quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:17 schreef sjimz het volgende:
porsche1, lol.
Mij beetje beschuldigen van aimbot
Beide afkquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:27 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben erin met porche, wie komen erbij ?
Dat vroeg ik me eerst ook af.. toen na veel proberen kwam ik erachter dat als je snel 2x achter elkaar de pijltjestoetsen indrukt (of AWSD of wat je ook hebt voor het bewegen) dat ie dan zo'n dodge doet. Alleen ik vind het ongelovelijk kut spelen... richten is fucked up en als ik het probeer dan dodge ik per ongeluk van een klif af of zoquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:18 schreef Nemmii het volgende:
[..]
Hoe beweeg je dan zo snel? en die koprol shit enz
We worden er wel door geowndquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me eerst ook af.. toen na veel proberen kwam ik erachter dat als je snel 2x achter elkaar de pijltjestoetsen indrukt (of AWSD of wat je ook hebt voor het bewegen) dat ie dan zo'n dodge doet. Alleen ik vind het ongelovelijk kut spelen... richten is fucked up en als ik het probeer dan dodge ik per ongeluk van een klif af of zoJe zal er vast heel veel voor moeten oefenen maar die energie ga ik er niet insteken. Kut dodgen
Inderdaad, als Sjimz een potje CoD 2 tegen mij speelt krijgt hij headshot na headshotquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:15 schreef brushaway het volgende:
Logisch een ervaren UTer tegen noobies :p
Deze server zit ik altijd in, is met realism mod...echt leuk!quote:
CoD2quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:27 schreef tralalala het volgende:
[..]
Inderdaad, als Sjimz een potje CoD 2 tegen mij speelt krijgt hij headshot na headshot
check.quote:
Alstu: http://rapidshare.com/files/181194225/utpatch436.zip.htmlquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:54 schreef morgane het volgende:
Ik snap er nog steeds niks van...krijg nog altijd connection failed, welke server ik ook probeer. Mn internet doet t prima nu, dus dat kan t niet zijn. Heb ook bij de netwerkinstellingen de goede internetverbinding ingesteld. Heeft iemand de update waar ze 't bij news over hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |