Bang dat de kennis met mij ten onder gaat?!quote:Op maandag 5 januari 2009 19:24 schreef mrbox het volgende:
[..]
Leg eerder die magische werking eens uit die jij hierzo hebt op de dames
was dan zeker telkens als ik net niet mee lasquote:Op maandag 5 januari 2009 19:26 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Weet ik niet, af en toe zeg ik wel eens wat![]()
Ik ben Robin i.i.g. Aangenaam
Ik ben echt benieuwdquote:
Neen gewoon een goed moment om het te vragen wat ik mij al een tijdje afvraagquote:Op maandag 5 januari 2009 19:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Bang dat de kennis met mij ten onder gaat?!
klikte op fobo ipv quotequote:Op maandag 5 januari 2009 19:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het was vandaag ook lastig bij te houden
Genoeg voor een permban?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dan ben je lekker off topic geweest
quote:
Was je van plan ten onder te gaan dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Bang dat de kennis met mij ten onder gaat?!
Daar heb je wel wat voor nodig hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 19:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Dat kan toch zo geregeld worden en dan kan je hier gewoon blijven
Ik ken eigenlijk alleen hun verzamelalbuam 1992-2000quote:
''quote:Op maandag 5 januari 2009 19:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwdVertel vertel
[..]
Neen gewoon een goed moment om het te vragen wat ik mij al een tijdje afvraag
Het is ook heel erg weinig hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 19:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
was dan zeker telkens als ik net niet mee las
(ben hier ook niet zo lang dat ook)
maar aangenaam
Oh sorry ik zou wel weer Nederlands praten hier. Want als je niet dezelfde taal spreekt is het lastig communiceren.quote:
Zo kom je nooit aan een vrouw natuurlijkquote:Op maandag 5 januari 2009 19:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moest autorijden en dan drink ik uit principe geen druppel.
die heeft ie al tochquote:Op maandag 5 januari 2009 19:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zo kom je nooit aan een vrouw natuurlijk
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwdVertel vertel
[..]
waarom moet je een druppel drinken om aan een vrouw te komen ?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zo kom je nooit aan een vrouw natuurlijk
Mja, Singles maakte dat in mij los hier, maar ja... Idiote autistische kutusers snappen dat niet en hebben moeite om tussen de regels door te lezen... Snappen dubbelzinnigheden niet en zien alleen maar een "offtopic sc"quote:Op maandag 5 januari 2009 19:28 schreef mrbox het volgende:
Dat heeft toch geen zin.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:23 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb zin om een reltopic te openen. Mijn usernotes eens flink op te schroeven en iemand enorm zwart te maken.Permaban, opgelost en slotje.
waarschijnlijk gaat het dan te weinig over sex en kunnen wij heul geen sex hebben, omdat we single zijn en behoren we daar niet thuis.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat heeft toch geen zin.
Zullen we gewoon met zijn allen naar de SEX SC gaan? Of komt er dan weer een irritant vogeltje langs gevlogen die gaat lopen klagen dat ze geen last van ons heeft maar er wel wat van wil zeggen?
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
waarom moet je een druppel drinken om aan een vrouw te komen ?
De meeste hebben juist respect voor als je niet drinkt als je moet rijden.
jij begint nu wel heel erg gek te praten. Lijkt nu net of je zegt: Drink alcohol anders blijf je vrijgezel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |