WB Duimpjequote:Op maandag 5 januari 2009 19:20 schreef Duimelot het volgende:
ik mag geen hallo en doei zeggen dus ben net maar zonder iets te zeggen gegaan en kom nu znder iets te zeggen weer meedoen .....
Meet: leuk als het is als ik de kids niet heb
ouders: moeders bemoeit zich niet met of en wat voor iemand ik mee naar huis zou nemen, ik vraag eerder aan haar of ze nu ooit nog es aan de man kom
Oorlog: houd er nu es over op is geweest nu weer gezellig verder
niets gemist zo? als wel sorry
Eindelijk! Nu gaan we de rest horen van zijn gansta rap gospelquote:
Ja joh, die paar zeikerds moet je gewoon links laten liggen. Houden vanzelf op als er niemand op in gaat.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
WB Duimpje
en ik ben het met je eens... weer gezellig verder... de meeste gaan ook gewoon weer rustig verder (uitzondering hier en daar gelaten)
en jou 'ken' ik nog niet geloof ik?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:22 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja joh, die paar zeikerds moet je gewoon links laten liggen. Houden vanzelf op als er niemand op in gaat.
Op die ban na.. vind ik het niet eens zo'n slecht ideequote:Op maandag 5 januari 2009 19:23 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb zin om een reltopic te openen. Mijn usernotes eens flink op te schroeven en iemand enorm zwart te maken.Permaban, opgelost en slotje.
Leg eerder die magische werking eens uit die jij hierzo hebt op de damesquote:Op maandag 5 januari 2009 19:23 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb zin om een reltopic te openen. Mijn usernotes eens flink op te schroeven en iemand enorm zwart te maken.Permaban, opgelost en slotje.
Kun je niet in KLB er wat over beginnen?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:24 schreef Adolecens het volgende:
Ik ben dus de zeikerd nu en i don't give a crap
eet smakelijk alvast IN JE EENTJE!?!? om ontopic te blijvenquote:Op maandag 5 januari 2009 19:23 schreef Cuegirllie het volgende:
En dan wordt het voor mij eens tijd om fok even links te laten liggen en m'n eten klaar te maken
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:23 schreef Adolecens het volgende:
samen rellen?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:23 schreef Adolecens het volgende:
* tijnbrein handbangedquote:
Weet ik niet, af en toe zeg ik wel eens watquote:Op maandag 5 januari 2009 19:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en jou 'ken' ik nog niet geloof ik?
Wat u niet wilt dat u geschied, doet dat ook een ander niet.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:23 schreef Crazy-M het volgende:
de sfeer is hier zo lekker ver te zoeken btw ....
waarom nu in 1 keer zo anders omdat er een groepje tegen ons loopt te zeuren ?
Zijn er admins die ons iets verteld hebbe ndat we het fout doen?
Het was vandaag ook lastig bij te houdenquote:Op maandag 5 januari 2009 19:26 schreef Feitosa het volgende:
Ik mis echt veel op zo,n dag zeg. Jammer dat ik overdag niet kan FOKken.
ik weet het ik weet hetquote:Op maandag 5 januari 2009 19:24 schreef mrbox het volgende:
[..]
Leg eerder die magische werking eens uit die jij hierzo hebt op de dames
Dan ben je lekker off topic geweestquote:Op maandag 5 januari 2009 19:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat u niet wilt dat u geschied, doet dat ook een ander niet.
* MissMSX mompelt nog iets over een wang toekeren enzo.
'Jullie' doen er even hard aan mee. Hand - boezem enzo.
Nah ja, geen verbroederingsmeet dus? dan ga ik maar, want ik ben niet single
Dat kan toch zo geregeld worden en dan kan je hier gewoon blijvenquote:Op maandag 5 januari 2009 19:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat u niet wilt dat u geschied, doet dat ook een ander niet.
* MissMSX mompelt nog iets over een wang toekeren enzo.
'Jullie' doen er even hard aan mee. Hand - boezem enzo.
Nah ja, geen verbroederingsmeet dus? dan ga ik maar, want ik ben niet single
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |