Ojeetje!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:21 schreef PrincePolly het volgende:
Ik zat de hele dag bij de verkeerde R&P (Reviews en Producten)
Voor mij wel. En jij?quote:
Als je het niets vindt, moet je het maar gewoon zeggen. Ik upload m wel ff. Stuur ik je wel een linkje via PM, kee?quote:
Okequote:Op maandag 5 januari 2009 20:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Als je het niets vindt, moet je het maar gewoon zeggen. Ik upload m wel ff. Stuur ik je wel een linkje via PM, kee?
Zal ik met carnaval eens tellen?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Een beetje concreter alsjeblieft!
Maar je bent terug gekomen.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:21 schreef PrincePolly het volgende:
Ik zat de hele dag bij de verkeerde R&P (Reviews en Producten)
Graag!quote:
Graag!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Als je het niets vindt, moet je het maar gewoon zeggen. Ik upload m wel ff. Stuur ik je wel een linkje via PM, kee?
quote:
je had ook gewoon met de slee moeten gaanquote:Op maandag 5 januari 2009 20:25 schreef Tegan het volgende:
Ik heb vanochtend:
1) Anderhalf uur in een bus gezeten die normaal 25 minuten erover doet.
2) Een buschauffeur gehad die niet kon stoppen met praten over de intercom, heel leuk wat hij vertelde verder, maar op gegeven moment moet je gewoon niets zeggen hoor.
3) Vervolgens iemand die flauwviel voor mijn neus in de bus, bijna tegen zo'n paal.
4) En ook nog 45 minuten te laat voor mijn tentamen.
5) Dus ik mocht hem niet maken officieel.
6) Mocht hem uiteindelijk wel maken, maar wel met een uur minder tijd dus.
.
waarom zet je m niet hier neer?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:22 schreef MNR het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:26 schreef S95Sedan het volgende:
Singles!
De plek voor je beslommeringen als single. Alles over je single bestaan zoals: daten, stappen, verliefd zijn, je ex te vervloeken, scharrels, sex, die toch wel heel leuke dame/heer en nog veel meer!
Het hoeft hier niet altijd serieus te zijn, alles heeft een plekje hier. Alles is bespreekbaar
[ afbeelding ]
De Singles:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Sorry wie ik vergeten ben, PM even en ik voeg je toe
De code voor de openingspost.
Openingspost?
Nee er staat nu een reactie, ik had de mail neit bekeken.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Graag!
het was wel een korte fotoboek-sessie trouwens!
Maar hoe ging je tentamen opzich, ondanks de korte tijd?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:25 schreef Tegan het volgende:
Ik heb vanochtend:
2) Een buschauffeur gehad die niet kon stoppen met praten over de intercom, heel leuk wat hij vertelde verder, maar op gegeven moment moet je gewoon niets zeggen hoor.
3) Vervolgens iemand die flauwviel voor mijn neus in de bus, bijna tegen zo'n paal.
.
Ging het tentamen verder wel goed?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:25 schreef Tegan het volgende:
Ik heb vanochtend:
.
Geen fucking icons. Hoe meer incrowd wil je een topic maken? Wil je iedereen soms afschrikken?quote:Op maandag 5 januari 2009 @ 20:26 schreef S95Sedan het volgende:
Singles!
De plek voor je beslommeringen als single. Alles over je single bestaan zoals: daten, stappen, verliefd zijn, je ex te vervloeken, scharrels, sex, die toch wel heel leuke dame/heer en nog veel meer!
Het hoeft hier niet altijd serieus te zijn, alles heeft een plekje hier. Alles is bespreekbaar
[afbeelding]
De Singles:
[afbeelding|link][afbeelding|link][afbeelding|link][afbeelding|link][afbeelding|link][afbeelding|link][afbeelding|link][afbeelding|link][afbeelding|link]
[afbeelding|link][afbeelding|link][afbeelding|link][afbeelding|link][afbeelding|link][afbeelding|link][afbeelding|link][afbeelding|link][afbeelding|link]
[afbeelding|link][afbeelding|link][afbeelding|link][afbeelding|link][afbeelding|link]
Openingspost?
quote:Op maandag 5 januari 2009 @ 20:29 schreef Tegan het volgende:
En ik ben ook nog 7) bijna doorgevroren.
OP. We kunnen ook een wiki maken?
Ik ben nogal gevoelig voor kritiek.. en aangezien dit geen sterke kant van me is. Maar goed, ik zal hem hier neerzetten.. als iemand naar gaat doen, bijt ikquote:Op maandag 5 januari 2009 20:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
waarom zet je m niet hier neer?
En al helemaal geen plaatjes van geoute nonsinglesquote:Op maandag 5 januari 2009 20:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Geen fucking icons. Hoe meer incrowd wil je een topic maken? Wil je iedereen soms afschrikken?
Tegan!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:25 schreef Tegan het volgende:
Ik heb vanochtend:
.
Hij is gaafquote:Op maandag 5 januari 2009 20:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik ben nogal gevoelig voor kritiek.. en aangezien dit geen sterke kant van me is. Maar goed, ik zal hem hier neerzetten.. als iemand naar gaat doen, bijt ik![]()
Maarre.. automatic heeft net al verbeteringen aangegeven. Als er iemand is die handig is met dit soort dingen of gevoel heeft voor lay-out, mag hij zij het van mij overnemen.
Klik
Haal mijn avatar er maar tussen uit, ik wil niet in een OP staan.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:26 schreef S95Sedan het volgende:
Singles!
[ afbeelding ]
De Singles:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Openingspost?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |