg eerder die magische werking eens uit die jij hierzo hebt op de dames
was dan zeker telkens als ik net niet mee lasquote:Op maandag 5 januari 2009 19:26 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Weet ik niet, af en toe zeg ik wel eens wat![]()
Ik ben Robin i.i.g. Aangenaam
Ik ben echt benieuwdquote:
Neen gewoon een goed moment om het te vragen wat ik mij al een tijdje afvraagquote:Op maandag 5 januari 2009 19:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Bang dat de kennis met mij ten onder gaat?!
klikte op fobo ipv quotequote:Op maandag 5 januari 2009 19:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het was vandaag ook lastig bij te houden
Genoeg voor een permban?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dan ben je lekker off topic geweest
quote:
Was je van plan ten onder te gaan dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Bang dat de kennis met mij ten onder gaat?!
Daar heb je wel wat voor nodig hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 19:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Dat kan toch zo geregeld worden en dan kan je hier gewoon blijven
Ik ken eigenlijk alleen hun verzamelalbuam 1992-2000quote:
''quote:Op maandag 5 januari 2009 19:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwdVertel vertel
[..]
Neen gewoon een goed moment om het te vragen wat ik mij al een tijdje afvraag
Het is ook heel erg weinig hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 19:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
was dan zeker telkens als ik net niet mee las
(ben hier ook niet zo lang dat ook)
maar aangenaam
Oh sorry ik zou wel weer Nederlands praten hier. Want als je niet dezelfde taal spreekt is het lastig communiceren.quote:
Zo kom je nooit aan een vrouw natuurlijkquote:Op maandag 5 januari 2009 19:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moest autorijden en dan drink ik uit principe geen druppel.
die heeft ie al tochquote:Op maandag 5 januari 2009 19:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zo kom je nooit aan een vrouw natuurlijk
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwdVertel vertel
[..]
waarom moet je een druppel drinken om aan een vrouw te komen ?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zo kom je nooit aan een vrouw natuurlijk
Mja, Singles maakte dat in mij los hier, maar ja... Idiote autistische kutusers snappen dat niet en hebben moeite om tussen de regels door te lezen... Snappen dubbelzinnigheden niet en zien alleen maar een "offtopic sc"quote:Op maandag 5 januari 2009 19:28 schreef mrbox het volgende:
Dat heeft toch geen zin.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:23 schreef Adolecens het volgende:
waarschijnlijk gaat het dan te weinig over sex en kunnen wij heul geen sex hebben, omdat we single zijn en behoren we daar niet thuis.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat heeft toch geen zin.
Zullen we gewoon met zijn allen naar de SEX SC gaan? Of komt er dan weer een irritant vogeltje langs gevlogen die gaat lopen klagen dat ze geen last van ons heeft maar er wel wat van wil zeggen?
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
waarom moet je een druppel drinken om aan een vrouw te komen ?
De meeste hebben juist respect voor als je niet drinkt als je moet rijden.
jij begint nu wel heel erg gek te praten. Lijkt nu net of je zegt: Drink alcohol anders blijf je vrijgezel
beetje irri eigenschp van je rz KNAP ik een beetje op afquote:Op maandag 5 januari 2009 19:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat heeft toch geen zin.
Zullen we gewoon met zijn allen naar de SEX SC gaan? Of komt er dan weer een irritant vogeltje langs gevlogen die gaat lopen klagen dat ze geen last van ons heeft maar er wel wat van wil zeggen?
Maak je niet zo drukquote:Op maandag 5 januari 2009 19:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mja, Singles maakte dat in mij los hier, maar ja... Idiote autistische kutusers snappen dat niet en hebben moeite om tussen de regels door te lezen... Snappen dubbelzinnigheden niet en zien alleen maar een "offtopic sc"
Zo, ik ben lekker op weg...
o ja, dat vergeet ik steedsquote:Op maandag 5 januari 2009 19:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
waarschijnlijk gaat het dan te weinig over sex en kunnen wij heul geen sex hebben, omdat we single zijn en behoren we daar niet thuis.
Nu snap ik wat ik fout doen. Ik drink geen alcohol.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
waarom moet je een druppel drinken om aan een vrouw te komen ?
De meeste hebben juist respect voor als je niet drinkt als je moet rijden.
jij begint nu wel heel erg gek te praten. Lijkt nu net of je zegt: Drink alcohol anders blijf je vrijgezel
minder woorden maar zelfde instellingquote:
het is een SC, daar hoeft het nergens over te gaan.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
waarschijnlijk gaat het dan te weinig over sex en kunnen wij heul geen sex hebben, omdat we single zijn en behoren we daar niet thuis.
ja, eens even de frustratie van me af stoten en flink tekeer gaan...!quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
beetje irri eigenschp van je rz KNAP ik een beetje op af
laat t los aub het stoort me een beetje dat er steeds op doorgegaan wordt en dat kan ik dan weer niet loslaten![]()
zullen we het over euhhhhhhh sex hebben![]()
![]()
die man is vast SINGLE mag bestquote:Op maandag 5 januari 2009 19:39 schreef kwaakvaak het volgende:
maggi?
[ afbeelding ]
Oh wacht... dat mag zeker niet meer he??
Ja dan moet je bij hem zijn, hij heeft zojuist met tijnbrein gewonnen in het langst droog staanquote:Op maandag 5 januari 2009 19:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
laat t los aub het stoort me een beetje dat er steeds op doorgegaan wordt en dat kan ik dan weer niet loslaten![]()
![]()
Maar daar is tally modje en die is naast mij en jij af en toe de enige die erin lullen dus dat is geen punt denk ik.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, laten we het over sex hebben. Alleen dan ben ik snel uit gepraat.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
Ado niet!quote:Op maandag 5 januari 2009 19:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, laten we het over sex hebben. Alleen dan ben ik snel uit gepraat.
omdat je t nog niet in praktijk hebt uitgevoerd kan je er best over praten hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 19:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, laten we het over sex hebben. Alleen dan ben ik snel uit gepraat.
RZ staat langer droog dan ik hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 19:40 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja dan moet je bij hem zijn, hij heeft zojuist met tijnbrein gewonnen in het langst droog staan
Ja zo kom ik het nooit te weten natuurlijkquote:Op maandag 5 januari 2009 19:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
''
kweenie of dat wel mag misschien gaat dan de magie er wel van af
Dat wil box ook al een tijdje horen geloof ikquote:
Wanneer word ie heilig verklaard door jullie?quote:
Oh sorry, my bad. RZ heeft in zijn eentje de titel gegrepenquote:Op maandag 5 januari 2009 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
RZ staat langer droog dan ik hoor
Misschien leer ik er nog wel van.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
omdat je t nog niet in praktijk hebt uitgevoerd kan je er best over praten hoor
en je eigen handjes gebruiken behoort ook bij SEXuele activiteiten
ben nu echt ff weg....
Niet door mij hoor, want hij is niet heiligquote:Op maandag 5 januari 2009 19:44 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Wanneer word ie heilig verklaard door jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |