Goed nieuwsquote:AMSTERDAM - Jan Paparazzi stopt met onmiddelijke ingang met zijn ochtendshow bij Radio Veronica om zich in een nieuw avontuur te storten met Robert Jensen.
"Ik ga vanaf vandaag werken voor het nieuwe project van Robert Jensen", laat Jan weten aan Mediacourant.nl. "En hoe leuk radio ook is, de kans om voor een spannend uitdagend nieuw avontuur van Robert aan de slag te gaan is iets waar ik erg enthousiast over ben en waar ik veel toekomst in zie!"
Jan was tot april 2007 al te zien als sidekick van Robert in zijn televisieprogramma Jensen!. Hij verliet de show toen om aan de slag te gaan bij Radio Veronica in het ochtendprogramma Ook Goeie Morgen. Daarin was hij was tot 31 december 2008 te horen als radio-dj. Eerder dit jaar werd bekend dat Robert Jensen niet meer bij RTL vijf terug zou keren met zijn talkshow Jensen!.
Over het nieuwe project van de heren zijn nog geen details bekend gemaakt.
Terwijl Jan minstens net zo leuk is als Jensen.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:21 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ik hoop voor hem wel dat hij een "actievere rol" gaat krijgen dan.
Bij die talkshow zat hij er altijd maar een beetje bij en deed hij zijn mond bijna niet open
Kun je beter naar Graham Norton Show (BBC) of VS talkshow kijken betere gasten, betere grappen! Enige nadeel is dat soms lokale grappen zijn die voor soms niet aankomen daardoorquote:Op maandag 5 januari 2009 15:05 schreef 7eVeNL het volgende:
Oja die verrekte lachband
Nou ik ben benieuwd, het enige wat interessant was bij jensen waren zijn interviews met buitenlandse sterren...
Geweldig radioprogramma was het. Ik heb altijd geluisterd en ben ook meeverhuisd van Veronica naar Noordzee en weer naar Yorin FMquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:10 schreef tralalala het volgende:
Beter weer radio maken, mis het stiekum heel erg![]()
Bassie, telefoonterreur enz...
Yorin fm was top jaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:14 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Geweldig radioprogramma was het. Ik heb altijd geluisterd en ben ook meeverhuisd van Veronica naar Noordzee en weer naar Yorin FMIk hoop dat het weer terugkomt.
Ik vond het ook een geweldige zender, Stenders er ook nog eens bijquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:19 schreef tralalala het volgende:
[..]
Yorin fm was top ja![]()
Henk Westbroek met z'n schildpad
Je kan zeggen wat je wil, maar elke dag op dit tijdstip mis ik toch wel een beetje Jensen op tvquote:Op maandag 5 januari 2009 18:08 schreef Rucebo het volgende:
Was leuk op de radio, maar op TV over het algemeen een drama. Wat een pauperprogramma...
Ik ook en Andre Pronkquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:22 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil, maar elke dag op dit tijdstip mis ik toch wel een beetje Jensen op tv
Jaquote:
Dit was zo gierenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:15 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ja
Sowieso al die kansloze (Idols) figuren. Soms zie je ze weleens voorbij komen op tv, en dan denk je: "Was Jensen er nog maar, dan zaten ze daar morgen op de rode bank"
Bassie was fucking briljantquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:10 schreef tralalala het volgende:
Beter weer radio maken, mis het stiekum heel erg![]()
Bassie, telefoonterreur enz...
Die Kerstspecials of EK-specials van Janquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:17 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Bassie was fucking briljant![]()
Vooral die afleveringen rondom Sinterklaas
Die kan ik me niet zo herinneren maar Bassie die pakhuizen van de Sint opblies omdat hij te weinig dvd's van Bassie kocht en de Sint die de caravan van Bassie aanviel met el-qaida pietenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:19 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die Kerstspecials of EK-specials van JanGing hij heel bekend Nederland vragen wat ze gingen doen met de feestdagen. En natuurlijk altijd Maarten Spanjer
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:22 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die kan ik me niet zo herinneren maar Bassie die pakhuizen van de Sint opblies omdat hij te weinig dvd's van Bassie kocht en de Sint die de caravan van Bassie aanviel met el-qaida pieten
Yorin FM met Mark in the Darkquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:24 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Maar die specials waren ook uit de tijd van Veronica FM dacht ik. Bassie was meer uit de periode Yorin FM
Ik vond Yorin FM een puike zender hoor. Stenders - Westbroek - Jensen dat blok elke dagquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:28 schreef Paul het volgende:
[..]
Yorin FM met Mark in the Dark!!!!!!!!!!!!!!!
Bah ik kan die bassie mp3tjes niet meer vinden onlinequote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:24 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Maar die specials waren ook uit de tijd van Veronica FM dacht ik. Bassie was meer uit de periode Yorin FM
quote:Op maandag 5 januari 2009 14:19 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Goed nieuws
Zou hij ook terugkeren ? --> http://www.yim-entertainm(...)e-Pronk-website2.jpg
Ik had alles geript van jensenindemiddag.nl maar per ongeluk weggeflikkerdquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Bah ik kan die bassie mp3tjes niet meer vinden online![]()
Ik had ze maar mijn computer is gecrashed een paar maanden geleden
Ik wil zequote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:32 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik had alles geript van jensenindemiddag.nl maar per ongeluk weggeflikkerd![]()
Ik zie nu trouwens dat alle immitaties van Bassie, Reinout en Rene Froger op usenet staan en ook nog telefoonterreur.
OMG Mitchel de Manager dat was legendarischquote:
Daar had ik ze ook vandaan geloof ikquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:32 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik had alles geript van jensenindemiddag.nl maar per ongeluk weggeflikkerd![]()
Ik zie nu trouwens dat alle immitaties van Bassie, Reinout en Rene Froger op usenet staan en ook nog telefoonterreur.
Die mop over die hoerquote:
Maar hij spreekt wel verdraaid goed Engels.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:26 schreef _GdR_ het volgende:
Jensen.Mensen die Jensen leuk vinden
Echt de meest kansloze host van televisieland.
Ik vond hem eigenlijk alleen goed als voice-over bij Denktank.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:54 schreef Repeat het volgende:
Was ik er net van overtuigt dat ie echt niet meer terug zou komen, flikt ie dit
Humorloze pad is het
Dat is het enige, voor de rest is het één en al ruk. Het verbaast ook niet dat TS Jensen tof vindt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 01:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar hij spreekt wel verdraaid goed Engels.
quote:
*proest*quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:16 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Deze blijft ook mooi
Dikke mongool, dikke Jan Lul!
"Papa heeft wat engs gedaan met het hek"quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:24 schreef tralalala het volgende:
Of dezehek onder stroom zetten en geen lullig peertje van 40 watjes
![]()
"Weet u nog een goed restaurant?"quote:
Een Honda Prelude was dat toch?quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:39 schreef tralalala het volgende:
Heeft iemand nog een link naar het fragment dat Jensen een auto heeft gezien in de krant en dat Bassie de verkoper gaat bellen? Die is leuk!
quote:Komt Jensen terug?
Fans van Jensen opgelet! De geruchten gingen al langer, maar Albert Verlinde herhaalt het dinsdagochtend nog maar eens op de radio. De voorbereidingen voor de comeback van Robert Jensen zouden in volle gang zijn.
Dat vertelde de roddelkoning van RTL Boulevard in de Q-ochtendshow van Ruud de Wild. "Het schijnt dat hij terugkomt op RTL 5 met een vooralsnog beperkt aantal programma's. Mocht dit zo zijn, dan heb ik het volk toch maar vast gewaarschuwd."
Thailand
"Iedereen dacht: 'Waar is Robert Jensen gebleven, hij is totaal verdwenen.' Ik denk dat hij lekker heeft zitten eten op het strand, heeft gezwommen en andere dingen heeft gedaan in Thailand. Waarschijnlijk heeft hij nu weer zin om terug te komen", aldus Albert.
Grote mond
Robert werd op tv bekend met zijn eigen dagelijkse talkshow, waarin de voormalige radio-diskjockey bekende mensen ontving. Door zijn grote mond en sarcastische opmerkingen weigerden sommige BN'ers echter nog plaats te nemen op zijn beruchte rode bank.
In juni 2008 trok RTL de stekker uit het programma, maar de omstreden talkshowhost beloofde destijds een grootse comeback. Is dat moment nu aangebroken?
Ik zou er in ieder geval geen daily show van maken. Een of twee keer per week zou mooi zijn, zodat het weer een beetje lijkt op het eerste seizoen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:28 schreef wolfrolf het volgende:
Hmz. Zal mij benieuwen wat hij gaat doen dan.
Hij zou dan nog het beste bij Radio Veronica passen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:42 schreef tralalala het volgende:
Hij moet op de radio, zou alleen niet weten welk station hij dan zou moeten kiezen.
Ja maarja op welk tijdstip he, niet in de plaats van Somertijdquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:06 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij zou dan nog het beste bij Radio Veronica passen.
Idd, Van Velthuysen naar het weekend schuiven. Somertijd blijft gewoon in de middag, en Jensen in de ochtend. Lijkt mij perfectquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:55 schreef Paul het volgende:
Oh wacht hij mag wel in de plaats van Rick van Velthuysen
WACHT EENSquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:08 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd, Van Velthuysen naar het weekend schuiven. Somertijd blijft gewoon in de middag, en Jensen in de ochtend. Lijkt mij perfect
bronquote:Jan Paparazzi: ‘Terugkeer Robert Jensen nog niet rond’
De terugkeer van Robert Jensen op RTL 5 hangt niet alleen af van RTL 5-baas Remko van Westerloo. Ook Jensen zelf moet nog een beslissing nemen. Dat zegt Jan Paparazzi, de vaste sidekick van Robert Jensen, op Radio 3FM. “Als het wat wordt, wordt het weer Jensen en de talkshow. Maar let wel op het woord ‘als’“, aldus Paparazzi. “Daar moeten wij zelf ook nog over beslissen. We hebben de regie van ons leven volledig in eigen handen. Ik mag er niets over zeggen. Het loopt nog, er wordt over gesproken.“
quote:Robert Jensen keert terug op televisie
HILVERSUM - Robert Jensen keert terug op televisie. Zijn talkshow Jensen! is vanaf 12 november weer op de buis te zien bij RTL5. De tv-presentator gaat een samenwerking aan van een paar jaar met RTL Nederland, meldde de zender dinsdag.
Eerder was al bekend dat Jensen gesprekken voerde met RTL over een comeback. De presentator tekende dinsdag een definitieve overeenkomst.
Afgesproken is dat hij in ieder geval weer de talkshow Jensen! mag maken, waarvan er in november alvast vier bij RTL5 zijn te zien. Volgend jaar volgt een nieuwe reeks shows.
Jensen presenteerde tot medio vorig jaar bij de commerciële zender het programma dat zijn naam droeg. In de op Amerikaanse leest geschoeide talkshow ontving hij talloze bekende Nederlanders en buitenlandse artiesten.
Ook straks zullen de gasten zich weer onderwerpen aan de grappen en grollen van de presentator. Ook sidekick Jan Paparazzi neemt zijn vaste plek op de rode bank weer in.
Ja, kan veel meer dan alleen zitten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:32 schreef Xrenity het volgende:
Beter krijgt Jan dit keer wel een grotere rol
Idd, paar keer in de week zou mooi zijn. En vrijdagavond freakavond met lui als Terror Jaap, Herman, André Pronk, Kelly, Kim Holland...die categoriequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:41 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja, kan veel meer dan alleen zitten.
Hopen dat er niet weer zo veel buitenlandse gasten komen, dan wordt het weer zo'n slijmpartij. En van mij hoeft het ook niet dagelijks.
En dit soort itemsquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:55 schreef Stansfield het volgende:
Hopelijk gewoon weer 1x per week, en krijgt jan weer een grotere rol. Met die kijkersvragen ofzo. Die waren meesterlijk.
Nou Urquhart, niet mensen die jij hier noemtquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:43 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd, paar keer in de week zou mooi zijn. En vrijdagavond freakavond met lui als Terror Jaap, Herman, André Pronk, Kelly, Kim Holland...die categorie
Dat hoort toch wel bij Jensen zo'n avond.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:41 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nou Urquhart, niet mensen die jij hier noemt![]()
Niet bij mij..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:08 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat hoort toch wel bij Jensen zo'n avond.
Ik ben blij dat ze het weer op de donderdagavond zetten. Elke dag was ook een sleur op een gegeven moment.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:33 schreef Xrenity het volgende:
Één keer per week, donderdags om 21.30 staat vandaag in de Telegraaf
Mooiquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:33 schreef Xrenity het volgende:
Één keer per week, donderdags om 21.30 staat vandaag in de Telegraaf
jaquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:25 schreef tralalala het volgende:
Stem van Jensen op 3fm
EDIT: Die zojuist zegt dat hij weer radio gaat doen.![]()
![]()
![]()
Maar verschrikkelijk lelijke site.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:24 schreef Xrenity het volgende:
Al die uitroeptekens op snafu.nl zijn wel heel irritant zeg
Nee natuurlijk niet. Zijn grappige tekst schrijvers doen dat.quote:Op maandag 9 november 2009 21:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Is Jensen de persoon die alles op snafu post?
www.telegraaf.nlquote:Jensen boort Peter van der Vorst de grond in
AMSTERDAM - Robert Jensen is wild om zich heen aan het slaan. Eerder deze week haalde hij zich de woede van presentator Winston Gerschtanowitz op de hals, nu boort hij Peter van der Vorst volledig de grond in.
Jensen heeft begrip voor Albert Verlinde, die vond dat Van der Vorst hem tijdens een interview te kritisch benaderde. Dit meldt Mediacourant. "Een paar jaar geleden had ik zo'n zelfde gevoel. Hij móest mij interviewen voor een of ander RTL-dingetje en ik had iets van: Peet, oké gast, even snel en leuk dan. Dan begint zo'n gesprek en dan zit hij daar met zo'n kritische VARA jaren '70 houding, met als grootste probleem: hij kan dat niet", schrijft Jensen op zijn website
.
Vervolgt: "Je denkt dan: ga ik door of laat je hem doodstorten? Je denkt: nee, het is Peet, dus ik doe nog steeds mijn best, maar hij gaat maar dom dom dom door! Hij kan gewoon niet interviewen!"
Eerder deze week voelde Winston Gerschtanowitz zich flink voor schut gezet door Jensen. Oorzaak van Winston's boosheid was een bericht dat maandagmiddag op de website van Jensen verscheen. Hierin werd onder andere gesuggereerd dat de presentator als ondernemer in mobiele soaps (met zijn eigen bedrijf Media Republic) 'bijna de goede naam van zijn Tuschinski-familie heeft verpest'.
quote:ADAM CURRY GING VAKER VREEMD!
SNAFU EXCLUSIVE!!
Patricia Paay is morgen te gast in de talkshow JENSEN!
Patricia doet voor het eerst ECHT een boekje open over haar scheiding van Adam Curry.
De uitspraken die ze op de rode bank doet zijn opzienbarend en zal menig mensen versteld doen staan.
Een van de shocking uitspraken doet ze op de vraag of Adam eerder vreemd ging......Patricia antwoordt te weten dat Adam in Las Vegas een nacht heeft doorgebracht met ’ a chick with a dick
Filmpje op snafu.nl
quote:De eerste Jensen zit meteen boordevol emotie. De talkshowhost heeft medialand het afgelopen jaar natuurlijk op de voet gevolgd en was zeer geschokt toen de breuk tussen Patricia Paay en Adam Curry in het nieuws kwam. Reden voldoende om La Paay uit te nodigen en haar op zijn eigen bekende wijze aan een vragenvuur te onderwerpen. De sterke showbizzdiva is zeer openhartig over de afgelopen periode, haar gevoelens en haar toekomstplannen. Zij gaat geen enkele vraag uit de weg en steekt haar mening over de affaire niet onder stoelen of banken. Natuurlijk gaat het gesprek met veel humor gepaard en is Jensen zeer onder de indruk van haar prachtige verschijning.
Jensens tweede gast is de zwaarlijvige Jaap uit 'De Gouden Kooi'. Jensen is erg benieuwd hoe het met hem gaat na zijn overwinning in dit programma en het daarmee gepaard gaande geldbedrag. Jaap vertelt geëmotioneerd over zijn eetprobleem en bekent dat hij sinds het vertrek 50 kilo is aangekomen. In tranen vertelt hij dat hij nog maar een paar jaar te leven heeft als hij zo doorgaat. Hij praat over de oorzaak van zijn eetprobleem en hoe hij nadenkt over een oplossing. Ook blikt hij met Jensen terug op zijn uitspattingen in 'De Gouden Kooi'. Hoe kijkt hij daar nu tegenaan en heeft hij hier spijt van? Dit levert een aantal verrassende uitspraken op.
Juist niet.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat huilen van Jaap in de reclame leek wel heel nep
Acteren heeft die debiel wel geleerd tijdens dat ruk programma. Lekker de zielige jongen uithangen past wat dat betreft aardig in dat plaatje. Een van de laatste personen waar ik überhaupt medelijden mee zou hebben maar goed dat is mijn mening.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:29 schreef Zapper het volgende:
[..]
Juist niet.
Ik ga ook zeker kijken
Ja die shit loopt nog uit ook.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ga eens weg met je Expeditie Robinson
Nog 2 minuten hurrquote:Op donderdag 12 november 2009 21:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja die shit loopt nog uit ook.
Volgens mijn computurr en hendig sjieke decoder niet.quote:
En idd fok ook niet.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Renesite(Moderator) - donderdag 12 november 2009 @ 21:34
Nephuiliequote:
Op moment van typen nog welquote:Op donderdag 12 november 2009 21:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Renesite(Moderator) - donderdag 12 november 2009 @ 21:34
Je bent me net voor.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lachband is ook weer aanwezig...
Dan heb je typtyfus dat je zo langzaam typt.quote:
Iddquote:Op donderdag 12 november 2009 21:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je bent me net voor.
Wat een kutgrappen ook meteen.
Ah goed nieuws, minder huillies...quote:Op donderdag 12 november 2009 21:40 schreef BaraCuda het volgende:
* zap *
21:35 was tijdens de reclame mij verteld (tijdens expeditie robinson)quote:Op donderdag 12 november 2009 21:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan heb je typtyfus dat je zo langzaam typt.
http://www.tvgids.nl/programma/8698440/Jensen%21/quote:Op donderdag 12 november 2009 21:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
21:35 was tijdens de reclame mij verteld (tijdens expeditie robinson)
quote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 21:41 schreef borisz het volgende:
Die lachband. Was toevallig dat hij naar Expeditie Robinson nog aan stond maar nu wel weggezapt.
Maar toch kijk jequote:Op donderdag 12 november 2009 21:40 schreef Ambrosius het volgende:
"Vinden jullie het ook blij dat ik er ben"
Nee, Robert.
Hij stond nog aan en ik geef 'm (tegen beter weten in) een klein kansje, ik denk niet dat ik het einde van de uitzending ga halen.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:42 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Maar toch kijk je
Is trouwens niet veel veranderd in het programma. Eigenlijk niks.
Tis triester gewordenquote:Op donderdag 12 november 2009 21:42 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Maar toch kijk je
Is trouwens niet veel veranderd in het programma. Eigenlijk niks.
Alsof ie zelf zo slank is he.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:42 schreef ikbobniet het volgende:
Zo die dikkehomo is er ook weer!
Same here.....kheb nog niet gelachen, ook niet in mn hoofdquote:Op donderdag 12 november 2009 21:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij stond nog aan en ik geef 'm (tegen beter weten in) een klein kansje, ik denk niet dat ik het einde van de uitzending ga halen.
Gewoon in het normale Jensen topic doorgaan inplaats van een nieuwsbericht topic lijkt me logischer?quote:Op donderdag 12 november 2009 21:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja en? Dit topic gaat toch over de huidige show?
Dat dus.quote:
Gewoon naar dat andere topic gaan daar zijn al 19 topics vol en om dan opnieuw te beginnen in dit topicquote:Op donderdag 12 november 2009 21:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja en? Dit topic gaat toch over de huidige show?
Ja, het maakt mij niet uit, mods hebben het speciaal naar TV verplaatst vanuit SHO om te beginnen en daar zit niemandquote:Op donderdag 12 november 2009 21:48 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Gewoon naar dat andere topic gaan daar zijn al 19 topics vol en dan nu opnieuw te beginnen
En nog steeds niet veranderdquote:Op donderdag 12 november 2009 21:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
2 mods en geen 1 die TT kan veranderen in het andere topic?
Je zou het kunnen vragen in het topic wat daarvoor bedoeld is.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:59 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
En nog steeds niet veranderdluiheid ten top hier.
Want dat heb ik idd niet gedaanquote:Op donderdag 12 november 2009 22:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je zou het kunnen vragen in het topic wat daarvoor bedoeld is.
Who gives a fuck.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
2 mods en geen 1 die TT kan veranderen in het andere topic?
Heb ik allang gedaanquote:Op donderdag 12 november 2009 22:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je zou het kunnen vragen in het topic wat daarvoor bedoeld is.
Kut idd, even geld doneren aan een goed doelquote:Op donderdag 12 november 2009 22:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Who gives a fuck.Er zijn ergere dingen in de wereld hoor.
quote:Op donderdag 12 november 2009 22:01 schreef RaymanNL het volgende:
Welk topic gaan we nou verder dan![]()
Deze, of The Daily Jensen #19 ?
Ik kan wel even mijn bankrekeningnummer geven?quote:Op donderdag 12 november 2009 22:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kut idd, even geld doneren aan een goed doel
Onder het motto: "help SuperrrTuxxx de winter door" ?quote:Op donderdag 12 november 2009 22:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik kan wel even mijn bankrekeningnummer geven?
Ja.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:04 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Onder het motto: "help SuperrrTuxxx de winter door" ?
Doe je toch niet.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:10 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Zou ik maar even een donatie doen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |