Ow lol, het vorige topic dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Lief van je! Niet in dit topic, enig idee waar ik ongeveer moet zoeken?
Dat zijn jouw aannames!quote:Op maandag 5 januari 2009 17:58 schreef Burdie het volgende:
Dan zit je of in de verkeerde branche, of bij de verkeerde bedrijven.
Hoe bedoel je toekomstige werkgevers?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
Persoonlijk lijkt het me wel van belang voor toekomstige werkgevers. Maar ik wist even niet meer hoe het bij Cap zat.
En ja, ieder zal z'n overwegingen hebben om ergens al dan niet te gaan werken. Mij zie je daar alleen niet meer terug.
Ik weet het wel zekerquote:Op maandag 5 januari 2009 18:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik denk dat Cap nog altijd meer betaalt dan een gemiddeld middelgroot of klein bedrijf. Leasvoorwaarden zijn bijvoorbeeld ook niet slecht. En als ik dat bedrag optel bij mijn salaris verdien ik een stuk meer dan 'gemiddeld'.
Niet vergeleken met de mensen die Burdie kent hoor. Tonnen op jaarbasis en minimaal een Audi A8, anders zit je op bijstandsniveau...quote:Op maandag 5 januari 2009 18:01 schreef MissMSX het volgende:
Ik denk dat Cap nog altijd meer betaalt dan een gemiddeld middelgroot of klein bedrijf. Leasvoorwaarden zijn bijvoorbeeld ook niet slecht. En als ik dat bedrag optel bij mijn salaris verdien ik een stuk meer dan 'gemiddeld'.
Als de economie tegen zit, kiezen werkgevers eerder voor iemand met een erkend Masterdiploma, dan voor iemand met een certificaat van een interne cursus. Ongeacht het niveau daarvan.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:03 schreef MissMSX het volgende:
Hoe bedoel je toekomstige werkgevers?
Mismatch. Dat heb je soms hequote:En als ik de verhalen mag geloven lag dat niet in z'n geheel aan Cap.
Je moet ook niet alleen naar het geld kijken. Het gaat inderdaad om meer. Zo heeft elke bedrijf plus- en minpunten.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker. Maar ik heb gewoon voor het kleinere bedrijf gekozen
.
Ik ben kleiner begonnen, daar heb ik nog steeds profijt van. Zeker dat ik bij opleidingen gezeten heb, daardoor is mijn netwerk nogal groot gewordenquote:Op maandag 5 januari 2009 18:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker. Maar ik heb gewoon voor het kleinere bedrijf gekozen
.
Doe eens niet zo flauw joh, dat heb ik nu ook weer niet gezegd.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet vergeleken met de mensen die Burdie kent hoor. Tonnen op jaarbasis en minimaal een Audi A8, anders zit je op bijstandsniveau...
Ik mag alleen maar voor Audi werken, telt dat ook?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet vergeleken met de mensen die Burdie kent hoor. Tonnen op jaarbasis en minimaal een Audi A8, anders zit je op bijstandsniveau...
Dank je meis, lief van je.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ow lol, het vorige topic dan?
Ik zoek 'm wel ff opnieuw voor je:
https://extranet.tempo-team.nl/jobboard/JobDetailsDisplayAction.do?locale=nl&activeApplicationId=HOME¤tMenuId=ANONYMOUSJBP.HOME&jobID=109836&saucid=MY01
Ik hou het voor je in de gatenquote:Op maandag 5 januari 2009 18:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dank je meis, lief van je.
Ik ga er gelijk mee aan de gang!
Want in singles wordt er niet gehoidquote:Op maandag 5 januari 2009 18:09 schreef RealZeus het volgende:
Burdie: jij bent met afstand al de NSB-user van 2009.
Een topic waar je nooit komt en je er toch mee bemoeien. Je bent niet eens single.
Waarom we hier niet slowchatten?
Omdat ik hier tussen een gezellig hoi/moi kliekje zit wat stelselmatig alles wat nieuw is negeert, dat heb ik na de vorige sluiting van singles wel gemerkt.
Echt, zoek een baan of zo, ga je druk maken over nuttige zaken.
Klinkt erg ontopic. Hell, I don't care, al zijn er 100 SC's. Ik post er toch maar effectief in 2. Deze heel soms, als het eens ergens over gaat wat niet incrowd isquote:
Ik plof inmiddels van alle popcorn van vandaag. Wat een heerlijk dagje zo!quote:
Nee, deel XIV uit de serie. En we weten allemaal dat een vervolg zelden beter is dan deel I. Ik ga dan ook halverwege de voorstelling de zaal uitlopen en m'n geld terugeisenquote:
Ik las kopkluiven.quote:
Hier gaan we tot huize Avondrood lol aan beleven...quote:Op maandag 5 januari 2009 18:32 schreef Anthraxx het volgende:
Het is een jaarlijks terugkerend ritueel, net als Sinterklaas, kerst en pasen
Rellen tijdens de rollatorraces!quote:Op maandag 5 januari 2009 18:33 schreef AirwiN het volgende:
Hier gaan we tot huize Avondrood lol aan beleven...
Die discussie is ook wel eens gevoerd. Toen kwam het er op neer dat er in R&P toch wat meer 'aparte' mensen zitten die wat meer moeite hebben om zich te mengen in een bestaande groep.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:33 schreef nectarientje het volgende:
En ik kan me ook niet voorstellen dat ook maar iemand van hier mensen kwaadwillig negeert. Ik bedoel, het is geen intieme bedoening waarbij je graag een ons-kent-ons-clubje zou willen hebben.
mja dus? Heb je wel eens aan MIssMSX gevraagd of ze er problemen mee zou hebben?quote:
Contact gestoorden?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die discussie is ook wel eens gevoerd. Toen kwam het er op neer dat er in R&P toch wat meer 'aparte' mensen zitten die wat meer moeite hebben om zich te mengen in een bestaande groep.
Zij misschien niet, maar Anna denk ik welquote:Op maandag 5 januari 2009 18:35 schreef nectarientje het volgende:
[..]
mja dus? Heb je wel eens aan MIssMSX gevraagd of ze er problemen mee zou hebben?
Nu neus ik niet vaak in Singles maar volgens mij zitten daar niet heel veel mensen die geen vlotte tikbabbel hebben.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:34 schreef AirwiN het volgende:
Die discussie is ook wel eens gevoerd. Toen kwam het er op neer dat er in R&P toch wat meer 'aparte' mensen zitten die wat meer moeite hebben om zich te mengen in een bestaande groep.
In het geval dat mannen voorstellen gaan doen of ze mijn kopje mogen kluiven ben ik nog steeds zelf beslissingsbevoegde hoor...quote:Op maandag 5 januari 2009 18:35 schreef nectarientje het volgende:
mja dus? Heb je wel eens aan MIssMSX gevraagd of ze er problemen mee zou hebben?
Dan ligt het niet aan het huwelijk maar aan Annaquote:Op maandag 5 januari 2009 18:36 schreef Anthraxx het volgende:
Zij misschien niet, maar Anna denk ik wel
Ja hallo, zie het als een mooie oefening om van je autistische trekjes af te komen zou ik zeggen. beetje doorbijten hoor, stelletjes jankerds. Zo is het leven nou eenmaal. het kost altijd moeite je in een groep te mengen, zowel online als offline.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
dream onquote:Op maandag 5 januari 2009 18:36 schreef AirwiN het volgende:
In het geval dat mannen voorstellen gaan doen of ze mijn kopje mogen kluiven ben ik nog steeds zelf beslissingsbevoegde hoor...
Toch?
Ook in het bejaardentehuis heb je kliekjes. Zou daar ook over kliekvorming gepraat worden?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:34 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Rellen tijdens de rollatorraces!
Kwartetje?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zij misschien niet, maar Anna denk ik wel
'We' hebben daar vanmiddag een paar posts gemaakt en dan krijg je dit soort reacties:quote:Op maandag 5 januari 2009 18:36 schreef nectarientje het volgende:
Nu neus ik niet vaak in Singles maar volgens mij zitten daar niet heel veel mensen die geen vlotte tikbabbel hebben.
quote:Op maandag 5 januari 2009 18:18 schreef Duimelot het volgende:
teveel 'sterke'persoonlijkheden met hun eigen mening die perse ff erin gegooid moet krijgen en het liefst iedereen door de strot duwen werkt gewoon niet denk ik
De discussie dat ik veel te jong ben is ook weer opgelaaidquote:Op maandag 5 januari 2009 18:32 schreef Anthraxx het volgende:
Het is een jaarlijks terugkerend ritueel, net als Sinterklaas, kerst en pasen
jahaa! Tijdens de bingo, tijdens het sjoelen en natuurlijk tijdens de wie-klappert-het-hardst-met-zijn-gebit-wedstrijden!quote:Op maandag 5 januari 2009 18:37 schreef Anthraxx het volgende:
Ook in het bejaardentehuis heb je kliekjes. Zou daar ook over kliekvorming gepraat worden?
De helft van jouw kopje is van mijquote:Op maandag 5 januari 2009 18:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In het geval dat mannen voorstellen gaan doen of ze mijn kopje mogen kluiven ben ik nog steeds zelf beslissingsbevoegde hoor...
Toch?
Meneer is vrolijk en speels. Goed dusquote:Op maandag 5 januari 2009 18:36 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dan ligt het niet aan het huwelijk maar aan Anna![]()
Hoe is het inmiddels met het poezenbeest?
Dan gaat het over dit soort kliekjes:quote:Op maandag 5 januari 2009 18:37 schreef Anthraxx het volgende:
Ook in het bejaardentehuis heb je kliekjes. Zou daar ook over kliekvorming gepraat worden?
Ja, wat weet jij nou van 't leven?!quote:Op maandag 5 januari 2009 18:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De discussie dat ik veel te jong ben is ook weer opgelaaid. Ik voel me zó op m'n plek op R&P.
ah! Sterke persoonlijkheden! En dat in R&P! Welk een zaligheid. Natuurlijk worden hier wel eens pittige discussies gevoerd en ja, hier lopen mensen met een mening. Welcome to the real world.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:37 schreef AirwiN het volgende:
'We' hebben daar vanmiddag een paar posts gemaakt en dan krijg je dit soort reacties:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |