gelukkig.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:11 schreef sjimz het volgende:
Ik doe niet mee vanavond, dus Rumille grijp je kans!
ja heul mooiquote:
Tsja murp hequote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:12 schreef Olep het volgende:
[..]
Ja, alleen dat topic was geen succes he
ik kom zoquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:15 schreef tralalala het volgende:
IEDEREEN NU! Happel en ik zitten er al in.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:03 schreef muay-toy het volgende:
mensjes die het heule potje gaan sniperen en elke x als je respawnt je meteen een headshot geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
veel ONZ mods zijn er dan ook niet overquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wees eens lief tegen murp.
Nu zG weg is de leukste onzmod die er is
Ludo en nog een andere, op wiens naam ik niet kom. En jij bentveel leuker dan ludo:Yquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:45 schreef murp het volgende:
[..]
veel ONZ mods zijn er dan ook niet over
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hihih, ik kan snipen, hihih, kijk mij goed zijn
Dat is waar, maardaar hoef je ook niet goed voor te zijn. Nu gaat jiuchen omdat je toevallig goed snipete is een tikkeltje sneu, omdat vrijwel iedereen jou gemakkelijk verslaat zonder snipe. Sowieso zijn snipers zo sneuquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:55 schreef Rumille het volgende:
[..]Met elk ander wapen pwn ik je ook nog wel
Ik snipe niet toevallig goedquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is waar, maardaar hoef je ook niet goed voor te zijn. Nu gaat jiuchen omdat je toevallig goed snipete is een tikkeltje sneu, omdat vrijwel iedereen jou gemakkelijk verslaat zonder snipe. Sowieso zijn snipers zo sneu
Pulse gunquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:01 schreef murp het volgende:
snipen is niet sneu, behalve als je daardoor op nummer 1 staat, dat is met iedereen met hun favo wapen
Ik ben het gewend van Cerror die loopt ook achter m'n kontje aan op fokquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:44 schreef murp het volgende:
[..]overal waar jij komt loop ik je achterna, elke fout die jij doet pak ik je keihard aan, daarom is FOK zo leuk
Vind je wel geil hequote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:18 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ben het gewend van Cerror die loopt ook achter m'n kontje aan op fok
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:18 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ben het gewend van Cerror die loopt ook achter m'n kontje aan op fok
Je bent jaloers hequote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:44 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Je hebt alleen in je natte dromen met jojoortje
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik speel niet mee vandaag.
Mag niet van Rumille
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik speel niet mee vandaag.
Mag niet van Rumille
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Jojoortje ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:04 schreef tralalala het volgende:
Ik kom er niet in
Ik heb het wachtwoord goed gegokt![]()
Wachtwoord is fokquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:35 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Stom, het lukt mij niet er in te komen. Nog even proberen.
Net deed ie 't niet, nu wel.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:41 schreef swarmahoer het volgende:
multiplayer --> open location-->83.82.204.184 en dan krijg ik niets... wat doe ik fout
Ik liet toen te klooien, ik zat in de menu's te zoeken toen ging UT flippen bij mijquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:41 schreef swarmahoer het volgende:
multiplayer --> open location-->83.82.204.184 en dan krijg ik niets... wat doe ik fout
Ik verpleeg je welquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:56 schreef Jojoortje het volgende:
Ik doe niet mee![]()
Ben ziek![]()
Net al over de Gazastrook gedroomd dat ik iedereen moest neerknallen![]()
Eerst even weer beter worden
Nogal ja. (niet op de fokserver, want ben nog altijd aan het oefenenquote:
| 1 |
kewl! dat voorkomt tenminste teleurstellingen als je ineens in een lege server of k*t map belandquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:50 schreef Wisheh het volgende:
Nu wel weer, zet hem net 3 minuten geleden weer aan.
En ff kijken of dit werkt:
[ link | afbeelding ]
Niet echt, iemand enig idee op dit werkend te krijgen in de OP? Dit is een live banner voor op een site met info over de map en de players op dit moment in de server.
Edit: werkend![]()
Alleen hij refreshed maar om de 10 min
![]()
Hier de code voor in de OP:
[ code verwijderd ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |