quote:. C
. L
.
quote:Op maandag 5 januari 2009 16:14 schreef Litpho het volgende:
En omdat Air het topic net dichtgooide voor ik kon posten nu alsnog maar:
[..]
Heb jij interesse in CL dan?quote:
Zolang niemand handjeklap doet, is er nog geen reden tot paniekquote:Op maandag 5 januari 2009 16:20 schreef Burdie het volgende:
[..]
Heb jij interesse in CL dan?
Okee, nu voel ik me net veilingmeester bij de veemarkt, sorry CL![]()
.
CLetje.quote:
Jij wilde ons hogerop zien... en CL is natuurlijk wel een schatjequote:
Ik heb er zo'n zin in, zit me nu al af te vragen wat ik zal aantrekkenquote:Op maandag 5 januari 2009 16:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij wilde ons hogerop zien... en CL is natuurlijk wel een schatje.
Hogerop of Verder?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij wilde ons hogerop zien... en CL is natuurlijk wel een schatje.
Detailsquote:Op maandag 5 januari 2009 16:22 schreef TwistedDarling het volgende:
Net m'n ex-huisgenote aan de telefoon gehad. Het gedoe met de onderbuurman daar is nog veel meer uit de hand aan het lopen. Ik was blijkbaar net op tijd weg.
Schreeuwt hij nu de hele dag door:quote:Op maandag 5 januari 2009 16:22 schreef TwistedDarling het volgende:
Net m'n ex-huisgenote aan de telefoon gehad. Het gedoe met de onderbuurman daar is nog veel meer uit de hand aan het lopen. Ik was blijkbaar net op tijd weg.
Waar is dat lekkere mokkel geblevenquote:Op maandag 5 januari 2009 16:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
Schreeuwt hij nu de hele dag door:
"WAAR IS DIE GEILE BRUNETTE VAN BOVEN, HUH? VERTEL ME, WAAR IS DIE GEILE BITCH!"
quote:
Hoe had je dat anders gedacht?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:19 schreef Burdie het volgende:
CL en Litpho, sitting in a tree...
Ik vraag me dat nu ook afquote:Op maandag 5 januari 2009 16:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er zo'n zin in, zit me nu al af te vragen wat ik zal aantrekken.
quote:Op maandag 5 januari 2009 16:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
Schreeuwt hij nu de hele dag door:
"WAAR IS DIE GEILE BRUNETTE VAN BOVEN, HUH? VERTEL ME, WAAR IS DIE GEILE BITCH!"
Hmm, dus in principe zorgt meneer voor overlast, scheldt hij daarom iedereen uit, en is hij boos op iedereen die daar last van heeft? Over een beperkt wereldbeeld gesproken ...quote:Op maandag 5 januari 2009 16:27 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]![]()
Nee, maar hij loopt m'n ex-huisgenote nu wel de hele tijd uit te schelden. Ze hadden eindelijk de politie zover gekregen om zich er mee te gaan bemoeien. Die zijn een paar keer langsgeweest en nu is meneer heul erg boos op alle mensen die last van hem hebben.
Jup. Ik blijf van mening dat er in zijn hoofd iets niet goed gaat.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:28 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hmm, dus in principe zorgt meneer voor overlast, scheldt hij daarom iedereen uit, en is hij boos op iedereen die daar last van heeft? Over een beperkt wereldbeeld gesproken ....
Waarom ben jij geen psychiater geworden? Je hebt talent!quote:Op maandag 5 januari 2009 16:36 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij heeft hij gewoon een simpele en ouderwetsche bord voor de kop.
Wel zo fijn.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja, nu lopen wij ook minder gevaar tijdens het stalken.
Nee, het is echt meer dan dat. Dat meen ik serieus.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:36 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij heeft hij gewoon een simpele en ouderwetsche bord voor de kop.
Vriendlief weet vast wel hoe ik die op mijn telefoon kan aansluitenquote:Op maandag 5 januari 2009 16:38 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Wel zo fijn.
Wel betere stalkskills ontwikkelen he, met al die camera's in casa confetti..
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? Sommige mensen zijn geschift zonder reden of achterliggende gedachtequote:Op maandag 5 januari 2009 16:38 schreef Burdie het volgende:
[..]
Waarom ben jij geen psychiater geworden? Je hebt talent!
Psychotische trekjes dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:39 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Nee, het is echt meer dan dat. Dat meen ik serieus.
Oja, uitkijken met in neus baggeren ivm camera'squote:Op maandag 5 januari 2009 16:38 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Wel zo fijn.
Wel betere stalkskills ontwikkelen he, met al die camera's in casa confetti..
Zo zijn wijquote:Op maandag 5 januari 2009 16:46 schreef automatic_ het volgende:
Wat aardig dat iedereen hier welkom is!
Zou kunnen. Maar ik neig toch echt naar narcisme:quote:
Psychopathie:quote:Op maandag 5 januari 2009 16:50 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Zou kunnen. Maar ik neig toch echt naar narcisme:
Narcisme is een term uit de psychologie. Het is een vorm van gedrag dat wordt gekenmerkt door een obsessie met de persoon zelf (vaak het uiterlijk), egoïsme, dominantie, ambitie en gebrek aan inlevingsvermogen. Iemand die narcistisch gedrag vertoont, noemt men een narcist.
Narcissus wees volgens het verhaal alle romantische avances af en werd als straf verliefd op zijn eigen spiegelbeeld.
(z'n huisgenote vertelde hoe hij urenland naar zichzelf kan kijken in de reflectie van het raam op z'n kamer)
Alleen de ambitie voor wat dan ook ontbreekt bij hem.
Ooh ja, dat is al net zo herkenbaar.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Psychopathie:
"Psychopathie is een psychologisch syndroom dat zich uit door het oa chronisch vertonen van immoreel en antisociaal gedrag van de patiënt jegens anderen en hun eigendom.
Een van de kenmerken is dat men, meer onbewust dan bewust, er veel aan zal doen om uit te stralen dat men meer in zijn mars heeft dan feitelijk het geval is (zie ook NPS).
Daar komt nog bij dat patiënten wel in de gaten hebben dat men anders is en dat dit tot tal van conflicten kan leiden. Dit ligt echter naar het gevoel zelden of nooit aan de patiënt zelf, maar aan anderen."
Misschien heeft hij een unieke mix?
Maar nu is het uit fascinatie over hoe raar een mens in elkaar kan zitten.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:01 schreef Burdie het volgende:
Je woont er niet meer. Ik zou m'n energie aan iets anders besteden als ik jou was.
Ow, daarom ga je nog met mij omquote:Op maandag 5 januari 2009 17:05 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Maar nu is het uit fascinatie over hoe raar een mens in elkaar kan zitten.
Ik woon er niet meer, dus het kost me geen verspilde energie meer. Nu kan ik er puur uit interesse over nadenken (zonder stress en irritaties). Kan er ook niets aan doen dat ik het menselijk brein en zijn gekkigheden an sich interessant vind.
Precies.quote:
Het duurde even voor ik doorhad dat het vacaturenummer geen jaarsalaris wasquote:
Ha, collegaquote:Op maandag 5 januari 2009 17:29 schreef MissMSX het volgende:
Zo, eerste werkdag van 2009 zit er weer op.
Tijd voor een nieuwe baan
Maar voor hoelang nog?quote:
Ik heb er geen problemen mee. We hebben toch nog onze eigen dingen. Een naar bedrijf zal het niet zijn, dat ligt aan jezelfquote:Op maandag 5 januari 2009 17:38 schreef Burdie het volgende:
[..]
OMG werk jij ook voor dat nare bedrijf? Ik krijg er nog de kriebels van.
Jullie zijn overgenomen?quote:Op maandag 5 januari 2009 17:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb er geen problemen mee. We hebben toch nog onze eigen dingen. Een naar bedrijf zal het niet zijn, dat ligt aan jezelf
Nog niets van gemerkt. Maar zoals gezegd, we zijn ook nog ons eigen clubje.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Jullie zijn overgenomen?
Ik vond het een verschrikkelijk bedrijf... die sfeer, die cultuur... het zal wel niet overal zo zijn, maar op de afdeling waar ik heb gewerkt waren de mensen verschrikkelijk achterbaks. Bovendien staat Cap bekend om het feit dat je daar alleen carriere kunt maken met ellebogenwerk, door je op te neuken, of door over iemand anders z'n rug te lopen. En ze staan bekend omdat ze zwaar onderbetalen...
Nee, brr, niet mijn ding... eens maar nooit weer.
Het valt ook wel mee. Over het algemeen worden ze gewaardeerd met een goede voldoende.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:46 schreef Pheno het volgende:
Nog niets van gemerkt. Maar zoals gezegd, we zijn ook nog ons eigen clubje.
Sja, ik heb het met meerdere mensen meegemaakt.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog niets van gemerkt. Maar zoals gezegd, we zijn ook nog ons eigen clubje.
Cap staat ook bij niet-werknemers bekend om het feit dat ze onderbetalen.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het valt ook wel mee. Over het algemeen worden ze gewaardeerd met een goede voldoende.
http://www.beste-werkgevers.nl/informatie/capgemini/
Wijs mij bovendien maar eens een werkgever aan waarvan het personeel vindt dat ze genoeg betalen. Als je werknemers dat zeggen, doe je iets verkeerd als werkgever.
En zo zijn er evenveel verhalen van mensen die vinden dat ze ruim voldoende bieden. Als Cap het niet de moeite waard vindt om een bepaald bedrag op tafel te leggen dan is dat hun keuze. Maar daarom is het nog geen kutbedrijf dat onderbetaalt.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:50 schreef Burdie het volgende:
Cap staat ook bij niet-werknemers bekend om het feit dat ze onderbetalen.
Ik hoor in elk geval regelmatig verhalen voorbij komen van engineers die Cap hartelijk hebben uitlachen om wat ze (niet) konden bieden.
Ik ben bang dat Cap mij toch echt heeft overgenomen met mijn huidige salaris. Krijg ik geen verhogingen meer dan zien we wel verder.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Cap staat ook bij niet-werknemers bekend om het feit dat ze onderbetalen.
Ik hoor in elk geval regelmatig verhalen voorbij komen van engineers die Cap hartelijk hebben uitlachen om wat ze (niet) konden bieden.
Ho ho, dat zei ik ook niet hequote:Op maandag 5 januari 2009 17:53 schreef AirwiN het volgende:
En zo zijn er evenveel verhalen van mensen die vinden dat ze ruim voldoende bieden. Als Cap het niet de moeite waard vindt om een bepaald bedrag op tafel te leggen dan is dat hun keuze. Maar daarom is het nog geen kutbedrijf dat onderbetaalt.
Krijg je bij Cap ook rijkserkende diploma's?quote:Op maandag 5 januari 2009 17:56 schreef MissMSX het volgende:
Het gaat niet altijd om geld. Zo staat Cap ook bekend om de bovengemiddeld goede opleidingsmogelijkheden en is het een behoorlijk sociaal bedrijf. Een van de weinige die tijdens de IT-crisis van een paar jaar terug niet iedereen zondermeer op straat heeft geflikkerd. Secundaire arbeidsvoorwaarden zijn niet briljant, maar ook zeker niet slecht. Het is maar wat je belangrijk vindt natuurlijk.
Klopt, wat een Cap'er aan secundaire arbeidsvoorwaarden heeft, heb ik in totaal bij al mijn vorige werkgevers nog niet aan arbeidsvoorwaarden gehad.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:56 schreef MissMSX het volgende:
Het gaat niet altijd om geld. Zo staat Cap ook bekend om de bovengemiddeld goede opleidingsmogelijkheden en is het een behoorlijk sociaal bedrijf. Een van de weinige die tijdens de IT-crisis van een paar jaar terug niet iedereen zondermeer op straat heeft geflikkerd. Secundaire arbeidsvoorwaarden zijn niet briljant, maar ook zeker niet slecht. Het is maar wat je belangrijk vindt natuurlijk.
Gaytronics was slechter, alleen hebben we wel gezorgd dat we gecompenseerd kregen qua voorwaarden vanuit het oude bedrijfquote:Op maandag 5 januari 2009 17:56 schreef MissMSX het volgende:
quote:
Dan zit je of in de verkeerde branche, of bij de verkeerde bedrijven.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:57 schreef AirwiN het volgende:
Klopt, wat een Cap'er aan secundaire arbeidsvoorwaarden heeft, heb ik in totaal bij al mijn vorige werkgevers nog niet aan arbeidsvoorwaarden gehad.
Dat ligt eraan welke opleiding je doet hequote:Op maandag 5 januari 2009 17:57 schreef Burdie het volgende:
[..]
Krijg je bij Cap ook rijkserkende diploma's?
Je bedoelt bijvoorbeeld een Master? Ja.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:57 schreef Burdie het volgende:
[..]
Krijg je bij Cap ook rijkserkende diploma's?
Dûh, maar niet elk bedrijf biedt de mogelijkheden om rijkserkende opleidingen te volgen. Ik ben even vergeten hoe dat bij Cap gaat, behalve dan dat zij die Academy hebben.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat ligt eraan welke opleiding je doet he
Dat is bij elk bedrijf zo.
Lief van je! Niet in dit topic, enig idee waar ik ongeveer moet zoeken?quote:Op maandag 5 januari 2009 17:57 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja hoi, ik had hier een vacature voor je gepost (blader even terug).
Persoonlijk lijkt het me wel van belang voor toekomstige werkgevers. Maar ik wist even niet meer hoe het bij Cap zatquote:Op maandag 5 januari 2009 17:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je bedoelt bijvoorbeeld een Master? Ja.
En als je eenmaal werkt bij Cap is een rijkserkend diploma halen al minder van belang. Je moet al minimaal een HBO-opleiding afgerong hebben wil je binnenkomen.
En dat is dus niet waar. Het is wel zo dat Cap geen exorbitante bedragen op tafel legt om experts, zoals je vriend en bekenden van hem, binnen te halen. Dat is een strategie die je kiest als bedrijf. Daar kun je het mee eens zijn of niet, maar dat maakt niet dat ze onderbetalen.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:56 schreef Burdie het volgende:
Ik zei dat ze bekend staan om het feit dat ze onderbetalen.
Het is weer eens iets anders dan iemand binnenhalen die weinig wil doen voor veel.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:56 schreef Burdie het volgende:
Maar Cap staat prima op je CV ja. Volgens mij omdat werkgevers dan denken dat ze iemand binnenhalen die veel wil doen voor weinig.
Ik denk dat Cap nog altijd meer betaalt dan een gemiddeld middelgroot of klein bedrijf. Leasvoorwaarden zijn bijvoorbeeld ook niet slecht. En als ik dat bedrag optel bij mijn salaris verdien ik een stuk meer dan 'gemiddeld'.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dan zit je of in de verkeerde branche, of bij de verkeerde bedrijven.
Dat weet ik, ik ben docent geweest en ken daar ook wat mensen.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:59 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dûh, maar niet elk bedrijf biedt de mogelijkheden om rijkserkende opleidingen te volgen. Ik ben even vergeten hoe dat bij Cap gaat, behalve dan dat zij die Academy hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |