Staat er toch? Of ben ik blind?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:36 schreef timmmmm het volgende:
pvt.
Wie wijzigt de OP even? VIJF men, geen 3, geen 4, geen 6, geen 7 maar 5 men. timmmmm dus.
quote:Op maandag 5 januari 2009 18:40 schreef murp het volgende:
[..]
[ Bericht 0% gewijzigd door murp op 05-01-2009 18:39 ]
Kequote:Op maandag 5 januari 2009 18:40 schreef murp het volgende:
[..]
[ Bericht 0% gewijzigd door murp op 05-01-2009 18:39 ]
Jaja, a new sjimz has arrived.quote:
Dan ben ik er niet meerquote:Op maandag 5 januari 2009 19:33 schreef Rumille het volgende:
[..]
Half 9 proberen? Dan weten de mensen dat.
20:30 dus!
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:25 schreef jakkop het volgende:
Overigens loopt de Wisheh-server als een zonnetje, props!
Minder? Man ik haper als een schildpad op Ritalin!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:39 schreef Wisheh het volgende:
Me windows is een update aan het doen dus speelbaarheid kan ff wat minder worden de komende 10 min.
Een laggend zonnetje ja.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:25 schreef jakkop het volgende:
Half 9 toch? En nu eindelijk een fokking instagibOverigens loopt de Wisheh-server als een zonnetje, props!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:42 schreef Moozze het volgende:
[..]
Een laggend zonnetje ja.Ik stond 10 frags voor tot die lag kwamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja, hou dat dan even voor jezelf please...quote:Op maandag 5 januari 2009 20:43 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ik stond 10 frags voor tot die lag kwam.
Nee. Ik mag godverdomme ook nooit winnen.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:46 schreef Moozze het volgende:
[..]
Ja, hou dat dan even voor jezelf please...![]()
![]()
Ik ownde net elke player.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:01 schreef jakkop het volgende:
Adem in. adem uit.
Zeg me maar na:
Het
Is
Maar
Een
Spelletje
ik had het toppic niet doorgelezenquote:Op maandag 5 januari 2009 21:13 schreef jakkop het volgende:
Lezen is een ware kunst, mijn beste porsche1.
Voor een Map Change, moet er eerst iemand winnen. Als jij nou even slachtoffer speelt.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:27 schreef tralalala het volgende:
Map Change aubstemmen kan niet toch?
ja, wat een ktmapquote:Op maandag 5 januari 2009 21:27 schreef tralalala het volgende:
Doe ik de heletijd alquote:Op maandag 5 januari 2009 21:28 schreef Rumille het volgende:
[..]
Voor een Map Change, moet er eerst iemand winnen. Als jij nou even slachtoffer speelt.
om tijdens het spel te voten moet je dit ff plakken in je console:quote:Op maandag 5 januari 2009 21:27 schreef tralalala het volgende:
Dat werkt, nu Face!quote:Op maandag 5 januari 2009 21:45 schreef Wisheh het volgende:
[..]
om tijdens het spel te voten moet je dit ff plakken in je console:
mutate bdbmapvote votemenu
Nu krijg je weer het vote schermpje te zien en kan je voten. Als de meerderheid dit doet tijdens de game dan wisselt de map al voordat de game is afgelopen.
Verslaafd hèquote:Op maandag 5 januari 2009 22:58 schreef Wisheh het volgende:
Ze zijn nu bezig...Eigenwijze drollenkoppenEn dan maar klagen over lag ingame chat, vind je heel gek met vol gas me downloads aan
Graagquote:Op dinsdag 6 januari 2009 02:56 schreef Jojoortje het volgende:
Ik pak jullie allemaal [ afbeelding ]
Met 2 enforcers zo te zien? Heus nietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 02:56 schreef Jojoortje het volgende:
Ik pak jullie allemaal [ afbeelding ]
gelukkig.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:11 schreef sjimz het volgende:
Ik doe niet mee vanavond, dus Rumille grijp je kans!
ja heul mooiquote:
Tsja murp hequote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:12 schreef Olep het volgende:
[..]
Ja, alleen dat topic was geen succes he
ik kom zoquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:15 schreef tralalala het volgende:
IEDEREEN NU! Happel en ik zitten er al in.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:03 schreef muay-toy het volgende:
mensjes die het heule potje gaan sniperen en elke x als je respawnt je meteen een headshot geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
veel ONZ mods zijn er dan ook niet overquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wees eens lief tegen murp.
Nu zG weg is de leukste onzmod die er is
Ludo en nog een andere, op wiens naam ik niet kom. En jij bentveel leuker dan ludo:Yquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:45 schreef murp het volgende:
[..]
veel ONZ mods zijn er dan ook niet over
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hihih, ik kan snipen, hihih, kijk mij goed zijn
Dat is waar, maardaar hoef je ook niet goed voor te zijn. Nu gaat jiuchen omdat je toevallig goed snipete is een tikkeltje sneu, omdat vrijwel iedereen jou gemakkelijk verslaat zonder snipe. Sowieso zijn snipers zo sneuquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:55 schreef Rumille het volgende:
[..]Met elk ander wapen pwn ik je ook nog wel
Ik snipe niet toevallig goedquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is waar, maardaar hoef je ook niet goed voor te zijn. Nu gaat jiuchen omdat je toevallig goed snipete is een tikkeltje sneu, omdat vrijwel iedereen jou gemakkelijk verslaat zonder snipe. Sowieso zijn snipers zo sneu
Pulse gunquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:01 schreef murp het volgende:
snipen is niet sneu, behalve als je daardoor op nummer 1 staat, dat is met iedereen met hun favo wapen
Ik ben het gewend van Cerror die loopt ook achter m'n kontje aan op fokquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:44 schreef murp het volgende:
[..]overal waar jij komt loop ik je achterna, elke fout die jij doet pak ik je keihard aan, daarom is FOK zo leuk
Vind je wel geil hequote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:18 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ben het gewend van Cerror die loopt ook achter m'n kontje aan op fok
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:18 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ben het gewend van Cerror die loopt ook achter m'n kontje aan op fok
Je bent jaloers hequote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:44 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Je hebt alleen in je natte dromen met jojoortje
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik speel niet mee vandaag.
Mag niet van Rumille
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik speel niet mee vandaag.
Mag niet van Rumille
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Jojoortje ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:04 schreef tralalala het volgende:
Ik kom er niet in
Ik heb het wachtwoord goed gegokt![]()
Wachtwoord is fokquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:35 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Stom, het lukt mij niet er in te komen. Nog even proberen.
Net deed ie 't niet, nu wel.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:41 schreef swarmahoer het volgende:
multiplayer --> open location-->83.82.204.184 en dan krijg ik niets... wat doe ik fout
Ik liet toen te klooien, ik zat in de menu's te zoeken toen ging UT flippen bij mijquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:41 schreef swarmahoer het volgende:
multiplayer --> open location-->83.82.204.184 en dan krijg ik niets... wat doe ik fout
Ik verpleeg je welquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:56 schreef Jojoortje het volgende:
Ik doe niet mee![]()
Ben ziek![]()
Net al over de Gazastrook gedroomd dat ik iedereen moest neerknallen![]()
Eerst even weer beter worden
Nogal ja. (niet op de fokserver, want ben nog altijd aan het oefenenquote:
1 |
kewl! dat voorkomt tenminste teleurstellingen als je ineens in een lege server of k*t map belandquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:50 schreef Wisheh het volgende:
Nu wel weer, zet hem net 3 minuten geleden weer aan.
En ff kijken of dit werkt:
[ link | afbeelding ]
Niet echt, iemand enig idee op dit werkend te krijgen in de OP? Dit is een live banner voor op een site met info over de map en de players op dit moment in de server.
Edit: werkend![]()
Alleen hij refreshed maar om de 10 min
![]()
Hier de code voor in de OP:
[ code verwijderd ]
Ik zeg:quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:05 schreef Desunoto het volgende:
Ik zeg:
ik kom wel ergens tussen 20:00 en 20:30
Ik zeg:quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:09 schreef sjimz het volgende:
Ik zeg:
Ik kan misschien vanavond ook wel even.
Lul niet gast ik heb een uur geunrealed, ga lekker ergens anders spelen als het je niet bevaltquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:51 schreef Rumille het volgende:
Paul moet eens leren om maps uit te spelen.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:54 schreef Paul het volgende:
[..]
Lul niet gast ik heb een uur geunrealed, ga lekker ergens anders spelen als het je niet bevalt
Altijd dat gezeikquote:
Via Googlequote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:40 schreef Rumille het volgende:
Houniet, hoe kom je aan die 2e screen.
Wow
Leuk gedaan maat, alleen Fok! hoort FOK! te zijnquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:50 schreef Wisheh het volgende:
Nu wel weer, zet hem net 3 minuten geleden weer aan.
En ff kijken of dit werkt:
[ link | afbeelding ]
Niet echt, iemand enig idee op dit werkend te krijgen in de OP? Dit is een live banner voor op een site met info over de map en de players op dit moment in de server.
Edit: werkend![]()
Alleen hij refreshed maar om de 10 min
![]()
Hier de code voor in de OP:
[ code verwijderd ]
Nu niet lief, ben ziekquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:00 schreef Paul het volgende:
Laten we 1 potje doen
Je hebt antwoord.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:44 schreef Jaytonism het volgende:
@ Olep:
Ik heb je een PM gestuurd. :$.
Jij bent te goedquote:
Hoe beweeg je dan zo snel? en die koprol shit enzquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:17 schreef sjimz het volgende:
porsche1, lol.
Mij beetje beschuldigen van aimbot
Dat noemen ze dodgen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:18 schreef Nemmii het volgende:
[..]
Hoe beweeg je dan zo snel? en die koprol shit enz
quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:17 schreef sjimz het volgende:
porsche1, lol.
Mij beetje beschuldigen van aimbot
Beide afkquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:27 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben erin met porche, wie komen erbij ?
Dat vroeg ik me eerst ook af.. toen na veel proberen kwam ik erachter dat als je snel 2x achter elkaar de pijltjestoetsen indrukt (of AWSD of wat je ook hebt voor het bewegen) dat ie dan zo'n dodge doet. Alleen ik vind het ongelovelijk kut spelen... richten is fucked up en als ik het probeer dan dodge ik per ongeluk van een klif af of zoquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:18 schreef Nemmii het volgende:
[..]
Hoe beweeg je dan zo snel? en die koprol shit enz
We worden er wel door geowndquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me eerst ook af.. toen na veel proberen kwam ik erachter dat als je snel 2x achter elkaar de pijltjestoetsen indrukt (of AWSD of wat je ook hebt voor het bewegen) dat ie dan zo'n dodge doet. Alleen ik vind het ongelovelijk kut spelen... richten is fucked up en als ik het probeer dan dodge ik per ongeluk van een klif af of zoJe zal er vast heel veel voor moeten oefenen maar die energie ga ik er niet insteken. Kut dodgen
Inderdaad, als Sjimz een potje CoD 2 tegen mij speelt krijgt hij headshot na headshotquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:15 schreef brushaway het volgende:
Logisch een ervaren UTer tegen noobies :p
Deze server zit ik altijd in, is met realism mod...echt leuk!quote:
CoD2quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:27 schreef tralalala het volgende:
[..]
Inderdaad, als Sjimz een potje CoD 2 tegen mij speelt krijgt hij headshot na headshot
check.quote:
Alstu: http://rapidshare.com/files/181194225/utpatch436.zip.htmlquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:54 schreef morgane het volgende:
Ik snap er nog steeds niks van...krijg nog altijd connection failed, welke server ik ook probeer. Mn internet doet t prima nu, dus dat kan t niet zijn. Heb ook bij de netwerkinstellingen de goede internetverbinding ingesteld. Heeft iemand de update waar ze 't bij news over hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |