Ik plof inmiddels van alle popcorn van vandaag. Wat een heerlijk dagje zo!quote:
Nee, deel XIV uit de serie. En we weten allemaal dat een vervolg zelden beter is dan deel I. Ik ga dan ook halverwege de voorstelling de zaal uitlopen en m'n geld terugeisenquote:
Ik las kopkluiven.quote:
Hier gaan we tot huize Avondrood lol aan beleven...quote:Op maandag 5 januari 2009 18:32 schreef Anthraxx het volgende:
Het is een jaarlijks terugkerend ritueel, net als Sinterklaas, kerst en pasen
Rellen tijdens de rollatorraces!quote:Op maandag 5 januari 2009 18:33 schreef AirwiN het volgende:
Hier gaan we tot huize Avondrood lol aan beleven...
Die discussie is ook wel eens gevoerd. Toen kwam het er op neer dat er in R&P toch wat meer 'aparte' mensen zitten die wat meer moeite hebben om zich te mengen in een bestaande groep.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:33 schreef nectarientje het volgende:
En ik kan me ook niet voorstellen dat ook maar iemand van hier mensen kwaadwillig negeert. Ik bedoel, het is geen intieme bedoening waarbij je graag een ons-kent-ons-clubje zou willen hebben.
mja dus? Heb je wel eens aan MIssMSX gevraagd of ze er problemen mee zou hebben?quote:
Contact gestoorden?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die discussie is ook wel eens gevoerd. Toen kwam het er op neer dat er in R&P toch wat meer 'aparte' mensen zitten die wat meer moeite hebben om zich te mengen in een bestaande groep.
Zij misschien niet, maar Anna denk ik welquote:Op maandag 5 januari 2009 18:35 schreef nectarientje het volgende:
[..]
mja dus? Heb je wel eens aan MIssMSX gevraagd of ze er problemen mee zou hebben?
Nu neus ik niet vaak in Singles maar volgens mij zitten daar niet heel veel mensen die geen vlotte tikbabbel hebben.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:34 schreef AirwiN het volgende:
Die discussie is ook wel eens gevoerd. Toen kwam het er op neer dat er in R&P toch wat meer 'aparte' mensen zitten die wat meer moeite hebben om zich te mengen in een bestaande groep.
In het geval dat mannen voorstellen gaan doen of ze mijn kopje mogen kluiven ben ik nog steeds zelf beslissingsbevoegde hoor...quote:Op maandag 5 januari 2009 18:35 schreef nectarientje het volgende:
mja dus? Heb je wel eens aan MIssMSX gevraagd of ze er problemen mee zou hebben?
Dan ligt het niet aan het huwelijk maar aan Annaquote:Op maandag 5 januari 2009 18:36 schreef Anthraxx het volgende:
Zij misschien niet, maar Anna denk ik wel
Ja hallo, zie het als een mooie oefening om van je autistische trekjes af te komen zou ik zeggen. beetje doorbijten hoor, stelletjes jankerds. Zo is het leven nou eenmaal. het kost altijd moeite je in een groep te mengen, zowel online als offline.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
dream onquote:Op maandag 5 januari 2009 18:36 schreef AirwiN het volgende:
In het geval dat mannen voorstellen gaan doen of ze mijn kopje mogen kluiven ben ik nog steeds zelf beslissingsbevoegde hoor...
Toch?
Ook in het bejaardentehuis heb je kliekjes. Zou daar ook over kliekvorming gepraat worden?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:34 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Rellen tijdens de rollatorraces!
Kwartetje?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zij misschien niet, maar Anna denk ik wel
'We' hebben daar vanmiddag een paar posts gemaakt en dan krijg je dit soort reacties:quote:Op maandag 5 januari 2009 18:36 schreef nectarientje het volgende:
Nu neus ik niet vaak in Singles maar volgens mij zitten daar niet heel veel mensen die geen vlotte tikbabbel hebben.
quote:Op maandag 5 januari 2009 18:18 schreef Duimelot het volgende:
teveel 'sterke'persoonlijkheden met hun eigen mening die perse ff erin gegooid moet krijgen en het liefst iedereen door de strot duwen werkt gewoon niet denk ik
De discussie dat ik veel te jong ben is ook weer opgelaaidquote:Op maandag 5 januari 2009 18:32 schreef Anthraxx het volgende:
Het is een jaarlijks terugkerend ritueel, net als Sinterklaas, kerst en pasen
jahaa! Tijdens de bingo, tijdens het sjoelen en natuurlijk tijdens de wie-klappert-het-hardst-met-zijn-gebit-wedstrijden!quote:Op maandag 5 januari 2009 18:37 schreef Anthraxx het volgende:
Ook in het bejaardentehuis heb je kliekjes. Zou daar ook over kliekvorming gepraat worden?
De helft van jouw kopje is van mijquote:Op maandag 5 januari 2009 18:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In het geval dat mannen voorstellen gaan doen of ze mijn kopje mogen kluiven ben ik nog steeds zelf beslissingsbevoegde hoor...
Toch?
Meneer is vrolijk en speels. Goed dusquote:Op maandag 5 januari 2009 18:36 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dan ligt het niet aan het huwelijk maar aan Anna![]()
Hoe is het inmiddels met het poezenbeest?
Dan gaat het over dit soort kliekjes:quote:Op maandag 5 januari 2009 18:37 schreef Anthraxx het volgende:
Ook in het bejaardentehuis heb je kliekjes. Zou daar ook over kliekvorming gepraat worden?
Ja, wat weet jij nou van 't leven?!quote:Op maandag 5 januari 2009 18:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De discussie dat ik veel te jong ben is ook weer opgelaaid. Ik voel me zó op m'n plek op R&P.
ah! Sterke persoonlijkheden! En dat in R&P! Welk een zaligheid. Natuurlijk worden hier wel eens pittige discussies gevoerd en ja, hier lopen mensen met een mening. Welcome to the real world.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:37 schreef AirwiN het volgende:
'We' hebben daar vanmiddag een paar posts gemaakt en dan krijg je dit soort reacties:
Je hebt al 1 ding voor op de singles, je neukt tenminste.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De discussie dat ik veel te jong ben is ook weer opgelaaid. Ik voel me zó op m'n plek op R&P.
Het gegeven dat ze jou niet op waarde kunnen inschatten is een teken aan de wand dat ze goed op hun plaats zijn in R&P.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:38 schreef clumsy_clown het volgende:
gepureerd en wel natuurlijk!quote:Op maandag 5 januari 2009 18:39 schreef AirwiN het volgende:
Dan gaat het over dit soort kliekjes:
[ afbeelding ]
Ze willen het liefst een rimpelkut van 60 die hun handje vast houd bij hun eerste ontmaagdingquote:Op maandag 5 januari 2009 18:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja goedquote:Op maandag 5 januari 2009 18:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het gegeven dat ze jou niet op waarde kunnen inschatten is een teken aan de wand dat ze goed op hun plaats zijn in R&P.
Hoe is het er mee?
Ja maar dat klopt niet, want hulles zegt net het volgende:quote:Op maandag 5 januari 2009 18:39 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ah! Sterke persoonlijkheden! En dat in R&P! Welk een zaligheid. Natuurlijk worden hier wel eens pittige discussies gevoerd en ja, hier lopen mensen met een mening. Welcome to the real world.
quote:Op maandag 5 januari 2009 18:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De vorige keer dat Singles dicht ging en ik maar in de SC ging posten werd ik letterlijk genegeerd.
Ik denk dat het grote verschil tussen de SC en Singles is dat Singles vaak wat dieper op dingen in gaat. SC is allemaal oppervlakkig.
in diezelfde rimpelkut?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:42 schreef Anthraxx het volgende:
Ze willen het liefst een rimpelkut van 60 die hun handje vast houd bij hun eerste ontmaagding.
Twee dingen: zij heeft wél contact met vrouwen.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt al 1 ding voor op de singles, je neukt tenminste.
Gepureerd en wel?quote:
Ja, R&P SC inteelt... zouden meer mensen moeten doen, daar krijg je relaties van enzoquote:Op maandag 5 januari 2009 18:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja goed. Al ben ik al 3 kwartier het halen van eten aan het uitstellen voor de discussies die lopen. En dan nog twijfelen aan mijn toewijding
.
Wat las ik over man-op-man-kopkluifactie? Jij was de getrouwde in deze incestreeks!.
Vandaar de "al".quote:Op maandag 5 januari 2009 18:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Twee dingen: zij heeft wél contact met vrouwen.
Ook in de SC zijn mensen het wel eens niet met elkaar eensquote:Op maandag 5 januari 2009 18:42 schreef MissMSX het volgende:
Ja maar dat klopt niet, want hulles zegt net het volgende:
ieuw! Hier kreeg ik net wat teveel beelden bijquote:
Vergeef het hen, want zij wisten niet wat zij deden...quote:Op maandag 5 januari 2009 18:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja goed. Al ben ik al 3 kwartier het halen van eten aan het uitstellen voor de discussies die lopen. En dan nog twijfelen aan mijn toewijding
.
Ja, en dan krijg ik commentaar als ik in Singles post om eens ongegeneerd buiten de deur te kunnen... slowchatten...quote:Op maandag 5 januari 2009 18:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat las ik over man-op-man-kopkluifactie? Jij was de getrouwde in deze incestreeks!.
Dieper?! They wishquote:Op maandag 5 januari 2009 18:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja maar dat klopt niet, want hulles zegt net het volgende:
[..]
Sorry, dat was niet de bedoelingquote:Op maandag 5 januari 2009 18:44 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ieuw! Hier kreeg ik net wat teveel beelden bij
'The first cut is the deepest'quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 18:44 schreef nectarientje het volgende:
Ook in de SC zijn mensen het wel eens niet met elkaar eensDus daar blijkbaar ook. Is wat lastig met je stellingname tegen de SC dan, maar vooruit.
quote:Op maandag 5 januari 2009 18:46 schreef nectarientje het volgende:
[..]
'The first cut is the deepest'
zeker als de kut in kwestie 60 is![]()
Ik ook niet, maar daar trek ik mij niks van aan. Hoe is het ermee? Lang niet gezien hier!quote:Op maandag 5 januari 2009 19:00 schreef P.F het volgende:
Niet zo gemeen, ik singles ben ik niet welkomIs niet leuk
Dat was in de vorige singles iig niet het gevalquote:Op maandag 5 januari 2009 19:01 schreef Anthraxx het volgende:
En hun hebben het over kliekvorming in deze SC?. Je wordt er zelf ook al buitengesloten als je niet aan de voorwaarde voldoet
.
Het gedrag dat je anderen verwijt is over het algemeen gedrag dat je zelf ook vertoont.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:01 schreef Anthraxx het volgende:
En hun hebben het over kliekvorming in deze SC?. Je wordt er zelf ook al buitengesloten als je niet aan de voorwaarde voldoet
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |