Staat er toch? Of ben ik blind?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:36 schreef timmmmm het volgende:
pvt.
Wie wijzigt de OP even? VIJF men, geen 3, geen 4, geen 6, geen 7 maar 5 men. timmmmm dus.
quote:Op maandag 5 januari 2009 18:40 schreef murp het volgende:
[..]
[ Bericht 0% gewijzigd door murp op 05-01-2009 18:39 ]
Kequote:Op maandag 5 januari 2009 18:40 schreef murp het volgende:
[..]
[ Bericht 0% gewijzigd door murp op 05-01-2009 18:39 ]
Jaja, a new sjimz has arrived.quote:
Dan ben ik er niet meerquote:Op maandag 5 januari 2009 19:33 schreef Rumille het volgende:
[..]
Half 9 proberen? Dan weten de mensen dat.
20:30 dus!
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:25 schreef jakkop het volgende:
Overigens loopt de Wisheh-server als een zonnetje, props!
Minder? Man ik haper als een schildpad op Ritalin!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:39 schreef Wisheh het volgende:
Me windows is een update aan het doen dus speelbaarheid kan ff wat minder worden de komende 10 min.
Een laggend zonnetje ja.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:25 schreef jakkop het volgende:
Half 9 toch? En nu eindelijk een fokking instagibOverigens loopt de Wisheh-server als een zonnetje, props!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:42 schreef Moozze het volgende:
[..]
Een laggend zonnetje ja.Ik stond 10 frags voor tot die lag kwamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja, hou dat dan even voor jezelf please...quote:Op maandag 5 januari 2009 20:43 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ik stond 10 frags voor tot die lag kwam.
Nee. Ik mag godverdomme ook nooit winnen.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:46 schreef Moozze het volgende:
[..]
Ja, hou dat dan even voor jezelf please...![]()
![]()
Ik ownde net elke player.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:01 schreef jakkop het volgende:
Adem in. adem uit.
Zeg me maar na:
Het
Is
Maar
Een
Spelletje
ik had het toppic niet doorgelezenquote:Op maandag 5 januari 2009 21:13 schreef jakkop het volgende:
Lezen is een ware kunst, mijn beste porsche1.
Voor een Map Change, moet er eerst iemand winnen. Als jij nou even slachtoffer speelt.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:27 schreef tralalala het volgende:
Map Change aubstemmen kan niet toch?
ja, wat een ktmapquote:Op maandag 5 januari 2009 21:27 schreef tralalala het volgende:
Doe ik de heletijd alquote:Op maandag 5 januari 2009 21:28 schreef Rumille het volgende:
[..]
Voor een Map Change, moet er eerst iemand winnen. Als jij nou even slachtoffer speelt.
om tijdens het spel te voten moet je dit ff plakken in je console:quote:Op maandag 5 januari 2009 21:27 schreef tralalala het volgende:
Dat werkt, nu Face!quote:Op maandag 5 januari 2009 21:45 schreef Wisheh het volgende:
[..]
om tijdens het spel te voten moet je dit ff plakken in je console:
mutate bdbmapvote votemenu
Nu krijg je weer het vote schermpje te zien en kan je voten. Als de meerderheid dit doet tijdens de game dan wisselt de map al voordat de game is afgelopen.
Verslaafd hèquote:Op maandag 5 januari 2009 22:58 schreef Wisheh het volgende:
Ze zijn nu bezig...Eigenwijze drollenkoppenEn dan maar klagen over lag ingame chat, vind je heel gek met vol gas me downloads aan
Graagquote:Op dinsdag 6 januari 2009 02:56 schreef Jojoortje het volgende:
Ik pak jullie allemaal [ afbeelding ]
Met 2 enforcers zo te zien? Heus nietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 02:56 schreef Jojoortje het volgende:
Ik pak jullie allemaal [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |